-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #88874 üzenetére
Még sok balesetmentes kilométert, Zolibácsi!
Ez azért nem MZ, hogy melege legyen, és valószínűleg sorozatgyártásba sem engednék, ha 30 kilóméter után lerobbanna. Ne félj tőle.Mondjuk nekem motoros ruházatban túrázni sehova nem lenne kedvem, de ezzel minden motornál szívtam. Nem merek nem beöltözni, utána viszont bárhova akar menni az ember, kézben kell vinni a csomó ruhát. Ebből a szempontból sokkal jobb a robogó, az tuti.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #88897 üzenetére
És nem tudod elvinni ma a szervizbe? Leparkolod az utcán, beadod a kulcsot...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #88900 üzenetére
Én csak abból indulok ki, hogy eltörött vízpumpa miatt elbotorkáltam a szegedi szerelőhöz hússzú hétvége vasárnapján. A kocsit az utcán hagytam, a slusszkulcsot meg bedobtam a kapun. SMS-t már a vonatról írtam neki, mentem haza Budapestre.
Az már csak a slusszpoén volt, hogy a vasútállomás előtti pékségben egy buszsofőr cimborám állt mellé, hogy nem akarja a sort kivárni (melóban), mondja, mit kér, kifizeti... Váltottunk pr szót, kiderült, hogy egy hét múlva jön Pestre. Mivel jösz? Vonattal. Nem akarsz inkább kocsival?Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Gabis
őstag
válasz
Zoli bácsi #88929 üzenetére
Én kifejezett céllal vettem a robeszt, nem volt benne semmi ilyen... aztán magával rántott az élmény. Csak felkaptam a fejem erre a negyvenre
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #88932 üzenetére
Szerintem sajnos biciklisként sem sokkal jobb a helyzetem. Magunkra kell venni mindenféle láthatósági cuccot, és mindig kell lámpát kapcsolni.
Az új autókról meg annyit, hogy abban aztán tényleg szinte semmi kapcsolat nincs az út meg a sofőr között. Észrevétlenül gyorsul 80-ra, városon belül és minden külső forrásból jövő zaj, inger el van nyomva, mert a sofőrt olyan körülmények közé kell tenni, mintha otthon ülne egy sörrel a kanapén, kényelemben.
Az új jogsisoknak ritkán vagy egyáltalán nem tanítják, hogy sávváltáskor oldalra kell nézni, vagy ha mégis, a legtöbben hamar leszoknak róla, mert meszes a sok nyak, nem bírnak oldalra nézni.
Reggel szinte kivétel nélkül mindig van egy-két furgonos, vagy nő (!) aki olyan közel rámáll, amikor 50-nél nem megyek gyorsabban, hogy attól tartok, lassan átgázolnak, mintha ott sem lennék.
Megoldás? .. még több traffipax, vagy tényleg jöjjön az önvezető, és vegyük el az emberektől össznépileg ezt a vezetést..
Persze, én is szeretek vezetni. Nem tudom, mi lehetne a jó végkövetkeztetés. -
Gabis
őstag
válasz
Zoli bácsi #88945 üzenetére
Akkor miért választotta ezt a szakmát?
nyogo83: pontosan, szarnak rá... ha valahova kihelyezik őket, elbújva zebrát, gyorshajtást stb. figyelni akkor figyelnek max. a szabálytalankodókra.
[ Szerkesztve ]
-
Honda567
junior tag
válasz
Zoli bácsi #89033 üzenetére
Biztos jó az a Kawasaki motorolaj, én Motul párti vagyok nekem nagyon bevált.
-
Árpi001
senior tag
válasz
Zoli bácsi #89048 üzenetére
Köszönöm a részletes választ.
Én csak viccből kérdeztem ,de ezek után tudom mit kélne csinálni ha igazából akarnék.
Azt kihagytad hogy ha odajut az ember hogy kell az injekció, akkor beadáskor jó pár másodpercig kell bent hagyni a combban, miután beadtuk magunknak az adrenalint, ha megcsípett valami rovar, vagy az asszony b@szott fel annyira, hogy anafilaxiás sokkot kapunk Tőle.....A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
-
KTMHobby3
tag
válasz
Zoli bácsi #89053 üzenetére
"Az új tulajnak biztosítást kell kötni, de mivel sem műszaki, sem rendszám nincs, a régi tulaj meg kifizette rá a biztosítást úgyis a folyó évre, szerintem nem szükséges azonnal megkötni."
Ezt nem jól tudod. Biztosítás nélkül nem szabad használni a motort az új tulajdonosnak. Az előző tulajdonos meg vissza kérheti a biztosítás összegét összegét, amit idő arányosan meg is kap. -
Tamás9x
őstag
válasz
Zoli bácsi #89053 üzenetére
Erdemes megkotni, mert ahogy alairta es elvitte mar nincs az o nevere biztositas, az enyemre van, ha baj tortenik, en fogok visszaesni, es tobbet fizetni, ha az en biztositasommal el. Az o.penztarcaja banja ne az enyem. Bar szerintem alapbol nem is elhetne az en biztositasommal tulajdonosvaltas utan.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89060 üzenetére
Van fedezetlenségi pótdíj. Tehát megkötöd a szerződést, elviszed a járművet lábon, de csak egy hét múlva kötsz biztosítást, a biztosító arra az 1 hétre sarcol.
Az más kérdés, hogy mi van, ha épp abban az 1 hétben okoznak balesetet a járművel...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
KTMHobby3
tag
válasz
Zoli bácsi #89060 üzenetére
Ez pontosan így van. Mielőtt elmegy a motorral, biztosítást kell kötnie. Vagy bevállalja hogy megbüntetik, ha elkapják.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Zoli bácsi #89109 üzenetére
Kicsúsztam a szerkesztésből. Azt akartam még leírni, hogy amikor vettem, két típust nézegettem, az Imperiale volt az egyik, másik a TRK251.
Indiai teszteket, véleményeket nézegettem, elkezdtem fogyasztási adatokra keresni. Egyértelműen arra számítottam, hogy a kisebb hengerűrtartalmú, vízhűtéses 250-es kevesebbet fogyaszt. De nem! A tulajok legtöbbször kevesebb fogyasztásról számoltak be az Imperiale esetében, bőven 3l alatti adatokat is láttam.
Igazából az Imperiale esetén a motor nagy része egy őskövület, ez egyértelmű. Viszont egy négyszelepes, két gyertyás hengerfej van rajta, meg ugye befecskendező, és az egész alacsony fordulaton leadott nyomatékra hangolva.
Szerintem ez a titok nyitja, a fordulat, meg hogy erőlködés nélkül viszi a motor és a pilóta súlyát a nyomaték miatt.
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89110 üzenetére
Pontosan. alacsony fordulat, és elegendő erő a mozgatáshoz. Ez a kulcsa. A trk-t gondolom forgatni kell.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89109 üzenetére
Autóknál divat volt, hogy az első olajtöltet eltért a továbbiaktól.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
mumtaz
senior tag
válasz
Zoli bácsi #89126 üzenetére
Baszki. Én is ahogy olvastam a számban éreztem az ízét. Meg a Halál 50 órájából Telly Savalas jutott eszembe, amikor hordóból ő is megszívta a benzint.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89126 üzenetére
Óóó, 40 literes kannából tankoltuk az MTZ-t, Ladát a román üzemanyaggal, amikor még megérte. Tudod, határvárosból származom. Hamar belerázódok.
szimi57: jó tipp. Az a baj, hogy a technika nagyon régi, OEM Parts is már csak a Dellorto karbit listázza és annak alkatrészeit. A gyárit már nem. Mindenesetre továbbítom a szerelőnek.
Idom mögött van a tartály, nem tudom hova tenni a csapot. Nagyon dizájnos, de egy átok szerelni.
Most ott tartok, hogy kb 80 km után már átázik a levegőszűrő szivacsa és megjelenik az első csepp a dekni alatt. Ez 4 napot és 8 indítást jelent.csongi: a kedvenc benzinkutam a tömb másik oldalán van, ahol egy zárt garázsban asztalról tudnám tankolni a motort. Számomra az tűnik pancsolásnak, hogy mindig legyen nálam 3 ml olaj egy kellően finoman skálázott fecskendőben és számolgassam a kúton a tankolt mennyiséget.
Honda567: az elmúlt kb 6k km szerint kb 1:47-hez jön ki a gyári keverés úgy, hogy rendszerint nehezen indul pár nap után, mert a benzin elpárolog és a visszamardt olajat ki kell dolgozni. A szívótorokban látni is a rózsaszín olajat...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
szimi57
őstag
válasz
Zoli bácsi #89162 üzenetére
Hány fokos lehet a henger hűtőborda?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz
Zoli bácsi #89165 üzenetére
Esetleg ez is lehet egy megoldás: [link]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89181 üzenetére
Engem is zavar. Gyújtáson, de nem járó motornál csak féklámpám van, gyújtás nélkül az sem.
A féklámpa legalább erős, finoman húzva a fékkart még nem fog, tudom tolni. De sötétben letenni a motort a helyére tényleg macera.Végülis egy 9,6V Ni-Mh akkupakkra hefteltem rá egy kb 80 centis 5050/60 WW ledszalagot a lámpa nélküli tárolóba a garázsszinten.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89181 üzenetére
Szerintem a márkaszerviz szívesen felszerel neked rá egy plusz kapcsolót, vagy átkötik, hogy működjön gyújtás nélkül is.
Szerintem a helyzetjelzőnek mára már tényleg csupán az a funkciója maradt meg, hogyha kiég a tompított, akkor is látszódjon, hogy ott vagy az úton.
[ Szerkesztve ]
-
KTMHobby3
tag
válasz
Zoli bácsi #89184 üzenetére
Vegyél egy ilyent: [kép]
1590 Ft, elemmelműködik, kis helyen elfér. A hátsó lámpát villogásra állítva elegendő biztonságot ad. -
Debilon
addikt
válasz
Zoli bácsi #89184 üzenetére
nincs a gyújtáskapcsolónak "parkolófény" állása?
2019-es Suzuki DL-en is van ilyen állásSuzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89189 üzenetére
Nagyon jók a képek!!
Szerintem amúgy nem az olajcsere miatt "nincs" motorfék, inkább elkezdett összekopni a technika.
Hú, én megint amúgy dilemmázok. Minden nap aktiválom a használtautón a hirdetést, majd nap végén deaktiválom. ;-D
Holnap megírom a biankó adásvételit is.A miértet ne kérdezzétek, egyszerűen mindig van egy fejlövésem, hogy "ez nem(sem) az én motorom".
Persze, azért még használom, amíg van mire. :-D
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89199 üzenetére
Már nem mindegy.
Nem hiszem, hogy idén összejön az 12345,6 km. Bár ki tudja? Ha kitartanak a száraz munkanapok, a motoros kabátban nem tudok fázni, vettem vastag kesztyűt is, csak az útviszonyok és a Columbia síaláöltöző korlátai okozhatják a szezon végét.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89201 üzenetére
Nem még.
Fazer FZ6N oktatómotor, NC 750 volt, amin gurultam is. Versys keskeny, V-Strom DL650, ami méretben eddig a legjobb, de ezekkel nem gurultam még. Még egy TRK 502-re ad lehetőséget fórumtárs, csak érjünk rá mindketten.
A V-Stromot már meg merném venni, ennyiből lejött, hogy volna értelme elindulni vele akár 3 órás útra is. Az lesz a következő lépés, hogy bérlek egyet valamikor.
Még nem döntöttem el, hogy a bérlés alatt ismerős útvonalon és helyen menjek-e (szüleimhez vidékre, 200 km autópálya + 50 km országút) magányosan, vagy feleségemmel, aki autóval követ. Vagy tapasztalt és türelmes túravezetővel csoportban.A bérlés célja a típus eldöntése lenne, de egy csoportos motorozásban sokat tanulnék, illetve a tapasztalt motorosok is sokat segíthetnek. Viszont tényleg a jogsi megszerzésén kívül csak annyi tapasztalatom lenne, amennyivel a bérbeadótól elhozom a túrára...
Asszony miért nem ül föl mögéd, ha csak a Dél-balatoni gurulás a cél? Na jó, ha strandra is mentek, a 43 literes dobozban nem elfér a kettőtök strandcucca? Nézzetek ki olyan helyet, ahol van bérelhető oltöző, és a gúnyát tegyétek ott le.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89205 üzenetére
Nem akarom lelombozni, de egy Ignisben is meg lehet halni. Nem kell hozzá sokkal több segítség, mint motoron.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
beg
veterán
válasz
Zoli bácsi #89201 üzenetére
Én kánikulában és esőben ezért kezdtem átszokni 4 kerék hibridre szégyenszemre (de csak nyáron, uborkaszezonban). A sima 50 CCM is simán benyal városban 2,7 litert százon. (gáz/fék/lámpa)
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
vendingo
veterán
válasz
Zoli bácsi #89225 üzenetére
Köszi. Sajna eddigi szerelőm már nem praktizál, most keresek új szakit. Salmonékhoz véletlenül se szeretnék menni, a salmonos rendszámtábla tartó van rajta, még azt is leakarom cserélni.
Erről a hálós szűrőről nem hallottam még, majd utánanézek.
Én is 5100-as motulra gondoltam.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz
Zoli bácsi #89227 üzenetére
Néztem videókat. Nem tűnik bonyolultnak, csak egy tömítést kell venni hozzá.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Woodslave
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89231 üzenetére
Olaj volt benne. Mekkora gond lehet ez amúgy? Mint mondtam full analfabéla vagyok azt nem tudom hol a gyertya
"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89239 üzenetére
Nagyon jól néz ki!!
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89245 üzenetére
Igen-igen, egy próbakör után még visszaálltam, hogy visszalazítsak rajta, mert túl feszesre sikeredett. Általában meg szoktam várni, míg a láncnak már lesz egy kis "hasa" és megfelelően laza, hogy tudjak állítani és olyankor is csak keveset szoktam, hogy ne legyen túl feszes. Fene tudja.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89251 üzenetére
kb. ötszáz km-enként. Mikor lemegyek a motorhoz, a szelektív kukából mindig kivadászok egy pizzás kartonpapírt, és azt /a fedelét, ami nem zsíros/ rakom oda a kerék és a lánc közé, és középállványon megforgatom a kereket, amíg befújom.
:-D kicsit pronyó módszer, de nekem működik. /társasház éljen/ -
Tamás9x
őstag
válasz
Zoli bácsi #89251 üzenetére
Jó ez, de 3600ft 400ml
egy pumpás vagy csöpögtetős olajzás esetén ebből, kijönne, 5 liter
Iszonyat pénzpazarlás. Szerintem.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89256 üzenetére
Nekem mondtak olyat a láncolajozóval kapcsolatban, hogy nehéz jól beállítani. Ha sok, akkor mindent is összeken, ha kevés, akkor semmire se jó.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
válasz
Zoli bácsi #89256 üzenetére
Én csak a simán flakonból csepegtetősre gondoltam, a láncolajzó, az más történet, ő tényleg akár 3*-os élettratamot is ad, ha sok akkor csöpög ha kevés, is jobb mintha nem kapna semmit
Átcsöpögtetem, ahogy látom, hogy már kez "száradni" majd egy jól statuált rongyá fokozott pólóval megtörölgetem. A krómozott és alu felnik is jobban szeretik, ha olajosak, mintha nem lenne rajtuk semmi, és pl a madárszar megmarja a felületet, vagy a pisi, ha van kutya.Nagyobb gépeknél, ahol már egy szett csere meghaladja az 50K-t érdemes elgondolkodni az olajzón, ha duplázza csak, akkor már visza is jött az ára.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Tamás9x
őstag
válasz
Zoli bácsi #89259 üzenetére
Ha folyékony, és bele tud folyni a csapokba, és tudja csökkenteni a surlódást akkor mindkettő jó, de a ragacsos viaszos vackok, amik csak kívülről kenik annak semmi rételme.
A barkácsolás, és technika óra hiánya mutatkozik meg amikor sokan megevszik a a gumitömítéses láncra a porfogó vackokat, nem ismerik a kenési mechanizmust és szidják a láncot, hogy szar pedig csak a karbantartás nem volt jó.https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89304 üzenetére
Hm, mifelénk a szójárás szerint csülkös bableves után szokás rotyogtatni...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
KTMHobby3
tag
válasz
Zoli bácsi #89304 üzenetére
Legkedvesebb, egyetlen Bátyám, aki már nincs köztünk, gyakran járt le Nickre pecázni. Szerintem is nézd meg mi történt ott. Remélem minden visszatér a régi megszokott állapotokhoz. Kívánom hogy Te is így érezd.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89310 üzenetére
Ide nem motorbicikli, hanem vízibicikli kell, csónakmotorral.
Látjuk a videót.
Ha már Google drive, miért nem dobtad fel YouTube-ra? Tárhelyet nem kér, később is elérhető.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89319 üzenetére
Motorikusan egyébként csak ajánlani tudom a keewayt, számomra egy No.1. megbízható márka. (Persze, ahogy Nyogó is írta, olyan 2015-től)
Az az egyéni marhaságom, hogy az EURO5 125 köbcenti már alig tudja teljesíteni a 85km/h-t, meg a periféria alkatrészek nem annyira kifinomultak.
De ezzel az RKS-sel sem volt gondom.Ha már home office van és megtehetem, hogy nem kell mindennap bejárni, akkor ez marad hobbi, és ennek megfeleően elfogadom, hogy költök rá egy évben x-százezret. /adás-vétel + szerelés, különbségek/
:-DÍgy legalább van módom több modelt is kipróbálni. De most megint felfele fog menni a benya ára is, meg az alkatrészek is jócskán...
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz
Zoli bácsi #89331 üzenetére
Az a cikk messze nem teszt, max élménybeszámoló.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89361 üzenetére
Szép helyek, nem mondom! A ruháidat ilyenkor hova tudod tenni?
Kipróbáltam ma a szomszédomnak egy 50-es 4 ütemű yamaha jog-ot. Még sosem ültem ilyenen. :-D Nekem halálfélelmem volt 50km/h-nál a mellékutcában. Ezeknek zsíros bicaj teleszkópja van, ha jól emlékszem.
Egyébként sajnos füstölt a motorka. Kettő is volt az eladónak, de mindkettő füstölt. Nem vészesen, de akkoris. Érezni lehetett ezt a jó kis elégett olajszagot. -
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89363 üzenetére
Azért legalább egy normális, protektoros mentős kabát lehetne rajtad. Én még ehhez a nyomi 50-es mellékutcai kipróbálásához is felvettem felülre mindent. Szomszédom az eladótól kért egy kölcsönsisakot és tangapapucsban meg atlétatrikóban nyomta. Én nem merek így oroszrulettezni.
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89369 üzenetére
Ez a hálós ruha szuper fantasztikus ... a motoroskabát alá!
Mivel, ez - egy esetleges esésnél - egyáltalán nem marad a helyén, hanem lerepül rólad. Ez csak és kizárólag a kabáttal együtt ér valamit, mert az fogja össze az egészet....A kabát, amiből ugye kiveszed a gyári papundekli protektorokat.
Én is így használom. Ez megy alulra és rá a kabát.
A motorosboltos még meg is dícsért, hogy kb. most látja először, hogy valaki rendeltetés-
szerűen használja, kabáttal együtt. -
vendingo
veterán
válasz
Zoli bácsi #89375 üzenetére
Inkább egyen 3 decivel többet, cserébe 80 helyett 90-100-al közlekedve.
A 100-as se garancia a minőségre (márkás kút) . Abba se kerül bele mindig minden. Kutas ismerős mondta, hogy gyakran kispórolják az adalékokat. Én haver kútján szoktam tankolni, ott nincs 100-as, ellenben jó minőségű a 95-ös is, a kedvezményről nem is beszélve.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89382 üzenetére
A PCX kilőve, ott is át kell emelni a lábat valamin. Az Sh125 viszont valid tipp. De az Address, vagy Liberty inkább a nagyobb kerék végett.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
FeniX-
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #89382 üzenetére
Semmi vész, csak megnyomtad a "programkód formázást".
</> - gomb. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #89491 üzenetére
38.000 km szerepel a hirdetésben, a ridegtartás pedig nem okoz nagyobb szerkezeti, motorikus gondot, mint egy autónál.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!