-
Fototrend
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morph76
aktív tag
válasz Cseneles #50581 üzenetére
Hát ebből nem fox jól kijönni, mert alapból butaság, amiket írkálsz. Nagyobb chip nagyobb kontraszt. Ha igaz lenne az állításod, akkor minden nagy gyártó a kis chipek felé mozdulna. A nagyobb billenőtükör optikailag sokkal jobb fényhasznosulást jelent a nagyobb chipeken. Nem is értem ezt honnan szeded? A TI sem véletlen adja drágábban a nagyobb chipet. Itt nincsenek tévedések.
És igen is a Sim2 nem jó irányba indult el. A régi legjobb gépei, amikor a hírnevet szerezte, mind 1-től 1-ig 0,95 chip volt bennük.
A sonyba egyébként 0,69X3db van. Az epson meg 0,67-est használ. A jvc is 0,69.
De ezeket ne keverjük ide, mert az mind 3 chipes. 3 chipesből meg ugye jó nagy kontrasztot lehet kiszedni, mindegy milyen technológia. Ilyen volt a Sim2 c3x is. Jó gép is a mai napig...[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #50591 üzenetére
Csak barconak vannak nagycsipes új gepei ha jól tudom, de még a lézeres sem megy 1:6000 fölé mert profi gepkent fenyero fontosabb.
Azért nem gyártanak méregdrága DLP-t mert inkább JVC-t vesznek negyed áron. Egyszerűen arverseny miatt kiestek, ezért veszünk regieket.
Ki lehet hozni jobb gépeket 0.65-os dmd-bol, de ugyanazon az áron veszel lcd gepet mert 2000-es nativ kontraszt helyett tud 6-12 ezret. Biztos nem vennék millió felett dlp-t ami 1:2000-et is alulról súrolja hazimozira. Egy LS-5 simán, csak nem gyartja le senki annyiért. 3dlp-rol meg nem is beszélve.
Peldaul Runco LS-5.
[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Morph76
aktív tag
válasz Cseneles #50593 üzenetére
Ez nem tény, hanem ökörség, de hála az égnek itt senki nem tájékozatlan. Mondanám, hogy ne nézz Palinak, de ez esetben még rosszabbul járnál...
Elmagyarázta már egy párszor, levezette, kiszámolta, mi kell még a fizika is ezt mondja. Nézegesd csak a 0,66-os gépeket. Nem is értem , miért nem 0,47-es gépei vannak csak a Barconak, Christienek... Sokkal olcsóbban tudnának szuper profi gépeket építeni. Minő pénzkidobás a nagy chipeket megvenni. -
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #50596 üzenetére
A gyakorlat sem téged igazol, illetve Palinak van egy felepitett ervrendszere, te viszont csak kijelentéseket teszel, amit nem tudsz érvekkel alatamasztani. Az nem erv hogy lehetne valami. Ott az UHZ65, egy nem épp olcsó lézeres gép, régi lámpás nagycsipesek meg elfenekelik kontrasztban, de még a kommerszek sem rosszabvak, már amibe 0.95-ost tettek, csak ugye azokban uhp lama van, nem lézer.
Remélem egyszer lesznek kiszuperalt lezeres Barcok joarasitva, simán irisz tuninggal fel lehet tolni őket 1:12.00-re de még többre is dinamikus képpel, 0.65-osbol legfeljebb 3dlp érne közelébe./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #50598 üzenetére
Ott van a linkelt LS5 teszt, 1:8000 natív kontraszt kalibralva.
Mutass egy 0.65" 1xdmd-s gépet ami csak a felét eleri. Nincs, 1:8000 meg főleg nincs.
Pali tunongolt PD-ket 1:6000 körülire, nyilván ha találkozol egy ilyennel akkor kimerheted. Gyarilag egyik sem tud ennyit tudtommal mert még a mozis daraboknal sem adtak fel annyit a fenyerobol.
Az hogy nem volt kezed alatt 1:3000-nel erősebb gép nem jelenti hogy nem letezik. Viszont 1:3000 feletti nativ 0.65-os gép az biztos hogy nem.
Nem is adnék 300-400k-nal többet semmilyen 1x0.65-os gépért. Akkor már inkább egy hazimozis 0.95-os, vagy lcd./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #50601 üzenetére
Nincs olyan hogy chip natív kontrasztja. Optikai rendszerrel együtt van kontrasztja és trükközés nélkül az optika blendéje határozza meg a kontrasztot adott dmd esetében. Nagyobb dmd-hez nagyobb optika kell ami több fényt enged át. Lehet pontosan ugyanakkora natív kontrasztod 0.65-ös dmd-vel mint 0.95-sel, de előbbi fényereje a felület arányt számolva 40%-kal lesz kisebb mint az utóbbié. Nyilván itt bekavar a dmd típus, mert eltérő lehet a mikrotükör felület és hézag arány, előbb fogsz fejlettebb 0.65-ös dmd-vel találkozni konzumer gépben mint 0.95-össel mivel utóbbiból nincs is.
Tehát nagy chip esetében van egy masszív fényerőtöbbleted, amiből áldozhatsz vígan hogy a blende szűkítésével vagy más fényútba épített megoldással szűkíted és ezáltal kontrasztot nyersz. Minél kisebb a képalkotó annál kevesebb ebben a mozgástér.
A dinamikus íriszt azért találták ki mert elfogy a fényerőd nagyon zárt írisszel, lehet gyakorlatban jó dolog, de mérni csak kikapcsolt állapotban kellene (itt ugye dinamikus kontrasztról van szó különben). Statikus íriszt meg nem tartom csalásnak (mert natív kontrasztot ad). Házimozira kalibráltan szerintem elég kb. 600-800 lumen (100-130" vászon), erre szűkíted a blendét és mérsz kontrasztot. Attól házimozis gép valami mert van benne állítható blende, írisz mert fenének sem kell 1200+ lumen már csak a fényerő miatt sem, és mellette ha van 1:1500 natív kontrasztod. PD gépek tuningja meg azzal kezdődik hogy a régi UHP lámpa helyett újabb rövidebb ívhosszút teszel bele, különben nem lesz fényerőd blende zárásához.Gyártók nem veszik meg méregdrága 0.95-ös dmd-ket amióta fejlődtek a fényforrások. Most vagyunk ott hogy kisebb (0.65-ös) dmd-vel lehet hozni egy nagyon régi nagycsipes gép natív kontrasztját, mert a modern lámpák pont azzal a 40% körüli fényerőtöbbletet biztosítják ami a chip mérete miatt elvesztett, tehát annyival szűkebb blendét lehetne pakolni mögé. Lézerrel ez még feljebb tornászható. Így lehet sokat spórolni a gyártóknak, a gond hogy sem a régi csúcs DLP-k és ezzel együtt az új olcsósítottak hasonló kontraszttal nem képesek versenyezni a mai LCD-kel.
[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #50604 üzenetére
0.95-ösre már sokkal nagyobb fénnyaláb érkezik az alagútban, tehát vele.
Második felére meg pont ezt magyaráztam az elején hogy nyitott írisz nem egyforma méretű különböző méretű chipnél. Ugyanakkora F értékű blende átmérője 40%-kal kisebb 0.65"-os dmd-nél, tehát 40%-kal lesz kisebb fényerőd. A kontraszt ugyanannyi lesz, a fényerő meg jóval kisebb. És fényerőből lehet kontrasztot csinálni.
Igen, abban igazad van hogy a kisebb chip kontrasztja nem rosszabb (már amennyire ez értelmezhető önmagában), de a fényereje és ezáltal a blende szűkítésével nyerhető kontraszt kisebb lesz és ez a lényeg, a többi semmit nem számít.
De mint mondtam nincs olyan hogy dmd natív kontrasztja. Optikai rendszerrel együtt létezik, és ott mindig a nagyobb nyer.A gond az hogy elbeszélünk egymás mellett. Te elméleti síkon ugyanakkora F értékű nyitottt blendéről beszélsz, én meg a gyakorlati oldalról ahol semmit nem számít hogy neked ugyanúgy F2.4-es blendéd van. Csak ha a nagcsipeset F3.4-re állítod ugyanolyan fényes képed mellett lesz dupla kontrasztod és nagyobb élességed.
[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Vhiktor
veterán
válasz Cseneles #50601 üzenetére
Ha jól emlékszem Takinál irisz tuning nélküli f22-re kalibráltan mértünk 1:2.200 körüli kontrasztot 2.2 gamma mellett.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
mandju
senior tag
válasz Cseneles #50907 üzenetére
Biztosan jó gép. Kár, hogy a "magamfajtának" nem alternatíva...
* JVC DLA-Z1 * xyscreen soundmax 4k ultra thin frame 135" 2.35:1 AT * Trinnov Altitude 16 * FusionAmp * Apollon Audio NCMP 6350 * IMG Stageline STA800D * Lab Gruppen FP10000Q * HTPC MadVR * DIY H16-15 Bold Series 9.4.6 * VanDamme *
-
BBéci
titán
válasz Cseneles #50911 üzenetére
Ezért nagyon szomorú, hogy a Runco kiszállt, mert voltak olyan gpeik, amiktől leeset az ember álla. Már a Planar általi felvásárlás sem volt egyértelmű pozitívum.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
BBéci
titán
válasz Cseneles #50915 üzenetére
Lehetne, de nem az. Ezért, akinek nincs 5-10 milliója egy vetítőre, az vagy használtat vesz, vagy kritizálható élességű képet néz.
Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!
-
Rumcsaka
tag
válasz Cseneles #50960 üzenetére
Köszönöm a segítséget
Akkor full fényerejű módban kéne használnom így ahogy nézem hangosabb de nem baj mert két méterre lenne tőlünk...
Esetleg rendelkezik itt valaki ezzel a modellel otthon vagy esetleg tapasztalata valakinek?(képminőség szempontjából)
Esetleg erre a távolságra lencse/vászon 575-580 cm még melyik jobb lcd gép felelne meg 4 méter széles képhez?
DLP gépet még nem láttam így nem tudom megmondani hogy érzékeny lennék/lennénk e a szivárvány hatásra...[ Szerkesztve ]
-
elite.cs11
senior tag
válasz Cseneles #50969 üzenetére
Köszi, ez érdekes!
Kicsit filóztam, és valószínűleg marad egy 1080p-s projektor, nem biztos, hogy (MÉG) hajlandó lennék 500k+-t áldozni egy 4k projektorraEsetleg van ajánlott 1080p-s projektor? Ahogy írtam 3 méterre, kb 240 cm széles vászon. A terv az hogy a plafonra lesz rögzítve
a falak kicsit fényesek (metálszínű), de napfény nem jut be.
És úgy gondoltam, hogy a tv-n játszom le a filmet és annak a képe lesz a projektorra küldve (bár gondolom ez már kb mindegyikkel lehetséges) -
Cseneles
őstag
válasz Cseneles #50977 üzenetére
"The unique RealColor color management system offers color accuracy of only ±0.002 points along the XYZ axes. Integrators and users can use either the built-in color management suite, or a third party solution for properly calibrating to both 1D and 3D LUTs. Thanks to its high brightness output, it can be used with screens up to four metres wide at 14ftL, the standard for digital cinema."
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Rumcsaka
tag
válasz Cseneles #50975 üzenetére
Ez a ProjectionDesign f32 gép ugye ez már FullHD és 16:9 képaránnyal és ez olyan jó képpel rendelkezik?
(Sajnos jelenleg az eddig megspórolt pénzem a vetítőre csak 1100 euró környékén van...)
Egy kevés óraszámos karcmentes gép az nem semmi👍 (lehet megkereslek priváton )
ljk :
Ezért is írtam azt hogy natív UHD vetítőben nem gondolkodok mert nagyon drágák...sajnos... -
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #50977 üzenetére
Screenline 400x250-es diamond vásznat nézném (1.2 gain), fix keretes kivitelben + kétlámpás Projectiondesign használtan.
Filmezésre meg teljesen felesleges szerintem jelenlegi kompromisszumokkal a 4k. Kompromisszum a borzasztó magas felár, főleg hogy új készüléket kap jóformán csak natív 4k-val. Rezegtetőssel én nem foglalkoznék, ráadásul valami kis dmd-s vacakkal eldobni a jó képminőség lehetőségét a 4k miatt butaság.[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Vhiktor
veterán
válasz Cseneles #50984 üzenetére
Tudom ezért is írtam, hogy 30-40%-ot csal felfele, legalábbis az eddigi méréseim alapján ez az átlag jött nekem ki.
Persze függhet attól is,. hogy az adott gép legvilágosabb képmódja és a kalibrált között mekkora a különbség.
Én mindig csak a kalibrálás utáni fényerővel foglalkozom, a többinek amúgy sincs semmi értelme.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Mik76
senior tag
válasz Cseneles #50988 üzenetére
Ertem, koszi.
Igen ez mondjuk elegge baj a sotet kornyezettel. Az ember szeme sokkal kevesebb fenyt toleral mint kint a szabad eg alatt nappal. Lehet nekem majd a lezeres ust + alr kombo lesz a vegso megoldas mire ezek epkezlab arban lesznek. Lehet nem lenne precizre kalibralt a szinter, de vilagosabb kornyezetben nezni kello dinamikaju vetitett kepet az migren kimelo dolog lenne.http://www.imdb.com/name/nm1481844/?ref_=nv_sr_1
-
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #51056 üzenetére
Nem vagyok nagy projektor szakértő, csak úgy gondoltam hogy egy modern 280W-os UHP lámpa jobban világít mint egy régi 200W-os. És nem a feketeszint a lényeg hanem a kontraszt, márpedig RS900-nak is 3000:1 a natív, nem hiszem hogy az optoma többet tud, csak világosabb, dinamikusabb a képe mert nagyobb a fényerő. Nyitott írisszel 1:1500 körül van az RS900, a gond az hogy nincs nagyon fényerő amiből elvehetsz az írisszel. De ha abban is 280W-os UHP lenne akkor azért akadna tartalék. Sajnos nincs mód ilyen lámpával tuningolni.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #51059 üzenetére
De akkor mi a baj azzal amit írtam hogy régi gépek rákfenéje a lámpa? 280W-os UHP-val, csutkára betekert írisszel igen ütős képe lenne, ha lehetne. Feketével meg tudsz játszani az írisszel, és persze függ a vászon méretétől és gain-jétől. Pont ezért a kontraszt számít, na meg ugye a fényerő hogy mekkora felületen lesz meg az a bizonyos 14fL-ed zárt írisszel.
Nincs túl fényes lámpa csak túl tág írisz.
Egyébként ha nálad van a 900-as mutasd már meg hol van benne az írisz. Én nem jöttem még rá az rs1100-ban és elvileg ugyanaz.[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #51061 üzenetére
Hát én meg betenném a lehető legerősebb lámpát (legfeljebb eco módban duplázva az élettartamot), és állítható írisszel belőném 14fL-re vászonmérettől függően. 200W szerintem nem elég, 120" is éppen hogy megvilágít nyitott írisszel, zárttal hogy legyen kontrasztod is meg még 100"-t sem tud.
Persze kisebb lámpa, kevesebb hő, azt is aláírom, de 280W-ast legfeljebb eco-ba teszel, 200W-ost meg nem tudom ki tenne abba./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Cseneles
őstag
válasz Cseneles #51197 üzenetére
Runco RS900/1100 belulrol megegyezik egy Benq W5000 /9000 /10000 /20000, Sim2 D60 muszaki tartalmaval. Runco kivetelevel mindegyik geben ott a BrilliantColor. Runcoban is csak szervizmenuben. Runcoban valogatott DMD van es Objektiv, ezzel all a tobbi felett. Amikkor ezek mentek az emberek 75,80,96,106" maximum vaszonmeretet hasznaltak. Oda eleg volt 1000ansi lumen bar nalam merten uj lampaval az RS900 101" gain 1.2 vasznon 10.8fl teljesen kitakaritva, tiszta fenyut kisereteben.... ami igen karcsu es dinamikatlan kephez vezet, fekete szint ide vagy oda.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
mandju
senior tag
-
Morph76
aktív tag
válasz Cseneles #51348 üzenetére
Ugyanazt mutatja. Ez egy bullshit, hogy nem. Ha felbontás részletességet ki akarjuk aknázni, az ideális, sőt ajánlott tartományba kell ülni. Ez a képmérettel arányosan csökken, így a látható problémák is fennmaradnak. persze ezt a filmek soxor elfedik, mert a febontásuk rendszerint kicsi.
Egy nagyon jó minőségű 4k film (Passengers), nagyon jól megmutatja a vetítők felbontásbeli, optikai, technológia jellemzőit. Tökéletes demó anyag.[ Szerkesztve ]
-
python1
veterán
válasz Cseneles #51362 üzenetére
Jól leírtad, kb ezt akartam szavakba önteni, de te jobban értesz ezekhez.
Az a JVC nálam teljesít, és egyértelműen mindenkinek jobban tetszik a képe mint az eddigi projektoroké amik nálam teljesítettek, pedig a Benq-nak is csodás a képe, de mégis a JVC mozira sokkal jobb.[ Szerkesztve ]
-
Vhiktor
veterán
válasz Cseneles #51362 üzenetére
Nem is annyira az a baj, hogy szürke a fekete, nekem inkább az, hogy a fentebb emlegetett jeleneteknél egyszerűen nem kontrasztos eléggé a kép.
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Vhiktor
veterán
válasz Cseneles #51366 üzenetére
Így van, a kontraszttalan képen nem segít semmi
Ez pont olyan mint amikor az ips paneles tvket próbálták feldobni az ambilightal, de attól ugyanolyan vacak volt a kép.Egyébként meg észbe kaphatnának a gyártók, mert már lassan a tv-knél a 75" lesz az átlag, 85"-s tvt meg biztos nem cserélnék le 100"-os vetített képre.
Ezért most már a porjektoroknak is minimum kellene tudniuk a 150"-t normálisan, különben szépen ki fognak szorulni a piacról.Bár az én álmom egy feltekerhető 100-120" oled panel és amikor nincs szükség rá, szépen visszaengedném mint a motoros vásznat
[ Szerkesztve ]
ISF Kalibrátor. Tv, projektor, monitor KALIBRÁLÁS PROFESSZIONÁLIS szinten Film Stúdióknak is. Spectrophotometer + Colorimeter! Bit perfect minta generátorral(YUV, RGB) web: tokeleteskep.wixsite.com/kalibralas █Profi megjelenítő tesztelés: https://www.youtube.com/c/tokeleteskep █ Klein K10A
-
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #51370 üzenetére
Igen, ha egy pixelnyi fehér van a képen akkor már nem tud működni a dolog, persze ez algoritmussal befolyásolható, ami persze képi anomáliákat okoz (mivel csökken a fényerő ott ahol nem kellene). Mindig jobb lesz amikor natívan tudja hozni a magas kontrasztot. Nyilván DLP-nél is megoldható, csak nem egy dmd-vel, és persze nem konzumer kategória áron.
Mindenesetre a dinamikus kontraszt egy olcsó megoldás a mozisabb képhez, és nyilván nem lesz akkor sem D-ILA szint./人◕ ‿‿ ◕人\
-
makkmarce
őstag
válasz Cseneles #51372 üzenetére
azt irták, javították az újabb DLP feketéjét, mert máshogy tükrözi el a fényt, így már nem megy ki belőle annyi. A régiek csak 12 fokot térítettek a fényen, így könnyebben kijutott, az újabbak már jobbak, nagyobb szögben mozdulnak a tükrök. (hogy ez mikor melyik projectorban van.. hát azt nem tudom), mert ezek méretei 0.74" és 1.4". Már 2016-ban demózta a Texas, de nem igazán szivárogtak még le.
okoskodom, tehát vagyok
-
Ijk
nagyúr
válasz Cseneles #51372 üzenetére
Viszont a kontrasztod nem lesz jobb csak a fekete mélyebb, és egyben a fehér is szürkébb.
Írisszel a kontraszt javul amellett hogy csökken a fényerő, de nem tudom hogy azt meddig lehet szűkíteni amikor még javul a kontraszt, mert hiába van fényágyúd ha írisszel is egy bizonyos blende fölött már csak a fényerő csökken látványosan./人◕ ‿‿ ◕人\
-
spiky03
veterán
válasz Cseneles #51550 üzenetére
Szerencsére nálam nem szivárványozik az F22.
Mondjuk van, hogy néha látok egy kicsit, de nem vészes.
De pl volt nálam egyik haver ő látta az Utazók szivárványgyilkos jelenetében. én meg csak akkor ha mozgattam a fejem, normál nézésnél semmi.
Mondjuk fura mert, amikor egyik fórumtarsnál voltam megnézni élőben milyen az F22 meg az ALR vászon, ott láttam.De a lényeg otthon nincs szivárvány!
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
daninet
veterán
válasz Cseneles #51564 üzenetére
Annál sokkal több van benne. 10 fölött járok, már egyszer izzót és színkereket is cseréltem benne Teljesen komfortos vagyok a darabokra szedésével
Megnézem mennyire poros, de az utóbbi ~200 órában lett zavaró. Emlékszem mikor új volt még nem a mennyezetre raktam hanem egy szekrénybe magunk mögött ami közel volt a fejünkhöz, de nem volt zavaró egyáltalán, még dícsértem is, hogy milyen halk. Most meg elnyom néhány halkabb hangot a filmben úgy süvítMiért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
spiky03
veterán
válasz Cseneles #51657 üzenetére
Tervbe van nálam is egy összehasonlító teszt egy 8604-el.
Igaz aki árulja pont egy F22t vett helyette, és azt mondta élességben jobb az F22.Mondjuk van most pár olyan gép a használt piacon, amit szívesen megnéznék itthon az F22 mellett.
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
-
spiky03
veterán
válasz Cseneles #51661 üzenetére
Akkor ez így el is dőlt, hogy nincs szükség a tesztre.
Mert jelenleg fehér vászon nem lesz.Mondjuk nekem nincs semmi bajom a képével, feketéjét is megfelelő, kivéve ha csak fekete van a képen mert akkor nem olyan, mint a plazma. Ellenkező esetben meg igen.
Lehetne halkabb esetleg.@péjé
Igen én is így vagyok vele, hogy ez szerencsére nem egy nagy gép, így nem annyira zavaró, hogy kicsit belóg a nappaliba.[ Szerkesztve ]
SuperHeRo - Eladó! Anthem MRX710 + extrák!
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 75Uq8100 4K HDR Thinkq AI SMART TV Magic Motion Távirányítóval!
- LG 65" QNED913PA Mini LED 4K HDR 120HZ SMART Gaming TV
- Eladó Philips TAB8505/10 soundbar, tökéletes állapot!
- CAMPFIRE AUDIO ORBIT TWS In-ear fülhallgató wireless töltéssel (Qi) Bluetooth 5.2 AptX Adaptive
- JBL Partybox 710 - Új, garanciális, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen