Új hozzászólás Aktív témák

  • Fire/SOUL/CD

    félisten

    válasz Viktor0610 #70998 üzenetére

    Köszönöm a válaszokat!

    Egyben leírom a felmerült kérdésekre/lehetőségekre a választ.

    Egyszeri banki átutalásról van szó (nem csoportos beszedés), amit a Sberbank Netbankján keresztül intéz(nem az első Telenor utalás volt, profilként is van mentve, csak a telefonszámla sorszáma változik minden átutaláskor) és az átutalás sikeres volt, semmi hiba nem volt.

    Nincs bankkártyája az illetőnek, mindent netbankon keresztül intéz. Javasoltam Én is neki a bankkártya kiváltást, de Ő már "ezer éve" netbankot használ , ehhez szokott.

    Most sem az az igazi gond, hogy esetleg még 2 napig "szuttyognak" (akárki, meg akármilyen okból is), mire az átutalás odaér/beér, csak Karácsonyra szeretett volna venni egy kütyüt az egyik szerettének (amiben SIM kari van), na és ez esetben ez nem fog menni, amíg számlatartozása van...

    Mai napot még megvárjuk, aztán marad az, amit Viktor0610 javasolt, azaz minden átutalási adatot bekérek az ismitől és 1220...

    Még1x: Köszönöm a válaszokat!

    Mindenki tudja, hogy bizonyos dolgokat nem lehet megvalósítani, mígnem jön valaki, aki erről nem tud, és megvalósítja. (Albert Einstein)

Új hozzászólás Aktív témák