-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
válasz adam320 #114814 üzenetére
Olvastam.
De ő meg cross-t ajánlott. Én arra reagáltam hogy ha akarod közúton használni, akkor cross-ból nem hiszem hogy találsz rendszámosat. Ritka, na...
Azt mindjárt gondoltam, hogy terepgumi, de majd érdekelne, hogy milyen csíkosat választottál erre a felhasználásra. Tényleg.
Örülök, hogy egyre többen keresik ezt a felhasználási kört itt a topicban.(#114815) geresics
Abból milyet használtok? Vagy abból csak egyféle van? Keménységre gondolok. Vagy olyan szerencsés vagy, hogy a kapualjból nyílik a terep játszótér, és nem kell aszfalton menni?(#114817) runner 125
Szerintem max 400-ra gondolt, ti meg nyilván ilyen 800< körül fogtok ajánlani. Persze cross-t rendszám nélkül, mert rendszámosban egy enduro ennél drágább is lehet. És a kis ccm nagy ccm, öreg vs újabb vita el sem kezdődött.Mindenesetre kíváncsian várom az ajánlásokat. Most jól jönne egy Gabomann is a többiek mellé.
Megidézlek!(#114818) JoinR
2020-as már megvehető? Anno én is nézegettem őket, de itt mindenki azt mondta, betegágy.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz adam320 #114820 üzenetére
Most ránéztem a hahura és meglepődtem mennyire nincs kínálat.
Én tavaly ilyenkor adtam el egy hibátlan '94-es KDX125-öt 380-ért, 11kW-os papírokkal...szerintem igen jól járt a vevő, talán már többet is ér azóta.
Lehet gyűjtenék még, és megfontolnám a Keeway TX125-öt újonnan, forgalomba helyezve 700k és bagóért van hozzá minden alkatrész (de leginkább van hozzá alkatrész, nem úgy, mint egy 20-30 éves levedlett motorhoz). -
runner 125
nagyúr
válasz adam320 #114822 üzenetére
Ez a 400k alatti, rendszámos, 125-ös enduro ami megy is, nagyjából az esélytelen kategória.
Rákerestem, 2 ilyen motort találtam. [link] [link]
Ezek mind 30 éves motorok. Ki tudja hányadik vashüvelyzett, kendácsolt henger van rajtuk, mikor reccsen darabjaira a blokk, ennyi idő alatt hány "szakértő" kézen ment keresztül... Elég ha csak mind második barkácsolt valamit rajta..
Szerintem nagyobb az esély egy ilyen motornál a folyamatos szívásra, mint arra h élvezettel, megbyzhatóan közlekedj, pláne terepen motorozz velük úgy ahogy azt te most elképzelted pár csapatós endurós youtube videó megnézése után."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz adam320 #114820 üzenetére
Igy mar jobb.
Sokat nezelodtem ebben a kategoriaban, es tovabbra is csak nezelodo vagyok, mert nagy a dilemma.Ennyiert nagyonregi DT125R es CRM125 kornyeken vagy, neha-neha feljon KTM LC2 ugyanazzal a blokkal, mint a DT. Az RX125 es ETX125 meg belefer ebbe a kategoriaba, neha van rendszamuk, neha nincs. TSR125, ritka, KDX125 ugyancsak ritka egy DT hez kepest. Allapot nagyon vegyes. Feltunhet meg husqvarna WR125, A DT es RX, ETX hez bontott alkatresz van boven, olcson. Apriliaban Rotax 122 es 123 van, ezek a tapasztalatom alapjan ha nincsenek ganyolva, nagyon jol birjak a strapat. DT125 ugyancsak, mivel olcsobb megoldasok vannak rajta, mint egy Rotaxon, ezert igenytelenebb is. Cserebe gyengebb. A Rotaxok loeroben tobbet tudnak, elmeletileg 30 kornyeken, nikaszil hengerbevonattal, a tobbi ennel gyengebb lesz. A DT vasperselyes hengerrel kb 18-22 lo. A CRM hez KDX hez, TSR hez hasznalt alkatresz nem nagyon van, ezek ~20 eves motorok, ott valszeg csak uj alkatresz johet szoba, motor ertekehez kepest dragan.
Nem mennek bele a regi, vagy uj motor dilemmaba. Egy uj motor sokkal kisebb koltseggel uzemeltetheto, mint barmilyen hasznalt. az uj motorok kozott a 125 os kategoriaban kihaltak a 2T motorok, es 12-15 loeros 4T- k vannak, amiknek a teljesitmenyuk szerintem barmilyen terepre siralmas. nagyon kell matekolni, hogy mi rentabilisabb: egy nagyon olcson megveheto regi motor, nagyobb uzemeltetesi koltseggel, vagy egy draga uj, majd' nulla alkatresz igennyel.
Figyelembe kell venni, hogy ez az a szegmens, amit a fiatal, penztelen tulajok birtokolnak legnagyobb szazalekban, tehat semmilyen karbantartast nem vegeztek rajtuk, vagy ha igen, azt sem szakszeruen. Kecskemeti markaszervizbol is kerult hozzam rotax 122 blokkos motor, abban pl egy gyurutores utan visszaraktak a regi dugattyut, es egy gyengebb, boost port nelkuli, svajci specifikacioju hengert raktak az elozo tulajnak fel, gyuru altal utott dugattyuval, tehat sehogy nincs biztonsagban az ember, szamlaval igazolhato volt a javitas, de amikor szetszedtem, nagyot neztem.Ami nalam bevalt, az az, hogy eleve uzemkeptelen DT200 ast vettem 100e-ert, es rakoltottem kb ketszer az arat a ganyolasok eltuntetesere, uzembehelyezesre. Ezutan lett egy eleg jo, rendszamos, 108 kilos, 33 loeros endurom. Ezt a sulyt /loerot manapsag nagyon dragan lehet megvenni, de leginkabb nem. Vagy nehezebbet kapsz ennel, vagy konnyebbet, de mar versenyendurot 50-60 loerovel, ehhez kepest hatalmas uzemeltetesi koltsegekkel. Sokkal jobb motorok az ujak, sokkal nagyobb elmenyfaktorral, de egy versenyenduronak mar mas uzemeltetesi koltsegei vannak megint.
Ebbe az arszegmensbe belefer a VanVan 125, vagy a TW125 is. Ezek nagyon jopofa motorok egyebkent, imadom, de terepkepesseg kb annyi, mint egy divatos scramblernek, csak meg gyenge is melle. Termeszetesen ha nem ugratasrol, dagonyazasrol van szo, csak szimplan elmenni foldesuton a-bol b-be, mint egy olomneheznagyturaenduroval, tokeletes arra is. Blokkjuknak sok baja nem szokott lenni, takarekosak, egyszeruek, olcsok. Akarcsak a megoldasok rajtuk, ezert sokat cserebe nem szabad varni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz adam320 #114829 üzenetére
Akkor nagyobb kinalat lesz, most meg eleg halott a piac.
meg szoba johet az MX125, rotax 122 blokkal, 4-500e kornyeken mennek, mar a digitalis muszerfalas is megszerezheto ilyen kornyeken, ugyanaz, mint az RX, csak supermoto. Esetleg enduro szettet venni hozza, megoldas lehet. Sokkal jobb allapotban vannak, mint az enduro RX ek, bar valoban dragabbak is.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
- Formula-1
- Google Chrome
- Milyen notebookot vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Formula-1 humoros
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Peugeot, Citroën topik
- További aktív témák...
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!