-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dorien
veterán
válasz tresh #106290 üzenetére
Kinek mi lomha. Nekem teljesen jó a 75 lovas 1.4 benzinmotor is a 1100kg-os Focusban. Kell tudni használni a váltót, előzésnél visszadobni 1-2 sebességet, ha szükséges. Cserébe egyszerű, megbízható és 6-7 l között fogyaszt.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
-v-
addikt
válasz tresh #106293 üzenetére
Meg automata váltó
(#106287) Sutee89: vigyél magaddal egy 3e ft-os kínai ELM327-es ketyerét, meg egy androidos telót torque vagy még inkább a fordfocus.hu fórumon elérhető FordDTC progival, és ki tudod olvasni a hibakódot hogy mi a gáz. Nem feltétlen komoly hiba
[ Szerkesztve ]
-
Dorien
veterán
válasz tresh #106293 üzenetére
Azt hiszem az egyik Totalcar cikkben olvastam, hogy a 100 km/h sebesség tartásához átlagosan kemény 18 LE szükséges, nem több. Aztán ez elkezd szép exponenciálisan növekedni a sebességgel.
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó HiFiMAN HE560 V4 nyitott planár fejhallgató 99.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
Laraxior
titán
válasz tresh #106293 üzenetére
Akkor az en autom pont erre valo 200LE, awd, otomata.
Mondjuk nem is volt benne bajom sosem"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
huszi.gyb
senior tag
válasz tresh #106375 üzenetére
Eddig német-japán autóink voltak (VW Golf 2,3 , Suzuki Samurai, Lancerek)...
Apám kollégája vett egy Stilo 1,9JTD 11X LE, 30ekm alatt nagyon elégedett vele, ezért gondolt rá, nekem meg ez a konkrét példány megtetszett.
Bár szemezek Octaviaval is. Csak azok drágák...
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
footy
addikt
-
Integrale
veterán
válasz tresh #106717 üzenetére
Annyit írtam csak, hogy a Vivaroban Renault diesel van 1870cm3 ez kerül még anno az S40-be is. JTD (CDTI) nem kerül Vivaroba, csak személyautókba.
Volvokban az 1.6 HDi került, és szerintem a 2.0 sem Renault, legalábbis nem mindegyik. Van belőle 5 és 4 hengeres, a 4 az szintén PSA.
szerk: most látom lemaradt a C
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz tresh #106947 üzenetére
Csak aztán adogathatod a D-Vitamin tablettákat a gyerekeknek, mert a napot nem fogják látni a hátsó ülésről (meg mást sem). Nekem azért esett ki kb minden kortárs kombi, mert a gyerekek széjjelszedtek volna, ha beültetem őket egy olyan lövészárokba, ami manapság mindegyikben van (emelt övvonal, nagyon mélyre tett üléslap). Nem is beszélve róla, ha a későbbiekben valamiért esetleg én kényszerülök hátra.
Sajnos, ha manapság gyártott autóban a hátsó ülésről is ki akarsz látni (ami, ha sokat utazol gyerekkel, akkor nem utolsó szempont), akkor vagy egyterű, vagy suv.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Papabear195
tag
válasz tresh #106961 üzenetére
Köszönöm a válaszokat! Igazából nem az a fő szempont, hogy egyterű legyen, hanem, hogy legyen benne hátul lábtér, egy mk 2 Octavia már megfelelne, de sajna abból szerintem inkább 1.7 M-nál kezdődnek a normális vételek . A Zafirát mint írtam a nejem nézte ki magának (kicsit tart a Mondeo kaliberű nagy hajóktól), de nem sok használt tesztet találtunk róla, kicsit mintha mellőzött lenne a kategóriában, pl. az általatok felsoroltakról több infót találni. Az 1.8-as motorra meg azért esett a választás, mivel 10 év körüli kocsik férnek bele a keretünkbe, talán ebben a korban kisebb a pofára esés esélye, mint a dízellel szerelt változatoknál. A 307 sw érdekes lehet.
-
-
szőröscica
addikt
válasz tresh #107456 üzenetére
És honnan tudja a csipszes mester, hogy az ő motorja a 131 helyett 140, 150 vagy 160 lovat bír el?
100 ezer km-t tettem chippelt kocsiba, de mindenkinek azt mondom, hogy ha több erő kell, akkor vegyen erősebb autót. Passatból is vehetett volna 2.5-ös dízelt, vagy 1.8 tamást, de ott vannak a V6-osok és a W8 is. Minek egy ki tudja hány százezer km-t futott autót még utólagosan mókolgatni?
Azt meg nem gondolhatod komolyan, hogy a mai katalógusvadász világban, nem akarnak kisajtolni minden biztonságosan megszerezhető lóerőt a motorból a lehető legalacsonyabb fogyasztás mellett.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz tresh #107499 üzenetére
Szerintem meg pont rossz példa!
CPU-nál mi a mozgó mechanikai rész?
Szerintem semmi másra nemjó a chip, csak elbaszni a fogyasztást meg a co2 kibocsájtást növelni.
Meg kályhabajnokoknak jó![ Szerkesztve ]
undefined
-
footy
addikt
válasz tresh #107499 üzenetére
De engem az erdekelne, hogy honnan ertenek hozza?
ECU programozo mernokok, akiknek ez a hobbija?
Autodidakta modon megtanulta a programozast es a szoftvert reverse engineering modszerrel visszafejtettete?
Esetleg igy jott ki az anyjabol?En eddig meg csak ilyen try&error emberkeket lattam, egyet sem akinek ez lett volna a szakmaja.
-
footy
addikt
válasz tresh #107535 üzenetére
Gondolom az fel se merülhet hogy egy ugyan olyan egyetemet végzett ember aki ezt tanulta majd mondjuk lehúzott x évet pl az audi mérnökei között és alapít egy céget
Dehogynem, de ilyen nem terem minden bokorban, ha jol tudom az ABT az egyetlen ilyen. Eleve licenszek megvasarlasa oriasi penz, amit egyszemelyes vallalkozasok nem tudnak kitermelni, foleg nem Magyarorszagon.
(Volt ismerosi korben egyebkent ABT Audi es az sem a megbizhatosagarol volt hires)gyári autókat "tuningol" mind sw mind hardveres oldalon
Na de ezaz, hogy optimalis esetben a ketto egyutt jar. Akkor meg miert nem veszi meg valaki a gyarilag erosebb/nagyobb motorral.
Nekem azzal van bajom, hogy a 95% megnezi hogy hol a legolcsobb a csipsz es ott csinaltatja. Ez nyilvan nem az ABT, de meg nem is az MTM, hanem Joska aki megirja 30-ér´, es lesz az uton meg egy koromokado szar, ami meg barmikor le is finghat.
Meg amikor valaki megveszi a gyengebbet, mert majd ugyis megcsippelteti es itt nem a 200 v 300LE a kerdes hanem 90 vs 110.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs