-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz devast #18850 üzenetére
Nincs ebben semmi átbszás, a _garancia_ minden járműnél akkor él, ha a kereskedőnél szervizelteted. Ezt már kitárgyaultak annó az ' 5 év garis ' Aprilia SR-ek kapcsán. Marketing, semmi más. El kell dönteni, h kinek mi éri meg jobban. Két évig 'biztonságban tudni' a robogót, drága szervizköltségekkel, vagy leszrva a garit, otthon megoldani a cseréket.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
wrox
senior tag
válasz runner 125 #18851 üzenetére
Be is b*szna, ha viszek neki olyan olajat, mint amit a kereskedő árul, és ugrik a garancia. Ez megint csak magyar mentalitás. Ilyen a világon nics, csak itt. De itt is csak azért, mert beletörődik a nép.
-
őstag
válasz runner 125 #18814 üzenetére
Nem tudjátok Pesten hol lehetne venni olyan maszkot, ami nem halálvékony és ér is valamit? Ezek az 500Ftos maszkok annyira brutálisan vékonynak tűnnek, hogy nem hiszem, hogy bármit is érnek, mi a tapasztalat?
-
devast
addikt
válasz runner 125 #18851 üzenetére
Értsd: családon belül van olaj nagykereskedő.... Olajam van, olyan amilyent szeretnék, importőri áron. Azt benyelem, hogy a szolgáltatásért (szervízelés) fizetnem kell, ráadásul 6 havonta. De azt, hogy minden szart tőlük kell megvennem, hogy érvényes maradjon a garancia... Ha kitalálják, hogy nekem 1 év múlva új légszűrő kell, akkor nyilvánvalóan kiperkálok nekik pl 15k-t egy nyamvadt légszűrőre... kb annyiba kerülne náluk (szerintem).
-
canniball
nagyúr
Tisztelet a Hölgyeknek/Uraknak!
Elnézést kérek hogy ideszemetelek, de nem találtam megfelelő topikot.
Két vidéki elveszett sofőr (egyik lennék én ) keresne Budapesten az Üllői út és a Könyves Kálmán krt. kereszteződés közelében olyan helyet (áruház parkoló, miegymás) ahol meg lehet állni autóval, lehetőleg ingyen. Tudtok javasolni valamit?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TayRol
veterán
válasz canniball #18863 üzenetére
es ott még kajáldák is vannak ha a nagy pesti sétaban megéheznétek.
tegnap voltam a Lurdy melletti robogoszalonban (Tutto Moto asszem), haat van egy-két lelakott vas. meg nem is annyira segitokészek...
találtam egy pont nekem valo cikket, gondolom mar lattatok mert regi.
[ Szerkesztve ]
-
kzkz
őstag
válasz TayRol #18835 üzenetére
Szia!
Két személlyel megfelelő dinamika még 500-assal is kérdéses néha, pl kis dombon két 90kg-os emberrel. Volt már benne tapasztalatom egy kamion mellett
Amúgy ha dinamika kell, akkor inkább a 500-asok között kellene nézelődni, mert alig drágábbak a 250-esnél és majdnem dupla lóerő...
Piaggio X9 500-as nem játszik nálad? 450 alatt már vannak a használtautón rendszámosak...
-
kzkz
őstag
válasz TayRol #18866 üzenetére
Hát ezt nem tudom megmondani, valószínű el akarják adni, és nem csak hónapokig hirdetni
Nekem ilyen van, tavaly vettem, de nem volt gondom vele... Amikor vettem, én is a 250-eseket nézegettem, de a rendszámos Piaggio Beverly 380e volt. Viszont ha már ennyit szántam rá, akkor az 500-as X9-es maradt, igaz 1-2 évvel idősebb, de alig fizettem érte többet...Nem rábeszélni akarlak, csak szinte alig van különbség árban a 250-es és 400-500-asok között. Persze rendszámmal, nem 50-esként hajtva a 250-est .)
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
veterán
aprilia atlantic 250/500?
-
runner 125
nagyúr
Jó választás az X9-es is, a kistesóját - az X8-at írtam is.
Egyébként ugyanaz a blokk van benne, mint az 500-as Nexus-ban. Nekem ugye olyan volt. Malossi varióval nagyon komolyan ment. 120-ról még brutál húzott, persze két személyt azért itt már megérezte.
De, ha el tudsz kúszni 500k-ig, kicsit talán fölötte, akkor sokkal jobb választás az 500-as. Fogyasztásban gyakorlatilag nincs különbség, sőt, meg merem kockáztatni, h egy 100-as utazó mellett az 500-as kevesebbet fog enni, mivel jóval kevesebbet forog.
Varióval és gyáru állapotában is minden esetben 4 alatt volt a fogyasztásom, köszönhetően, h ezek már injektoros blokkok.
Egyszer csináltam egy minimál fogyasztás tesztet, 90 fölé nem mentem vele sehol, 3,2 jött ki, pedig én is 100kg vagyok.Miért olcsók? Talán, mert kicsi a vásárlóréteg, illetve 80%-a olasz import, s ettől már óckodik mindenki. Hozzá teszem nem akkora probléma, mert ki lehet fogni szép példányokat is, csak ritkák.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #18870 üzenetére
mindenkeppen injektorosat akarok, visszafele nem fejlődöm.
a fogyasztás a legkevesebb, inkabb a 250-eshez kepest az 500-as nagyobb sulya es rosszabb manoverezhetosege érdekel.
most olvastam, hogy valamelyik X-ben van elektromos kozéptámasz es kommunikacios rendszer a motoros ill. utasa kozott... meg 2 zart bukonak csomagtér.
na, valami ilyesmi kellene.400k-t szánok rá első körben hogy maradjon még bőven, de ha iden nem találok megfelelőt akkor jovore több pénzt tolok bele.
szerk: 80kg vagyok, asszony 65kg. kettőnknek lesz a vas.
szerk2: kell a pénz a pályagépre is. szoval nem feneketlen (sajna) a kassza.
szerk3: ez sem rossz. mekkora az ules alatti csomagtarto?
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz TayRol #18871 üzenetére
Igen, van amelyiken van. Bal oldalt van a vezérlője, fotókon látszik, noh meg az antenna is...
Jó a 250-es Nexus is, de ezek alapvetően sportrobogók, - mármint formát tekintve. A 250-esnek úgy tudom nagyobb a csomagtartója, mint az 500-asnak. Nekem annó a sisakom nem fért bele.
_Ez szép, s egyben van, és nem kereskedő. (Persze lehet nepper, de ettől még a robogó egyben van.)
Ezeken a Piaggio-kon ugyanaz a lámpakapcsoló van, mint a Runner-eken. Fotókon bal oldalon látszik, 25.000km-ig biztosan nem szabad lekopnia a piktogrammoknak, így amelyiknél szarrá van kopva és az órában 13.000 van, meg sem kell nézni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #18872 üzenetére
Franko ez az X9. Kérdes, kell-e nekem az 500-as robi. Valahol ki kell probalnom egy 250-eset hogy milyen a dinamikája.
Egy zárt sisaknak be kell férnie az ules alá, szoval ez preferencia.Bal oldalon az kijelzos egyseg a kommunikacios cucc? A piktogrammos tippet köszi.
Ja igen: leveheto az X9-cen a hatso doboz? Valahol olvastam hogy fix... Nem mindig akarnám hordani.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
-
veterán
Hogyha az alsó sztenderem lötyög kicsit, akkor mindenképp a rugó lehet a vétkes? Mert mindent rendben találtam, így szerintetek a rugó állhat a háttérben?
iPhone 13 Pro Max
-
walanr
csendes tag
Sziasztok. Ma voltam gyertyát venni a yamaha mintembe, de minden kézikönyv másféle gyertyát ír hozzá. Az egyik szerint BR6HS a másik szerint BPR6HS, Benne meg BP6HS volt, Én most a BR6HS hez vettem gyertyát Denso W20FS-U típust, ez nem előrehúzott elektródájú, ami benne volt BP6HS (ill. a BPR6HS is) pedig igen. Mit befolyásol ez? Rosszat vettem volna?
-
TayRol
veterán
-
runner 125
nagyúr
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #18882 üzenetére
asszonynak, teee. ő is ra van állva a témára.
banditon is van es felrántom pikk-pakk pedig az 250 kilo.
[ Szerkesztve ]
-
T.Attila
csendes tag
válasz barack1997 #18797 üzenetére
Hogyha megnyom az önindító gombot olyan hangja van mint pl a mákdarálónak.
-
veterán
Rugós kérdést megoldottam.
Viszont lenne még 1 kérdésem. Hogyha egy gyári 50-es mocin cserélek hengert pl 70-est rakok fel, illetve a karbit kicserélem, akkor azt gyorsulásra esetleg végsebességre észrelehetne venni? Illetve a görgőt is természetesen cserélném.
iPhone 13 Pro Max
-
kkrisi
senior tag
Sziasztok!
Egy kicsit még hozzácsaptam keretemhez, és erről a sisakról valami véleményetek van?
MT Revenge Braveköszi!
-
zsolt19900
őstag
válasz kkrisi #18887 üzenetére
cabert v2 407? 10 zel több de nagyon jó sapka
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Gergello
addikt
nagy bátorság ezeket a noname szar sisakokat megvenni, nekem is ilyen volt az első de már belevágtam a kukába, oda való
-
kkrisi
senior tag
válasz zsolt19900 #18889 üzenetére
egy kicsit lehúzták tesztben...
de az mt az nem no name legalább is úgy hallottam, hogy az jó, de mint laikus nem tudom :/
TayRoy: Igen jó sipkák, lehet végül az lesz....köszi!
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz TayRol #18864 üzenetére
Egy aprós találka lesz terítéken, nem romantikus sétálgatás.
No de hogy on is legyek.
Most hogy B-s jogsival gyorsítottan lehet A1-t csinálni elgondolkodtam rajta hogy nekiugrok aztán ha sikerül akkor kezdésnek beruházok egy 125-ös ETZ-re. Így felmerült bennem pár láma kérdés (igen, legfőképpen a piszkos anyagiak, de hát fizetésből élünk), melyekért előre elnézést kérek:
1. Az egyik suli oldalán láttam öltözékre vonatkozó előírást és ott a tanfolyam idejére ezt biztosítják is. Ez iskolánként változó vagy van előírás hogy mire van pontosan szükség és mindenhol adják vagy van ahol "önköltséges"?
2. Az előírt 1+1 gyakorlati óra egyértelműen annak van kitalálva aki amúgy is motorozik, nyilván ez 0 előélettel semmire sem elég. Nekem anno volt egy Simsonom amivel elpöfékeltem egy nyáron, de ez kb. 15 évvel ezelőtt volt és ugye 50 ccm3-n. Egyik ismerősöm szerint ez olyan mint a biciklizés: nem lehet elfelejteni én viszont elég pesszimista vagyok e tekintetben... Vajon melyikünknél az igazság, hány órával számoljak?
3. Ezen kalkulátor szerint egy 125-ös átírása ~30k-ba fáj, ez megfelel a valóságnak? Illetve vannak-e még plusz költségek és milyen macerával jár ez a kis magyar (bürokratikus) valóságban?
4. Mennyibe kerül éves szinten fenntartani egy ilyen gépcsodát? Persze az üzemanyagköltségen és az esetleges szerelői honoráriumokon túl, olyanokra gondolok mint kötelező, adó(k), egyéb sarcok.kkrisi!
Az íráshoz (tesztnek én nem nevezném) tartozó kommenteket is elolvastad? Én azt olvasom ki belőlük hogy ugyan közel sem tökéletes de kategóriájához képest pozitív a kép, sőt van aki azt írja az életét mentette meg.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
válasz canniball #18892 üzenetére
Új szabály, h csak teljes motoros felszerelésben lehet vizsgázni. Mindennek protektorosnak kell lennie!
Franc tudja ezt. Elmész, veszel órákat és meglátod. De azt tudd, h ha MZ vel szeretnel maszkalni, akkor váltós 125 ossel kell vizsgazz, mert bekerül a jogsiba!
Igen, kb 30k bol kijön.
Éves biztosítása alig több, mint egy 50 esnek, max 4-5k"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #18893 üzenetére
Tanusítom Sőt szétvághatja a CDI-det is
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #18894 üzenetére
"Mindennek protektorosnak kell lennie!"
Pedig térdvédőt pl. tudtam volna kölcsönkérni... A kabáton kívül mi az a minden? Van külön projektoros kesztyű, nadrág és bakancs is?"...ha MZ vel szeretnel maszkalni, akkor váltós 125 ossel kell vizsgazz, mert bekerül a jogsiba!"
Igen, ezt tudom. Mondjuk azt hittem ez csak a SMK-ra vonatkozik, eszembe sem jutott hogy A1-nél is oktathatnak automata váltóssal... Amúgy annál a sulinál amit a közelben néztem egy Yamaha YBR 125 van, gondolom az nem automata."Éves biztosítása alig több, mint egy 50 esnek, max 4-5k"
Remek, az nem tétel. Van egyéb fix éves költség? Esetleg súlyadó vagy ilyesmi?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
-
DigitXT
félisten
válasz canniball #18898 üzenetére
Nem tudom, hogy mindent meg kell-e venni. Igen, sajna húzós árak vannak.
Én mostanában nem néztem, de kb. 3 éve, amikor én a jogsimat csináltam,
bevásároltam rendesen: kabát+kesztyű+csizma+???, s ez is kb. 100K volt.Sisakom nekem volt régről (lassan csereérett szegény), nadrágot meg csak
később vettem (azóta meg kihíztam), de amúgy sem szerettem hordani, így
inkább farmer + külső térdvédőben nyomulok. Viszont a Forcefield Pro L2-m
nélkül soha. Úgy érzem magam, ha nincs rajtam, mint a kocsiban, ha nincs
bekötve a biztonsági öv. Egyszerűen megmagyarázhatatlanul szar érzés.
Persze a gerincprotit is csak később vettem, szóval nincs benne a 100-ban.
Nem is kötelező elem, ha jól tudom, csak erősen ajánlott - baleset esetére.
(Mellékesen vesevédőnek sem rossz, mivel a derekadon kapcsolod össze.)Szerintem érdeklődd meg, hogy mi az, amit a suli ad. Pl. a Safety Hungary
tréningen sem volt kötelező saját könyök/térdvédő használata, adtak volna.
Meleg volt, szóval volt benne ráció, hogy nekivetkőzni, és csak protektorok,
de "kemény voltam", végig toltam az egészet a fullos felszerelés(em)ben.
(Már csak azért is, mert megvenni csak azt érdemes, amit valóban hordani
is fogsz. Ha csak valami mondvacsinált előírás és nem hordod, felesleges.)Amúgy a ruháim azóta is bírják - mondjuk nem teszteltem őket eséssel.
Az egyetlen elcsúszásomkor meg persze nem volt rajtam a kabát -> hiába
volt Forcefield protektor belerakva a gyári helyett, az alkarom nyúztam le...
Azóta mondjuk semmi. Ez is egy idióta helyzet volt. Nagy melegben nehéz
elviselni egy fullos kabátot is: esetleg idénre vmi protektoringet nézek majd. -
walanr
csendes tag
válasz Topiccsendőr #18893 üzenetére
Az R-es gyertya nem probléma, abban mindkét útmutató egyetért, a kérdés inkább a P jelzésre vonatkozik, az előrehozott elektródára. Lehet valami baj, ha nem P jelüt vettem?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest