-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20777 üzenetére
Itt elszórakozhatsz a kocsiddal, benne van a clio is
Egyébként amit írtál az jó rá.
Az 5J is jó.
Így ahogy leírtad stimmel.
Szerintem ne nagyon váltotgaztass a méreteken, mert komfort fogyasztás és futómű bánja.Renault power
-
-
tresh
addikt
válasz Nordik #20858 üzenetére
6*25,4=152,4 cm széles a felnid arra kicsit nem igen nyerő a 155 széles gumi (túl a határain vannak) "széthúzza"... hátrány talán a kopás felület más lesz mint egy kisebb felnin(nagy gond nincs belőle mostanában divat ez a tuningosok között )
egy táblázat hogy lásd mire mit illik tenni
attilav2: természtesen minden megoldható amit leírtál de mielőtt nagy vásárlásba kezdenél egy autóvillanyossal nézesd meg hogy tuti ott van e a gond
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20869 üzenetére
A z elipszis hatás miatt hiába fújod jobban max. Jobban feszül a gumi pattogósabb lesz.
Mondom ez még nem az a méretbeli különbség ami gondot okozhatna.
Szvsz 5 évente úgy is illik gumit cserélni a kikeményedés miatt, az még 2 idény ahogy írtad a korát az alatt nem lesz baja, hiszen nem verseny körülmények mellett hajtod a géped és nem is mész vele havi 4-5ezret.Szerintem ne foglalkozz vele.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #20956 üzenetére
F@sza.
Fogsz egy vascsövet ráhúzod a kerék kulcs szárára és úgy menni fog.
Ezért jó a gyárilag teleszkópos kerékkulcs.Én a 19 es crovával szoktam meg az emelőm szárával a kerekeket leszedni felpakolni.
Az elég jó erőkar, nem tudja légkulccsal úgy megtépni, hogy így le ne tudjam szedni.Renault power
-
FerNandor
őstag
válasz Nordik #21157 üzenetére
szerintem az a fék lesz. nekem is kicsit ilyen, de én lassú kanyarodáskor és enyhe fékezéskor érzem, hogy kicsit remeg, ugrál a kormány. majd felszabályoztatom a tárcsát.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
wertigo1984
őstag
válasz Nordik #21157 üzenetére
Neked is Clio1-esed van? Nekem vagy 3 eve volt ugyanez a jelenseg, akkor toronycsapagyakat, lengokar szilenteket es kormanyosszekoto gombfejet csereltettem rajta majd irany a futomuvet beallitani, es azota nem csinalja.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz Nordik #21169 üzenetére
Ferodo az patent tarcsa nekem is az van ferodo betetekkel de ettol meg lehet hogy ott lesz a problema ugyanis nagy sebesegnel minden aprobb elteres a tarcsa feluleten jobban elo jon. Futomuvesnek kellett volna modani de meg nem keso vidd visszahozza hogy raz/remeg nagy temponal es kiderul rogton hol a hiba ha o lotte melle a beallitast akkor orvosolja ingye ha nem akkor megmondja mi a ludas
-
tresh
addikt
válasz Nordik #21371 üzenetére
Le kéne azt engedni a váltó is meghálálná Nekem pl unixos váltó olaj van benne és nem azért mert
zsidóvagyok hanem mert tökéletesen meg teszi és nincs horror árba literje 2,6k körül van azt hiszemrob210: hát Uram részben van igazad pl abs jeladómról le kellett fúrnom a fejet mert meghalt és nem a szerszámmal volt a baj mert 1 db olyan torx csavarhúzóm 1500ftbe fájt hanem ennyire meghalt az anyag 15év...én lehet puritán bunkó vagyok de a hatlapfejű csavarnál értelmesebbet még nem talált ki senki főleg nem olyan helyen ahol kivan téve az időjárásnak,erőnek bent a beltérben más a helyzet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Nordik #21376 üzenetére
autószerelő és mínusz kedvesség máris baráti Én kb 3 liter töltöttem rá annyi bőven elég maradt benne úgy is min még egy 0,2 l.. meg nekem elég sz*rul nézett ki a váltó olajam így majd egy 15k múlva újra csere lesz
giigz: elf >> erre ennyit tudok mondani
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Nordik #21376 üzenetére
1.925 Ft literje, Total 75W-80
tresh: Gyárilag is Elfet raknak bele, olyan rossz csak nem lehet... Total?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Nordik #21576 üzenetére
nem tudom hogy clionál van e un. kutyacsont de a hátsó tartó bak felelős a váltótartásáért is Nekem is kicsit mocorog de elfér majd ha jobban elkezdi kicserélem ha nem radikális mint anno CK-nak volt... tojni rá főleg ha másra kell a pénz vagy nem akarsz most többet a verdára költeni mert azért az kedvezménnyel is jó márkába
tuti lesz egy tízesmeg néztem neked lista áron 5k-20k ig van (ha mégis cserélnéd biztos ami biztos alapon akkor febi-t vegyél )giigz: amilyen lendülettel jönne úgy küldetném vissza és kérném a pénzt érte...vagy hagyja ott féláron ha már ennyit vártál rá...
[ Szerkesztve ]
-
-
mycso
Topikgazda
válasz Nordik #21715 üzenetére
Én úgy értelmezem, hogy 45 napod van befizetni, addig még él a biztosítás:
A kötelező gépjármű felelősség-biztosítás esetében a kockázatviselésért cserébe a biztosítót megilleti a biztosítási díj. A biztosító a díjat egy meghirdetett díjtarifa alapján alakítja és az adott biztosítási időszak alatt nem változtatja meg. Ez a díj a biztosítót a kockázat viselésének időtartamára előre illeti meg.
A díj megfizetésének több lehetősége van: lehet a díjat fizetni készpénz átutalási megbízással (csekk), csoportos beszedési megbízással, vagy rendszeres banki átutalással. A díjfizetés rendszerességének lehetőségei, havi, negyedéves, féléves, éves.
A díj, tehát előre illeti meg a biztosítót. Mégis létezik a kgfb türelmi idő. Ez annyit tesz, hogy a biztosító nem azonnal szünteti meg a szerződést díj nemfizetés miatt, hanem egy bizonyos idő eltelte után. A KGFB törvényt nemrég módosították és még jó néhány változtatás várható is. A törvény azonban kimondja, hogy az ügyfélnek 45 napon belül kell befizetnie a díjat. Amennyiben a díj a 60. napon sem érkezik meg a biztosítóhoz a szerződést, és ezzel a kockázatviselést is, megszünteti. A KGFB türelmi idő ezzel a törvénymódosítással 30 napról 60 napra emelkedett.
A KGFB türelmi idő lejárta után a biztosító felmondja a szerződést. A biztosítás visszaállításához az ügyfélnek be kell fizetni a fedezetlenségi díjat. Ez a díj pedig lényegesen nagyobb, mint a szerződésben meghatározott biztosítási díj. Minden ügyfél számára éppen ezért fontos, hogy időben befizesse a biztosítási díjat és, hogy ne lépje túl a KGFB türelmi idő adta lehetőséget.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #21715 üzenetére
Van türelmi idő 4-5 napért nem lesz semmi.
GIIGZ:
Jó lenne ha ezt a lehùzom kihùzom dolgot befejeznéd mert nagyobb kárt fogsz csinálni mint hasznot.
Egyépként a benzingőz leválasztó elektromos szelepe.
aminek a kocsid nem hiszem, hogy túlságosan örült.
ezek a vészmódba kapcsolgatások nem egészségesek, mert egyszer úgy marad és ecu csere lesz belőle.
vagy ki tudja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #21828 üzenetére
Ez csak váltó levétel után derül ki, hogy mi folyik, azért mondta a szerelőd is, hogy amíg nem kuplungos ne bolygassátok.
Valószínű, hogy a féltengely szimering van ki, és ott ereszti el az olajat ami váltó olaj, de akár mi is lehet, mert a renault nedves féltengelyes, szebben nem tudok fogalmazni.
De ha köpi a motorolajat és azt ereszti el, azt könnyen meg tudod állapítani hiszen fogy az olaj a gépből, nívón pedig akkor meglátszik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #21834 üzenetére
Szerelőnek 1 neked fogalmam sincs nem ismerem a kvalitásaidat.
Egy biztos, nem egyszerű és felettébb két emberes meló!!!Ha esetleg tudsz szerezni karost az az igazi, azzal könnyebben ki lehet emelni.
Bontani kell hozzá elég sok mindent és nem árt venni új váltó olajat 2-3 féktisztító sprayt és új tömítést szimeringet mindenhova.
Szóval macerás.
Féltengelyeket is át kell nézni ha már ki van húzva.
2 emelő is kell hozzá, ha kényelmesen akarod megcsinálni és nem szenvedni.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs