-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #85681 üzenetére
Én a kováccsal sokszor jártam úgy, hogy fel sőt negyed annyit se bírt egy márkásnak titulált alkatrész.
Pl. kyb lengéscsillapító egy év alatt elfosta magát, ugyan az a kyb kaufferből, bent van 2 éve és semmi baja.
TRW fék levált a kopó réteg az alaplapról, máshol ilyet még nem tapasztaltam.
Meyle stabpálca 3 hét után kopogott.
Egyszóval én soha többet nem veszek tőlük semmit......Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz Nordik #85681 üzenetére
Azt nem tudom, mit fogtam ki; macerásabb a gyertyacsere, hogy most egyesével próbálgassam ki őket.
Viszont megtaláltam a visszarakott gyertyák dobozát: Made in Indonesia, a mostani szar meg China.
Mindegy, szépen megtisztítottam őket, hézagot belőttem, 1 évet kibírnak még szerintem."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
Reaper04
aktív tag
válasz Nordik #85736 üzenetére
Szia!
Közben én is kipróbáltam. Lehúztam a csatiját, fel is villant a service lámpa.
Vissza dugtam, eltűnt.Nálam csak indításkor csinálja. Az ezelőtti okoskerék 5-6 évet volt bent kb. és az utolsó 3-4 hónapban kezdtem hallani csak hogy elkezd kerregni indításkor.
Az újat miután belerakta a szerelő a kerregés sajna maradt.Mennyi esély van hogy kifogtam egy gyári hibásat.
-
rob210
Topikgazda
-
harry
veterán
válasz Nordik #86173 üzenetére
A muszeren a minimum nem egyenlo az ures tankkal
Fehér Farkas:
----
Lámpajelzés után még mentem 45 Km-t és 49 litert tudtam beletankolni, úgyhogy 11 liter maradt benne.7.5 átlagfogyival számolva amennyi lenni szokott nekem ~3.7 litert használtam el a lámpajelzés után. Szóval 11+3.7 mondhatjuk, hogy pontosan 15 liter benzin marad a tankban mikor a sárga lámpa jelez. Tehát 25%-ig van.
----Tovabba erdekesseg: link
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #86532 üzenetére
Szerintem sokért, bár relatív, minden sokba kerül most, de olcsóbbak ezek már nem lesznek, újba ezeket a szívókat már nem lehet kapni, fiatalabbakat is ritkábban. Néztem 2013as hyundai i30as kombit(105e km, magyar autó) 3,2 millióért, de ez jóval jobb állapotban van, mondhatni újszerű így 10 éves korára, de egy fél millával olcsóbb(és nem utolsó sorban a szerelőm szerint a kia/hyundai 1,4 benzineseket meg sem szabad venni).
-
Xantomas
őstag
válasz Nordik #86540 üzenetére
Nekem csak kanyarban, nagyobb sebességgel kanyarodáskor nehéz a váltás, de akkor, konkrétan nem találok bele a kulisszába, úgy kell feszíteni. Ok tudom, nem egy MX5 váltásérzetét kell keresni egy Megane-ban, de mikor újak a tartók (mindegyik) akkor ég és föld.
Viszont, már picit lóg az alsó, meg repedezett, ezért cserélem a két “kutyacsontot”, plusz van “pár” elverhető pontom a Kauffernél."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #88198 üzenetére
Igen, az az okoskerék működtető szelepe, így könnyen lehet, hogy ha az nem működik megfelelően, akkor az okoskerék sem működhet megfelelően természetesen.
Nekem előbb volt okoskerék csere(3 nap után kerreget megint) , utána szolenoid, ezzel kerreget, majd 3 napig nem, majd ma reggel újra, így lecseréltem a 3 ezret futott gyári elf olajat, most ettől várom a csodát, így nézett ki szegény:
Nem tudom, hogy mitől ilyen fos fekete, de ebbe ha belevilágítok, fullra nem látszik át, nem értem, hogy lehet ennyire retek, de bízom benne, hogy ez lehet a hunyó, mert más ötletem már tényleg nincs rá.
Tegnap végre lecseréltem a szerelők által - 70 fokos töménnyel felöntött fagyállót, átöblítettem a rendsgert, kimostam a tartályt, mert mintha valami vízkő lett volna benne, vagy valami lepedék, belőttem - 35fokra. Még a vízpumpa is csendesebb lett.... -
salieri.
őstag
válasz Nordik #88198 üzenetére
Ha jól emlékszem van Angol és Francia gyártmány. Nekem a vezérlés cseréjekor Angol lett beépítve,de azonnal cserélni kellett ,mert selejtes volt( felhordta a motorolajat az új szíjra) Francia lett berakva az tökéletes 2017-óta(második vezérlés lett felrakva)Szolenoid szelep nem volt cserélve 17-ben sem, sem 22-ben. 5w30 900 sxr olajjal használom.
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #88209 üzenetére
Graf pumpa hangos, de 7-8 évet kibír .
Nem tudom mi van benne, de lehet azon a 9-12ezer forinton nem spórolnék a helyedben, mert ha megkotlik az drágább lesz lényegesen drágább.
Meg én annak a híve vagyok, hogy hajtásoldalon mindent egyszerre és 5 évre levan a gond .Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #88219 üzenetére
Ez az ls 932 volt benne? Elvileg az indításkori kerregés az nem a szolenoidra vezethető vissza, vagyis a megane3 csoportban ezt is írták, hogy ez így van-e azt nem tudom.
A purfluxban, a gyáriban van valami a kis furatai mögött, ami a visszafolyás gátlás lenne elvileg, de nem látom sehol a tulajdonságai között. Aminél oda van írva, az 8,5-8,9cm magas mann, valeo és vaico gyártmányban van a bárdis listában, kérdés, hogy et nem-e okoz más gondot a motorban, az olajnyomás időben tudja-e vajon nyitni, vagy valami nem-e üzemszerű használatával.
Holnap elugrok olajszűrő simogatóba, megnézem a purfluxot, a gyárit az egyszerűbbekbőlés egy mann filtert a tulajdonság szerint is visszafolyás gátlóval. Amitől félek, az az, hogy elfér-e egy 3-4 centivel hosszabb azon a helyen a vízcsövektől és a generátortól.
Valamit próbálok csinálni, mert meghülyülök ettől a kerregéstől, pláne hogy egy vagyonban van már a javítása és érdemi eredmény nincs. -
diablo1984
veterán
válasz Nordik #88219 üzenetére
Ez a 2-3 éventi okoskerék csere nagyon nem természetes, föleg hogy az enyémben még a gyári 11 éves lehetett és nem kizárt, hogy nem volt rossz. Most merem azt hinni, hogy az olajszűrő a gonosz, szerintem szombaton cserélem az új hengst egy ilyen visszafolyás gátlósra és jövő héten kiderül....
Nekem 2012es megane 3 van ezzel a motorral....
[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
válasz Nordik #89031 üzenetére
Mármint a motor leállíása után és a gyújtást is levéve, azután indul be?
Ilyet én még nem láttam. Olyat persze, hogy amíg járt a motor, akkor indult be, de leállítás után is működött még egy ideig. De hogy leállítás után induljon be...
Volt pár benzines autóm, egyiknél sem tapasztaltam még ezt. Ez egy rönó fícsör? -
dugo_
veterán
válasz Nordik #89033 üzenetére
Arra gondol, hogy leállítod, nem megy, majd pár perc múlva mégis bekapcsol. Nekem úgy rémlik, hogy a céges (dízel) VAG-ok is csinálnak ilyet, bár nem erre szoktam figyelni. Simán van akkora hőtehetetlensége a blokknak, hogy leállítás után a menetszél hiányában még kúszik felfelé a hőmérséklet.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #89043 üzenetére
Valami 🤣 hú de nagyon fáradt vagyok.
Na szóval a toronynál a szilent mozgatásával lehet minimálisan állítani, a 3 db. 13 as fejű csavart fellazítod és mivel ovális a furat ott lehet állítani picit.
De sokkal valószínűbb, hogy döglött a talpas a lengőkarban, azért terpeszt.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #89137 üzenetére
Nekem is a gyári olajjal már 3 naposan kerregett, most nyáron már 4-5óra vagy még annyi sem kell neki és kerreg. Ez előtt még a 2011es gyártású gyári volt benne, aminek szintén ez volt a baja, télen kattant be.
Ja és nekem is gyári, renault dobozos, renault-delphi került bele, az is volt benne.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #89146 üzenetére
Volt nekem is olyan időszak, most reggel 8kor leálltam, 11kor indítva már kerregett. Igazi foskupac. És 3 naposan még csak hetente kerregett, most már kellőképpen sűrűn, naponta többször.
Nem tudom, hogy hogy tud állapotra szarabb lenni, mikor a 11 évet futott példányon is kb minimális használati nyom látszott 125e km után, ezen 3e km-el mi látszódhat? -
forceberg
veterán
válasz Nordik #89149 üzenetére
Ehh, ha figyelnétek a topikot!
Egy rossz poén akart lenni, nekem kerregős dezső mindkettő.A ti problémátokra meg nem nem lehet, hogy valahol máshol kell keresni a megoldást?
Pl. lefolyik az összes olaj, aztán amíg felér, addig összevissza áll?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #89155 üzenetére
Igen, az is cserélve lett, nincs rá hatással.
forceberg: olajnyomással old, de mechanikusan reteszel, tehát full szárazon olaj nélkül is reteszel, a szolenoid bizonyos fordulat(ok)nál "kapcsol"(okoskerék vált) ez ézezhető 1500-1600körül és asszem 3500környékén is.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Nordik #89185 üzenetére
De neked, hogy új szolenoiddal is miért szólal meg az kérdés.
Hát nem ezért. Ez párszor volt már mondva, hogy az indításkor kerregésnek semmi köze a szolenoidnak, az a reteszelés hiánya, ami olajnyomás független. Szolenoid hibakor mikor váltana akkor tud anomáliákat okozni.
Ez eddig tiszta volt nekem is.
Ha minden igaz jövő hétfőn viszem egy olyan sráchoz aki már látott renaultot, mondta is, hogy akár szerelési hiba is könnyen lehet(de ha mindent előírás szerint csinálnak, akkor annak jónak kell lennie) , de rárakják a gépet, megnézik úgy is, hogy valami hibát nem ír-e a kocsi(mert tud visszajelzés nélkül is), max utána bontaná meg.
Kiderül, de ígéretesnek hangzott, főleg hogy vágta is hogy miről beszél! -
diablo1984
veterán
válasz Nordik #89187 üzenetére
nekem éppoly szar a régi szolenoiddal és az újal is, semmi diffi, pedig hidd el próbáltam, pillanatok alatt ki lehet cserélni, így ezt a lehetőséget(mármint hogy a szolenoid hibás) maximálisan kizárnám. Próbáltam én is szűrő nélkül, de nem jelent semmit, viszont magát az okoskereket is védi, hogy nagyobb dzsuva, esetleg fémreszelék nem tud az okoskerékbe bejutni, ami ott a gumilapát alá ha beszorul, az könnyen megbonthatja a házat azzal, hogy összekarmol belül mindent és utána menet közben nem úgy fog működni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Windows 11
- Programozás topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Milyen videókártyát?
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest