-
Fototrend
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
makkmarce
őstag
hogyne lehetne, ha a projectornak jó a fekete szintje(tehát) nem jön ki fény, és be van sötétítve, akkor ugyanolyan feketének kell lennie a vászonnak a fehér szobában, mint sötét szobában. A rossz fekete csak akkor lesz, ha mellette világos valami a képen.
okoskodom, tehát vagyok
-
-
Vhiktor
veterán
válasz makkmarce #64803 üzenetére
Pontosan. Fehér falú nappaliban ha nincs semmi fényforrás és a projektor csak fekete képet vetít vagy nagyon sötét jelenetet, akkor annak nem kellene bevilágítania az egész szobát.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
BBéci
titán
-
MrZenan
junior tag
Egy családban történt halál eset miatt, kénytelen voltam elhozni a vetítőt abból a lakásból, amiben kialakítottam egy viszonylag projektornak ideális környezetet.
Most fehér helyiségben van, és konkrétan egy fehér, szürkés árnyalat telepszik a teljes képre.
Az "egyidejű kontraszt"-ból is igencsak sok van egy filmben!
Csak egy példa: A védelmező 2, első 10 perce tele van ilyennel, azonnal feltűnt a brutális kontraszt veszteség a másik lakáshoz képest.Ettől függetlenül néha esténként bekapcsoljuk filmezni, és élvezzük is, de azért na...!
Az is igaz, hogy közel van a plafon, és a fal is a vászonhoz!
-
Morph76
aktív tag
Sajnos ez a gép is érintett, szinte minden Sony gép. Tela a német fórum meg az amcsi is a kontrasztvesztés hibájával. Itthon kardoskodnnak vele, hogy nincs, de a felhasználók nagy része nem is méri, vagy még nem jutott el abba az állapotba. Meg kell mérni sajnos, látatlanba nem tud senki semmit, én nem veszek Sonyt mostanában az biztos, pedig jó gépek is lehetnének. Kérdezd Csenelest! Nem olyan régen egy eladott, nem agyonhasznált 870-es Sony is gatya volt, pedig az sem az alap gépek egyike...
[ Szerkesztve ]
-
Arkgabi
csendes tag
válasz Vhiktor #64724 üzenetére
Értem, köszönöm.
Ha valahogy megoldom és mégsem UST, mi lenne a legideálisabb 3D projektor és vászon kombináció, figyelembe véve, hogy legfeljebb 3,3m lehetne a vetítési távolság, szoba fala barack színű és 120-130 collos képet szeretnék?
Feltétel, hogy crosstalk, ghosting ne legyen, s plusz, ha esetleg 4K-s filmek is jó minőségben nézhetőek. -
M@trixfan
addikt
válasz Morph76 #64811 üzenetére
Cine4home Ekki sorozata alapján az új 16:9, tehát nem a DCI képarányú chip-es projektorok ígéretesek. Ez a mostani VPL-XW(5-6-7)000es széria és elvileg a csúcs VPL-GTZ380. Az utóbbi jött ki leghamarabb és bár nagyon kicsi a tapasztalati minta, de amit megmértek ott eddig nem fordult elő kontraszt veszteség. A páratartalom befolyásolja és sajnos pont a kevés használat nem tesz jót.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Morph76
aktív tag
válasz M@trixfan #64814 üzenetére
w5000 és 7000-es gépek között is vannak érintett darabok. Elnézést! Az milyen gép, amit nem használok sokat degradálódik? Pont, hogy megkímélve kéne tök jónak maradnia! Nem? A másik, ami ebből következik, a vetítőt pont, hogy nem túl sokat használja egy átlagos júzer. A páratartalom. Egy lakás, vagy szoba általában nem 80%-os páratartalommal bír és a mai világban egy klíma sem túl ritka, ami köztudottan csökkenti a szobában a páratartalmat. ki az aki jónak érzi a nagyon nedves levegőt? A nagyon párás légtér, szerintem egy vetítőnek sem tesz jót, hozzáteszem nekünk sem, és más elektronikának sem. Mégsincs tele más vetítők ilyen jellegű problémájával egyetlen topik sem. A sony hivatalosan csak a GTZ-380-nál említi, hogy hardveresen orvosolta a problémát. A hibát amúgy a 45fokos dikroikus tükör okozza, ha jól tudom.De ez nem az én szakterületem...
[ Szerkesztve ]
-
M@trixfan
addikt
devil-k:
Figyelni kell a méréseket és tapasztalatokat, követni kell az avsforum idevágó topikját. Sajnos ez ilyen, én sem örülök... Számomra a HDMI 2.1 hiánya fájó még ebben az árkategóriaban gaming miatt, de nagy port kavartak a problémás chipset-ek az AVR-eknél is. Talán jobban tette a Sony, hogy kimaradt belőle.
Morph76:
Végigolvastam elejétől kezdve még évekkel ezelőtt az idevágó szakmai topikot az avsforum-on, ahol Sony mérnökök, illetve gyártáshoz közelebb lévők is posztoltak “counter measure”-ökről amit a Sony folyamatosan 5-6 lépésben alkalmazott a gyártásban, persze hivatalosan nem ismerve el a jelenséget. Ha gondolod rágd át magad rajta Te is, jó hosszú lesz!Számomra nem az jött le, hogy a fény elválasztásánál lenne probléma a fényútban, hanem magában az LCOS technológia implementációjában derült ki, hogy nem időtálló valami. A páratartalom és a kevés használat teljesen logikus magyarázat ha egy szubsztrátot, bevonatot, réteget hőkezelni kell, illetve időben szárítani. Ez fizika és kémia. A chip szerkezetében enged el, vagy változik meg kémiailag egy ragasztás fázis aminek nem kéne. Sajnos az a baj, hogy még csak nem is a fényerő megy el, hanem pont alulról fátyolosodik fel az adott panel visszaverése, tehát utánkalibrációval mindig a legvilágosabbra degradált panel határozza meg a feketeszintet.
Nem lehet, hogy a természetes időről-időre történő elmászást, illetve gamma drop jelenséget gondolod degradációnak?Az kontrasztvesztés nélkül kalibrálnató. Én az új gépknél nem olvastam színtér csökkenésről, a Cine4home cikkeiből sem az jött le. Azt írják, hogy bár még nem telt elég idő el, de bíztató. Azt hozzáteszem, hogy angol és német nyelvű szakcikkeket sosem Translate-tel olvasok, hanem eredeti nyelven. Úgyhogy az ilyen torzítás kizárt.
twitter: MatrixfanLive | Ősidőktől a PH!-n
-
Joshi
titán
Morph76, M@trixfan, devil-k stb.
Olvasom a kontrasztvesztéses sztorikat. Egy kérdésem lenne így elsőre. Az XW5000-nek mennyi a gyári natív kontrasztja? Fehér falak mellett meg lehet mérni érdemben a kontrasztot? Itt a panelben a páratartalom inkább alacsony, nem hogy magas lenne. Most a nagyszobában 31% a kisszobában pedig 29%. Nyáron se gond, mert van klíma. Hogy aztán a moziszobába mennyi lesz az jó kérdés, az még a jövő zenéje.
Tervben van hogy a tévéadást is a vetítővel nézem, szóval lesz használva. Mondjuk még így is előfordult, hogy akár egy hétig se volt bekapcsolva a tévé. Na mind1.
A cikkekben olvasva, főleg a VW szériával voltak gondok, az újabb XW-vel még nem nagyon. Azért kíváncsi lennék arra, hogy mennyi a mostani kontraszt értéke a készülékemnek. Jelenleg ~70 óra van a projektorban.
[ Szerkesztve ]
-
Cseneles
őstag
Minden duplán szűrt LCD(DLA,XSRD) gépnek minimum 10000:1 ON/Off kontraszt értéket illik hoznia teljesen nyitott iriszek mellett. A Sony XW sorozat sem kivétel. Csak magyarországon van 4-5db XW7000 ami új korában is csak 4800-6300:1 ON/Off értéket teljesített. Nagy a szórás..
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Vhiktor
veterán
Ahogy Cseneles írta, 10.000 körül.
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Celithrandi
addikt
gyáriban mindig nevetséges dinamikus értékeket adnak meg, hogy nehogy össze tudj két gépet hasonlítani. Még gyártón belül se lehet két gépet összehasonlítani sajnos a számok alapján.
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4080 Super, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, LG 34GN850-B, Lian Li LANCOOL III
-
MrZenan
junior tag
válasz MrZenan #64808 üzenetére
Annyit még hozzáfűznék, hogy tegnap volt alkalmam több időt tölteni teszteléssel, hát nem akarok kemény szavakat használni, de brutál szar a kép... Igaz kb olyan környezetben van mint az összefoglalóban lévő videóban, de tényleg katasztrófa..
Pedig egy jó kis Optoma vásznat sikerült venni, de hiába.. páromnak legalább tetszik, majd ő nézi rajta a romantikus sorozatát, meg apósommal Fradi meccset de kb ennyi. Részemről marad a tv..Lenne egy kérdésem is: Miért lehet az, hogy ferde a kép? Bárhogy állítom a konzolt, valamelyik oldala vagy fent, vagy lent ferde??!
[ Szerkesztve ]
-
szepi0808
senior tag
https://youtu.be/37WnzSP4XW0?si=do4zhYkeK8FNYsuZ
"Sony XW5000 7000-10000:1 natív kontraszt között van zoom állástól függően"
Ezért is nem lehet mindenhol egyformát mérni és ugye kell hozzá ugyanaz a szoba, műszer, forrás, stb.[ Szerkesztve ]
Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
szepi0808
senior tag
https://youtu.be/HD2ZIZWOMMI?si=-QYWe_QwIZGNrZJV
XW7000 a felhúzott fényerő miatt kevesebb natívot tud, olyan 8000 környéke és itt is csökken a zoom állása miatt. Ezért is kb olyan 6000-8000 között szokott lenni és szoktam mérni.
Akinek nincs tapasztalata vele azzal sincs gond, csak akkor mikor "játssza az eszét" hogy már újkorában degradálódott és azért kevés a kontrasztja, az már elég kemény marhaság.
Nekem itt van egymás mellett mind a kettő, sőt nagyon sokat kalibráltam is őket, így mondhatom, hogy van rálátásom a dologra.
Amúgy én az 5000-ret jobban szeretem nézni, mert hiába a nagyobb fényerő és a jobb optika 5000 kb 10000:1 és 7000 kb 7500:1 (saját mérések itt a szobámban és ezt folyamatosan ellenőrzőm is és semmi gond, ahogy az előző modellekkel sem, amiket tartottam demóra, azokat is néztem, amik olyan 400-500 óra környékén mindig futottak eladás előtt) Tehát a 10e és 7e között a sötétebb jelenteknél azért lehet látni az 3000:1 natív kontraszt kölönbséget, így nekem a kedvencem az ára miatt is az 5000.
Persze, ahol muszáj a fényerő miatt (nagy felület, szőtt hangáteresztő vászon, ALR vászon nagy méretben) ott nincs mese előnyösebb a 7000.Sony VPL-XW5000ES, Sony VPL-XW7000ES SepiSreens Jolly Frame 136" 0.8 ALR 4K Zidoo Z2000 Pro Anthem AVM70 15.2ch. EMOTIVA XPA Gen3 7ch + 2x BasX500. MILLER & KREISEL S150/MP950/IC95/M5 SVS SB4000 2db.
-
Joshi
titán
A személyeskedést mellőzni kellene, rontja a topik színvonalát.
(#64831) Cseneles elvileg a VW szériánál se volt egyértelműen általános hiba a kontraszt vesztés, de az XW szériánál meg még annyira se. Utóbbira azt írják, hogy kevés az eltelt idő, hogy végleges konklúzió születhessen.
A kérdés inkább az, hogy mire alapozod, hogy a Sony sz@r? Milyen statisztika birtokában vagy, hogy kijelentsd ezt? Mennyi készülékből hány százalék ment vissza kontrasztvesztésből gariba? Egyáltalán garis probléma ez? Mert azt olvastam, hogy eleinte Sony nem reagált a hibára. -
Cseneles
őstag
Szamtalan meres, szervizeles 10ev + tapasztalattal!
itt olvasgathatsz.
https://avxforum.hu/forum/viewtopic.php?t=86547[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
-
Cseneles
őstag
Fenyero csokkenes max illetve minimum zoom kozott merheto minimalisan. Viszont a kontraszt nem valtozik hiszen az irisz atmerot nem befolyasolja egy zoomolas es egy fokuszolas.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
makkmarce
őstag
válasz Cseneles #64837 üzenetére
nálam az a "minimális" fényerőveszteség az kb 25-30% az én gépemnél, ugyanakkora képméretnél, bár, hogy a kontraszttal mit csinál, a franc tudja.
nem mindegy, hogy 3 méterről(164 nits) vetítek 120"-t, vagy 4 méterről(122nits). Pedig a kép méret megegyezik, írisz meg nem állítható vagy nincs (w4000i).okoskodom, tehát vagyok
-
Joshi
titán
válasz Cseneles #64835 üzenetére
Tehát akkor ez miatt még nem történt garanciáztatás? Mert ha nem, akkor mi alapján mondja bárki is azt, hogy meghibásodnak a Sony SXRD projektorok? Olyan emailezés érdekelne amit a user a Sony supportnak írt ez ügyben, pl a Sony mit mond erre? Vissza lett ezért küldve a gyártónak a projektor? Most hogy linkelsz egy nyílt projektoros fórumot ahol téma ez, az nem mérvadó, hiszen te magad írtad hogy oda bárki írhat bármit ("Viszont ez itt egy forum es itt egy cirkuszi bohoc is ugyan ugy szot illet mint egy professzor...!"). Jó lenne valami kézzelfogható infó, nem pedig vagdalózás a szavakkal.
[ Szerkesztve ]
-
Cseneles
őstag
Természetesen lett viszaküldve projektor 2400:1 on/off konztrasztértékkel. Visszajött 4 hónap után és produkált 4700:1 értéket. Volt olyan is, hogy a DreamCinema megbízásából egy lézeres Sony 760es készüléket kellett kitakarítanom, megmérnem stb.. Rengeteg képet kértek amiket meg is kaptak majd értetlenül álltak a tény előtt hogy a készülék 3800:1 ON/Off kontrast értéket teljesít hisz a projektor.hu oldalon ezt tesztelték és mérték 14000:1 értékkel. Dynamikus lézer szabályozással volt képes 4500:1 értékre. Olyan is akadt hogy egy 590es készüléket hibásnak analizáltam. Együtt mértük a kisker mozitermében majd AVX forumon megprobálta ezt a tényt, méréseim közzététele követően meghazuttolni. A gép gariztatva lett és a garilevélen 4 honap elteltével komplett optikai blokk csere állt. A másik probléma a kontrasztvesztés után h a Sony foszfor kereket használ ami 5000 üzemóra körül elkezd durván búgni. Műanyag polikarbonát objektív még 5millás árszegmensben is stb.. Sorolhatnám estig a Sony tapasztalataimat de azt már AVX-en leírtam.
JVC NZ7 gépet kell venni azzal sohasem lesz gond. Statikus foszfor és nem csökkenő kontraszt, stabil működés. Árban igaz kicsit a Sony XW5000 felett van de még az XW7000 ára alatt pár millával.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Joshi
titán
válasz Cseneles #64840 üzenetére
Na jó, de te úgy állítod be a Sony projektorokat, hogy mind rossz és az is lesz. Ha így lenne annak azért sokkal nagyobb visszhangja lenne. Most az hogy te találkoztál pár meghibásodott készülékkel szerintem rendben van, hiszen te ezzel foglalkozol. Gondolom más gyártó készülékei is meghibásodik. Arról nem is beszélve, hogy most kimondottan az újabb XW szériáról van szó, nem a régebbi VW-ről.
Morph76 linkelt cikkeket ahol azt írták, hogy egyelőre nincs még meg a konkrét oka a hibának. Szóval nem egyértelmű hogy mi okozza, ráadásul nem is általános hibáról van szó.
[ Szerkesztve ]
-
Cseneles
őstag
Semilyen projektor gyártó terméke nem produkál kontraszt vesztést csak a Sony. Ebben egyedülállók! Természetesen minden elromlik egyszer ami elromolhat.
Egy hasonlat....Veszel egy Ford Mustang autót, nagyon raj vagy, téped a szőrt a melkasodról. Természetesen nem vagy tudatában hogy 300-460le a gyári szórás és egy év múlva az első olajcsere előtt, hétvégente elővett sportautód találkozik a lámpánál egy fiatal suttyóval és az agyonmatricázott csilli-villi járművével. Zöldre vált a lámpa majd jól képnél hagy mivel gyári teljesítmény felét hozza a sportautód.
Természetesen A-ból B-be el lehet menni vele, használható és teszi a dolgát.
Nekem teljesen mind1 ki milyen projektort használ és bizonyos emberek irásaira is csak azért kapom fel a fejem, mivel tökéletesen tudatában vannak az átalam leírt dolgoknak. De anyagi érdek, munkahelyi elvárásból mást próbálnak közvetíteni és ez fejében engem hiteltelennek beállítani.
Az hogy Morph linkelt valamit az egy ember állítása. Először a projektorjunkies kezdte el nyilvánosan minősíteni és mérni a Sony termékpalettát. Majd a Cine4Home.de. mindkét céghez ellátogatott egy több fős Sony delegáció ezt le is írták, Ekki videoban is közölte. Ez a találkozó után megszüntek a hibás gép mérési beszámolók és csak pozitívan nyilatkoznak a Sony projektor termékcsaládról.
Az hogy megfenyegetés vagy lefizetés történt esetleg ezek egyvelege....azt nem tudni. Viszont ettől német és amerikai neves forumokon folymatosan bukkannak fel kontraszt vesztett, kékes lilás feketeszintet produkáló 4K Sony készülékek. Illetve elém is került már idén is három kontrasztvesztett gép.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Illetve ezekhez a kontraszt vesztett 4K Sony gépekhez úgy is hozzá lehetne állni nagyker illetve kisker szinten, hogy igen itt egy hibás készülék és akkor mérjük meg(természetesen más fuggetlen kalibrátor jelenlétében), analizáljuk a hibát elismerve azt majd lebonyolítva a garanciáztatást. Visszakapva a készüléket újra mérni és ha minden oké joggal megveregetni a Sony vállát. Elégedett az ügyfél, elégedett a nagy illetve kiskeres is. Mindenki boldog
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
m3ss
veterán
-
Joshi
titán
Konkrét dolgokat kérdeztem, de teljesen másról írt. Innentől kezdve én inkább ignorálom amit ír. Sorry.
(#64846) Taki46 már ne is haragudj, de nem "ekéztem" senkit. Összeesküvés elméletekre nem vagyok kíváncsi. Számomra ez minden csak nem szakmai vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
BBéci
titán
Nem elmélet, hanem gyakorlat.
Aki Sony vetítőt vesz, az kockázatot vállal, én nem mernék belevágni.
Szerintem, ha még nem vetted volna meg, teljesen másképp olvasnád ezeket a véleményeket. Így viszont próbálod kicsinyíteni a valós problémákat.Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Joshi
titán
Olvassatok vissza hogy miket kérdeztem. Egyik kérdésemre se kaptam értelmes választ. Anno érdeklődtem a VW szériáról, akkor is felröppent ez a kontrasztvesztéses sztori. Akkor nem is vettem semmilyen vetítőt, habár nem csak ez miatt. Nekem az a fura az egészben (ebben a topikban is és beleolvasva az AVX-es topikban is), hogy miért ez az ellenségeskedés. Mi az oka hogy ennyire egymásnak feszülnek az emberek? Mi értelme ennek? Azt tudom, hogy a kalibrálás nem egyszerű feladat, de akkor se kellene ennyire fröcsögni egymásra.
Nem hinném hogy általános problémáról lenne szó, annál sokkal kevesebb oldal foglalkozik a kérdéssel. Azt meg végképp nem hinném, hogy Sony bárkit is lefizetne. Számomra ez volt a pont ahol én kiszálltam.
ui.: mindenképpen kalibráltatom a projektort, aztán majd pár év múlva ismét. Mindenképpen beszámolok arról, hogy változott-e a kontraszt és úgy általában a projektor állapota.
[ Szerkesztve ]
-
Celithrandi
addikt
szerintem Szepinek nem nehéz nekifeszülni ettől a projektoros témától függetlenül. Persze nem akartam személyeskedni, de több mint 20 éve regeltem avx-re és pont miatta és a hozzá hasonlók miatt nem vagyok már ott jelen vagy 10 éve és ez igaz a legtöbb őstagra is.
i9 14900K, MSI Z790 Tomahawk MAX, ARCTIC LFIII 420, MSI 4080 Super, GSkill DDR5 7600Mhz, Patriot VIPER VP4300 Lite 4TB, LG 34GN850-B, Lian Li LANCOOL III
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen