-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #28186 üzenetére
Mennyivel kisebb az új...
Részvétem a karc miatt, nekem az 1 hetes kocsira vágódott rá a garazsajtó egy fasza kis szélben...örültem én is.
Amúgy egy kis élménybeszámolót írhatnál, milyen volt amikor elhoztad, milyen belülről menet közben, csöndes/zörög-e, váltó olyan-e, mint az enyém volt, hogy megy, mik a legfőbb kulonbségek az elődjéhez képest, stb.[ Szerkesztve ]
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #28208 üzenetére
:-) Önkéntelenül is a Like! gombot kerestem... kellett egy kis idő, míg leesett, hogy nem a FB-n vagyok.. :-D De jó lett!
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
SZATA
aktív tag
válasz rob210 #28210 üzenetére
Na látom gyakoroltál.
Persze, hogy megy, a többit majd privátban.Rossz hír viszont, hogy nem múlt el a kopogás a futóműnél. Hívott ma a munkafelvevő, hogy vagyok megelégedve, és el is mondtam neki. Invitált, hogy megnézik újra, de borítékolom a válaszukat. Toronycsapágy csere 45 ezerért.
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #28210 üzenetére
Teljesen laikusként kérdezem, semmi kötekedés..., de ezzel a megoldással nem egyszerűbb? Én ezt nézegettem, hogy 10db kijönne olcsón..az egész kocsiba talán elég lenne? Belső világítás 2*3db. az ajtókba 4db.
Mondjuk a csomagtartóba, meg a rendszámtáblához már C5W-t ír, az még plussz pár darab...
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #28221 üzenetére
A tiedbe nem W5W és C5W izzók kellenek? Amugy ha jól okoskodom, akkor egy marék ilyennel én is fel tudom dobni a belteret gond nélkül? Jól nézne ki a nagyobb fényerő mellett az utastér... És még mókolnom se kellene, mert se idő, se tudásom nincs ehhez, amit te tudsz! :-)
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz rob210 #28229 üzenetére
Okés ott a pont! Meggyőztél...de én mint műszaki analfabéla nem is gondolkodok ilyen bűvészkedésben...
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
giigz
veterán
válasz rob210 #28258 üzenetére
Ahh, irigy vagyok egy kicsit, jo az az 1.6 16V, nagyon megy
Viszont a tapadas szerintem nagy reszben nem a gumi es felni meret valtas miatt nott meg, pontosabban egy kicsit nyilvan igen, merevebb az oldalfal valamennyire es szelesebb, viszont tudod mar mondtam de neked az a kinai gumi es Firestone egyik legrosszabban sikerult teli gummaja miatt nem volt tapadasod. Egy jo vadi uj gumival a 13" es 175-os meret is tapadni fog, kis kulonbseg persze lehet, de eg es fold biztosan nem. Nem erzem ugy, hogy a Megane ph2-nk 15-os kerekeken es Michelin nyari gumikon jobban tapadt volna mint az en mostani kocsim 13"-on a Vredikkel, igaz ez vadi uj gumi, de akkor is, ultem mar par autoban, maga az a teny hogy 13" es 175 szeles meg nem jelent automatikusan szar tapadast. Pl. a Focust ha vezetem, azon is 15" Bridgestone a nyari, Michelin a teli, es az en kocsimat agilisebbnek erzem a kanyarokban, barmennyire is jobb a futomuve a Fordnak, peresebb a gumi, nagyobb a felni, szelesseg, viszont nem annyival jobb, mint az a -300 kg amivel az enyem konnyebb. Viszont neked a Firestone es Kingstar gumik utan tenyleg megvaltas lehet, mint pl. nekem a 6 eves Kormoran utan, bar a Kormoran-t is tobbre tartom a Kingstar-nal...
De nem kotekedni akarok, bar megis sikerult, csak vedem a kis kerekes ph1 tapadasat
Egyebkent meg irhattal volna a vasarlas meneterol, sikerult-e alkudni, stb., mennyit mentel mar a kocsival, milyen korulmenyek kozott, ez a fogyi hogy jott ki, teletankra szamoltad, vagy van pillanatnyi/atlag merod is?
-
Coyot
őstag
válasz rob210 #28283 üzenetére
Elég szépen füstölög ez tény, bár egy éve az előző motor durvább volt. Ez most csak ugy füstöl és kész, olyan mindannaposnál jobban, szebben nem tudom leírni.
Minden hétvégén töltök bele fél liter olajat, azzal elvan a héten bőven és még a min. felett is van a nívó következő szombatra, hónapok óta így jár az autóval hétvégén olajbeöntés aztán mehet a héten
Az a legnagyobb baj hogy szerelő annyit mond hogy cseréljünk turbót, a másik meg hogy gyorsan adjuk el. Segítőkészség ftw!
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz rob210 #28286 üzenetére
Víz tiszta és nem fogy. Igen az jó jel hogy elfüstöli az olajat. Mindeddig turbóhibában voltam biztos. Tegnapig. Mi az hogy egyszercsak jó és nem füstöl?
Eleinte 5w40 castrol fst dieselt raktunk bele, aztán ugye nagy okosság jött próba 10w40 majd jól nem eszi mert kopott a motor. Ok. Azóta az van benne és eszi mint a bánat ha jól tudom valami 10w40 diesel olaj, meg nem mondoma márkát talán liqui molly volt. Ezen a szinten már az volt csak a fontos hogy a lehető legolcsóbb legyen az olaj
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz rob210 #28288 üzenetére
Xado kezelés megvolt már mikor furán töltögetni kellett utána. 3-4 hónapja. furcsa is volt hogy semmit nem javított a dolgon. Ez is arra enged ugye következtetni hogy turbónál megyel aztán szerelő szerint is a nyomócső volt tiszta olaj. Legszívesebben bevinném a legközelebbi Renault szervízbe és kezdjenek vele valamit, ha győzném azt fizetni.
Szívesen nekiállnék a kompressziómérésnek, ha lenne egy szakim aki elemzi a méréseket és tudja hogyan tovább.
köszi
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
batai15
félisten
válasz rob210 #28293 üzenetére
Olvasgattam közbe, a gyujtó trafót írták , illetve az elektronika hajlamos tökre menni.
Első autó lenne, amire sokat kuporgatunk, ezért keresem a lehető legjobbat am pénzemért(ami 500 lesz midennel együtt) A renault márkától kicsit félek , nem igazán ismerem.Suzukit ahogy mondod, a pénztárca miatt érdekel, vagyis hogy minnél kisebb legyen a meghibásodások száma. (egyébként én is csak emiatt akarok, de a "papír kasztni" illetve az egész annyira nem fog meg, bár annyira a renault sem jön be külsőre, de az lesz mint mondtam ami a legjobb)
Ennél a kocsinál hogy alakul a fenntartása? -
Ck.
addikt
válasz rob210 #28305 üzenetére
Jaja, de mostmár annyira belém idegződött, hogy hiába nem folyik, naponta 2x ellenőrzöm a szintet és minden alkalommal ha leállítom a kocsit, bemászok alá foltokat keresgélni. De szerencsére nem találok már. Most is bementem tescoba, jövök ki és ugrottam be a kocsi alá.
Most amikor nagyon el volt durvulva a folyás, egy-egy ilyen tescos kiruccanás, amíg járattam a parkolóban alapjáraton 1-2 percet, hogy visszahűljön a turbó, 2-3 tenyérnyi olajtócsát generált. Legrosszabb állapotban 1 hete már 1 liter/50 km volt a rekord. Most semmi tócsa, de a kényszeres napi ellenőrzés belémgyógyult. Sőt, beteg módra már más autók alá is elkezdtem benézegetni. Egyszer le ne üssenek, hogy lopom a motorkocsit... De meglepetésemre tapasztalom, hogy minden második felfestett parkoló sáv tele van kisebb-nagyobb olajpötyökkel.Hihetetlen mennyi pékhez kellett elvinnem, mire egy becsületes szerelő az eddig kókánnyal eltöltött idő töredéke alatt diagnosztizálta és elhárította a problémát. Egy fölös szelepfedéltömítés csere és kb. 15 ezer Ft munkadíj bánta az eddigi töketlenkedéseket.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz rob210 #28311 üzenetére
Az izzító gyertyát megnézték kb 1 hónapja, azt mondták jók, nafta van benne félig...
Eljöttek a gépszerelőink, bebikázták, akkor elindult, de van a motornál, egy kézi üzemanyag pumpa, azt nyomkodták, de elég levegős volt,aminek szerintük nem kéne annak lenni....
bementünk szervizbe vele, leadtam , várom majd mit mondanak.
Akksi biztos csere, mert még a gyári volt benne, és az indítózás most megölte.meg végre meg tudtam mutatni a szerelőnek a ciripelő hangot, mert mire odaértünk eléggé hangosan rákezdett, ő is tűzkarikát mondott, szóval azt is cseréltetem velük.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
őstag
válasz rob210 #28314 üzenetére
Beszéltem velük, azóta elindul, sőt állítólag az akku is jó, terheléskor is leadja amit kell...
ott marad hétvégére, és megnézik, hogy egy éjszakás állás után mi lesz....
hétfőn kiderül a dolog, addig gyalogkakukk leszek, vagy használom a gördeszkám...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
batai15
félisten
válasz rob210 #28330 üzenetére
Igazából munka társ, és az apjától örökölte , mert az meg halt. Egyébként ténylegesen nagyon jó állapotban van,régebben se volt rá egy rossz szava sem, mikor még nem akarta lecserélni( most mercit akar) gondolom még szétnéz a neten az árakról, lehet hogy nem 350 lesz hanem kicsivel felette, még nem tudom, mert még nem beszéltünk komolyabban róla.
MEnnyi lenne ennek a gépnek a reális ára? 450? -
tresh
addikt
válasz rob210 #28357 üzenetére
Bocsánat csak meló meló hátán meg mindig volt valami amiért nem tudtam felnézni és kicsit olvasgatni Gratula az új vashoz mindjárt turkálom a képeket csodálom hogy sedán lett a befutó Amúgy már az Ódi is prüszkölt rám hogy foglalkozzak vele de nem volt időm. Pedig egyik motortartó bakom kezd meghalni szóval a héten annak a cseréjét meg kell ejtenem.
-
tresh
addikt
válasz rob210 #28361 üzenetére
Na ez jól hangzik valamikor megcsodálnám én is a "kekcsédet" Kíváncsi vagyok a vasra csak előtte most már én is rendbe szedem az enyémet persze ha az idő és asszony is engedi Amúgy nekem bejön a színe szerintem elegáns a gép vele viszont láttam hogy sikeresen lehúzták a jobbos visszapillantódat..:/ csak nyugtatás kép én két napra rá hogy nálam volt az ódi kaptam egy követ a tetőre (szerencsére nem az üvegre) és persze le is verte alapozóig a festéket alig voltam idegbeteg... gyorsan le kencéztem aztán majd most ha jönnek a jobb idők akkor szépen ezeket lefényeztettem
Kicsit a lökhárítóval majd még játszanom kell de szépül a gépsárkány Ha minden igaz ma meg lesz az alufelnim is rá
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz rob210 #28366 üzenetére
Nálunk Megane grand tour 2006 1.5 dci van itthon, mikor mentünk vele Olaszországba kényelmes volt pedig közel 500km-t mentünk és utána semmi bajom, pedig vezetni kellett végig. Csomagtér valamiért beázik itt is, ki van törölgetve pedig jó lenne már megtudni hogy honnan és miért ázik be. Nem tudom a Thalia milyen szintet képvisel, még nem ültem benne. Viszont a Megane jóféle egy gép ennyi pénzért amennyibe kerülnek használtan. Igaz hogy alkalomadtán kell szerelni is, lehet hogy többet a kelleténél de ez vele jár.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest