-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #7380 üzenetére
Ezt most nem éppen értem, mi mi mögött van?
A tükör (az üveg) háza, ami egy gömbcsuklón van, az a gömbcsukló lazult ki. Egy gumi borítás van ráhúzva, de csak felül látok egy bemélyedést a gömbcsukló közelében, viszont csavart nem. A tükör karjának tövénél van még egy imbuszos csavar, az viszont nekem úgy tűnik, hogy a teljes kar szögét állítja.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Aztán nehogy úgy járj, mint az Aphex Twin - Windowlicker klipben
Tegnap voltam tankolni. Legutóbb még 450-ért tankoltam, alig akartam elhinni, hogy 414.9 van a totemoszlopon
Persu, még most is vasárnapot mondunk Kakucsra? Honlapjuk még legutóbb se volt, jelentkezni kell valahogy náluk, vagy csak odamegyek oszt' jóvan?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #7556 üzenetére
Ugye? Én is csak néztem Poénkodtam is magamban, hogy mindjárt gurítom a hordót
Nem az érdi Agip (akkora kitérőre nem volt időm, igazából erre sem, emiatt is késtem, csak induláskor jutott eszembe, hogy kéne tankolni, s menet közben már kezdtem érezni, hogy már benzingőzön megyek, mindjárt tartalékba érek), hanem a Bartókon a Lukoil kút -- itt csütörtökönként van egy asszem -8 vagy -10 kedvezmény. Állt is sor előtte.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"a fura hogy már megint kecskeméten lyukadtam ki majdnem, akármerre megyek mindig oda lyukadok ki lol "
Én pedig Esztergom / Doroggal vagyok így, elindulok a Budai hegyekbe, s onnan azokba az irányokba vezet az út
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #7567 üzenetére
Szóval, lesz Kecsó?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ma ám elég fostos idő volt, többször is alaposan eláztam, a felcsapódó sártól pedig helyenként dzsuvás a motort :-/
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Éljék, kaptam egy 45k-s csekket szombathelyről
A 4-sávos rész az Árpád fejedelem úton, a Margit-hídtól északra, mi a faszért ötvenes, simán hetvenesnek gondoltam... Kapják be, lenyúlós banda.
Már csak annak tudok örülni, hogy nem másikkal kaptak el, vastagabb csekkel..Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #7799 üzenetére
Aki gurult már velem, tudja, hogy általában, de főleg városban, normálisan szoktam menni, a megengedettet csak kicsit lépem túl, amennyiért még nem szoktak büntetni. Itt benéztem a szakaszt, azt hittem, 70-es (és nem is értem, hogy miért nem az. 4 sáv, egyenes, belátható, semmi kereszteződés, zebra, stb.); s épp kielőztem egy belső sávban 45-tel vonagló tetűt. Csak pont ott volt az a rohadék fotós, s nyilván a közlekedés biztonsága helyett (egy ilyen útszakaszon azért már művészet; meg a képen is látszik, hogy nem volt előttem senki-semmi, üres út) inkább a behajtásra mennek rá
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"utcára van bármiféle hátránya a japán hatszázasokhoz képest? Egyáltalán az esztétikumon meg a brutál sor3 hangon kívül fogok én rajta valamit nyerni mondjuk a 600RR-hez képest (de lehet szó akár a 600-as Ninjaról is)?"
Különbséget szerintem szinte semmit nem vennél észre teljesítmény terén. A kisebb méret miatt kényelemben már inkább, főleg utcai és túrázós használatra, ha még egy 600RR-nél is kisebb, az normál egyhelybenülős kocamotorosnak főleg kényelmetlen lesz.
Alkatrész, karbantartás drágább lesz.
Megbízhatósága nem tudom, hogy milyen, a japánokkal ilyen téren nem szokott gond lenni, de lehet, hogy evvel sem lesz.De végső soron neked kell eldöntened, hogy melyik tetszik, mennyire tudod még a tetszés mellett/ellenére a logikus érveket számba venni, és mik a lehetőségeid.
Én két éve voltam hasonló cipőben, kezdtem onnan, hogy nézegettem motorokat 1-1.25 milla között, 05-06 600RR és 06-07 GSXR között hintáztam, mint ezen ár környékén nekem leginkább tetsző típusok; aztán a vége egy 01 ZX6R lett, 600 + gumik + 70k szervizzel, s úgy döntöttem, hogy a különbséget inkább elmotorozom ill. félreteszem másra. Kinézetre ez is nagyon tetszik, kora ellenére modern és mutatós, az én motoros tudásomhoz még ez is bőven sok; még nem az az ultra-kompakt fajta, így kényelmesebb.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz DonThomasino #8022 üzenetére
Van másnak is hasonló. Új vagy használt?
Régi vagy új CBR600F vagy még túrásabbnak CBF
Kawasakinál ER6F
Suzukinál most nem tudom, hogy mi megy ezen a téren (Gladius csupasz), régen GSX, ill. kezdőmotornak és sportosnak álcázott túramotornak GS500.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #8126 üzenetére
"sv1000 probalgattam de azon ugye van csuszo kuplung feleseg visszavaltashoz"
Feleség visszaváltás? Hűha. Na akkor majd x év múlva én is beszerzek egy SV1000-t
Ma reggel is jól kifogtam az esőt... motor leadva, várom a diagnózist.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #8174 üzenetére
"Most egy shoxom volt, ez így mindent elárul"
Na mit árul az el? Szerintem csak ki kell fogni, van náluk is jó kesztyű, pl. az enyém 3 éves, másfél évet naponta használtam (hétközben munkába, hétvégén kirándulni motorral), estem is benne párat, de még mindig semmi gond velük.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #8184 üzenetére
Mondjuk egy ilyen (ha nem elírás az ára)? Vagy ha már úgyis ott vagy a határ közelében, akkor ez? Ha elég hely van a hátsó ülésnél, akkor még elé lehet rakni és hozzá hevederrel rögzíteni a sátrat, a hálózsák pedig mehet a táskába.
Tanktáska, alap. Hátizsák nem túl kényelmes, de ha kell még hely, akkor az is.Kedv lenne, én is tervezgetek hasonlót, mikor? Valamint: 6 nap? Én inkább 9-re gondoltam: pénteken leutazás, azutáni hétfőn vissza. Így a valószínűleg legnagyobb forgalmat (szombat oda, vasárnap vissza) talán ki lehet kerülni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #8189 üzenetére
Sátrazós, de vonulós túra? Én annál lustább vagyok kéremszépen, minthogy minden reggel lebontsam, majd este újra felépítsem a sátrat Én legalábbis azt a fajtát szoktam csinálni, hogy 2-3 napra letelepedek valahol, s onnan, mint bázis, megyek 1-2-300 kilis köröket, így nem az van, hogy este fáradtan a sötétben kell sátorépítéssel szívni.
Nálam még semmi konkrét terv nincsen, csak annyi, hogy vagy július közepe, vagy augusztus közepe-vége, de még a tenger se fix, eredeti "terv" szerint csak Balaton, de hosszabban -- mivel most úgyis távmunkában dolgozok, így akár Balatonparton a lábam a vízbe lógatva is tudok dolgozni, csak mobilnet legyenFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz csabyka666 #8207 üzenetére
Ha ER5 nem fér bele a keretbe, akkor valami kisebb, mint pl. YBR125? Nagyon megbízható, jó értelemben igénytelen, takarékos motor hírében áll, nem hiába használja a Posta is ezt, ott már akadnak gond nélkül 100k km-t futott darabok is. Persu majd kijavít, ha nem, de szerintem futóműben és fékben is jobb, gyári mz-etz-ts.
A költségekkel el vagy tájolva, mint a többiek is mondták, nálam 800-1000 km a lánc fújása száraz időben, s megvan pár perc alatt; valamint gyári előírt 12000 az olajcsere, de még 6-8000-nél cserélem is, az a 10k Ft, az se sok, két tankolás.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #8234 üzenetére
Törcsi, szemcsi, meleg ruha, és nem férsz el egy táskában? Ajjaj, rossz hírem van számodra
Méghozzá, hogy nem vagy elég rutinos utazó
Sztem 1 kis-közepes + 1 közepes-nagy törölköző elég.
Búvárszemüveg helyett úszószemüveg, 8-10m-ig nekem avval sem volt bajom.
Pipa úszáshoz vagy dohány? Úszáshoz sztem felesleges, dohányzáshoz meg úgyis viszel cigit. Egy kartonhoz nem tudom, mit szólnak a határon. De kint is tudsz venni, úgyhogy én nem vinnék.
Hálózsákból vannak egész kompaktok is, s mégse fagysz meg benne.
Polifoam helyett felfújhatós matrac, kisebb helyen elfér, és aludni sokkal kényelmesebb.
Szesz? Drink and drive?
Tisztálkodószerek: én kis, 50-80ml-es szállodai vagy termékminta-flakonokba töltök tusfürdőt + sampont, egész sokáig kitartanak, és így elég kicsire össze lehet csomagolni a tiszta-csomagot.
Cipő kérdéses, én csak papucsot viszek magammal, abból is vékonyabbra csomagolható fajtát.
Meleg ruha = 1 vékonyabb, de termo pulcsi. Hosszú nadrág úgyis lesz rajtad, abban mész, hacsaknem oda is bőrt vennél fel, de minek.
Helyhiánynál fürdőgatyából se a térdig érő ötzsebes fajtát vidd, máris jobban elférsz.Sima ügy.
Ennyit már vittem nem túl nagy tanktáska + szintén csak közepes méretű hátizsák kombóval, sátor és hálózsák a hátsó ülésre pókozva. Nyeregtáskával pedig hátizsák se kell, s még kényelmesebben elférsz.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na ugyanmár, egyet találhatsz.
Protip: Rossi még Yamahás MotoGP motorral (07, 08-as?), s nem is tudom, ha jól tippelek, Pedrosa a 26-os. Nem hinném, hogy ezeket a motorokat egyáltalán kiengednék versenypályáról, nemhogy ilyen poros aszfaltra.
Roli, aki készítette a montázst, alaposan átvert téged. Vagy csak a bolondját járattad Shkiz0-val?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #8298 üzenetére
Trainspotting után szabadon:
Choose life! Choose a house, a car, a washing machine. Choose freedom!Életfogytig tartó szabadságvesztés. Fogadd őszinte részvétem
---
Hmm egy fele ilyen távú túrát azért kipróbálnék, de kezdetnek ezek erősek. Nem tudom, hogy viselném az egész napos közúti szerpentinezést, felmálházva, s úgy, hogy másoknál sem gyorsabban, sem lassabban nem lehet menni. Szerintem rosszul. Ezért se szoktam társas túrákra járni.
---
Hír a szervizből, és "d'oh! díj" nekem. Szerencsére csak a kuplungbowdenem ment szét, teljesen kirojtosodott, már csak két szál tartotta. Kuplung ezen kívül kiváló állapotban van. Szóval végtére még egész olcsón megúsztam (olcsóbb, mint a kuplung cseréje, vagy szétszakadt kuplungbowden miatt tanyálni egyet), de ha ezt is megnéztem és észrevettem volna, akkor még olcsóbban megúsztam volna, s a motorom se kellett volna leadni. Na mindegy, tanulópénz.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Szerdától 8Ft-tal olcsóbb a benya Lehet, hogy mégis lesz még 400 alatt a benya?
Ha már benzin,
Inti, kíváncsi lennék a véleményedre, akinek a benzinkereskedelemhez több köze volt: mit tesznek mostanában a benyába, ami miatt kevésbé áll el? Tegnap beszéltem erről apámmal, s mesélte, hogy kb 10 éve néhány marmonkanna benzint kivitt a telekre, szükség esetére jeligével, mert ott elég nagy körben sehol nincs benzinkút. Az öreg Opellel ment, ami alacsony fordulaton kicsit kopog és néha rángat alacsony fordulaton, de hát öreg és sok km van benne. Kinn a telken töltött a régi benyából, s érdekes módon nem csak semmi gond nem volt vele, de a visszaúton nem is kopogott annyira, s nem is rángatott. Viszont, miután újra itt megtankolt, visszatért a kopogás és rángatás...
Szóval a fél év alatt tönkremenő maiakkal ellentétben a régi benzin még 10 éves korában is jó (jobb). Gondolom valami nem teljesen oldódó adalék az a maiakban, ami egy idő után kicsapódik.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz HUNNIA1920 #8382 üzenetére
Az attól (is) függ, hogy egyedül túrázol-e.
Egyedül az ER5 is elég (vagy ER6, ha modernebbet szeretnél). Végsebességben már itt is inkább a menetszél fog korlátozni.Valamint első motornak én nem biztos, hogy 1300-1400-as dögökkel kezdenék
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz runner 125 #8385 üzenetére
Szerintem pedig még jövőre se
Zsolti is bejárta a fél világot, de legalábbis 2-3 év alatt 40-50k km-t az ER6N-nel, mégsem ekkorára, hanem csak ezresre váltott, s úgy emlékszem ott a kétszemélyes teljesítmény, kényelem, pakolhatóság voltak a fő érvek.
Kicsi eltájolódást látok. 5-600-at kisebbnek mondja, akkor nem tudom, hogy az 50-125 minek számítana? Vagy ő akar Beteg utódja lenni? Tényleg, róla sem hallottam egy ideje, tavaly Kawa-napon megcsodáltam a ZX14R-t, de azóta nem nagyon írt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #8433 üzenetére
GPS-es telefon a zsebemben és fülhallgató. Látni? Hova gondolsz, köz- és önveszélyes.
Indulás előtt megnézem az utat, aztán ha mégis eltévednék, akkor félreállok, megnézem telefonon térképen, vagy be is kapcsolom a navigálást, fülhallgató fülbe, és telefon vissza zsebbe.Látom jól bevásároltál
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz KubanitoS #8475 üzenetére
Kaptam egyet ajándékba, időnként működik is, de még akkor is ritkán nézek rá. Kb-ra lehet érezni, hogy épp hol vagy, sebességből és fordulatszámból / hangból. Néha azért váltanék 7.-et, de általában tudni szoktam, melyik sebességben vagyok, tehát nekem igazából nincs szükségem rá.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz ujskodas #8496 üzenetére
Néha, mondjuk hosszú lejtőn lefelé lakott területen, ahol úgyse kell (és nem is lehet) húzni, mert gurul magától is annyit, én is behúzom. Az alapjárati fogyasztás alacsonyabb, ennyi az egész lényege.
Mondjuk Alvaro ennél néha tovább is megy, teljesen kikapcsolja a motort, ami nekem azért már túl drasztikusFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz ujskodas #8502 üzenetére
Üresben közel ugyanaz az alapjárati fogyasztás van, mint behúzott kuplungnál...
Méghogy motorféknél nem fogyasztana? Dehogynem, és többet is, mint az alapjárati, mivel most a motor a helyzeti energia ellen is dolgozik. Olyankor sem levegővel megy, hanem benzinnel. Sőt, nekem olyan visszadurrogásaim vannak pl. hegyről le akár már közepes-magasabb fordulatról elzárva a gázt, hogy hátrafelé az sztem egy tűzijátékban manifesztálódik.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz ujskodas #8523 üzenetére
Mondtam, gyere és hallgasd meg a motorom. Motorfékkel olyan géppuska-szerű ropogást kapsz, hogy csak na. Tehát benzint biztosan éget, nem 0 a fogyasztás.
Autónál lehet, injektoros motornál is talán (bár a motorfék-hang alapján ott is kétlem), de karbis nem.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Jól indul a nyár
Pénteken munka után le Balatonra
Közgázos évzáró buli, ahova a hozzám hasonló vén trottyokat (hehe) is meghívták.
Reggeltájt, miután a Nap pár óra alvás után felébresztett és ledobott a matracomról (sátrat nem is vittem), kis motorozás az északi parton, ebéd útközben, Tihany, majd onnan fel B-szőlős, kis csapatás a Tapolca-Veszprém úton; délután vissza a placcra, egy kis lubic, éjszaka buli. El tudnám viselni hosszabb távon is
Vasárnap a visszaútra eszem ágában sem volt 7-esen menni, már odafelé is idegesített a sok 30-as szakasz Velencei tó környékén, illetve néhány tötymörgős autós. Úgyhogy visszafelé kb 17 körül indultam el, fel 72, 710-es, majd E66, Szfvárnál sajnos eltévesztettem a lehajtást (belehalnának, ha tábláznák az irányokat?), a 81-esről megint csak az elég fos aszfaltú Söréd - Csákberény szakasszal jutottam vissza, na de onnan a Gánt-Környe rész kárpótolt Szinte teljesen üres volt, alig volt 1-2 autós, jólesett. Utána Tbánya, és vissza 1-esen, már csak itt Bp-en az M0-stól kaptam el a balatoni forgalmat, de válogatott barmok ezen a rövid szakaszon is voltak. Pl. világoskék Corsa, még az M1-M7 előtt 2sávos M1-en, látja, hogy eléggé jövök, erre beindexel elém. De nem is ez az idegesítő, hanem az, hogy nem előzött, hanem ugyanavval a sebességgel ment. 110-es táblánál a külső ment 100-zal, és ő is mellette a belsőben. Mozogtam, villogtattam, de nem. Csak miután M1+M7 már 4sáv lett, és a szomszéd sávban is már gyorsabban mentek, mint az ő fix 100-a a legbelsőben, csak akkor tudtam kikerülni. Faszfej.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz NINJA_V #8614 üzenetére
Pont a Volt fesztivál közepén sajnos emiatt kihagyom, onnan egy kicsit messze visszajönni. (S vannak szép szakaszok azon a környéken is...)
Inti: nem csak, hogy nem lesznek gokartosok, hanem az is, hogy sokan lesznek a Balatonon vagy valamelyik fesztiválon.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Az esetedben lévőt, hacsak nem már csak közvetlen előtted vágódott ki eléd, nem nevezném idiótának, s ezeket szoktam is hagyni bármilyen rossz gondolat nélkül, motorfékkel szépen visszalassulok a sebességére, s amint befejezi a saját manőverét és visszatér a sávjába, elhúzok.
Az én esetemben lévő viszont direkt csinálta, még csak a megengedettel se ment, és középen haladt.Az ilyen sávban előzéseket viszont nem szeretem. A záróvonalat is mindig tartom, még ha jófej módjára le is húzódnak. Ha jól emlékszem, záróvonal mellett autóval ugyan lehet motort és bringást előzni, viszont motorral nem lehet autót előzni, még ha el is férsz.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz KubanitoS #8779 üzenetére
"Annyit azért én hozzátennék, hogy ez elég zsákbamacska, lehet veszel egy gépet és egy pár hónapon belül a 250 ezer többszörösét is ráköltheted."
Amiket linkeltél, azoknál nem lehet, hanem biztos. Régi belpiacos ill. kétütemű darabok. Ezért is mondtuk, hogy ennyiért inkább ne vegyen, mert normálisat nem kap, csak olyat, amivel még több baj van.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"de attól is függ mire akarja használni. ha néha menni akar egy kört, arra végülis bármi jó. "
Ez így eléggé erős, bármit azért nem mondanék. Meg bármit nem is kapni ennyiért.
Amit eredetileg írt:
"Pénztárcám nem túl vastag, de körülbelül 250.000Ft van benne. Sokat mennék vele ezért a legalacsonyabb fogyasztáson van a fő hangsúly, de azért az alkatrészek se legyenek a magas hegyen."
Sokat mennék vele = megbízható motor kéne, mondjuk japán 4T
Alacsony fogyasztás -> nem épp kétüteműek jellemzője
Alkatrész se legyen drága -> belpiacos kiesikÁtírás, eredetvizsga, egyéb papírok után marad 200k. Annyiért működő, nem vérestorkú japán 4T-t nem igazán kapni.
Vagy: 50-es 2T enduro / supermoto, akkor csak adás-vételi kell, s ott azért már 200-250-ért kapni használhatóakat, s nem is olyan régi darabokat is (Minarelli AM6-os pedig még egész megbízhatónak is mondják). Teljesítményben persze nem lesz egy kategória.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #8869 üzenetére
Ejj, hogy mik folytak itt
"autóval nagyon ritkán megyek belvárosba, pedig most, hogy jó drága a parkolás, van is hely végre, de inkább bkv-ra szállok, még ha büdösek is az emberek, mert nem fürdenek.. "
Hát menj motorral
Motor és bringa, inkább, mint bkv.Tegnapi csavargásom során Érden is átmentem, az ottani nevezetes Lukoilnál 407.9 volt a benya kár, hogy nem sokkal előtte tankoltam
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #8875 üzenetére
Pár tankolás árából megoldható
Nekem is kb. 15 éves a bringám, néha csodálom, hogy egyáltalán még megy de ebbe a városba ez is elég, ha ellopják, kisebb kár (szinte a rajta lévő bitangnagy u-lakat többet ér, mint a bringa )Doc: megnéztem kíváncsiságból a Bartókon is, mivel ez nekem sokkal közelebb, gyakorlatilag csak végigmegyek az utcán ott most 411.9 volt, azért a 4 Ft × 9 l = 36 Ft-ért addig nem megyek el
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz ujskodas #8885 üzenetére
Ha egy cordurában dögledezel a melegtől, akkor egy bőrben méginkább fogsz
Azt nem a kényelemért, hanem a védelemért hordjuk.
De bevallom, nekem a bőrkabát + bőrnadrág együtt annyira kényelmetlen, hogy csak pályázásra szoktam felvenni, különben csak térdvédőt veszek fel egy erősebb farmerre.Amúgy nem értem, mi ez a nagy panaszkodás. Én az utóbbi napok hőségében is szinte minden nap motoroztam, bőrkabát s alatta gerincprotektor, fejemen is maszk a sisak alatt, nem fáztam, de ki lehetett bírni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...