-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
Ja a lovaknak kell az abrak. Nálunk az 1,8 TSI azért ettől kevesebbel beéri (igaz csak 160 ló). Városban (BP) ha nem rúgod akkor 9-10 liter, pályán szabályos tempónál 8-8,5-et kér. 60-as tankja van, az se sokra elég...
Városban ha rúgod neki akkor 11-12 liter bekéri ő is, pályán 200-nál (óra szerint) 10-11 litert bekér, a vége 213-nál van (óra szerint) ott 12-12,5 liter környékén kér.Btw:
Volt már "szerencsétek" találkozni Dual Rate fékasszisztenses kocsival? Iszonyat idegesítő, legszívesebben tőből tépném/törölném ki a kocsiból.
mod:
blt.62: Nem éri meg. Annyiért kapsz egy Jazz-t ami kb annyit eszik mint egy dízeles és jóval olcsóbb a fenntartása.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az nagyon jó!!!! Nekünk Superb van ugyanezzel a motorral ami 1,5 tonna de így is nagyot lép. Az Octi könnyebb karosszériája miatt meg csúnya alázó géppé változtatja.
A sebváltója nem az igazi, néha akad főleg ha pár fokozatot kihagysz (pl 6-ból 4-be váltásnál) de nem vészes. Olajat nem eszi (még), szóval nincs rá panasz. Egyedül annyi, hogy nehéz vele lassan menni.
mod:
Ő az újat nézte? Abba már 170 vagy 180 lovat tud az 1,8-as TSI ha jól rémlik, az még kegyetlenebb.
A féket szokni kell a hülye programozású fék asszit. miatt. Engem még így 1,5 év és 45k km után is megviccel néha...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integra
titán
alattam a 2 literes turbo állandó (!!) awd-vel elmegy 11.5 literrel 90% városi forgalomban, rendszeresen játszadozva. és szintén 1600 kg. autópálya 140 körül 9 liter, és csak manuál 5 sebességes váltó van benne. igaz, ez made in japan.
ez az opel turbo egy vicc, de komolyan. raáadásul az enyém egy suv, aminek azért még homlokfelülete is nagyobb mint az insigniának. érthetetlen hova ez a bazi nagy fogyasztás.. még úgy is, hogy nagyon jól tudom, ismerem, hogy az autós újságírók hogyan bánnak az autókkal..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
8th
addikt
Úgyvan. Ott van pl. a Kadett GSI 16v 150lóval a nyolcvanas évek végéről. Fogyaszt 7,5litert átlagban megy mint az állat. Na az a motor annyira szar volt, hogy 1:1 átrakták az F Astrába is. A mostani 1.8 140lovas benzinmotorjuk se rossz. Jó karaktere van és a fogyasztása se sok...
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Integra
titán
a most kifutó és az eggyel előtte levő generációs subaru forester xt-ben 2.5 literes boxer turbo van, 250 le gyárilag. a boxerek közismerten iszákosak, de azt is elhajtottam 13 liter körül városban játszadozva. az élményfaktor, az autó összeszerelése, masszívitása, összekerékhajtása pedig összehasonlíthatatlan ezzel az opellel, de még az eggyel erősebbel is. nem is értem miért vesz valaki ilyen autót, mikor a piacon ha kicsit keres, kevesebb millióból egy olyan masszív megbízható brutális vaddisznót talál, hogy elsírja magát ha utána átkellene ülnie egy ilyen opelbe.
igaz, nincsen benne olyan kapcsoló rengeteg, meg nem ilyen trendi.. szerintem ilyen opelt max céges autóként vesznek, flottában....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
mephi666
nagyúr
haha, én tuti vennék egy nagy mezőt meg egy tucat kisfityót... elég lenne ha elindulnának: átalakítanánk kicsit őket, aztán pár rekesz sört bepusztítanánk ismerősökkel, majd úgy dodzsemeznénk
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
TaaT
veterán
-
DeFranco
nagyúr
a lovakat etetni kell a tiéd nagyobb is, sportosabb is, én meg tojással a talpam alatt vezetek. abszolút nem használom ki a teljesítményét.
(a franc essen ebbe a sivításba, hogy mindig hallok valamit... cseszi a csőrömet, egyszer mentem az autóval mióta elhoztam a szerelőtől... ez mondjuk szerintem már a beteges mindigvanvalami kategória, ahogy elhalkítok valamit meghallom ami alatta van )
(#47134) [rvilike]: én a magam részéről kb. ezt vártam, ezért vagyok kb. nyugodt. Jó lenne, ha kevesebb lenne, de ezen a korszínvonalon ez a súly ezzel a motorral itt ennyit tud, elfogadom, nem tudok mit csinálni. Akkor zavarna ha 20%-kal a spritmonitor átlag felett lennék.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
Annak idején, mikor a nácik keresgélték a megfelelő kelet európai gyártót, elbillegtek először a haldokló dáciához.
Mondták feladat adott, csináljatok 10 egyforma autót.
Nekiálltak Nikuék, legyártottak 10 kocsit, ööm é bodottá'
Nácik arcukon kaján vigyorral mondták: oké, most a kettes és a hetes bal első ajtaját cseréljétek ki!
Nikuék nekiálltak, de nem sikerült...
Utánna Günterék elmentek a szintén halldokló Skodáékhoz, ugyanezt eljátszva ott sikerült a csere...NO Comment..
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
mephi666
nagyúr
ez miért baj? úgy szeretném már látni, ahogy leintik a félkézzel telefonálva kanyarodó, elsőbbséget nem adó, nem indexelő, közveszélyes elemeket ugyanígy a biciklivel/motorral/gyalogosan szabálytalankodókat... mindenből látok bőven eleget... 1hete majdnem gyalogos p*csákat csaptam el biciklivel: állnak az út szélén tőlem jobbra, zebra sehol, néznek felém, néznek a másik irányba, ahol jön egy kisteherautó... közeledek saccra 25ös tempóval, majd amikor már féktávon belül vagyok, lelépnek elém... majdnem a szemközti sávba kellett átmanővereznem (ahol jött a kisteherautó), hogy ne menjek nekik... ha nem reagálok, szerintem úgy eltarolom őket, mint a tekebábukat...
következő eset, amit láttam: beláthatatlan kereszteződés, ahol kocsival mindig csak tyúklépésben megyünk ki, mert balról nem lehet látni, ki jön... itt egy papa tekert ki lazán biciklivel, hogy a balról érkező nő fékezett/korrigált rendesen, nehogy legyalulja... csak a dudaszóra nézett arra az öreg, hogy kicsoda az
a következő állatfaj meg a félkézzel telefonáló, másik kézzel hamburgert tömő, "csónakkal" közlekedő barmok... és nem maradhatnak ki a robogós suttyók sem, akik kamikázemód szlalomoznak (ők is elviselnének szerintem pár csekket)
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
mephi666
nagyúr
oktatóm mondta anno, hogy bmw/audi/merci esetében elég gyakori hibajelenség, hogy elromlik az index, vigyázzak velük nagyon
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
ReSeTer
senior tag
Miért tűnne gyengének egy swifthez képest? Ugyanúgy megy, itt nem arról van szó, hogy ugyanannyi a lóerő meg a nyomaték, csak a súly a duplája, hanem, hogy ugyanannyi idő alatt van 100-on. Ahol 50-es határ van, oda csak felgyorsul már normálisan. A baj ott kezdődik, hogy kimennek vele országútra, bár ott sincs különösebb gond, ha nem kell előzni.
-
DeFranco
nagyúr
Mit ne viszonyítsak hozzá? Van egy olcsóbb kategóriás autó, meg van egy ahhoz képest prémium, ugyanabból a generációból. A Fóka árakról meg vagyok győződve, azt láttam a saját szememmel, a Mongyő árakról csak sejtésem van ennek alapján, de nagyon csodálkoznék, ha egy fiatalabb ghia Mongyőt annyiba mérnének mint egy hasonló állapotú szerényebb felszereltségű Fókát. Nekem bizsereg a pókösztönöm, de fenntartom, hogy tévedhetek, és a drágább az olcsóbb...
A márkakereskedésbe meg viheted bevizsgálni, ha akarod, max. ha bukik, nem veszed meg, majd csak jön egy madár. (Feltéve, hogy tényleg törött) Joggal épít arra, hogy a többségnek eszébe sem jut egy 15k-s átvizsgálást kifizetni, hát látszik rajta, hogy semmi baja.
Egy értelmes okot látok a böszme nagy motort, ami lenyomja ennyire az árát. Nyilván tök jó, de ezt etetni is kell, és lehet nem akarja ezt most bevállalni senki.
re:szerk: na akkor ugyanarra gondoltunk ezt viszont nem másfélre hirdetik, hanem 1.2-re a másfélre nem lenne semmi szavam
@Mágus2: lehet, erre mondják, hogy meg kell nézni A legutolsó teljes nagyszervíz utáni autó amit láttam egy GTK-ból életre fényezett volt, ehhez hasonló állapotban. Igaz cserélve volt a kormány (durrant mind a két légzsák), de több párhuzamos illesztés volt rajta ennél.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
DeFranco
nagyúr
rend szerint nincs időm böngészni sem a hahu-t sem a többi oldalt, egyszerűen nem fér bele
írtam is, hogy ez csak egy tipp, pont rád és ABE-re gondoltam, hogy majd jönnek az okosok és megmondják, mert rólatok tudom, hogy képben vagytok ford- és felszereltség ügyben (akiket kihagytam sorry). kínosan igyekszem ügyelni rá, hogy ne mondjak semmi olyat, ami félrevezető lehet, vagy amivel megvezethetek bárkit is. most is csak annyit tettem, hogy kiemeltem valamit, és szóltam is, hogy bizonytalan a dolog amit tudok és látok, azt mondom, amiben biztos vagyok azt jelzem, amiben nem, azt is ki szoktam emelni. így, ezen a módon szerintem korrekt, hülyeségeket nem szoktam beszélni, és ha mégis, akkor azt azonnal elismerem. ha plusz infóhoz jut a kérdező, az csak jó.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
tömegközlekedés kell, meg bringa, esetleg robogó, szerintem sem való az autó belvárosi közlekedésre.
hogy ez mennyire megoldható, az egy kiváló flame alapanyag, én jelenleg támogatok és gyakorlok mindenféle ilyen elképzelést. vitába viszont nem szeretnék erről bocsátkozni
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
macerás? igazából szerintem csak akkor, ha kiöltözve kell mennie mindenhova az embernek... én teszek rá, elintézek ázottan is mindent, amit kell (alapkellékek: jó kapucnis pulcsik, télen több réteg, magas szárú bakancs, stb...) ...bringával nem kell parkolóhelyet keresni: akárhol találni fél percen belül lezárásra alkalmas helyet, ezután meg a célhelyig sétálni se nagyon kell... csomó helyre könnyen be lehet menni, ahova kocsival nem lehet... nem fogyaszt, nem szennyezi a környezetet és még egészségesebb is... rengeteg előnye van és igazából az öltözködés meg az időjárás jelenthet akadályt (arról nem is beszélve, hogy megnézném mennyivel csökkenne a balesetek száma, ha a belvárosból kitiltanák az autókat: bringával szerintem a 120kilós kopasz is odafigyelne jobban a környezetére, mert ő is eshet olyat, hogy kitörik a nyaka)
#48606: jaja, parkolási költség is felejthető... ezzel sem kell vesződni, hogy "hú, el sikerül-e intézni az ügyeket? 15/30/45 percre dobjak be? mi van, ha 15perc alatt végzek? mi van, ha a 45ből is kicsúszok és vár a mikulásajándék a szélvédőn?"
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
Psychonaut
addikt
Mondjuk más autókból is voltak ilyen "hibridek", amik modellfrissítés/felszereltségváltás idejében készültek. Hirtelen a Peugeot 206 jut eszembe meg az F Astra, ahol volt néhány olyan autó, ami néhány elemet a régi, néhányat már a frissített modellből kapott.
Persze nem azt mondom, hogy itt is ez a helyzet (főleg, hogy te valószínűleg sokkal többet tudsz a Fordokról, mint én), csak azt, hogy nem kell feltétlenül rögtön a legrosszabbra gondolni.
-
nagyúr
-
Integra
titán
nehogy azt hidd, hogy a német nem olyan mint a magyar, ha pénzről van szó, csak az átlag színvonal jóval nagyobb, így még több fér bele. egyébként németeknél is érezhető egyre jobban a létbizonytalanság és az elégedetlenség és ők is spórolnak már ahol csak lehet nagyon sok esetben, én ezt így látom már évek óta, ezt tapasztalom, nem jutnak egyről a kettőre és megy a panaszkodás folyamatosan. mondjuk vicces látni, hogy milyen színvonalon panaszkodnak, de idővel megérti az ember, hogy ilyen is van ha köztük is él. egyébként meg németeknél sem az a jellemző, hogy 2 méregdrága autó van a garázsban és csilivili nagy házban laknak, ezt valamiért mi képzeljük, hogy így van, de ne kérdezd miért, nem tudok rá választ. csak 80 milliós ország, így azért többet lát ilyenből az ember. a kép viszont sokkal árnyaltabb már mélységeiben.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest