-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #55869 üzenetére
Leszereled és fékfolyadékkal gyönyörűen lejön a műanyagról a gumirozás.
Utána lehet fóliázni, vagy festeni és lakkozni.
Lehet kapni kifejezetten műanyagra való festéket, az kell hozzá.
A lakk pedig akár szintetikus lakkspray is lehet.
Tartós és szerintem szép munkát lehet végezni.Renault power
-
-
baluka6
aktív tag
válasz Nordik #59026 üzenetére
Akkor tuti, hogy a szélvédő előtti vízelvezető. Ami azért necces, mert bal oldalt a vízelvezetőben van az ablaktörlő szerkezet és motor, ami a duguláskor vízben áll és nincs jó hatással az elektromos dolgokra (tapasztaltam).
Első ablaktörlő karokat le kell venni, utána a vízelvezető csatornát(műanyag patentok fogják) így felülről hozzá is férsz. A bal oldalsó a tűzfalnál végződik, a jobb oldali pedig a jobb kerékdob mögött. Felülről ki tudod takarítani, valami erős, de hajlékony drótot kell ledugni, vagy kompresszorral ki kell fújni (esetleg magasnyomású mosó is jó lehet). Összerakás előtt érdemes vizet önteni bele, hogy tuti jó legyen.
-
rob210
Topikgazda
válasz Nordik #59578 üzenetére
Igen én is kaptam ilyet anno zuglóban.
Én arra hivatkoztam, hogy nem ismertem a szabályozást (ami igaz is volt, vidéki lakosként) ezért egy figyelmeztetésre és a következő ilyen parkolásom 30ezres büntetésére enyhítették az akkori 5e-s bűntetést.
Többet nem is álltam oda, mert én valóban nem tudtam erről a szabályozásról.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#47205632
törölt tag
-
polonic
félisten
válasz Nordik #59649 üzenetére
Nekem ezt melegen csinálta.
Mondjuk tegnap negyednél volt a tank, ma reggel meg teletankoltam.
Nem rángatásnak mondanám. Hanem, hogy húz rendesen, aztán kevésbé, aztán jól, megint kevésbé, jól. Minimális a két állapot között a különbség. Nehezen észrevehető.
1,6 dci-ről van szó egyébként.
Pénteken meg egy kicsit jobban meghajtottam most először, mióta nálunk van. -
Nordik
őstag
válasz Nordik #59815 üzenetére
Ma kiszedem a gyertyákat megnézem hogy néznek ki. Ránézek a hezagra is, nekem 0,95ot ír hezagra de ezt kicsit soknak találom. Mindenhol 0.8-0.9 között olvasok. Így akkor a 0.85 a legideálisabb hidegen? tudom hogy az se jó ha kicsi, kopni pedig úgyis fog. 0.9et ha alltlitok az 10000km után már lesz több is.
Egyebkent rob mi a véleményed? Van valami tipped mi lehet ez? Mit nézzek meg?
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Nordik #59985 üzenetére
Csak akkor kell csiszolni, ha nem sima a felület (valahol), mert az azonnal meglátszik.
Nézd, én Pécsen szoktam venni egy ház aljában lévő eldugott boltban. Gondolom azért a neten jóval több ilyen hely van. A lényeg, hogy olyan fóliát kell venni, ami memóriavesztős. Mert azokat lehet csak a végtelenségig (melegítéssel) korrigálni... -
Nordik
őstag
válasz Nordik #60189 üzenetére
Ma kicsereltem a szívósor tömítéseket, de nem gondolom, hogy ez megoldotta a gondot. Viszont ami nagyon megijesztett az az, hogy a szívósor tele volt olajjal, mikor tettem vissza kifolyt belőle. Igaz, hogy 90% város, gondolom ez miatt is lehet. 5w30as olaj van benne, 10ezer km alatt egy csíkot ment le a fedélzeti mutató.
A lényeg, hogy okozhatja ez az alapjarati dadogasom, hogy olaj kerül a szivosorba? Mitől van ez egyáltalán? Érdemes lenne 5w40re váltani? Gondolom ne is csereljek gyertyát ezek után.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest