-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #169002 üzenetére
De akkor hamarabb lejön a Fusso
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BigBlackDog #169041 üzenetére
Egyik volt tanáromnak van Multiplája. Mikor megkérdeztük nem tartja-e rondának az autóját csak annyit mondott, hogy belülről nem látszik.
Végülis ja, aki fingott az nem érzi, hogy büdös. Viszont a csávónak 5 lánya van (viccen kívül a legelsőtől fogva fiút akarnak, de csak nem jött össze... ) és ezen kívül nincs olyan "normál" méretű autó, amelyik hatszemélyes lenne.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #169041 üzenetére
Nem feltétlenül sorolnám ezen autók közé az Scross-t. A Multipla és a Thalia már ~20 éve mindenkiből kihozza a gyomor alsó-felső rész cserét, de az Scross-t sokan megszokták már, és tetszik nekik. Először bennem is hasonló gondolatokat ébresztett, mint a Multipla, de 1-2 év elteltével már kimondottan bejön az orra. Számomra a hátulja túl semmilyen, elavult, csúnya.
Az Scross megítélését leginkább az új kuvikhoz tudnám hasonlítani. Azt is meg kellett szokni, és már többeknek felsejlik az "olyan csúnya, hogy már szép" érzés, például nekem is.De ízlések és pofonok ...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz BigBlackDog #169085 üzenetére
Igen, a 406-osé legalább 45 ezerbe kerül évente (B8-as bónusszal...), ennél az összes elektromos autóé, illetve az Amperáé is olcsóbb, de nyilván ez egy elhanyagolható tétel. Én onnan közelítettem meg a témát, hogy az elkövetkezendő években valószínűleg továbbra is autózni fogok a városban, mert az albérlet árak miatt nem tudok beljebb költözni (jelenleg nem fizetek bérleti díjat, mert a család egyik kéglijében lakom). Ennek megfelelően az állandó költségeim (teljesítményadó, benzin, olaj- és szűrők cseréje) érdemben nem fognak változni, azaz 400-450 ezer simán el fog menni ezekre. Ezért jutott eszembe, hogy ha azt feltételezem, hogy a karbantartása nem olcsóbb egy elektromos autónak (főleg, ha az egy Ampera, amiben van benzin motor), viszont tudok ingyen vagy nagyon alacsony költséggel járni vele (üzemanyag szempontjából), akkor ezt a 400-450 ezer forintot törlesztőre is költhetném, mindegy, hogy a kutasnak adom vagy a banknak (sőt, ha a tömegközlekedésről is lemondok, akkor további 110 ezer forint az évente, ami szintén mehet a banknak, de ezt kevésbé tartom valószínűnek).
Ami nem mindegy, az a használt autó maradvány értéke 3-4-5 év múlva. Ezért nem érdemes onnan megközelíteni a témát, ahonnan F-ECT$ kezdte, mert itt nem a "mennyit bukok az elektromos autón" a lényeg, hanem az, hogy hasonló pénzt elköltve egyrészt sokkal-sokkal tisztábban autózhatok (és sokkal macerásabban is...), plusz amikor kiszállok a végén a buliból, akkor a megmaradt vagyontárgy (nevezetesen az autó) értéke fényévekkel magasabb. Nyilván nem 4 millió hitelt vennék fel egy 4.5 milliós autóra, valamennyi önerőt a 406-oson kívül tennék bele. A mostani autót nem szeretném bántani (gázosítás), a kisebb fogyasztású autóval pedig az a baj, hogy ami komfortban is megfelel, az bőven 1 millió forint felett van (mert a 406-os akármennyire is öreg, nagyon kényelmes) - ott meg ugyanúgy lehet játszadozni a számokkal középtávon. A Prius szóba jöhetne, de egyrészt "soha" nem hozná vissza az árát, másrészt nagyon lopják és a harmadik generációs már közelebb van a 4 millióhoz, mint a 3-hoz (amivel még nem kerülték meg a Földet).
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169212 üzenetére
Igen nem volt vele különösebb gond, csak hát érzelmi alapon nagy oto otomata, költség mentes.
Yep. Azóta szopo roller. Pont azért néztem dízel pugot mert 2 hónap alatt üzem anyagon az át írás is meg térülne.
Persze 500 körül most nem nagyon. látok ami jó, ma meg néztem a környéken egyet lutri.
307 valahogy több van ilyen árban.
Az Audi megbízhatatlan és csak viszi a pénzt, kis pugogal akinek eladtam alig költött rá. Vissza sírom igen.
Azért akarok max 2 évre mert menni akarunk ki külföldre.
Audit 550be talán eltudnam adni, most ennyi a keret.[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz BigBlackDog #169219 üzenetére
Kiegészíteném azzal, hog 307ből 2003 utánit vennék ( úgy rémlik akkor javítottak valamit az elektronikán). Az 1.6os motor meg a világból is kimegy, ha karban volt tartva.
Meganeból 1est vennék ennyiből, ha nem hjatod, akkor az 1.4 is jó lehet. 2es meganeból inkább csak facelift utánit vennék, de az szerintem még nem az 500k kategória. Ha bejött neki korábban a 206 én megkockáztatnék újra egyet 1.4 vagy 1.6 benyával..
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #169221 üzenetére
Inkabb 2005 utanit, akkor volt a facelift.
"Bad reklám is reklám too"
-
426os
őstag
válasz BigBlackDog #169221 üzenetére
En elengednem az F Astrat. Ultem benne, nem ereztem jol magam (biztonsagerzet, masszivitas). Tudom regi auto, de tobbet vartam tole. 500k bol szerintem lehet egyel modernebb autot is venni (inkabb ulnek 206ban).
.
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169315 üzenetére
Köszi. Múltkor itt is írtátok hogy a 2.0 hdi elég jó konstrukció.
Nem várok csodát amúgy, de motor ha jó bőrbe van akkor, és ha nincsenek még előjelei a porlasztó vagy szivattyú kopásnak, akkor nem egyik napról másikra hal meg.
A melett. 90 lovas hdi ahogy nézem fap,es kettős tömegű nélkül is van.
Kis piros valóban nem gyári felnivel van.
Viszont leírás alapján porlasztók voltak cserélve ami jó omen.
Kis szürke szintén tetszik. Km és kora miatt szimpatikus.
Nem várom el nyilván hogy ne kelljen költeni, de hátha kevesebb szopo roller lesz mint az Audi.
Az biztos hogy ha úgy van állapot felmérés lesz.
Ár, leírás méret, valamint 2 garnitúra gumi miatt a 406 a szimpatikus elsőre. KM ugyan sok, de a kis 1.4 hdimbe is ennél több volt, és egy db porlasztót kért csak, azóta is jár vele az új tulaj.Azt nem tudom h ha jó állapot csapjak le rá,es áruljam ki tudja meddig az audit, vagy várjam meg és akkor nezegessek.
Mondjuk holnap szerelő végre rá néz hogy mitől eszik 12 litert, stb.
Mondjuk erre is 200k rá kell költeni hogy olyan legyen amitől nem fosok meg nem akarom folyamat felgyujtani, 500at mondtak rá amúgy, szóval ha a javítást bele veszem cakk pakk 700 van autóra.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169318 üzenetére
Beszéltem a fickóval. Jókat mondott az autóról, megyek ma meg nézni.
Van pár ismerős kérdezek róluk ezt azt.
Audit meg hirdetem aztán meg látjuk.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169323 üzenetére
Így van. Egy főtengely szimering, többlet fogyasztás meg egy víz cső repedés amit meg kell most oldani. Plusz csapágy, motor tartó bak. Meg ki tudja még.
Olyan 100 150 kell rá. Plusz pár futómű alkatrész.
Meg néztem a pug 406ot.
Szépen jár a motor, nem remeg mint anno amikor egy porlasztó hibás volt az enyém.
Motor porszaraz, futómű, fék is rendben van. Minden működik, csak esztétikai hiba van.
Meg egy két helyen lakk hiba. Illetőleg egy belső kárpit lóg.
Persze szerelőnek is látni kellene de azt mondom jó kocsi.
Jól húzott olyan nagy kaszniban 90 pacival.gumik mind jók. Turbónak nincs hangja. Vezérlésbe van 12k. Olaj csereig meg 7 ezer km.Előttem voltak akik nézték 480ba nem adta oda nekik
Meg hirdetem az audit . Ha elmegy akkor legalább tudom melyik típust nézzem már. Gondolom nem csak ez az egyetlen pug lesz 406 500 körül.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169325 üzenetére
Csak hogy a főtengely szimering csere 50k magába.
Ott van a víz fogyasztás gondja ami remélem csak valami cső.
Ha váltó lent a szimering miatt, már ott van az ember vizpumpa vezérlés, ami megint vagy 30k plusz munka díj, lambda szonda légtömeg mérő hibát is dob, bár utóbbit csereltem nem lett jobb. Termosztát is kell sztem bele.
Plusz a többi.
Vezérlést nem néztem hogy őszinte legyek de mint mondtam szerelő meg fogja nézni ha úgy alakul.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169327 üzenetére
Sok vagy kevés?
Ja értem sok. És ez mind a nyári munka eredménye.
És nem mindegy hogy 1800 v 2600 100km
Ha 500ba elmenne az Audi 2 hónap alatt meg lenne az atiras költsége, annyit meg spórolna az ember ha meg gond van, akkor azt amit audira költene az ember meg ott lenne.[ Szerkesztve ]
-
8th
addikt
válasz BigBlackDog #169327 üzenetére
+ még ami menet közben a felszínre kerül.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169330 üzenetére
Igazából mint látod , ha nyáron nem teszik tönkre , akkor most nem itt tartana az ember.
Amik most vannak javarészt még mindíg annak az eredménye.
Nem futómű vagy hasonló dolgok.
Akkor ha úgy nézed nem sokat költött volna az ember az audira sem..
Bár ígyis meg kapott mindent eddig, klima futómű meg mindent, mert úgy voltam vele nem akarom hogy gyűljön .Utána meg sikerült fel ülni a szopó rollerre.Nem az a baj hogy kell költeni, hanem hogy mennyit, és miért.
Környezetembe mindenki azt mondja hogy menjen a kocsi , ne szopassam magam tovább.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #169330 üzenetére
Ezért mondtam én is az SDI-t. Minimál technika, lehető legkisebb meghibásodási eséllyel. Na most ennél egy CR turbós motor akármennyire is nem kerül sokkal többe (70k komplett motor 406-ba), de magasabb veszélye van a problémáknak. Egy ilyen rövid birtoklási időszakban nagyon csúnyán meg tudja nyomni az egység költséget bármi baj. Továbbra is tartom az Octavia SDI vonalat, ennyiért meg kell nézni és nem lesz szalon állapotban, viszont a motorral kb. semmi nincs, csak megy. Ha pedig egy évben 100-200k költség lebegne minden alternatíva felett, kivéve ezt, bizony el tudnám viselni, hogy nem előzök pár alkalommal, és pályán 120-szal kéne menni.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #169344 üzenetére
Ja, az igaz. De nem nyugszik a lelkem, januárban DSG olajcsere.
Tavasszal meg 19", mert csak akkora méretben van olyan felni, ami tetszik.
-
Dave Crank
senior tag
válasz BigBlackDog #169489 üzenetére
Ahogy elhoztam rá 3 napra töltöttem elsőnek, azóta használatfüggő, de kb hetente, de múlthéten 2x töltöttem. Szerelő és én sem láttam folyás vagy csöpögés jelét.
Amiket írtál megnézem, de szerintem ezeket a szerelő is ellenőrizte.
Én úgy gondolom, mivel 3 napra rá jelzett a lámpa sípolással, hogy kevés a víz és azóta ilyen sűrűn kellett töltenen, biztos, hogy tapasztalnia kellett.[ Szerkesztve ]
Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
Dave Crank
senior tag
válasz BigBlackDog #169491 üzenetére
Reggel első indításnál, vagy ha full hideg a motor füstöl fehéren, de szaga van, szóval nem vízgőz szerintem.
Tboy93: hát a hengerfejezésre láttatlanba a szerelőm legalább 100at mondott, ami szerintem azért nem kevés..., Mivel valószínűleg tudott róla, és elhalgatta előlem, nem gondolom úgy, hogy annyiban kellene hagynom. Nyílván ha elmondja nem veszem meg. A tartályt pedig szerintem feltöltötte mielőtt mentünk megnézni az autót, mert akkor nem tűnt fel, hogy kevés lenne benne a víz feltűnően.
Keresek B-Sensual | BK Style | Disco*s Hit kiadatlan dalokat... pü!
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #169494 üzenetére
Irta is, hogy szaga van. Az biza HF...
-
Gabor901127
tag
válasz BigBlackDog #169510 üzenetére
Jó de ha nem is fog a kuplung, attól még mért nem engedi feljebb tenni
Gumikra meg ne is menjünk bele, hogy a mindenhol 2.2 helyett 2.4 illetve az egyiken 3!!!!!!!!!!!!!!!!-mat mértem miután kigyulladt a nyomás figyelő kb 2 percel a felszerelés és indulás után
-
neophyte79
tag
válasz BigBlackDog #169590 üzenetére
Na, köszönöm.
Ennyi egy normális válasz. Az előző kolléga veszi a fáradtságot és egy teljesen értelmetlen hozzászólást ír, pedig ugyanennyi ideig tartott volna egy építőt is.Igen a C Corsa nekem is benne van a topban, a Swiftek annyira nem. Esetleg még a Corolla/Civic vonal lovagolható, de a Hondákat tuti kínozták.
Köszönöm a választ.
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #169594 üzenetére
Én Expeditiont vagy Excursiont kezdtem el nézegetni. Nagyon tetszenek ezek a dög nagy amerikai SUV-ok, a Tahoe és a Suburban is. Nagyon jó lehet utazni velük
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169671 üzenetére
Elég meleg volt bent fűtött rendesen a motor is magas fordulaton és egy deka kormot nem nyomott. Igazából itt most arról van szó hogy van egy hirdetés alapján sok kilométert futott de elméletileg jobban lekövethető karbantartási lag jobban lekövethető autó vagy egy vélhetően valós km es keveset futott Bár pár kérdőjeles autó aminek egyébként hogyha valós a km re akkor viszont jóval kevesebb rizikót rejt magában mint a
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169681 üzenetére
A másik Peugeot ról Mi a vélemény érdemes megnézni vagy inkább azt mondjátok kereső környékén 600 körül valami dízelt Aztán ennyi ezt szombaton mennék Egyébként megnézni azt a Peugeot Csak hát ugye Budapest Nyírbátor távolság
-
Bull Boss
senior tag
válasz BigBlackDog #169834 üzenetére
pont ezektől tartok én is... de ha megszeretem szivesen költök rá folyamatosan is. Mondjuk egy 2.0CRDI motor mennyire kényes? Illetve a kaszni mennyire rohad ezeken a koreai autókon?
[ Szerkesztve ]
-
marec1122
senior tag
válasz BigBlackDog #169849 üzenetére
ez alapján alig lehet komoly rejtett hibája. a kormánymű kopogása kerülendő és kb ennyi a többi inkább megjelenésbéli. köszi
Csak megfontoltan :D "Öregember nem gyorsvonat!" John McClane
-
426os
őstag
válasz BigBlackDog #169937 üzenetére
Fordnál a 2.0 benzines is hírlik az olajfogyasztásról, úgy emlékszem itt is volt róla szó.
.
-
szőröscica
addikt
válasz BigBlackDog #169964 üzenetére
Az uj Swift csaszar, en magamnak is bevallalnam siman.
-
veterán
válasz BigBlackDog #169964 üzenetére
Életkor nem hangzott el, az Ignis nagyon kellemes beszállást biztosít az idősebb korosztály számára.
vans?: Napi 2x2 km-re valami elektromos lenne igazán jó. Ha tud még várni pár évet, vélhetően kap is majd ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #170126 üzenetére
oda is van írva hogy külföldi papíros!
amugy tényleg szépcryptot minden termékemért elfogadom
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #170126 üzenetére
Figyelembe véve a feltüntetett külföldi okmányokat és a regadó nélküli árat, szerintem is ideiglenes rsz van rajta.
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #170176 üzenetére
Egyébként én is elgondolkoztam, hogy le kéne cserélni a 7gen 2.0 Accordot egy ilyen Legendre, hogy legyen egy kis tartalék autópályán.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #170266 üzenetére
Attól függ melyik kuplungos DSG.
-
válasz BigBlackDog #170269 üzenetére
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
8th
addikt
válasz BigBlackDog #170269 üzenetére
Nem, azt a csúszós kuplungra kell.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
diegho
nagyúr
válasz BigBlackDog #170306 üzenetére
400k a GL+ felára, az már 10%.
A lényegi különbségek:
nincs alu felni - leszarom
manuális klíma -leszarom, most digit van, de utálom
halogén lámpa -ez kicsit azért zavaró
tükörfűtés -ez évente kb 3x jó lenne, az tény
bőrkormány -20k megcsináltatni
ülésűfűtés -30k megcsináltatni
audió és tolatókamera -ez szintén kicsit zavaró dolog, majd élőben kiderül mennyireVan pár autó, amit meg akarok nézni: Duster, SX4, Vitara, Stonic, ha az újakat nézem, C-Max, Verso, Meriva B, ha a használtakat.
-
válasz BigBlackDog #170329 üzenetére
Úgy értettem, hogy a 7 ember súllya lenne sok egy 1150 kg-os autónak, na meg persze a motornak is
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gombinyó
őstag
válasz BigBlackDog #170327 üzenetére
Az, Renault-Nissan-Merci motor. Erősebb és jobban fogyaszt, mint az 1.2 TCe.
Tartósságra kíváncsi lennék, hol olvastál meghibásodásról vagy gyenge tartósságról? -
ludsimon
veterán
válasz BigBlackDog #170383 üzenetére
Élményezni.
Kanyargós, jó utakon csapatni.
Szóba került még az MX5, de a praktikusság hiánya miatt kikerült a kosárból.undefined
-
sasa134
addikt
válasz BigBlackDog #170460 üzenetére
Apósomnak van, 2 éves autó, 25ezer km átlaga 8.4. Ez saccra kb 60% város,30% főút, 10% pálya. Szerintem nem sok. És nem kelletlen azzal a szívóval se, szerintem kulturáltan lehet vele közlekedni. Én simán merném ajánlani, nem forgalmi akadály.
[ Szerkesztve ]
Avanti Roma
-
sasa134
addikt
válasz BigBlackDog #170463 üzenetére
Meglehet, igen. Tényleg nem tudom mit kell tenni a 10es átlaghoz...
Avanti Roma
-
nandow
aktív tag
válasz BigBlackDog #170460 üzenetére
Az 1.4-es mk1 focushoz képest előrelépés lenne. Szülők amúgy is nyugisan vezetnek.
Fogyasztás tekintetében én is inkább 8-9 körüli átlagról tudok. Ránézve sprintmonitorra, reálisnak tűnik.Ajánlottam én is nekik az S-Crossot, bár nem teljes meggyőződéssel, nekem és apumnak sem tetszik az eleje.
Valamint apa egyik kollégája mesélte, hogy S-Cross-szal ment autópályán, és eléggé lögdöste a szél, nem volt kellemes. Erről esetleg van tapasztalat? -
máyköl
veterán
válasz BigBlackDog #170509 üzenetére
Barátom 15 éves S80 -jában 590e km van (ő az első tulaj), motorhoz-turbóhoz nem kellett még nyúlni.
Váltócserén egyszer viszont átesett.
-
zolee3000
tag
válasz BigBlackDog #170509 üzenetére
Ez megint csak akkor áll, ha úgy használod a kocsit, hogy közben kíméled ezeket, azaz nem hidegen, egyszerre pár km-eket megtéve, hanem többnyire hosszabb távokat, egyenletes tempóban. Te is rögtön a dízelekkel példálózol, pedig azt megint csak pont azok vesznek, akik sokat mennek és zömmel pályán, országúton. Fogadjuk már el, hogy nemcsak ez az átlagos használat, hanem nagyon sok embernek az, amit kisza25 is írt, illetve nem mindenkinek kell tizen-huszonvalahány vagy több km-t ingáznia minden nap a munkába, illetve az autót munkaeszközként használnia. Meg merem kockáztatni, hogy van rajtam kívül még pár olyan, nagyobb településen, városban (de nem Bp.-en) élő ember, akinek az átlagos (vagyis a mindennapos rutin) autóhasználat azt jelenti, hogy reggel beül, pár km-t megy a melóba (olaj bemelegedése esélytelen...), majd 8-9 óra múlva megismétli ezt a műveletet, illetőleg a reggeli/esti útvonal során (esetleg ebédszünetben) elintézi a teendőit (gyerektranszportálás oviba/isibe, bolt, posta, bank, kormányablak etc.) – szintén városon belül.
@zoo8800 (#170478): Szerintem meg az a nettó önszivatás, ha valaki, aki a fent leírt módon használja az autót (nem azért mert hülye, hanem mert ilyen élethelyzetben van) közvetlen befecskendezéses, feltöltős és részecskeszűrős motorral vesz autót, és inkább pár havonta fizeti a koksz meg a r.szűrő kipucolását, csak azért, hogy amikor néha hosszabb távra megy, dinamikusabban vezethessen, magabiztosabban előzhessen.
-
zsoleszkai
tag
válasz BigBlackDog #170516 üzenetére
Kizárt dolognak tartanám, hogy az 1.4turbon ne lenne EGR euro6d-ben.
/KneeBy/
-
zolee3000
tag
válasz BigBlackDog #170516 üzenetére
Persze, ha kiinduló hozzászólásban leírt használatot vesszük, egyértelmű, hogy kell a T-GDI, nem is arra reagáltam, csak általánosságban írtam, hogy azért használatfüggő a dolog. Ez a hozzáértőknek természetes (kimondatlanul is), de ha valaki totál tapasztalatlanul betéved, és csak annyit olvas, hogy nem kell félni a DI-től meg a turbótól mert manapság már annyira bejáratott technika, hogy örökélet +1 nap (de min. 10 év ), utána esetleg jól pofára esik, és nem érti majd, hogy neki ugyan miért halt meg akkor rövid időn belül, holott kíméli ő a verdát (alig használja az autót, akkor is csak a sarokig).
Declare: Megint a turbón rugózunk… Nem az a fő gond itt, hanem a közvetlen befecskendezés, az generál rendszeresen (nem 10 évente) költségesen javítandó problémát, HA úgy használjuk az autót, ahogyan sok, pl.: az életét nagyrészt helyben élő városlakó, aki nem forgatja ki rendszeresen mondjuk egy jó kis pályázással a gépet.
(#170525): Apukáddal együtt örülök a szerencséjének, de ugye nem baj, ha ebből az egy esetből nem általánosítok? Majd szólja a szervizeknek is, hogy ez egy nem létező probléma.footy: Félre értés ne essék, Téged is megkövetlek: nem kepler8 fórumtársnak akartam én a szívóbenyát ajánlani. Elnézést, ha a hsz.-emből ez jött volna le…
Az en ismerosi koromben(ausztriaban) 2embernek van benzines autoja, van olyan a tobbiek kozott aki jo ha havonta 1x elhagyja a varost megsem panaszkodnak a turbocsere vagy reszecskeszuro miatt.
Nem hát, de az nem azt jelenti, hogy nem hordják rendszeresen dióhéj-kúrára, csak nekik az az apró kellemetlenség időben és pénzben bőven belefér, Magyarisztánban azért szerintem az emberek nagyrészének nem mindegy.zoo8800 (#170523): Miért is marhaság? Már ne is haragudj, de Te jelentetted ki kategorikusan, hogy az MPI motor 2019-ben új autónál szerinted önszivatás. Ezek szerint te minden fajta használatra, a területi képviselőtől a háztartásbeli belvárosi anyukáig a T-GDI motoros autót ajánlanád, lehetőleg GPF-el.
Ha Te is félreértettettél, mint úgy látom, sokan mások is, és azt hitted, hogy a kepler8 által vázolt felhasználási körre vonatkozóan írtam, amit írtam, akkor elnézést. Neki tényleg önszivatás lenne az MPI.Az ilyen "jajj turbó , mind meghalunk!" élcelődéseket meg fejezzük már be pls, és kicsit szövegértsünk, ahelyett, hogy egyből oltunk meg lesajnálunk másokat! Semmi ilyesmi boszorkányüldözés nem volt szerintem abban amit írtam. Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz BigBlackDog #170749 üzenetére
199870 Km van az autómban. Hirdessem meg most, vagy ha átléptem a 200k-t velem fogják majd eltemetni?
.
-
426os
őstag
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #170796 üzenetére
Ismerősöm egy év alatt több, mint 2 milliót költött a 350k-ért vásárolt W124-re, de tudta jól, hogy ennyit fog, mivel Ő régi merci fan, és kb. a nulláról akart felhozni tip-top-ra egy W124-et. Sikerült is, de havonta rá kell költeni egy kisebb vagyont.
focvis: +1
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gyúrósok ide!
- Kerékpársportok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mini PC
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest