-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
válasz kisza25 #160363 üzenetére
Most a fix törlesztésű 0% THM-es hiteltől miért félsz? Mert van ilyen. Az, hogy mi volt akkor, amikor a banki alkalmazottak is akarva/akaratlanul átvágtak mindenki a svájci frank alapú szarokkal az egy dolog. Most forint alapon 0%-al adja több szalon is, de 5% körül van a legtöbb. Ettől nem igazán félnék, hiszen semmilyen buktató nincsen benne. Na meg 700k-t vissza lehet fizetni 1 év alatt és kész.
Mellesleg somogyi vagyok és lesz eladó ingatlanom, bár má van rá baráti körben több érdeklődő is, de ha nem vinnék el, akkor megkereslek.
[ Szerkesztve ]
-
válasz kisza25 #160359 üzenetére
Ha mcw stepwayt szeretnél akkor én az 1.5 DCI motorral javaslom ebből is az erősebbiket. Benzines motorral én szerintem nem élhető. Főleg nyáron több személlyel, megpakolva, klímával .
Teszt vezetésénél majd te is észleled majd. Érdemes kérni idő pontot az oldalán és kipróbálni.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisza25 #160574 üzenetére
Na ma pont ilyet hoztam, 1.4 TDI 90 LE volt. Ha le kellene írnom a Dacia és a Škoda között a különbséget érzetre, azt mondanám, szvsz a román márka a Renault régi alkatrészeire alapoz, és néhol szándékosan el van butítva (tekerő hangolni, két gomb a hangerőnek nálam ilyen, aztán egy sorjás kilincs, kocsonya érzetű váltó, pedálok szintén csak úgy vannak, minden kongva csukódik, stb). A Škoda egy jóval minőségibb tárgynak hat, nyilván mondjuk műanyag kormány és váltógomb adott, de tisztességgel megcsinált alkatrészeket kapsz, puritánabb egy Polonál, de nem fáj a spórolás, sőt adott szinten van pár kellemes simply clever okosság, plusz törődés, értelmes gondolat a háttérben, ami nem a spórolásra irányult
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #160599 üzenetére
komolyan havi 800-2000 forint miatt nem vennél meg egy turbós autót 5 évnél többre? úgy, hogy nem vagy ostoba egysejtű, hogy hidegen padlózzad és 30ezres olajcsereintervallumot tarts? figyi, nekem a bizonytalan előéletű alfán (szarolasz) 300-nál kakkant meg a turbó chipelés után. hova ez a nagy beszarás?
-
Tacso
aktív tag
válasz kisza25 #160601 üzenetére
Tipo-ra amúgy most 5év gari mellé 5év "ingyenes karbantartás" is jár (5év vagy 75000km, ha jól láttam). A mai szerviz óradíjakat elnézve az még legalább 2-300 ezer kedvezmény.
(OFF)Btw semmi közöm a Fiathoz... (/OFF)
Más: Láttam ma egy új fehér i30 Fastbacket, nagyon szexi a fara...
[ Szerkesztve ]
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
Tacso
aktív tag
válasz kisza25 #160607 üzenetére
Ez így elég nehéz ügy, kérdés milyen hosszú távra tervezel. Amennyiben 3-5éven belül cserélsz, én bevállalnám a apró turbós blokkokat is. Dacia (Renault) féle motor legalább még nem közvetlen befecskendezéses, mint a TSI, illetve nincs DPF sem, értéktartás sem rossz szerintem, szerviz is olcsóbb. Rapid még a "régi" platform, "régi" technikával, de új komplikált motorral, illetve ott a nagyobb presztizs is. Kérdés kinek mi éri meg...
Én személy szerint várnék még, ha 5éven túl is tervezek, 4-4,5m körül már van több alternatíva...[ Szerkesztve ]
No Stress on Cres - I love my Cruze
-
-
Kickass
őstag
válasz kisza25 #160612 üzenetére
Én a Skodát venném ha hosszútáv. Egy ~10 éves Fiat/Dacia lehet nem fog annyit érni a piacon, ráadásul én egyik korrózióvédelmében se biznék (pedig az olaszokat szeretem, de kb. 20 éve bizonygatják, hogy most már tényleg van normális korrózióvédelmük és eddig mindig kiderült a 10+ éves autóiknál hogy nincs ). Ellenben az öregem Fóbiáján ami idén lesz 15 éves és újkorától nálunk van egy rozsdapötty sincs, pedig csillaggarázsos volt mindig.
-
-
őstag
válasz kisza25 #160632 üzenetére
2007.11-es, újonnan vettem, 160 ezer km alatt (asszony vezeti 150 és valahány ezer), most éppen a nyári gumit adom majd hozzá még a téli van rajta Szerintem 1,4 milla lesz (szerintem is sok, de ha ez a piac akkor most az egyszer jól járok, ha nem viszik el akkor majd viszem le az árat) ), de majd csak április elején.
Bigblackdog: ezen speciel 2. szezonban van a téli és 3. lesz a nyárinak ha jól emlékszem, de tiszta jó mind a kettő szett...
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz kisza25 #160682 üzenetére
Pályán keveset mennék és nem is kínoznám nagy sebességgel.
Hosszabb távra terveznék, ezért gondoltam a Jazzra mert nagyobb és a magic seat nagyon tetszik.
Hosszabb úton első ülésből "ágyat is lehet varázsolni", meg hátul kályhát is lehet cipelni ha felhajtod az üléseket.Novum Forum Siculorum
-
-
pècsimunkás
addikt
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisza25 #160978 üzenetére
Nem. Ez az i40/Optimánál kicsit kisebb. Az Elantra gyakorlatilag az előző gen i30-nak a szedán változata, viszont hátul nagyobb a hely benne, mint a sima i30-ban. A Fastbackben viszont rosszabbul fértem el hátul, mint a mostani sima i30-ban.
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #161130 üzenetére
Kis szappantartó. Az autó 4 méter fölött kezdődik. Alsó-közép kategóriától lehet autónak csúfolni.
Ülj be egy 2 éves használt i40-be ennyiért. Tutibiztos nem adnék ki ennyi pénzt ilyen nyomi autókért, csak azért, hogy új legyen. Ennyiért olyan felszereltségű normális 2-3 éves autók vannak, hogy ledobod a hajad.
4 milláért vettem anno a 2,5 éves kombi octavia-t, Laurin and Klement kiadásban. 9,2 0-100, vegyesben 6 liter alatt eljár a maga kis 1,5 tonnájával. Még most is újszerű, pedig 180 000km van benne. Szóval ha minden áron újat akarsz, vegyed bármelyiket, amint átülsz egy komolyabb használtba, bánni fogod.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz kisza25 #161130 üzenetére
Azt a 3,5 millás mazda 2-est én is nézegettem. Csak nekem automata kellene az meg nagyon nem 3,5...
Úgyhogy rozsdál és nem kell De egy pillanatra én is leakadtam.De ha jól emlékszem valami tesztre akkor tényleg nem megy rosszul az a 75 paci (relatív nagy 1.5-ös moci és könnyű karosszéria).
És szerintem a mazda 2 szebb mint az i20. De praktikusságban jobb az i20 (nekem meg majd a jazz).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #161130 üzenetére
Adok én neked körképet a japán minőségi autógyártásból. Most jövök a Mitsubishi-ből. A kolléga vett egy Lancert. Eddig ez a 3. reklamáció 1 év és 30 000km alatt. Most kopog a hátsó féknyereg, lóg és egyelentlenségeken zörög. Nem akarják garanciában javítani( a fékre nem vonatkozik a garancia ), kénytelen voltam bemenni és kiverni a balhét.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kisza25 #161144 üzenetére
4hónapig kerestem 200 km sugarú körben Miért, ott van valami lélektani határ? Nekem mind1, neked akartam jót, készülj fel, hogy az újjal sem lesz gondtalan az autózás, azt nem is említve, hogy az említett úttalan utakra sajnálnám az újat.
60k km alatt városban el lehet használni az autót. Ezért is nem értem azokat, akik minden áron a kevés kilométereset keresik és még mindig nem ismerik be, hogy az állapot számít. Megvesznek minden szart, mert csak 40-80 000km van benne.
Le sem merem írni, hogy 2,5 évesen 128k km volt a sokdában. 2,5 év alatt minden európai nagyvárosban volt. Pályás autó, motorja, kuplungja, futóműve még most is újszerű, pedig már a vételkor sem számított kevés kilométeresnek.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #161144 üzenetére
Pedig pont, hogy megvan a szépsége szerintem a használtautónak és a használtautó keresésnek. Ha úgy van, akkor megtanulod egy életre, hogy a "belső értékek" a fontosabbak a külsővel szemben. Viszont szerencsés esetben nagyon örülni fogsz, hogy szerencséd volt.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
-
Egon
nagyúr
válasz kisza25 #161221 üzenetére
Négyen fogjuk használni, nem kell hogy a hátsó ülésre hárman beférjenek. A lábtérről azt írták, elég nagy. Ha az asszonnyal nem ér össze a vállunk elöl (amit nehezen tudok elképzelni), akkor nem látom hátrányát a keskenységnek. Ellenben szűk helyekről kifordulni pl. előnyös (a céges parkoló tipikusan ilyen: az Ibizával is nehéz néha kiállni: szemben közel ott a fal, és mellettem mindkét oldalon közel állnak).
A fenti fikázást se nagyon értem: a képek és a tesztek alapján, nem hinném hogy pl. egy Astra vagy egy Focus minőségibb lenne, és hát ezekkel versenyez a Rapid, árban és kategóriában is kb. Azon túlmenően, ha jól olvastam, a Skoda második legnagyobb darabszámban értékesített autója a Rapid, ami nekem nem arra utal, hogy olyan szar lenne...
Nyilván nem fogom látatlanban megvenni: az összes szóba jöhető autót megnézzük családilag, beülünk stb.Egyébként meg ott a Spaceback verzió, ami nem annyira hosszú.
[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
válasz kisza25 #161230 üzenetére
Ez oké, de a lábtér kell, meg értelmes méretű csomagtér is, tehát a hosszból nem nagyon tudok/akarok lefaragni.
Szerk.: i30-nak kicsit a csomagtere, meg 4.5M-ról indul, akkor már inkább a Corolla, az még tetszik is. KIA-t nem merek venni: volt kettő is a családban illetve ismerősöknél, és több negatívumot hallottam róla mint pozitívumot (igaz, más típus volt mindkettő).[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone-t használók OFF topikja
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs