-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vismajor01
addikt
válasz cappa72 #218279 üzenetére
Dehogy kell nekem más megközelítés, kuplungoltam én már eleget dugóban és kenje a hajára. A manual az egyedül a szabad kigyorsításokkor élvezetes, szépen kihúzni 2est, 3ast, 4est, vissza 2es, megint hármast, etc. Ha sokat közlekedsz igy és keveset városba' akkor naná. Autópályán és városba viszont automata a nyerő. De ezeket már megbeszéltük már párszor Hobbi autónak kanyarkergergetésre biztos manualt vennék, de nincs pénzem ilyen autóra-fenntartásra a többivel meg nem kanyarvadászkodom (mert felborul) úgyhogy
De nem akarok egyoldalú lenni, mikor nálam van tesóm manualis Citroen Xsara VTS-e akkor azért eléggé faszul közlekedek
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
dj79
senior tag
válasz cappa72 #218603 üzenetére
Mivel a Toyota nem közös tulajdon többé, kell nekem egy gyerek szállító autó, és anno volt már nálam egy korábban dán tulajdonosú 156, arra gondoltam, miért akarnék a szokásos gasztra, focus vonalon mozogni, ha már vannak egyéb élvezhetőbb lehetőségek is ebben az ársávban
-
tboldi
nagyúr
válasz cappa72 #218610 üzenetére
Nem kizárt, hogy épp egy marketinges hirdeti. Szakmai ártalom.
Egyébként ez is megérne egy megnézést. Ugyan a motor a leghurkább a palettáról, de anyumnak valszeg megfelelne, sosem hagyja el a várost. És ugyanolyan barna, mint az előd.
Vagy ez, esetleg ha többet szánnánk rá, akkor ez.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #218724 üzenetére
Nálunk így volt a Wartburg pár évig, helyijáratnak és földekre-gyümölcsösbe járkálni. Akkor már kezdett elindulni a rozsda, kapott még egy műszakit, de aztán jött egy hengerfej tömítés hiba, azóta kertitörpe. Családban van újkora óta, szóval nem akaródzik eladni, de ha az Astrának nincs szentimentális jelentősége, akkor szerintem az éves költségeket figyelembe véve kezdjetek eladáson gondolkodni - ha nem lesz OT
-
veterán
válasz cappa72 #219285 üzenetére
szerintem nem eri meg a csere. ennyi penzert tovabbra sem kapsz sokmindent, sot, szerintem konkretan semmit, ami ne lenne visszalepes ehhez az ismert eloeletu kocsihoz kepest, csomo pozban felulhetsz a szoporollerre.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz cappa72 #219290 üzenetére
Csak nagyon banánállamcsőd esetén nincs kifizetve, ez azért erősen nemzetközi termék, bizalmatlanságom szintén erős, de ebben az egy dologban még nem kell félni szvsz. Emellett minden jogod megvan nem venni állampapírt sértés - csak arra utaltam, hogy minél több pénz van meredeken értékvesztő tárgyban, annál távolabb van a számegyenesen a bubaru.
911 porke nagyon mennek az árak, 10 alatt szinte nem létezik, visszavonom.
Próbálnék megint racionális maradni pedig 1.75-tel ott az Alfa 159 amúgy ha hajlandóság lenne futómáre, random nyűgökre néha áldozni, meg egy alvázvédelemre elvinni, akkor szerintem aktuális képbe beleillik (így kívülről nézve), csinos mint a Juliska, jó vezetni. Olajpumpa tömítés ezt is érinti amúgy.
Ésszerűbb az 1.4 T-jet: Tipo olcsó is, fiatal is.
Mk5 Mondeo belseje is olcsó, de azért Tipo-nál jobb a Ford anyaghasználata, mondjuk csomi kicsit ortopéd a hibridben. Viszont automata, ha ez szempont.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #219285 üzenetére
Erre tobb jo valasz is van, ime nehany:
1: tartsd meg, ez uj koratol nalad van, keves km, nincs (torott/tekert/tokre atvertek) lutri
2: relativ olcso megoldas egy octavia 3 fl kombi, 1.4-1.5tsi, kezi valtoval. Hatso labter ebben a legnagyobb a platformtarsak kozul, ezert a leon es golf szigoruan csak teljes letszamos proba utan. Passat, Superb ezzel a motorral valoszinu kicsit keves, bar ha az S-Maxba eleg volt az 1.5T… Ha maradhat az egyteru vonal, csak eleg kisebb, akkor Touran, Golf Sportsvan esetleg, helykinalat ellenorzest igenyel.3: VAG vonalon az 1.4tsi phev (gte) vagy 2.0tsi, ha tobbet is aldoznal ra es esetleg automata is kellene. Passat, Superb kombi bodeban.
4: kommersz (=nem premium) nagy kombibol meg Opel Insignia 2.gen es talan a Renault Talisman johet szoba, kihalt a mufaj, megettek oket a suvok. -
den89
tag
válasz cappa72 #219786 üzenetére
Köszi mindenkinek! Nem gondoltam volna, hogy ennyien próbáltok majd segíteni, igazán kedvesek vagytok. Szóval amik szóba jöhetnek szerintetek és szerintem is:
- Toyota Corolla Sedan/kombi (többség inkább kombit mondott): talán ez tetszene a legjobban, de a Sedan. Kívülről is tetszik, ugyan belül picit fapad, de az a legkevesebb számomra, fogyasztás terén kiváló (a hibrid), csak az a fránya csomagtartó. Plussz feleségemet fűznöm kellene, neki annyira nem jön be. Árban akár az 1-1,5 éves 10-20 e km-el beleférne, vagy esetleg a kifutó szériásakat látok olyan 9-9,5 M-tól.
- Renault Megane Grandcoupe (kombi kizárva): első ötlet ez volt, még akár újonnan is beleférne az összegbe, feleségemnek is tetszene, jeleneg is Megane-nk van. Két dolog zavar benne, a mostani Megane-nál is szívtam 1-2x a kicsi csomagtérnyílással, plussz sokallom a 8 literes fogyasztást, mivel nagyrészt városban lesz használva, persze én a Diesel 5,5 literhez vagyok szokva..De tudom, más ekkora benzines autó sem nagyon eszik kevesebbet). Kérdés egyébként itt, ha használt, akkor 116 le, vagy 140 le legyen-e. Újonnan már csak 140 le-t lehet választani.- Ford Mondeo: volt Ford a családban, valahogy nem vagyok oda érte. Árban nem nagyon férne bele, 2-3 db-ot találok 9-9,5 M-ig, azok is kombik. (Nem is tudtam, hogy van hibridben is.). Ha szeretnék normálisan választási lehetőséget, akkor bőven 10 M fölé kell menni.
- Skoda Octavia (talán ez lenne a legjobb választás, árba is beleférne a kitételeim alapján, még akár az új is. De valahogy nem fűlik a fogam a Skodához. + Nővéreméknek tök ugyanilyen van.- Skoda Superb(nincs 8-9 M-ig pár éves, pár tízezer km-el, két darabot találtam hahu-n 9-9,5 M, 4 évesek 50 ezer km körül, de ez a kettő is kombi, nem sedan + az Octáviánál írt dolgok. Újonnan 14-15 M-tól kezdődik)- Mazda 6(Tetszene, nagyon is. De nincs 8-9 M-ig pár éves, pár tízezer km-el. 10-10,5 M-tól van választási lehetőség, újonnan 14-től kezdődik)diegho: igen, tudom, ezek nem Sedanok, amiknél nyíli a hátsó ablak is, csak az egyszerűség kedvéért úgy hívtam őket.
+1:
Opel Insignia:tudtommal már nem gyártják. Hahun vissza kell mennem 2019-ig, hogy találjak. 7,5 M körül van. Szép autó. De nem fogok 5 éves autóért ennyit adni, ha 8-8,5-ért újat, vagy 1 éveset kapok másból. Amúgy valahogy Opelhez sem fűlik a fogam amúgy sem.Tudom finnyás vagyok. De ennyi pénzért feleljen meg az elvárásaimnak/elvárásainak. Jó legyen ránézni, feleljen meg az igényeinknek, olyan márka legyen, amihez fűlik a fogunk, stb.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz cappa72 #219786 üzenetére
Amúgy miért ekkora prioritás ez a mosógép szállítás mindig?
Pár évente ha cserés 5e körül kihozzák és akár fel is hozzák az emeletre, nem kell szenvednem vele, hogy bepakoljam meg szétcsesszem a belsejét akár az autónak.
Azért a többi dolog, bőrönd és társai meg egész szépen be lehet pakolni egy sedanban is.
És még azt sem mondanám feltétlenül negatívumnak a sedan fele, hogy kiszedni annyival problémásabb belőle, mivel azért van 1-1 kombiból is mire kihorgászol valamit - ha csak nincs 2 méteres gumi kezed - ugyanúgy kipakolsz mindent.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
őstag
válasz cappa72 #220498 üzenetére
Motor kérdésedre nem tudok választ, de a mitsu fél lábbal már kb kivonult Európából (új modelljei itt átcímkézett renault-ok), és ez a modell ősöreg én biztosan kihagynám. I10-et béreltem nem rég, szerintem kisautónak elég korrekt csak az 1.0 gyengus nagyon (1,2 meg 5,5 listaáron, annyiért mondjuk a toyota aygo-ra is ránéznék annyiért már van az is és szerintem a toyota 1.0 elég sokkal jobb mint a hyundai-é).
-
dellfanboy
őstag
válasz cappa72 #220498 üzenetére
miert donto tenyezo, hogy sajat fejlesztes vagy nem? a honda vonul ki a mitsu meg fejleszt ide egy uj 3 hengerest? raadasul bunronda ez a verda kivulrol. ez a mitsu jott indiabol?
a vezess tesztben ezt irtak negativumkent:Bizonytalan kormányzás és futómű.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
szebe
őstag
válasz cappa72 #220498 üzenetére
Eredetileg használtat akart, de inkább új felé kacsintgat, tekintve a használt árakat.
Hát nemtom, én inkább nézegetnek 2-3 éves használt Clio/Yaris és társait, mint egy i10 vagy SS.Műszaki adatok alapján elvileg saját fejlesztés, az még nem egy átmatricázott Renault.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
őstag
válasz cappa72 #220502 üzenetére
Hát hivatalosan nem jelentettek be semmit, de a csak renault-ok jönnek Európába átcímkézve az árulkodó. Ha jól olvastam az a stratégia hogy japánban lesznek igazi mitsu-k aztán majd ha minden jól megy meglátják... Szóval én őket most kihagynám...
Aygo szerintem szűkebb belül mint az i10 (bár matizhoz képest mindegyik tágas...), de én jobban bíznék benne. Esetleg még a kis suzukik (swift és ignis) de azok még drágábbak.
-
shootme2
aktív tag
válasz cappa72 #220498 üzenetére
Ez a motor a mitsubishi saját fejlesztése az előd colt 1.1 blokkja nagyobb lökettel és változó szelepvezérléssel. Már ez az 1.2 is 12 éves az előd 1.1 pedig 20. Kiforott egyszerű mpi motor láncos vezérléssel. Nem kell sok gondra számítani. Olcsó kisautó így a beltere is ennek megfelelő de a matiz-tól azért jobb.
-
őstag
válasz cappa72 #220502 üzenetére
annyira nem kell megijedni a kivonulástól, lásd Saab, Chevrolet, és társaik. Szerviz és alkatrész is mindig marad, főleg, hogy a Space Star (egyébként LOL megnevezés) nem egy ördöglakat.
ahogy nézem, 4,4 millió a Space Star alja
méretben szinte tökéletesen megegyezik vele a Suzuki Swift (kicsit szélesebb) de az a legolcsóbb helyen is 5,7-től indul. van ugye az i10 (6 millió) a Panda (5,8 millió) vagy 500 (szintén 5,8 millió) Kia Picanto (5,3 millió) meg az Aygo (5,3 millió) de mind kisebbsúlyos kérdés, hogy megér-e plusz egy-másfél millát bármi más most a Mitsu mellett
(kis autónak én tuti 500-as Fiatot vennék, iszonyat cool)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
youckey1981
csendes tag
válasz cappa72 #220707 üzenetére
Néhány helyen olvastam, hogy kivezetik a márkát és egyre inkább a Cupra veszi át a SEAT vonalát. Persze évek kérdése, de ki tudja, hogyan fog ez lecsengeni.
Elég jó árak jöttek velem szembe (olcsóbb mint Octavia), mintha kiárusítás lenne a jelen márkákból. De lehet hogy ezek csak egyedi akciók. Annyira nem vagyok képben a SEAT-tal. -
saen
veterán
válasz cappa72 #220711 üzenetére
Pontos dátumról nem tudok, lehet sokáig árulják még a meglévő benzines dolgokat, gondolom majd a piac eldönti. Nekem a Seat mondjuk kb kimaradt az életemből, egy barátomnak volt, de jó ha egyszer ültem benne. Így azért engem nem bánt, csak furcsállom, hogy egy ilyen bejáratott nevet elengednek, ezek sose szoktak jól elsülni.
-
nagyúr
válasz cappa72 #220530 üzenetére
Na hát végül kiderült, hogy nem lehet nővéreméknél napelem (statikai okok miatt), így maradt az autóvásárlás:
Végül mégis a Space Star lett a befutó náluk. A 3. felszereltségi szintet választották, tehát lesz benne audio is (durva, hogy az első két "felszereltség" még rádiót sem tartalmaz)
Kipróbálták, mindenkinek tetszett a családjukban.
Nekem is tetszik kisautónak.B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #220832 üzenetére
Kevesbe szar, mint a 7dct, de az se a szakma csucsteljesitmenye. Hibridekbol sok a fapados, a jol felszereltek Infinity hifije viszont eleg jo. Kicsit tularazott a tipus, rajta van ezen is a “Prius-felar”. Ha csak sima hibrid, akkor szvsz Toyota, de ennyiert mar egesz jo pluginokat is lehet kapni. (Golf GTE mondjuk)
-
rbalint88
addikt
válasz cappa72 #220890 üzenetére
GLE300d - 190kw - az 2 literes dizel amugy. Es igen, csak bal oldalon pukizik.
Egyik ismerosnek ilyen a cegautoja, kivulrol se nagyon banto, bent tenyleg nem hallani es normalis kozlekedeshez boven eleg. A tartossag mas kerdes, fogyasztas passz.Freelanced: Volvo V70 XC, XC70
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Háztartási gépek
- Politika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Vírusirtó topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Opel topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest