-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Agyasima
senior tag
válasz keroatis #15905 üzenetére
A hiba lehet
hardver vagy szoftverelektromos vagy mechanikus. Bár ha egyik pillanatról a másikra állt le, akkor inkább vmi elektromos szakadás lehet inkább. Látatlanban nehéz megmondani.toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
tresh
addikt
válasz keroatis #15905 üzenetére
Hát most agyalok hogy dupla ventis e vagy csak szimpla az m2.. viszont sok dolog lehet pl egy lemozdult vagy kontkaktos csati..ez a szerencsésebb helyzet...hőfokok hogy állnak eléri az üzemi (90fokot) nyít a termosztát az autó nem melegszik túl? Hőgombák, jeladók is lehetnek lehet behalt és nem küld jelet a ventinek az meg nem kapcsol ugye csak úgy Ha ezek rendbe akkor megadta magát a venti bár ilyen fiatal autónál elég mókás lenne de nem lehetetlen..
-
-
válasz keroatis #15938 üzenetére
Ha a benti, akkor nagy eséllyel a "fűtőmotor ellenállás", vagy "előtét ellenállás"-nak hívják, az szokta magát megadni. (nevezhetjük típushibának is a te szériádnál)
Ilyesmi: [link]Hangja egyébként nem volt, nem zörgött, kerregett??? (mert az is lehet, hogy esetleg valami belső szigetelés darab pergett bele és megszorult --> nálam ez volt).
Cserélni az ellenállást te is tudod, mert lecsatlakoztató, viszont ez a fűtőmotoron van rajta.
Ami a rossz hír, hogy ki kell hozzá venni a ventit, ami nem egyszerű mutatvány, de megoldható otthon is. (ilyen időben, csak garázsban)
A szakembereket nem erőltetném, én megkerestem kettőt is, mind2 olyan összegeket mondott a szerelésre, hogy majdnem összeestem, ki akarták hozzá szedni az egész műszerfalat, pedig nem kell. Így magamnak megcsináltam egy jó félnapos móka volt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz keroatis #15948 üzenetére
Bentről, a vezető oldalról bontható.
Ki kell szedni a fék és a gázpedálokat, majd a középső box oldalán az összes műanyagborítást. A kárpitot valahova félrehajtogatni, majd kiszedni az utastér merevítőt (ez elég jó kis művelet), ezután férni hozzá a komplett fűtőmotorhoz, ventilátorostul.
Amit majd szintén elég nehéz kiszedni, mert nagyon kevés hely van és a tetején van ez az ellenállás, ami megszokta magát adni. Gondolom multiméterrel ellenőrizhető.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz keroatis #15950 üzenetére
Igen inkább időben több, főleg, hogy rossz helyen van sok csavarnak a hozzáférhetősége, meg úgy az egész sz@r helyen van, így elég nehézkes/lassú a kivitelezés.
Én pl háton fekve, a derekam pont a küszöbön, lábam kint --> na így csináltam, aztán órákat ilyen pozícióban eltölteni elég kemény...20 percenként meg kellett állnom.
ITT van pár kép, sajnos nem, fotóztam végig az egész műveletet...
Illetve igen, mindenképp jó időben vagy garázsban érdemes nekikezdeni. (esetleg ha nincs garázsra lehetőség, akkor valami nagyobb multinak a mélygarázsa??? nálunk pl. az egyikben 150ft/óra és van olyan része, ahol senki vagy kevesen állnak, ott simán bevállalnék egy ilyet.)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
válasz keroatis #15957 üzenetére
Ez nem csilingelő hang, hanem kattogó, mintha egy relé, vagy kapcsoló ki-be kapcsolna...
Valami hasonló hangja van nekem is, lehet a motortérből én is jobban hallanám, majd hallgatózok.
[ Szerkesztve ]
-
válasz keroatis #15986 üzenetére
Nekem ~320k km van benne, (106ló) eddig ami motorikusan bele lett nyúlva, az 2 csúcs felújítása, 207k km-nél. (illetve 200k km-nél a szokásos hajtókar csapágy csere).
Ezért is kérdeztem a km-ert. Meg emlékeim szerint FerNandor kollégának is van benne km bőven és ott sem volt még semmi komoly,
Sőt a cégesekben is olyan 200k km után voltak pl. csúcs problémák (egyszeri csere), meg az egyiknél turbó csere...nagyjából ennyi. Azok most lettek eladva 280k és 230k km-el.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
válasz keroatis #16027 üzenetére
hát én nem tudom, de ha írtad, hogy kompletten ki lett cserélve meg felújítva, megtisztítva az egész rendszer, akkor nem hiszem, hogy gyári selejt másodszorra is, meg utána megint.
nem értek hozzá, de olyan, mintha nem lett volna kiküszöbölve az eredeti probléma, ami az elsö meghibásodáshoz vezetett, így a többi utána következö új dolgok, felújítás, tisztítás, szinte fölösleges volt.
lehet, hogy pl a magasnyomású a szar, és küldi a fémreszeléket, az meg elöbb-utóbb meghozza a bajt. szerelöm mesélt ilyet, hogy megcsinálták valakinek a rendszert valahol, kicserélték csak a porlasztókat. utána ment az autópályán ausztria felé, es jött a fémreszelék, valami történt és szépen az ezervalahányszáz Bar lyukat ütött a motorban.. vagy valami ilyesmi, nem értek hozzá, azért nem is tudom normálisan elmondani.mindenesetre ez nem normális/selejt dolog szerintem, hogy ennyiszer tönkremegy a rendszer, még akkor sem, ha "kényes" a Delphi rendszer..
nem lehet, hogy céges autó volt?
Biker szívott sokat a Scenicjével, de az meg úgy emlékszem taxinak volt használva elötte..[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Építő/felújító topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gitáros topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Formula-1
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest