-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26337 üzenetére
Mester, berendeltem a Xados cuccokat, végül nem spóroltam rajta és ha már 15któl ingyenes a kiszállítás akkor a szállítás árát is a gépre költöttem.
Viszont így felmerült pár kérdés.
A Stage verziónál nem írja hogy lépésekbe kell beleönteni, valóban mehet egyszerre bele az egész?
Azért hogy meglegyen a kívánt árhatár, rendeltem mellé pluszba 1db gélt:
Beletehetem e egyszerre a kettőt?
(Ha nem)
Melyiket tegyem bele előbb?
Mennyit várjak a két belerakás közt?
Nem e gond hogy a váltóba valót később tenném bele kb 2héttel, vagy egyszerre kezdődjön mindkettőn a kezelésBoldog Karit
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26340 üzenetére
Rendben
Akkor már csak meg kell várni hogy ideérjenLeírása megegyezik a másikkal csak annyi hogy egy lépésbe írja a betöltést és 10liter olajig megfelelő , csak az oldalukon a grafikon alapján tűnhet jobbnak, majd kiderül
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26354 üzenetére
Igen a radit akartam kivenni és lett volna rá majdnem 3 napom, de így hogy patentos, nem fogok belevágni, tudom hogy olajradiátorral stb meglehetne oldani a szerelés idejére a meleg kérdést, de nem is csináltam még ilyet, nem is vagyok autó szerelő, rábízom az ismerősömre csak Ő Pécsen van én meg Szadán
Motormosóról lebeszélt eddig mindenki mer hogy öreg autó és utána rosszabb is lehet, ne kockáztassunk volt a szlogen
Valószínűleg a radi a probléma, mert a csövek a tűzfal felé melegek, a hűtővíz 2-3km alatt beáll üzemi hőmérsékletre. Vagy van ott valami lamella ami elállja a bejövő meleg útját
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26356 üzenetére
Hűtőfolyadék csere volt mikor most bejöttek az első hidegek, de akkor utána rögtön kipróbáltam hazafelé és jött be meleg.
Aztán 3-4 hete felfedeztem hogy nincs meleg
Azóta többször megpróbáltam a légtelenítő csavaroknál a légtelenítést, mentem már vele a folyadék csere óta legalább 500km-t, nyomkodtam a csöveket de semmi változás.Lennél kedves útbaigazítani hogy a terelőt hol kell megnézni?
Ahhoz is le kell venni a műszerfalt?http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
wertigo1984
őstag
válasz rob210 #26412 üzenetére
Ha ilyen A4-est vesz, akkor nagyon kenyelmes lesz neki, a futomu kicsit feszes de remek auto. Amikor kiprobaltam egy ilyet, nem szivesen ultem vissza a Renaultba, pedig szeretem azok kenyelmet.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #26419 üzenetére
Sajnos igen. Egy srác kint él Bécsben. Neki egy A8 van. Kb 10 éves az autó. A kinti havi 400e fizetéséből sem tudja fenntartani. Brutál horror amúgy hozzá minden. A sima A4 gondolom azért olcsóbb ,de ha csak a VW alkatrész árakból indulok ki akkor már az A4 is se lehet olcsó.
Láttunk most itt a ház előtt egy ilyen új Fluencet feketében.... Áhh!
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #26432 üzenetére
Köszönöm
Családban és sok helyen barátoknál ugyan ez a motor szolgált vagy szolgál még mindig hiba nélkül így a bizalmam elég erős volt e téren és csak azért vettem ezt meg mert tudom hogy motorikusan kb olyan igénytelen a dieselek terén mint a 8 szelepes motorok benya terén Az A6 gondolom 2.5 tdi az pedig megint egy nehezebb kör.
(még egy apró megjegyzés nagyon sok A4-ben kiváltják a kettős tömegűt cserénél, ami viszont minden más élettartamát rövidíti meg )
Igen ez nagyon nagy hiba nem poénból van az úgy kitalálva én meggyőztem magamat arról hogy igen egyszeri nagy kiadás de utána megint 5-6 évig nincs vele bajom
Egyébként vevő lettem volna a megane-ra csak nem klímás a tiéd ezért nem jó nekem
Igen, sajnos az hiányzik belőle nálam is ezért volt a csere részben.
MMA87: többet ér az azért meg van már rá technológia (vákuumos) amivel ki tudják szedni a nagyját, és nem kerül 100-ezrekbe. Amúgy meg csak hogy megnyugtassalak második nap az Ódival már kaptam tetőmre egy kavicsot amikor átmentem a híd alatt és fel is pattintotta a festéket egy 7-8 mm körbe.
rob210: pont most írtam neki hogy többet ér de akkor visszavonom hogy legyen egy jó vételed
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #26432 üzenetére
Hat nem tom, nekem 3 eve van meg az A6, a hirhedt családot tönkretevő, apákat alkoholizmusba, anyákat öngyilkosságba sodró, gyermekeket utcagyerekké tevő 2,5 TDI motorral, ráadásul automatával megfejelve, egy 3 ezres hőgombát kellett eddig cserélni benne, holott másoknál ezert mar börtön jár.
Mindenből ki lehet fogni jot es rosszat is, nekem ez a meglátásom. Nagyon sok előítélet pedig egy-egy rossz tapasztalasbol születik.
Pl. Nálam, soha többet Laguna II, mondjon bárki bármit.[ Szerkesztve ]
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26362 üzenetére
Nos átnéztem a műszer fal alatt a mozgó cuccokat, lamellák hallhatóan mozognak, a hova fújon lamellát látni is lehet hogy mozog, fűtő venti működik szerencsére, szóval radi lesz a ludas, a vissza csövet szerintem csak a motor melegíti fel de nem áramlik benne folyadék az a meglátásom, mert most hidegen beindítva, fogom a csövet a felső cső szépen lassan kezd átforrósodni de az alsón semmi.Felső ami a termosztáttól jön, alsó ami a külső radi felé csatlakozik.
Köszi a tippeket, azt hiszem ezt a telet már kibírjuk fűtés nélkül vagy ha minden jól alakul akkor február esetleg márciusba kicseréltetem
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26451 üzenetére
Igen ezt már elterveztem csak most nincs itthon semmi fagyálló, 10edikén megyek Pécsre úgyis a szerelő beleteszi a Xadót a váltóba és akkor egyből megfűzöm hogy próbáljuk meg kitisztítani kívülről a radit addigra meg veszek fagyállót bele
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
giigz
veterán
válasz rob210 #26497 üzenetére
Azért vagyok egyébként ilyenkor mindig kétkedő, mert ugye több szerelő is azt mondta nekem, hogy ha középmárkát veszek bele, semmivel nem lesz rosszabb, mint Mannfilter-rel, és egy másik szerelő meg azt mondta, hogy a papír ami bennük van, pontosan ugyanazon a helyen készül a Mann-ba és a kisebb márkába is.
Na mind1, nekem idáig semmi bajom az Alco-val, a kocsi is gyári érték fölött (alatt ha úgy tetszik, tehát erő elvileg gyári értéken van), a fogyim is nagyon rendben van, szóval talán jó lesz ez is, de mivel első autóm, így lehet következő alkalommal Mann megy bele, aztán ha semmi különbséget nem veszek észre, akkor utána megint Alco...
Egy bónusz kérdés: Ha indítasz, rárakod a gyújtást, és megvárod míg elalszik a narancssárga valami ott felül, vagy azonnal indítasz?
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26537 üzenetére
3hónapos kb a gumi, meg akkor volt cserélve a flexi cső is, mert leért az kapott kicsit a kipufogó, azt a kipufogós meg helyre rakta, de előtte után ugyan az a hang, majd 2hétmúlva megnézzük aknán,csak itthon nincs
(#26539) gabx76
Jolvan, köszi az infót, megnézetem hozzáértővel, én inkább a billentyű nyomkodásba vagyok otthon
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26551 üzenetére
Ohhh na ilyenre én nem gondoltam
Köszönöm, akkor öltözök, megyek szűrőt cserélniÖöö közbe jutott eszembe megkérdezni, hogy nekem a spray verzió van, az is ilyen nehezen keveredik
Vagy csak a gél nél ilyen fontos?[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26577 üzenetére
Gyertyát csak km alapján?
Tudom hogy volt cserélve 3-4éve gyertya a kocsiba, de elgondolkodtam hogy esetleg cserélném 1-2hónapon belül, 50ezret tuti nem ment azóta, jó esetbe talán 20ezret.Érdemes cserélnem?
Hibát nem tapasztalok, pontosabban fogalmazva nem is tudom milyen hibákat okoz.
Rángatás nem tapasztalható, most elég kellemesen gyorsul és indulhttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
giigz
veterán
válasz rob210 #26577 üzenetére
Most min akadtál ki? Komolyan kíváncsi vagyok.
Tudom, hogy olajcserénél olajszűrőt is cserélünk, ezt azért kinézhetnéd belőlem
Úgy voltam vele, hogy lehet a benzinszűrőt is lecserélem a következő olajcserekor, de tudva ezt (eddigi információimmal ellentétesen), hogy itt pl. Josi 160k km alatt 1-2x cserélt benzinszűrőt, visszaváltottam a 2 éves tervezett periódusra.
Tehát nálam így néz ki: olajcsere évente vagy 10k km, légszűrő 2 évente vagy 20k km, benzin 2 évente vagy 20k. Nyilván ha egy évben 12k-t megyek, akkor sem fogok amiatt hamarabb cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #26550 üzenetére
Szintén megane ezek szerint
Nyugodtan bírom én a kritikát, főleg hogy volt és van mihez hasonlítani az Òdit. Eddig elégedett vagyok vele már kapott pár ezer kmt most vezérlés stb nagy szervizt kapja meg utána kíváncsi leszek hogy szuperal. Fogyi csak varosba állandó klima mellett 6, 1 ami eleg baráti egy tank 1000km 62 literes amúgy. Kíváncsi leszek ha rendbe teszem mit tud de ekkora bode mellé nem rossz ez szerintem -
tresh
addikt
válasz rob210 #26585 üzenetére
Persze teljes mértékben megértelek és attól hogy dieselem van és tényleg megy én benzin vérű vagyok/voltam mindig is, csak most ez volt nálam az ész szerű választás. Igen sajnos kell neki egy kis idő még bemelegszik de én reggel korában kimegyek beindítom addig meg iszom a kávém 2-3 perc és már elkezdi fújni a langyosat utána pedig kb mire kiérek csepelről már meg lehet főni Jó persze nem hasonlítható össze a benyás társaival de így nem olyan vészes Amúgy árba egy húzós tétel van az a vezérlés csere mert akkor illik minden mást is cserélni szíjak stb ez így tényleg sok de ennyi
-
ThodEE
őstag
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26585 üzenetére
Képeket elnézve nem beszélek hölyeséget. Amit tudok rola az mind illik azokra a képekre amit gugli dob hengerfej tömités cimen. A leömlöhöz közelebbi szivárog mert mikor megállok f@szán jön ki a füst a motortérböl, mert ráfolyik a meleg csöre az olaj. Csak azt nem értem miért nem fogy a pálca szerint. Olajcsere ota olyan 2ezret mehettem de szemmel nem volt láthato fogyás. Majd most megint ránézek kiv vacsok mikortol lehet majd észrevenni.
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #26621 üzenetére
Rob, nem akarok belevau, de biztos jol meggondoltad a cserét? En eddig mindig amikor váltottam, akkor bennem volt az is, hogy egy újabb/másabb típusba üljek akar márkán belül, akar kívül. Sztem egy Laguna II fenntartása se lenne sokkal több (pont en mondom) , ha mindenképp márkán belül maradnal, vagy egy Megane II.
Megértem, hogy bevált nálad a típus, de én ha egyszer cserélek, akkor nem "ugyanabba" az autóba ülnék bele ismét.No offense, csak egy vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz rob210 #26630 üzenetére
Vegyes fogyasztás átlagosan 7 liter, de hosszú távon elvan 7 alatt is, szerintem teljesen normálisnak tekinthető.
"Ha alámész könnyen hozzáférhető" Emelő is kel hozzá, vagy lehet szimplán aláfeküdni... pl. benzin szűrőt pár hónapja emelő nélkül is sikerült kicserélnem, de mivel itt most nem tudom pontosan merre van a 2. lambda szonda csatija ez kérdéses.
-
giigz
veterán
válasz rob210 #26634 üzenetére
En a magyar viszonyokrol irtam, elvegre te itt fogod hasznalni nem az angoloknal.
A mi kocsinkhoz Swift arban kaphatoak a cuccok, mas autohoz kepest nevetseges aron van hozza minden, kiveve persze a nivopalca, de az csak az 1.4 8V sajatossaga
En neha azt sem tudom, h jol latok-e, amikor a Megane 2-es vagy Focus-os arakat latom.
-
eTrade
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- LEGO klub
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen