-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
FerNandor
őstag
válasz
rob210 #20226 üzenetére
én biztosítást nem kötöttem. lánghoz régebben beregisztráltam a neten, de szerintem most is tudsz és alapból max 25% kedvezményt kapsz (valamire csak ötöt). marso-nál adnak kedvezményt gumira, szerelésre, klímára, ami szerintem nem rossz.
de itt pécsen, az eninél hétvégén -5Ft és akkor erre rájön még a -8Ft, tehát minusz 13-ért lehet tankolni. úgy, hogy csak 1Ft-tal drágább a lukoilnál meg a mobilpetrolnál alapáron, ami a 2 legolcsóbb itt.
ja, annyi a "hátulütöje", regisztrációnál fogod látni, hogy lehet kérni express küldést 1300Ft-ért. a sima viszont úgy van, hogy 75 napon belül jön meg. de néztem neten, valakinek simán megjött kevesebb, mint 1 hónap alatt. én nem kértem expressz küldést.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #20238 üzenetére
Napról napra csupa jó hír
Hol találok egyébként ilyen elektromos szakit, aki látott már ilyet, és be tudja húzni?
Csütörtökön viszem az én szerelőmhöz, nem bánnám, ha meg tudná ő is csinálni, és nem is lenne drága... Az ecu 12-es pontjáról kell elhúzni a vezetéket a szürke csatlakozó 6. pontjába, aki ért hozzá, annak ez szerintem egy félórás művelet, csak ugye tudni kellene, ki ért hozzá
Állítólag az is lehet, hogy az ecuból már ki van húzva ez a 12-es vezeték, de lehet hogy csak az R34-es csatlakozóig, és akkor onnan kell tovább húzni...
-
-
WolfLenny
senior tag
válasz
rob210 #20256 üzenetére
Nekem is ez jött le, hogy van egy határ ami alá sajnos már nem lehet lejebb menni.
Sajnálom, mert szerettem volna megtakarítani. Még a következő tankolást kipróbálom, hogy kicsit jobban pörgetem a motort. Ha mondjuk akkor nem nő meg a fogasztás, akkor lehet beigazolódik, hogy 6 liter alatt már nem müxik.Majd ha lesz egy többet fogyasztó autóm, akkor esetleg megint kipróbálom...
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #20289 üzenetére
És az autók azért rossz állapotúak mert nem szakszerviz végzi a javítást?
Nem is azért mert a többség sz@rik rá és csak hajtja még szét nem hullik alatta
Bármelyik márkaszerviznek meg mutatnám hogy néz ki egy korrekt munka ami pl az én kezem alól megy ki és azt ami az övékből (az már meg csak mellékes hogy fele annyiért oldom meg minőségibb alkatrészekkel) .. tuti van jó márka szerviz de én egyet se ismerek..és a ha fizetnének se vinném oda az autóm
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #20291 üzenetére
Igen bocsi el is felejtettem mondani.. azt mondta minden megoldható de egy látni kell kettő lehet hogy csak fél órás művel lehet hogy 1-2 napos.. az meg ugye azért már nem olcsó mulatság mert az autó áll (főleg ha használati eszköz). A probléma amúgy nem ismeretlen dolog neki de konkrét dolgot nem akart mondani se ár se idő terén mert bármi lehet
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #20333 üzenetére
bazd tényleg
elfelejtettem hogy nálatok 1 trafós a móka (amúgy alapjárati ingadozást és egyeletlen járást tud okozni
persze nem a ti esetetekbe )
Nem mellesleg és mindent darabokra szednék és kitakarítanám beállítanám ahogy írtad. Mondjuk az nem egy szar dolog hogy állítható az alapjárat 1.6 8v nál már ilyen nincs
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #20338 üzenetére
Azért írtam az ingadozást, mert van amikor 1.250-1.500 körül van a fordulatszám, de sokszor 1.750-re is felmegy az alapjárat. A videón nem látszik, de 1.250 és 1.750 között van az alapjárat, ez azért egy kicsit nagyobb eltérés, mint a +- 50
Egyébként a múltkorában ha jól emlékszem beszéltünk a fordulatszámról, ma már végre meg tudtam nézni én is, és nekem óra szerinti 90-nél 2.700-at forog, 100-nál pedig 3000 alatt egy icipicivel.
-
tresh
addikt
válasz
rob210 #20354 üzenetére
Ja faradt vagyok ma sok hulye lefarasztot agyilag sry
Majd ma kialszom magam..
Kisninja: a kopogo hang elol meg lehet hohy a trapezgombfej rosszalkodik pl az csak bukkanokon utegyenletsegeken hallathatja magat nekem is az nyoszogott..az a baj ahogy rob irta ezt hallani kene..esetleg allo helyzetbe is meg kenne nyomkodni mind ket oldalon elol hogy akkor van e valami hang. Toronycsapagy ha ki van akkor allo helyzetbe is hallani ha tekeri a kormanyt.lenges csillapitok is lehetnek. En szepen raszaneknegy orat es vegig neznem ezeket. Ha a feltengellyel lenne baj az is pl ropogna kopogna kanyaradaskor.[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #20338 üzenetére
"Simán annyi a baja, hogy ki van tekerve az alapjárati ütköző csavarod.
2 perc beállítani."Most délután ráérek, én meg tudom ezt csinálni? Vagy akkor az alapjárati motort állítsam be? Vagy ez az, amit a múltkor mondtál, hogy a légszűrőt vegyem le, és ott csavarjak azon az imbuszos valamin 5-6-ot? Mert akkor ezt most megpróbálom megcsinálni, ennyivel kevesebbet kell majd a szerelőnek...
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #20370 üzenetére
Közben bemelegítettem a motort, de akkor sem változott semmi, utána is állítgattam, jó sokat kicsavartam, de semmi nem változott. Abszolút nem reagál semmi változtatásra... A másik csavarhoz meg nem férek hozzá, így ez is a szerelőre marad, de van egy olyan érzésem, hogy ez az alapjárati motor kuka.
Bár írtad azt is, hogy lehet az egész onnan fakad, hogy az injektort be kellene állítani, majd ezt is megmondom neki...
-
_NCT
őstag
-
giigz
veterán
válasz
rob210 #20400 üzenetére
Sikerült hozzáférni a csavarhoz, állítottam rajta, megvolt legalább 5 teljes fordulat, kifele csavartam, már alig látszott a vége. Aztán beindítottam, és abszolút semmi változás nem történt. Megvártam, hogy tuti meleg legyen, de akkor sincs semmi változás, abszolút nem működik az alapjárati motor, valamiért akadályozva van. A felső csavar, amin lehet állítani, az még majdnem 1 cm-re van attól a pöcöktől, ami nekimegy, gondolom ez szabályozná, de olyan messze van tőle, hogy nyilván nem tudja szabályozni. A pillangószelep egyébként nem is áll tökéletesen vízszintesen, nem tudom mennyire kellene úgy állnia...
Annyi a lényeg, hogy itt valami más probléma lesz...
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz
rob210 #20418 üzenetére
Nekem például a felső csavarhoz hozzá sem ér, semmilyen helyzetben. Nem lehet, hogy maga a pillangószelepen dőlésén kell valahogyan állítani és ha az jó, akkor lehet csavargatni az alapjárat állító csavart?
Nekem a pillangószelepnek alapállásba van egy minimális dőlése, nemtudom jó e ez így, de gondolom igen...
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!