-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Ha nem klímázok akkor az -1l városban! azért úgy viszont már neked se lenne olyan sok.
Ehhez mondjuk kellett az én könnyű lábam és a motorfékék aktív használata.Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
Én megfogadom!
Óriási luxus-Renault a láthatáron
A hátulja ok! De az elejével csinálhatnának majd valamit.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mycso
Topikgazda
Hát talán ökölbeszorítva a kezem, még éppen befér de már az sem biztos, illetve ott a ventilátor burkolatától nem igazán férnék hozzá a hűtőhöz. Nekem is barátságosabb megoldás lenne, hogy csak simán bentről kifúvatom kompresszorral (bár még lehet megpróbálom valahogy...)
A a lököst leveszem, természetesen nem gyökérkefével akartam nekiesni barom módon, hanem valami finomabb megoldással...
Itt van pár kép, bár nem teljesen tükrözi a valóságot:
Ma kipucoltan belül amennyire tudtam: műszerfal, műanyagok, ajtó kárpitok ilyen kefés prevent habos tisztítóval, illetve a könyklőt + az ajtóban lévő könyöklőket kiszedtem, azokat megmostam itthon, szépen száradnak, na meg ablakpucolás.
Mára terveztem a lökös levételét, de nem vitt rá semmi...nem sok ingerenciám van hozzá.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Gondoltam, hogy a képeken nem fog jól látszani a lényeg.....hidd el, én lennék a legboldogabb, ha csak simán bentről kifelé ki tudnám fújkálni.
Bentről egy olyan 7*25cm-es részéhez férek hozzá a hűtőnek, ez kb az 1/5 vagy 1/6-a.
A ventilátort nem tudom leszedni, nem viccből akartam leszedni a lököst, nem is azért, mert hülye vagyok, hanem mert máshogy nem férek hozzá a hűtőkhöz...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
lajo
senior tag
-
lajo
senior tag
Nem erről van szó, csak eddig inkább dízelt használtam hosszabb távokra. Volt 2.0 szívó, de 1.5 és 2.0 dci is. Kb. csak a Renault jöhet szóba, és pont a kényelem miatt tetszik. A futóműve pedig az R19-hez képest így is nagyon sportos
Városon kívül megpakolva tartok csak kicsit a dologtól de úgyis csak megszokás kérdése. -
mycso
Topikgazda
Pontosan erről beszélek....ennyiért már egy normális mp3 fejet is lehet venni vatera és társain sőt olcsóbban is + 1500kb egy renault-os beépítőkeret...
Egyébként egy jó féléve nézegettem én is ezeket, én a gyári cd-s fejeket láttam ilyen 20k körüli árban amik mp3-at nem tudnak, úgyhogy maradt benne nekem is a gyári + line in projekt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
M2-ben (legalábbis az enyémben) vdo dayton cd-s fej van úgy emlékszem, fateromék M1 faceliftjében meg talán philips kazettás fej. Valóban nem szólnak olyan rosszul, ám a teljesítménye elég karcsú, illetve 15-20k között már olyan fejet veszek amik azért mind teljesítményben, mind minőségben és beállítási lehetőségek/tudásuk terén is sokkal jobbak.
Na arra akartam utalni, hogyha a gyári mp3-as fejet max 10-ért megtudnám venni akkor azt venném, viszont 15-20k körül azért már vicces lenne azt venni., max a kényelem szempontjából --> gyári táv+kijelző bár én biztos, hogy ennyiért nem azt venném.
(nem beszélve arról, amit az előbb írtam, hogy 15-20k körül csak sima cd-s gyári fejet láttam, nem mp3-ast...)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
gabx76
senior tag
Ez a fejegység-mizéria nekem is sok agyalásba került. A Megane2-ben sajnos tuner list-es fejegység volt, amivel elég nehezen lehetett volna megoldani az aux bemenetet.
Az előző renaultomba vettem viszont egy ilyet.
Némi gondolkodás után kicseréltem a Megane-ét is erre.Ami feltűnt, hogy nincs csatlakozás a távirányítóhoz, illetve a kijelzőhöz, viszont a helye megvan. Pontosabban ott a fejegység hátulján a csatlakozó (még a lábak kiosztása is stimmelne), viszont a csatlakozó lábak nincsenek benne.
A c1-c3 csatlakozókról beszélek.
A fejegység manualjának 5. oldalán látszik is a 3 csatlakozási pont, csak sajnos üresek.Olvastam valahol olyat, hogy létezik VDO-dayton fejegység, amiben ezek benne vannak, és simán működnek is a gyári távval, de meg ne kérdezzétek a típusát.
Szóval elvileg van megoldás a problémára, de gondolom egy ilyen fejegység nem lehet olcsó. A enyém is 30 felett volt pár éva, igaz, hogy SD/USB-s és BT telefon-kihangosítós is egyben.
Amúgy én pont ez utóbbiak miatt tettem be, nekem a táv és a felső kijelző működése annyira nem volt fontos, mont a BT.ps.: Nem gondoltam, hogy találok róla képet, de itt van!
Erről a fórumról szedtem.
Az én fejegységem ugyanilyen hátulról, csak abban nincsenek benne az érintkezők.[ Szerkesztve ]
-
Füge007
senior tag
Érdekek húzódnak a hercehurca mögött ez egyértelmű. Bár megmondom neked én igazában az alternatív megoldásokban látom a jövőt nem a bioetanolban. A termelőknek nem kell gondolkodni hova adják el a termést, mivel 2 éve gyakorlatilag az utólsó szem takarmánykukoricát is elviszik (takarmányozásra, táp alapanyagnak). Mivel a fél világ éhezik, így élelmiszert kell termelni a földeken, nem etanol alapanyagot.
Amíg az energialobbi markában vagyunk nincs kitörési pont, sajnos
Füge
-
benvolio
őstag
Én nem panaszkodok, mi nagyon szeretjük.
A héten volt egy hátsó kerékcsapágy és egy első gömbcsukló csere /15ropiból meg is csinálták/. Készülünk egy szerpentines útra és egy ideje már hallottam az erősebb kanyarokba a csapágy hangját. Igy nyugodtan indulok neki a kanyaroknak.
Üdv! -
g.gergo
senior tag
Az én véleményem az, h a francia autók nem legjobb összeszerelésű és minőségű autók csoportjába tartozik. De! A hibái általánosságba véve kiismerhetők és tudvalevők, és nem egy megállós autók. Való igaz, hogy kicsit nagyobb odafigyelést érdemelnek. Több időt kell szentelni a megelőző karbantartásra, nem megvárva azt, hogy egy pár ezer ft-os kopott alkatrész tönkretegyen húzósabb összegű alkatrészt. Mert sokan úgy vannak, látom, tapasztalom, hogy beülnek a kocsiba, gyújtás, gáz és tűz. Szarok bele alapon. Szervízt szökőévente látogatják, aztán szidják a franciákat a saját hülyeségük miatt. De yilván vannak olyanok is, akik belenyúltak a szarba. De ez benne van a pakliba ugyanúgy más autóknál is. Toyotást, VW-t is tudok, hogy többet volt szervízbe az autó, mint a tulajnál.
-
-
g.gergo
senior tag
Úgy néz ki, hogy megvan a probléma. Le lett véve a tank, abba belevan préselve a szellőztetőnek a szelepe. Ezen keresztül át jön ki az üzemanyag. Csak úgy jön a ku.va anyja. Mivel préselve van, és egyébként is hozzáférhetetlen a szelep, ezért teljes tank csere. Új ára: 118.750.- Ft. Maradt a bontott. Reméljük annak jó lesz a szelepe.
-
AMD Power
titán
Ez tényleg nagyon baba...
Itt egy kis + is hozzá.
Forma-1-es technológia a Renault új dízelmotorjában[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
g.gergo
senior tag
Erre én is gondoltam, de hosszú távon nem bírná. Előbb-utóbb cserés lenne. Aztóta tank csere lett bontóból. 20e-ből "megúsztam" javítási költséggel együtt. Ahogy láttuk, ennek már más volt a levegőztető szelep kialakítása, lehetséges azért, mert rájöttek, h konstrukciós hiba miatt engedi el magát a régebbi fajta.
-
norex
csendes tag
Nekem shell 15w40 mociolaj van benne, asszonta a szerelő, hogy ez kell bele. A shell szerinted maradhat, csak 10w40? Mert lassan olajcsere lesz. Én nem tudom, de vagy nem veszem észre, vagy tényleg nem ezsi az enyém, nem is szoktam utántölteni, viszont rendszeresen ellenőrzöm a szintet. Tavaly télen kapott vacsiúj első tárcsákat+betéteket+teljes fékolajat+hátsó fékpofákat, azóta tökéletes, noha nem olyan mintha mind a 4 keréken tárcsafék lenne, de ha kell, akkor megállok vele. A xado-t ismerős is ajánlotta, tudom kicsit drágább mint a legtöbb olaj, de állítólag nagyon szereti a motor az ilyenfajta minőségi gondoskodást... Én az enyémbe NGK gyertyákat teszek, ez a gyári, és sokáig húzzák, az axony az övébe Bosch-t rakatott, kb fél év után nyavajgott, hogy az övébe is olyat tegyünk, mint nekem van, mert mondta a xerelő, hogy 2 gyertya kuka, Bosch kuka... Azóta neki is pöpec. Izzókat, lámpa testeket, gyertyákat az összesen én cserélem elöl hátul, a szerelő mondja is, hogy ahoz képest hogy francia, nem igazán kell "belebabrálnia". Neked a csepp alaku meganod van? Olyanra akarnám lecserélni 2001-2003 közötti kiadásúra, qrwára tetszik a formája, és nagyon kényelmes!!!!
NOKIA mindenek felett!!!
-
norex
csendes tag
Azt tudtad, hogy a legelső beépitett navigáció állítólag a reanultban volt? Ezt egy oldalon olvastam, pontosan nem emléxem a címére. Néztem az enyémre BREMBO tárcsákat meg betéteket és hozzávaló olajat, meg fékcsöveket, gondoltam kérek rá ajánlatot, durván 280ezer lett a vége, majd visszaírtam, köszi az én lelkesedésemnek meg itt a vége... Volt 1 vagy 2 hónapja egy teszt, összeeresztettek egy M3as bmw-t meg egy új RS MEGANE-t, szerinted ki győzött, meglepve a tesztelő brigádot? Na ennyit a bajorokról.... A Megane mint a sicc úgy hagyta ott a bömöst!!! Tudnak a csigazabálók, ha akarnak... Nekem minden vágyam egy Williams Clio, vagy egy Rs Megane... A tiedben a középkonzol feletti rész tetszik, ahogy egyben van a műszerfallal... A Safrane-knek volt még ilyen, illetve van néhány Clionak is, persze facefifteseknek... A tied mennyit iszik? Az enyém 1.4 benzin kb 6,2-6,8, télen kb 7 lityó, ha megy a fűtés. Klíma nincs, ott az ablak. A tied kombiba és 5ajtósban nagyon baba, de bárhogyan elfogadnám!
NOKIA mindenek felett!!!
-
Davidof92
senior tag
Én még mindig ott tartok, hogy mennyit megy el egy ilyen motor? Mert az jól is van hogy 1.6 meg 130 ló, csak azért a futásteljesítmény se mind1 (ilyenkor jön az hogy az autó már rég nem lesz használva amikor kihal a motor). (ilyen téren a merci vezet, om617, 3000 ccm, 88 ló 1 millió km-t simán elmegy ha odafigyel rá az ember)
-
Davidof92
senior tag
Azért azon a "nyomaték" szón jót nevettem Japán motor lévén magas fordulaton hozza a nyomatékát. Cserébe ott a GTi, 1298 ccm 101 HP Maga a blokk könnyű, alumínium, nem cserélhető hüvely van bennük. Bár az 1.6-os tény hogy nyomatékosabb mint az 1.3-as.
mycso: jaja, ott van pl a TSi motor, sciroccoba 1.4 160 lóerő, turbó+kompresszor együttesen használva. Vagy elég a linkelt DCi-re nézni, 2+ baros turbónyomás... Én a legjobb connom rail dízelnek az olaszok jtd motorját tartom( mondjuk ők találták ki az elvét, meg a twinspark motorok is jók, meg a boxerjeik), bár én mechanikus adagoló párti vagyok
kezdek sokat offolni
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
Én Nyíregyházára hordozgattam még a kötelezőkre a Gold-Car-hoz és teljesen meg voltam velük elégedve
Igaz még volt házi olajcserém (szakinál) de akkor is gyári olaj ment bele szűrők pollenszűrő sőt benyaszűrő is mert én kint tankolok és azért sose tudni. Inkább 2k-val legyen több az anyag minthogy egy kis apróság miatt szívjak az ut mentén[ Szerkesztve ]
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen