-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Djuree #13497 üzenetére
"úgy indulok el mindig hogy nem fog történni semmi és nem is történt eddig. ha te ennyire félsz inkább ne motorozz, rossz lehet neked állandóan rettegni..."
Kissé fogalmi zavarban élsz, az nem félsz, hogy beöltözök, hanem felkészültség; ill. hogy a nyitott sisakot és pólót nem tekintem védelemnek, az se rettegés, hanem tapasztalat. Már bocs, de te vagy hülye, hogy a minimális elvárhatót sem teszed meg magadért. Csak nehogy egyszer igazi baleseted legyen. De ha lesz, nekem ne sírj. Tőlem innentől magaddal azt csinálsz, amit akarsz, max leoltalak, ha megint másnak hülye tanácsot adsz. Viszlát.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
válasz zsolt19900 #13615 üzenetére
Na visszajöttem (kb egy órája, csak megnéztem előbb, hogy jött-e munka és gyorsan megcsináltam).
Hát, őszül. Kellett volna a nadrág alá is aláöltöző, mert a lábaim már fáztak. Meg a kesztyűm alá is előkeresek egy vékonyabb cérnakesztyűt, mert naplemente után (vagy a több óra motorozás után) a jobb kezem eléggé elgémberedett, egyszercsak azt nézem, hogy alig érzek vele bármit és nehezen mozog.
De ettől még jól esett. Láttam pár érdekes és szép helyet. Útminőség is tűrhető volt. Remélem lesz még legalább ilyen jó idő idén.zsolt19900: azattólfügg, van-e szembeforgalom vagy sem. Nekem a gyári tompított ill. refi is elég volt eddig éjszaka, ha nem volt szembeforgalom, jöttem már le Mátrából is vaksötétben, és szeptemberi korai esteledés miatt is rendszeresen járkáltam már bőven sötétedés után.
Ha viszont van szembeforgalom, akkor tökmindegy, mert úgyis elvakít.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #13695 üzenetére
Tezsvír, dettó
A diplomamunkám kicsit rohammunkában született meg, mert az akkori mhelyemen nem akarták rá a (tavalyi) szabim kiadni, így felmondtam és maradt két hetem a diplomamunka maradék kétharmadának megírására. Az utolsó 3-4 napon nem aludtam, max egyszer 1.5-2 órára elpilledtem. Majd egyből miután leadtam, hazafelé úton, úgy kialvatlanul mentem jelentkezni a motoros tanfolyamra Elköltöztem otthonról, egy hónapra rá megvettem a motort. Anyám majd' sírva fakadt. Még most is minden motorozás után fel kell hívnom, hogy megvagyok, jólvagyok. Az anyák már csak ilyenek. Pedig én is szívem szerint már 14 évesen elkezdtem volna valami kis Simót vagy enduro jellegű motort. De így végül csak 26 évesen lett meg.
Én meg novemberben 29 leszek.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
Én pedig mocskosul elaludtam
2-kor értem haza egy buliból, de a motorozás pont, hogy felébresztett, nem tudtam elaludni, így gondoltam pár köt Wot, amiből lett pár óra. Mindegy, felhúzom délre az órát, és majd délután gurulok veletek 3-4 kört. Erre úgy lecsaptam az órát, hogy fel se ébredtem rá (pedig fekve nem érem el) és csak 3/4 3-kor ébredtem Basszus, ilyen jó idő van, én meg így elcseszem Mivel Kecsóra már csak akkor értem volna ki, mikor már épp utolsó köröket mentek, helyette megint mentem egy Börzsöny-kört.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Hmm így
hallgatvaolvasva a hsz-eket, lehet, hogy pont így jártam jobban? Odafelé alig voltak az utakon, épp gondoltam is, hogy itt ennél a hosszabb kanyaros, záróvonalas résznél mindig ki szoktam fogni valami lassú autót vagy kamiont, ami miatt nem élvezhetem a kanyargást, most meg üres, milyen jó...
Jobbulást Stifi és Tutis A csajról meg képetFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nem tudom, hogy láttál-e már ilyet élőben, de nem olyan vékony az. Olyan kb. hüvelykujjnyi vastagságú, ahogy emlékszem.
Régóta vadászom én is, néha képesmotoron feltűnik egy-egy teljes szett 50k-ért, de már aznap el is viszik. Síboltokban sajnos nem láttam a csak hát- és mellvértet, hanem csak a teljeset, de az a motorosbolti 100-120k helyett 86-ért is volt. Az ebayről a hát+mell 160-180 GBP, erősen gondolkozok rajta...Ali: ennek teljesen más a rögzítése, és a kettőt nem is tudod úgy összerakni, mint ahogy az a Harnesseknél van (Harness Flite a mell+hát, H Flite Plus ezen felül váll, valamint H F Adventure még az alkar is). Nézd meg a képeken, látszani fog, hogy a Harnesseknél a hát és mellvért alul körbe össze van tépőzárazva, valamint a vállnál is vastagabb a pánt, és tépőzáras, hogy a váll protektorát rá lehessen kapcsolni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz TayRol #14677 üzenetére
"motor el, feleség jön, baba jön"
Szegény, három ilyen szörnyű csapást egymás után.... szívből sajnálom, őszinte részvétem
Yoda, Stifi, Ujskodas, jobbulást Kűdöm a zenergiát
Archer: előbb döntsd el, hogy mire mennyire kéne. Az R6R kifejezetten pályamotor. Ha gyakrabban mennél utassal, mint pályára, akkor lehet, hogy egy sporttúra kéne inkább.
Újabb Kawáknál szerintem nincs egetverő minőségi különbség a Hondához képest. Ld amit Persu mondot ezen a lapon vagy eggyel előtte, kb. mindegy a matrica.---
Ma kis híján fogtam egy fácánt.
Nem puskával. Nem is csapdával. Sisakkal
Hülye madár Kicsit elszámolta az én sebességem és a saját
felszállási sebességét. Meg különben is hülye, ha már egyszer a
bokor felé kezdett az útról futni, akkor a bokorból miért fordult
vissza, hogy az út felé repüljön fel? Butamadár logika.Jó idő volt még motorozni. Igaz inkább csak a hegyek napos oldalán s amíg még látszott valami a napból. Amint 5 körül eltűnt a felhők között és kezdett lemenni, egy kicsit hűs lett.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nekem úgy tűnik, hogy idén 8k-nál fogok megállni (most 7.5k), szívem szerint mentem volna még sokkal többet is, de az új meló miatt nyáron még nem tudtam/mertem egy-egy napnál több szabit kivenni. Majd jövőre
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
BT03? Nekem nincs gondom vele, elég jól tapad, eddig még csak ritkán tudtam kihozni a sodrából, akkor is inkább azért, mert még nem volt bemelegedve.
A kopás / fogyás csukló- és stílus-függő is. Pár pályakörrel vettem, azóta beletettem 8-9k km-t, és még mindig van elegendő profilmélység, úgyhogy nálam saccra 10-12k-t bír, ami egyáltalán nem rossz egy ilyen tapadós gumitól.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz Archer #14849 üzenetére
Gondolkozom egy második motoron, de a gondolat fázisnál még jó ideig nem fog tovább jutni.
Kéne valami, amivel kirándulhatnék aszfaltozatlan utakon is. A Ninja erre nem igazán alkalmas kétszer már majd' eldobtam laza talajon.
Viszont: nem böhömnagy túraendurot keresek, hanem kisebb-könnyebbet, ez nehezíti a kérdést. Maradjon 150-160kg menetkész tömeg alatt, párszáz km-re / pár óra motorozásra is elviselhető üléssel és valamelyest pakolhatóan. 100-110kmh-t tudjon, hogy az utakon ne kerülgessenek folyton. Nem átalakított üzemórás versenymotor, hanem inkább megbízható, tartós, jó értelemben igénytelen darab kell. Lehetőleg 2000 utáni, árban 400k alatt. Tippek?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #14855 üzenetére
Igen, azt is néztem, de túlságosan el van szállva az áruk a többi hasonló korúhoz képest. Rengeteg 600-körüli "túrasabb-endurot" láttam 350-400k között, csak azok már tömegben épp a felső határt súrolják. A kisebb köbcentisek pedig sajnos ahogy utánanéztem többnyire verseny-endurok, jóval szerviz-igényesebbek, néhány még üzemórás is. Ja és a legrosszabb, hogy ritka a rendszámos, okmányos, nem-kivont darab
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz #25954560 #14868 üzenetére
Nem csak mintha, hanem tőlük váltak ki.
Mintha úgy lett volna, hogy a Moto2-ben is lesznek majd, de többet sajnos nem hallottam (igaz nem is követem a dolgokat), pedig érdekes lenne, hogy evvel az elrendezéssel hogyan teljesítenek.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Fenébe. Pedig pont akartam feldobni, hogy hétvégén jó idő lesz, menjünk
Sajnos vasárnap délután le kell rakom idénre a motort, mert nov. elején elutazok, s csak végén jövök vissza, s inkább még most jó időben hazaviszem garázsba.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #14975 üzenetére
Igen -- amíg sütött a Nap; de amint lement -- méghozzá elég korán, már 3-kor a szemembe sütött, 6 előtt már eltűnt a horizonton -- egyből hideg lett. Salgótarjánban sötétedett rám, eléggé dideregve jöttem haza a hegyekből, most érkeztem meg.
De a kora délután tényleg pompás volt.
Naszóval holnap merre?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #14996 üzenetére
Én viszont egy nagyon kellemeset motoroztam ma Annyira mentem volna még többet, de sajnos lement a nap és már így is elég sötét és hűvös volt visszafelé. Holnap és holnapután pedig dolgozok, ilyenkor sajnálom, hogy nem magyar munkarend szerint vagyok
Indulás előtt gondolkodtam, hogy merre. Mátra teli lesz motorosokkal. Pilis úgyszintén. Úgyhogy akkor inkább a 2-es út, majd előbb északról megkerülve a Börzsönyt, hogy ne égesse ki a szemem a Nap, megnézem milyen utak vannak a Börzsönyben.
A tervhez képest bejött egy kis Szlovákia is. Nemértem, ott szép lányok integetnek, itt meg max a cigánygyerekek mutogatják, hogy húzzam neki... Jövőre többet megyek Szlovákiába
A gugli térképén azt néztem indulás előtt, hogy Kemencéről van egy út Diósjenőre át a Börzsönyön. Zötykölődés Kemence kátyús útjain, keresem az utat, találok valamit amit azt sejtem, hogy az; de az egy behajtani tilos, csak erdőgazdálkodás. Fenébe. Remélem ez nem az az út, hanem van egy másik. Megyek vissza, kérdezem a helyieket, mondják, hogy de-de, az az út Diósjenőre, de a tábla csak megtévesztés, még a busz is arra jár. Oké. Útminőség? Jó, mondják, majd visszafelé oda Kemence kátyús útjain azon tűnődtem, hogy végülis ehhez képest szinte már bármi jó, de attól objektíven még lehet rossz út. De szerencsére nem az, egész jó aszfalt. Autós is kevés. Kilátás gyönyörű, általában nem rajongok az őszért, de ez most nagyon szép volt. Sajnos valamikor esett az eső vagy csak alacsonyan szálltak a felhők, nedves volt az út, így inkább turistatempóban mentem, a tájat nézve. Az út amúgy nagyrészt egy völgyben és hegylábaknál megy, kellemes kis kanyargós és szép út.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ejha, grat!
Sukár"turazott vele, 2 szemellyel, laposra volt kopva, csak ledobott palyagumikat hasznalt."
Meg természetesen idős nem-dohányzó svájci orvos, telekre járásra. Én meg a pápa
Rövidebb áttétel, középen kopott: már bocs, de annyira nyilvánvalóan wheely-s és burn-outos... nézesd majd át a váltót, nehogy elkezdje dobálni a sebességeket. Az enyém is kapott ilyet, kellett is cseréltetnem a váltó léptetővillákat, ez van, még kisebb baj, mintha az olajcserén spóroltak volna.Ramius: "száraz tömeg" alatt ne csak benyára és olajra, folyadékokra gondolj (azért az is tömeg, 17-19l benya, 3-4l olaj, 2.5-3.5l hűtőfolyadék, egy kevés fékfolyadék; villaolaj nem tudom, hogy beleszámít-e, de már így is 20-25kg-nál tartunk), de még az akkut sem számolják bele, márpedig az is pár kg.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #15065 üzenetére
Wiki
2006/07-es szárazon 161kg, de menetkész tömeget nem írnak. 2008/09-es szárazon 166kg, menetkészen 189.
A 600RR-ed úgy látom, hogy még könnyebb, 156 száraz és 187-88 nedves. Igaz lóerőben jóval elmarad az RR-től, s gondolom másban is.Szerk: na tessék, lemaradtam, amíg az adatokat nézegettem és hasonlítgattam össze
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #15078 üzenetére
A legtöbb ember egy hatkilóson sem égeti le a kuplungot
Inti: a süllyesztett index sem biztos, hogy túlél egy esést. Nekem a tavalyi 3 esésből 1x széttört a búrája, 1x pedig megrepedt.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
A motorom most már megkezdte téli álmát szüleim garázsában.
Hazafelé úton bő fél órát ültünk dugóban, már egyből hiányoltamEgész tűrhető év volt, bár mentem volna még, sokfelé. Jövőre remélem fogok is még többet.
Idén kb. 8,5k km-t tettem bele, közlekedési/motors balesetem nem volt (szemben a tavalyi 3 hónap alatt 3-mal), csak az a hülye égési sérülés, meg egyszer a nem teljesen kint lévő oldalsztender miatt eldőlt, de mondjuk emiatt pont ki kellett hagynom a Kawa kanyart.
De messze van még a tavasz baszkiFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #15095 üzenetére
Ha nem utaznék el november elején, akkor lehet, hogy még én se raktam volna el a paripát, de mivel addig végig rossz időt mondanak, inkább még most.
Bicaj nálam is marad még egy ideig, aztán meglátjuk, hogy milyen idő lesz. Van pár ismerősöm, akik a telet is bringán szokták lenyomni. Nekem mondjuk szerencsém, hogy nem kell sokat / messzire mennem, és a fő útvonalaimnál vannak bringautak.Pitbike télire osztán lehet ilyeneket baromkodni vele? Vagy ha nagy hó lesz, de akkor is, ha nem, motorosszán
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
-
.mf
veterán
válasz Integra #15199 üzenetére
Szerintem semmi gond nincs vele, sőt. Ez végre emberes méretű, ezen már a hozzám hasonlóak is kényelmesen elférnek. Ez egy igazi rendes sporttúra / túra-sport motor. Ha lehetne 4-5 motorom, elfogadnám aszfalton túrázónak. Kinézetre jobban tetszik, mint a mátrixos fejidomú ZZR vagy a dundi Hayabusa, utóbbinál fékekben és futóműben is jobb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
" szegény picsa most eléggé ki lehet bukva "
1. Én nem sajnálnám.
2. Nem eléggé. 3 hónap - tavasszal, amikor újra motoroznánk, már az utakon lesz...Mielőtt eltettem télire a motort, az utolsó vagy utolsóelőtti guruláson egy alighuszonéves liba, napszemüvegben, tükörbenézés nélkül olyan simán rámhúzta a kormányt, mintha ott sem lennék, alig bírtam lehúzódni és fékezni. Villogtattam utána rá, fel se fogta, hogy mi történt. Mivel szűk záróvonallal beszorultam mögé a pesti rakparton, párszáz métert még mentem utána. Azalatt is még elcsapta az egyik parkoló autó tükrét. De még azt se fogta fel, csak nézett tovább előre, 25-ös tempóval csordogálva 20 méter helyet hagyva az előző kocsitól... botrány.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #15573 üzenetére
"Nekem meg a power rangers kb "
Persu jön és oszt
Amúgy Japánban a belsőégésű kétkerekűek nagyrésze robogó, azon belül is sok a nagytestű, Burgman-jellegű, de az ilyen hosszú csőrös is. Ízlések és pofonok, ráférne mindkettő.
Ja és tegnap találkoztam először itteni motoros bandával. Öregem, azt hittem, hogy ezek az egekbe húzott magas fejidomok csak a mangákban léteznek, de nem, tényleg vannak ilyenek. S az itteni suhancok a motorjaikkal (amik többnyire szigorú kor- és vizsga-megkötések miatt 250-esek, azon belül is sok kétütemű, NSR250, RGV, stb) a közutakon nem gyorsan, hanem hangosan mennek. Km-ekről hallani, hogy jönnek. S nem csak hangtompítás helyett megafonként felerősítő tölcsérek, hanem ezek direkt úgy is haladnak, hogy folyamatosan rángatják a gázt kuplungolva, túráztatják. Elmebeteg bagázs.
Egy tetves motor-kölcsönzőt sem találtam a környéken, pedig napsütés és 15-17 fok volt, meg a környék tele hegyekkel, jó aszfaltú kanyargó mellékutakkalYoda: jobbulást, meg pozitív fejleményeket!
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #15706 üzenetére
Sajnos már csak voltam, ma hajnalban értem haza
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #15799 üzenetére
Nem feltétlenül. Lehet, hogy a gyári gumi volt, amit a tulaja egyből ledobott róla.
Az előző két pár gumim én is használtan vettem. Az elsőnél csak középről hiányoztak a szőrök, látszott rajta, hogy szinte semennyit nem mentek vele. A második párban volt már pár kör pályán, de az az, amelyikre 4-6k km-t mondanak, de nálam már 8.5k km ment bele, és még csak most ért a megengedett profilmélység aljára.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #15826 üzenetére
Angliában nem csak ugyanolyan drága a benzin, de biztosításban párévente befizeted a motor vételárát. Elborultan drága ott a motorbiztosítás. S a társadalombiztosítás is: az angol, ottani szemmel szellemi munkához képest alsó-középkategóriás fizumból annyit vontak TB-re, amiből itt közel két teljes minimálbér kijön. Ennek ellenére ott az egészségügyi ellátás valami katasztrófa, még a magyarnál is rosszabb.
Ami még borzalmasan drága ott, az az oktatás. S a rendszer is, bár nem nagyon beszédtéma, de egy finom kasztrendszer van még mindig Angliában, nagyon nem mindegy, hogy hol laksz, meghatározza, hogy melyik iskolába jársz, onnan hova tudsz menni továbbtanulni, majd azután mennyi pénzed van egyetemre, s az pedig meghatározza, hogy hogyan tudsz elhelyezkedni. Ott örülnének annak a rendszernek, ami nálunk régen volt, hogy szabad gimi- és egyetem-választás egyenlő vizsga alapján, s a felsőoktatás ingyen (most már itt is csak volt).
Meg persze a lakhatás és a kaja is egy elég drága mulatság, főleg, ha nem saját magad főzöl.
Bürokrácia ott is köszöni, megvan. Hülye törvények, hülye politikusok is.
Brit felsőbbrendűség, kirekesztés, KKE-iak lenézése erős, bár mostanában már jobban örülnek nekünk (főleg, hogy nem lengyelek vagyunk, mert őket utálják a KKE-iak közül nagyon), mint a sok mohamedán arabnak.
Tranzakciós adó helyett ott a bankkártya használatáért kell fizetni. Nem vicc, itthon ingyen lehet vásárolni bankkártyával, ott viszont már nem is tudom mennyit, asszem 2-3%-ot levonnak érte. El sem akartam hinni.
Ja és ne felejtsük el, hogy ott mennyit esik az eső, olyankor nem jó motorozniElőrelátó ember már alapból sem számolt állami nyugdíjjal.
Nem azt mondom, hogy feltételek nélkül ugyanolyan itt, mint ott. Nyilván a társadalmi létra alján itt szarabb, sőt, egészen a ma már egyre inkább kikopó középosztályig. De: ne hidd azt, hogy az ott a Kánaán, kolbász-kerítéssel meg miegyébbel.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"Erre reagálnom kell
1; Mondj nekem egy egy olyan európai országot ahol arra kell számolni hogy jövőre kevesebb reálértéke lesz a fizetésednek mint idén.
2; Előre látó ember magánnyugdíjba tette a pénzét. De mondj egy olyan országot ahol ezt a pénzt szó nélkül el tudja sikkasztani az állam.
3; Mondj egy olyan országot ahol a fizetésed nyugdíj része nem az általad leszerződött nyugdíjkasszába megy be, hanem az államnak, holott Te nem ezt választottad
4; Mondj egy olyan országot ahol ilyen idióta vezetők vannak "1. Görögország, de talán a többi PIGS is.
2. Én inkább sima megtakarításokba, max alapokba. Olyan országot már csak keletebbre tudok.
3. Igen, míg magyar fizetésem volt, ez engem is idegesített. De arányaiban még mindig kevesebbet vonnak, mint Angliában.
4. Magyarország S megintcsak keletebbre lévő országok.Kovee: félre ne értsd, élveztem Angliát, átmenetileg ott lenni jó volt (bár nem egy olcsó hely, főleg, mivel Londonban voltam), de tartósan nem települnék oda le, gyereket pedig főleg nem ott nevelnék fel. Vicces, hogy a DHL-t említed, az a projekt, amin dolgozok, pont nekik készítünk egy rendszert.
Daywalker: oda szerződtettek engem ki, ez van. De bár még mindig azon a szerződésen vagyok, ha minden jól megy még legalább egy évig, már nagyrészt itthonról dolgozok. Tudom, "így könnyű beszélni"
btw de nagy lavina lett ebből... pedig csak annyit jegyeztem meg kicsit jobban kifejtve, hogy sehol sincs kolbászból a kerítés (mert unom a közhelyeket).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #15845 üzenetére
Áááá basszus k-ra nem azt írtam vagy legalábbis nem azt akartam írni. Csak annyit, hogy külföldön is megvannak az ország-specifikus agyf-sz dolgok, amikor megállsz és nézel, hogy "basszus, evvel eddig otthon nem szívtam ennyit".
Vicces, hogy emlegeted a felgyújtást és Erzsébet-hidat, én ott voltam 2006-ban, ezt volt nekem a fordulópont. Saját szememmel láttam utána/közben, hogy a média hogy forgatja ki az egészet, mennyi hazugságot nyomtak le, s hogy a birka tömegek, akik még nem látták, hogy ilyen gazdaságpolitikával a vesztünkbe rohanunk, örömmel nyelték is le ezt a sok f-sságot, s ahelyett, hogy csatlakoztak volna, mint ahogy saját érdekük lett volna, elhatárolódtak és lecsőcselékeztek, de még a legjobb esetben is, még ha látták is miről van szó, csak ültek otthon. Így természetesen semmire sem mentünk, pedig ha ott sikerült volna új választásokat kiiratnunk, valószínűleg nem itt tartanánk ma. S e fordulópont óta én lesz-rom, hogy mi megy az országban, s ki hogy sír, teccettek volna jönni 2006-ban. Nem nézek híreket, csak felhúznám magam rajta. Szavazni se megyek, mert nincs kire (max. ha a kétfarkú kutyapárt indulna a választókörzetemben). Engem annyira már nem érint, mert külföldre dolgozok. Ha majd lesz megint valami értelmesebb megmozdulás, akkor arra benézek, mert azért továbbra is idegesít, hogy mit művelnek az országommal, de azzal, hogy napestig panaszkodok róla és füstölgök magamban, azzal semmire sem megyek, így ezt inkább nem is teszem.
Bocs, de ez kikívánkozott, ezzel be is fejezem a politizálást.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz HUNNIA1920 #15888 üzenetére
"Ahogy írtátok is, nagyon mellényúlni nem lehet."
Tisztázzuk: ez a típusok közti különbségre vonatkozik. Az adott motor állapotával viszont igenis nagyon is mellé lehet nyúlni, úgyhogy érdemes alaposan átnézni, utánanézni az előéletének, ha már kezd biztos lenni, szerelőt vinni, stb.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Sztem: a pacik száma mindegy. Ültél már litergixeren is, nem? Tudtad kezelni azt is, nem? Nahátakkor.
Belpiacost itthon ne. Végeredményben többet fogsz rálocsolni (alkatrészek), még akkor is, ha valami csoda folytán egy jó állapotút találnál, bár ez inkább csak a mesében létezik, az ide hajóúton már jó eséllyel kikezdte a rozsda, itthon pedig a drága alkatrészek helyett gányoltak rá valamit, ha elromlott.
Ha gond a gép testessége, akkor mondjuk egy ER6 (vagy ER5)? Esetleg egy V2-es gép, mondjuk SV?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #15997 üzenetére
Annyi is volt? Én úgy emlékszem, hogy mióta elindult, ugyanúgy 25k volt, mint a fedettpályás egynapos, csak az OBB tavaszi akcióban volt 10k-val kevesebb ez is, 15k. Idén tavasszal elmentem volna az akciós dirt trackre, de vagy nem volt nekem jó időpontban vagy hely nem volt, vagy addigra (márc.) már nem is volt dirt csak fedettpályás, már nem emlékszem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz KoVee84 #16004 üzenetére
Tavaly szeptemberben Gyöngyöstől Mátraházáig egész jó volt az út. Utána viszont tényleg pocsék, főleg Galyatető, majd onnan le Mátraszentkeresztre, volt, ahol akkora felmaródott keresztirányú gödör volt a kanyarban, hogy lépésben kerültem ki az út szélén egyensúlyozva...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok