-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Egon
nagyúr
válasz kisza25 #161230 üzenetére
Egyébként jelenleg 2005-ös évjáratú SEAT Ibizánk van. Az elvileg 1968 mm széles. A Corolla kemény 1775 mm. Akkor most el kellene vetnem a Corollát, mint túl keskeny alternatívát? Hja, és ennél csak 75 mm-rel keskenyebb a Rapid, ami viszont 20 cm-rel rövidebb is, ergo az arányai ugyanazok...
Nem (csak) neked ment (az amúgy költőinek szánt) kérdés...[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
Egon
nagyúr
válasz kisza25 #161238 üzenetére
Lementem a garászba, lemértem...
Tényleg csak kb. 170 cm széles, még tükrökkel együtt is csak 180 cm körül mértem. A garázsajtó szerecsére 240 cm széles, szóval az nem lesz akadály... Ellenben a magasság már neccesebb: ha 215 cm-nél magasabbra nyitódik a csomagtértető, az már gáz. Ha jól tudom, a Rapidnak elég magasra nyílik a csomagtartója, így lehet hogy emiatt fog kiesni a látókörömből."Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
-
-
-
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #161496 üzenetére
hát optikailag elbírna még nagyobbat bőven. azért kívánja a 20"-t az a kasztni
-
-
Viperator
őstag
válasz kisza25 #161513 üzenetére
Villanyautók: jaj, nem akarom látni a problémákat! (magyarul) Eredeti német forrás...
Az akkumulátorok gyártása: egyetlen akkumulátor legyártása 17 tonna széndioxid kibocsájtással jár.
Vagyis pontosan annyival, mint amennyit egy benzin- vagy diesel meghajtású jármű bocsájt ki 200 000 kilométer megtétele után.
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-
nagyúr
válasz kisza25 #161562 üzenetére
Nekünk nagyon bevált. Persze aki bőr belsőre meg hatszázféle extrára vágyik, plusz 300 lóerőre annak nem ajánlom.
De én tök jól elvagyok vele pedig erőben igen komoly visszalépés (160 Le -> 90 Le). Nem mondom ha pályázik az ember néha jól jönne némi plusz ménes (bár amúgy van 1 literes turbós is akinek kell) de normálisan közlekedve teljesen élhető. A fogyasztása az speciel döbbenetes és méretéhez képest meglepően tágas belül.
Ezt hamarosan majd jobban tesztelhetjük mert gyarapodik a család.Amúgy kettő Baleno is van a családban mert apósék is azt vettek annó.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
-
-
Xero
nagyúr
válasz kisza25 #161638 üzenetére
Nagyon nem már. Multik nagy része becsokizott a dízel hiszti miatt, meg előtte is ha belefért a környezetvédelmi limitbe és az árat is belealkudták, akkor nem volt gond.
Haverom főnöke így jár BMW M2-vel, neki pedig így érkezik most egy GLC 350e. Pont belefértek szépen a limitekbe. Sok helyen pedig már konkrétan dízel stop is van 1-2 éve.De tudnék mondani egy zsák benzines Mazdát, VW-t, Opelt és mind mind flottás.
-
szabonagyur
félisten
válasz kisza25 #161643 üzenetére
Nem nem, a Hyundaikban már a világ összes km-e benne van 3. éves korukra (ezek napi szinten hihetetlen mennyi mennek). De a többihez is korlátlan EU-s benzinkártya jár, gondolhatod mennyit mennek velük. Pl. van kollégám aki van, hogy napi 2szer felmegy Pestre (200km) ha kell neki csak úgy valami.
Egyszerűen nem kötelező a dízel, van 1-2 abból is de minden benzines pedig van 740li meg Mondeo is vegyesen.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
szabonagyur
félisten
válasz kisza25 #161680 üzenetére
Ez egy nagyon jó kérdés, hogy melyik a kettőből a motor, de ahhoz képest amúgy egészen jól megy. Manuális 6 sebességes minden extrával ami elérhető volt.
Kb. 2 évig vannak megtartva, most nyáron lesz cserés az összes pool car, meg a cégesek nagy része is, bár ott km-től függően van akinek hamarabb is csere, van aki Bp-re ingázik, oda vissza 500 km naponta.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
-
Acheron
őstag
válasz kisza25 #161997 üzenetére
Valószínűleg azért, mert ha kiesik alólad az autó motorcserével, és rá kell locsolnod egy rahedli pénzt, leginkább látni sem akarod többet az életben. Én ugyanígy voltam az Avensissel, hiába volt gyönyörű állapotban és lett volna benne új motor, nem tudtam volna jó érzéssel beleülni többet.
-
hülyegyerek
addikt
válasz kisza25 #162062 üzenetére
Nem, de gyanítom, hogy az gyengébb lenne (170 Nm vs 200 Nm). Majd ősszel kipróbálom az új Ceedet 1.4 turboval.
Lehet, hogy velem van a baj, de a Honda féle 1.0-át erősebbnek éreztem az 1.4 Boosterjetnél.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
proof88
addikt
-
őstag
válasz kisza25 #162555 üzenetére
ártól függően tudnak nagyon jó vételek lenni az ilyen autók
és legalább nem külföldről behozott totálkárból visszamókolt vagy vízkáros verdák
és az sem feltétlenül igaz hogy kíméletlenek a kölcsönzős autókkal a sofőrök, ott is csak egy kis százalék a hülye a többi csak simán közlekedni akarcryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- NBA és kosárlabda topic
- Linux kezdőknek
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Diablo IV
- Mesterséges intelligencia topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Facebook és Messenger
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen