-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#32577792
törölt tag
válasz
mateo91 #70527 üzenetére
A 2.0dci motor nissan termék, legendákat mesélnek a megbízhatóságáról. Nekem 1.5dci-vel van a faceliftes L3, én szeretem az autót.
A 131 sokszor volt valójában 150 lovas, de azzal sem egy gyorsulási bajnok.
Láncos vezérlés, ami elvileg örök élet meg egy nap, gyakorlatban azért érdemes cserélni őket. Az már DPF-s, amiről laguna fórumban olvashattunk rémtörténetet talán kettő autónál, de egyre tuti emlékszem. Motorikusan elég jó konstrukció. Szerkezetileg pedig semmi különös nincs náluk. Nálam a szokásos cseréken felül a klíma kompresszort kellett cserélni, kétszer adta meg magát, egyszer újat vettem, az 1 év 1 hetet bírt, végül sikerült javítani, így picit olcsóbb lett, mint egy új. Motortartó bakok amik szintén cserések szoktak lenni, lengéscsillapító rugók viszont eltörhetnek idővel. Nálam is volt már, 2011-es, 200e km-el. Futóműve nem a szokásos franciás, inkább mondanám feszesnek, főleg a Laguna2-höz képest. Olajcsere gyári 30e km-t el kell felejteni, én felezni szoktam. Használati módtól függően érdemes olajat is választani hozzá. Tény, hogy a gyári Elf olcsóbb, de az is tény, hogy egy átlag felhasználó (én pl.)észrevétele az, hogy amíg az Elf a csere időszak végére, olyan 3-4dl-t elfogyasztott nálam (ismét jelzem, 1.5dci) addig egy drágább Xado esetén semmit eddig. Maradt a végére amiért szeretjük a párommal: maradt olyan franciás, nőies (elnézést a hölgyektől), szeret itt-ott morogni, zörögni, ciceregni. Van akit zavar, mi megszoktuk 10 év Laguna használat utánMár hiányozna, ha nem csinálná. Néha rászólok, hogy lecseréllek egy másik nőre... Aztán vagy elhallgat, vagy nem
Van fórumtárs, aki szétszigetelte, mert őt zavarta
-
rob210
Topikgazda
válasz
mateo91 #70527 üzenetére
Gondolom kombit néztetek.
A hátsó rugókat alaposan nézzétek át, mert azt ilyen idős korára előszeretettel eszegeti meg.
Illetve üljetek be a csomagtartóba, ha nyikkan nyüszög, akkor a hátsó hídszilent is cserés.
Elől a lengőkarok és a stabpálca szokott elmenni bennük, illetve a már említett motortartó bakok, aminek nem olcsó a gyári pótlása (46e) a többi márka meg sajnos semmit nem ér. A motor maga jó konstrukció, de ha városban lesz használva akkor sokat kell majd kényszer regenerálni.Renault power
-
#32577792
törölt tag
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz
mateo91 #70547 üzenetére
Az adblue az katalizátor adalék NOx csökkentésre. A DPF pedig részecskeszűrő.
Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch