Új hozzászólás Aktív témák

  • #32577792

    törölt tag

    válasz mateo91 #70527 üzenetére

    A 2.0dci motor nissan termék, legendákat mesélnek a megbízhatóságáról. Nekem 1.5dci-vel van a faceliftes L3, én szeretem az autót.
    A 131 sokszor volt valójában 150 lovas, de azzal sem egy gyorsulási bajnok.
    Láncos vezérlés, ami elvileg örök élet meg egy nap, gyakorlatban azért érdemes cserélni őket. Az már DPF-s, amiről laguna fórumban olvashattunk rémtörténetet talán kettő autónál, de egyre tuti emlékszem. Motorikusan elég jó konstrukció. Szerkezetileg pedig semmi különös nincs náluk. Nálam a szokásos cseréken felül a klíma kompresszort kellett cserélni, kétszer adta meg magát, egyszer újat vettem, az 1 év 1 hetet bírt, végül sikerült javítani, így picit olcsóbb lett, mint egy új. Motortartó bakok amik szintén cserések szoktak lenni, lengéscsillapító rugók viszont eltörhetnek idővel. Nálam is volt már, 2011-es, 200e km-el. Futóműve nem a szokásos franciás, inkább mondanám feszesnek, főleg a Laguna2-höz képest. Olajcsere gyári 30e km-t el kell felejteni, én felezni szoktam. Használati módtól függően érdemes olajat is választani hozzá. Tény, hogy a gyári Elf olcsóbb, de az is tény, hogy egy átlag felhasználó (én pl.)észrevétele az, hogy amíg az Elf a csere időszak végére, olyan 3-4dl-t elfogyasztott nálam (ismét jelzem, 1.5dci) addig egy drágább Xado esetén semmit eddig. Maradt a végére amiért szeretjük a párommal: maradt olyan franciás, nőies (elnézést a hölgyektől), szeret itt-ott morogni, zörögni, ciceregni. Van akit zavar, mi megszoktuk 10 év Laguna használat után :) Már hiányozna, ha nem csinálná. Néha rászólok, hogy lecseréllek egy másik nőre... Aztán vagy elhallgat, vagy nem :) Van fórumtárs, aki szétszigetelte, mert őt zavarta :)

Új hozzászólás Aktív témák