Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • keroatis

    tag

    válasz ESP #15979 üzenetére

    Azt még ki is felejtettem tavaly nyáron volt légzsák szallagkábel szakadásom, bontottan is egy vagyon 25-30k., a röno szervizben ha jól emlészem 76k- mondtak csak az anyag költségre.

    DE ITT A LEGOLCSOBB MEGOLDÁS ÉN IGY JAVITOTTAM KI AZÓTA JÓ:

    Ez csak akkor mükszik ha csak a szallagkábelszakad el és nem törik a belselyében semmi.

    A régi szallagkábelt ki kell forrasztani, leméred a hosszát, nekem volt egy hibás Epson Stylus DX4000 nyomtatóm, kiszedtem belőle a szallagkábelt, méretre vágtam, majd annyi szálat hagytam csak meg ahány szálas volt a gyári szallagkábel mert az epsoné jóval több szálat tartalmaz, de egy tapétavágó kés csodákra képes.
    Utánna beleforrasztottam mint ahogyan az eredeti volt, összeraktam, nem azonnal de egy pár km. megtétele után eltünik a hibaüzenet a műszerfalról, és örülsz.
    Nekem bejött és lassan egy éve volt a csere azóta jó! :R :Y

  • keroatis

    tag

    válasz ESP #15979 üzenetére

    Tudom a passat meg az opelok fogyasztása az igen alacsony, a tesom H astraja 120le. 150-170km/h tempoval jár mert 5-600km utazikl és neki 5.2L az átlag fogyasztása de van amikor jobban bele lép.

    A röno hátszélel alig éri el a 167km/h végsebességét és ami nekem van csak 82 lovas, 6. éve van meg a diesel de ha jövőre eladom soha többet!

    3 éve porlasztó szett csere kannás tankolás után, volt vezérmüszij szakadásom előirt csere után 60e. km megtétele után de csak egy tárcsát kellett kicserélni mert a rönok úgy vannak megoldva szakadás esetén egy alu ék van a vezérműszijtárcsánál és az szakad el nem a vezérlés verődik össze " Ezt a rönyonál egy szaki mondta", meg hát bele kellet vennem a komplet vezérmű szijat görgökel + tárcsa vásárlás bontottan.
    Hátsó kerék agy csapágyat kellett cserélnem 90e. km-nél, 147e. km-nél másodszorra megszólalt, szét lett szedve és a csapágy újra fel lett töltve zsÍral mert beszáradt,azóta jó.
    Tavaly nyáron 2 porlasztó szettem ment oda és nem javitották ki gariba, pedig csak 2 hetet használtam a feújitottat, mivel mikroszkoppal ellenörzik a porlasztót és azt mondták szennyeződést találtak benne, majd vettem gyári bontotat azóta jó.
    Őszel turbót cseréltem mert mögöttem nem lehetett látni úgy füstölt a kocsi, majd most megadta magát az utastéri fütő ventilátor vagy az azt szabályozó elektronika. :(((

    Ahogy az elején megszerettük úgy ábrándultunk ki belőle.

Új hozzászólás Aktív témák