-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz rob210 #14204 üzenetére
A gyertyák vadi újak, tehát az lesz, hogy nem úszom meg a cserét. Az alapjárati motort is cserélni kellene, meg a jeladót is. 9 literrel csak nem akarok járni, az már túl sok, akkor vettem volna 2 literes 150 LE-s autót, az is ennyit fogyasztana...
Köszi a választ, akkor az elektromos ablakkal együtt megint elmegy ~50k...
[ Szerkesztve ]
-
Bjørgersson
félisten
válasz rob210 #14235 üzenetére
Köszi a tanácsodat, holnap megmutatom apumnak amit írtál. Valószínűleg az utolsó két bekezdésed lesz megvalósítva, mivel műszakilag eléggé analfabéták vagyunk.
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #14257 üzenetére
Garázs az nincs, ilyen sátor alá szoktam beállni. De az ajtónál lévő vizet természetesen letöröltem, meg az ablakokat is, meg úgy mindent. Belülről itthon kipucoltam.
OMV meg még mindig nincs nálunk sajna. Na mindjárt ránézek, szerintem a víz nagyrésze már elpárolgott.
Mod: hát lehet át kellett volna még törölnöm a gépet száraz ruhával, mert a vízcseppek még ott vannak rajta. Mind1 szarok rá, tanulópénz megvolt.
Jah és úgy néz ki a Shell-el is megvolt a tanulópénz, mivel most hogy letoltam az üzemanyaggal 260km-t, az autó szarabbul megy (igaz csendesebb lett, fogyasztása 0.5l-el kevesebb), valamint többször lefulladok vele mostanában.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #14262 üzenetére
Ha már ketten vagyunk, akkor még sem biztos, hogy én vagyok a hülye.... Meg mondom, mióta az van, nagyobb gázt kell nyomnom, hogy megérezze az autó, mint előtte a MEtro-s sima 95-össel.
Amd Power: igaz, hogy kút és kút között is van különbség, lehet hogy ami nálunk van AGIP, az pont jó lesz. Meglátjuk, lassan megint tankolhatok, igaz még a kompi szerint 112km-re való üzemanyagom van, 250-et már belevertem, s ugyanúgy 25 littyót tankoltam, mint múltkor.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #14441 üzenetére
sajnos te is tudod hogy csak úgy lehet ebből viszonylag jól kiszállni ha a másikat előtte eladod. Nekem is ez a bajom hogy munkába járáshoz kell a kocsi mert avval 20 perc míg Bkv val 1 és fél óra ... de azt hiszem tavasszal vége felé lehet bevállalom hogy bkv-ézok
Bár az árakat elnézve ugyan ez lesz csak a lehető legújabb kivitelben vagy diesel vagy ha az nem lesz akkor 1.6 benya
[ Szerkesztve ]
-
-
-
giigz
veterán
válasz rob210 #14517 üzenetére
Akkor megnyugodtam, itt minden lóra szükség van
Leírom akkor a helyzetet, hogy miért is akarom én visszapakolgatni: Az első a motorfék. Ha megyek 50-nel, akkor vissza 3-ba, és motorfékkel szépen lassul az autó. Lassul kb. 30-ig, ott pedig menne bele a 2-es, amivel lassulna 20-ig, de azt ugye nem tudom belerakni. Na mind1, ezvan. Ez volt a kisebb dolog. A másik, hogy van itt egy parkolóház, ahol elég nagy emelkedő van, és elkanyarodik balra, ahol lassítani kell, egyrészt, mert ott lesz az automata, meg mert kocsik is szoktak lenni feltorlódva 1-2 darab. Közben pedig kanyar van, de az emelkedő ugyanúgy megvan. Előtte egy hosszabb emelkedős szakasz van, meg egyenes rész is, tehát kettesben lehet menni szépen végig, csak aztán amikor az emelkedőn kellene kanyarodni 5-10-zel felfele, akkor vagyok bajban. Egyesbe nem tudom visszarakni, de 10 még a kettes alapjárat alatt van, tehát azt sem tudom megoldani... Szóval ennek örömére a múltkor le is fulladtam, aztán jött a kézifékes elindulás, de baromi idegesítő volt, hogy menet köben 5-10-nél nem tudtam visszarakni 1-be...
"Ha előzés van vagy olyan szitu, hogy kell a kraft akkor visszapakolom, de csak dupla kuplungal lehet visszatenni."
A dupla kuplung mit jelent?
"Sokan a fene nagy fordulatszám spórolással zabáltatják a kocsit 8-9 literre, mert csak erőlködik a motor meg főtengely csapágyasra vágják az egyenetlen és túlzott terhelés miatt.."
Nálam lehet, hogy ilyen probléma van, mert én 20-nál rakom 2-be, 30-nál 3, 40-nél 4, és szinte mindig alapjáraton megy a kocsi. Meg olyan is szokott lenni, hogy 50-nél 5-be rakom, és ha gyorsítani kell, akkor szinte alapjáratról gyorsítok... Akkor ez szar a kocsinak? Jó lenne már az a fordulatszámmérő... Egyébként még nem vettem, de ha fogom, te leszel az első, aki tud róla, már csak a beszerelése miatt is Most rendeltem meg egyébként az elektromos ablak felújító készletet.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #14541 üzenetére
Hát nem tudom de én 2000 nél váltogatok városba is simán feldobom 5be ha tartjuk a 50-60as tempot és akkor 1500as a fordulat..ha így vezetek vagy ha tolom is nek télen max 8-at eszik de akkor nem 3000-nel váltok..a kolégának ugye azt kéne meg tanulni hogy nem 1.9tdi be csücsül ami nyomatékból elmegy hanem szépen 2000-nél elvált és az 5iket kihagyja hogy ha ugrani kell vissza 3 azt csók..illetve a motorféket olyan alacsony temponál amit írt hanyagolni kéne de ez csak saját véleményem..
-
tresh
addikt
válasz rob210 #14551 üzenetére
Ugyan az az áttétele De uram nem is ez volt a lényeg hanem hogy úgy használja az 1.4-et ahogy te és hogy a motorféket felejtse el 20-30as tempónál..
wertigo1984: éppen nálam van egy jó barátomé megvigyázásra holnap már vissza haza németbe e39 amúgy Az a baj hogy nincs az az isten hogy eladja pedig kéne még ha benzin temetőnek is tűnik az a10-13 liter.. de valamit valamiért.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen