-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #70451 üzenetére
Én a Meganeon épp azon gondolkodom, hogy vegyek-e jobb csak tárcsát, vagy vegyek valami olcsóbb komplettet? Sokat természetesen nem akarok rá költeni, mert alig fut az autó.
(Pedig fateréknél direkt elraktam legutóbb a tárcsákat, hogy majd abból nyugodtan kiszedjük a csapágyakat... erre fater kidobta )http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
zsizsef
senior tag
Üdv!
Pénteken mennék diagnosztikára.
Jelenség: indítás után ingadozik az alapjárat (néha leáll), aztán beáll a megszokott kb 750-re, gázadáskor mintha "tüsszentene" a kocsi, leesik a fordulat, alacsony fordulatról nehezen gyorsul olyan "erőtlen". Hibalámpa a nem világít. Folytószelep tiszta. -
#89309696
törölt tag
A régi váltómon a difiből ami kijön ricnis tengelyvég amire rámegy a féltengely. Ha azt kézzel pörgetem akkor daráló hangja van a difinek és a ricnis tengely is ki-be ugrál kb 2mm-t. Ez normális jelenség vagy ezen a váltón a difi is már ennyire meg lehetett pusztulva?
-
z00li
senior tag
Sziasztok!
Esetleg valami tipp erre a hibajelenségre?
Valamint szeretnék négyévszakos gumit rakni a Twingora, de nem tudom milyen méretet válasszak. Jelenleg 165/65 R14 van rajta, de ha minden igaz akkor 155/65 R14 a gyári méret. Év elején a Nexen-t néztem, de akkor végül elmaradt a vásárlás.
Javaslatokat előre is köszi!
Üdv: Z
-
-
Ganz-[HUN]
addikt
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Gombinyó
őstag
válasz Ganz-[HUN] #70462 üzenetére
Te is Kmét?
-
asvald
senior tag
Sziasztok! Megane classic 1,6 . 90le j 96-97évj boldog ,boldogtalan tulaja vagyok !
Olyan problémám van a kocsival ,hogy nem működik az immobilizer !
baypass kód (vagy mi) az meg van , így tudom használni a kocsit, de lezárni már nem tudom
Erre esetleg van valami megoldás-:
kiiktatni , esetleg új kulcsot beszerezni/programozni, javítani ?Előre is köszi
A rossz szándékkal mondott igazság, többet árt, mint bármely hazugság!
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Ganz-[HUN] #70462 üzenetére
Tökös lehet az biztos, hogy bevállal egy ilyen ritkaságot. Ugyanakkor biztos kényelmes egy darab.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Gombinyó #70463 üzenetére
Tiszakécskea
Új Válasz 2019-10-03 21:43:56 (#70466) CactuS A tökösség ott nyilvánul meg hogy sajnos a renault legorsszabb autójaFurry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Jaded
senior tag
-
drk88
senior tag
Hali,
Ma arra mentem le reggel a parkolóba h levan törve az anyós oldali visszapillantón a kábelen lógott se papír se semmi h nesze vagy vmi jobb sárvédőn is van egy csík, de szerencsére a másik kocsi darabjai ott voltak úgy h azokat elraktam.
Az autó az Clio2 2004 es 1.4 16v 98le..tudnátok ajánlani oldalt ahonnan tudok ilyet vásárolni akár bontottan vagy újonnan..nem tudom h ezen az oldalon volt e a hőmérséklet érzékelő..elektromosan állitható és nem volt benne fűtés..
Előre is köszönöm.
-
mdav88
senior tag
Sziasztok!
Mostanában egész jól muzsikálnak az itthon lévő renaultok, ezrét nem is nagyon írtam, ám egy furcsa dolgot szeretnék megkérdezni, amire nem igazán találtam megoldást. Mostanában vettem észre, hogy a Laguna pedáloldalon alul komolyan felmelegszik, de a berendezés ránézésre jól működik, állítódnak a lapátok, változik a hőmérséklet és működik a klíma is.
Kiszedtem a klímapanelt, benéztem nincs-e lecsúszva valamelyik cső, de annyit láttam, hogy a szivacsok elöregedtek, vagy hiányoznak az első lábfűtéshez vezető úton, de a hátramenő csövek nincsenek lecsúszva.
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz Ganz-[HUN] #70462 üzenetére
Van ilyen tőlem 2 utcára 16 kerbe már egy jó ideje egy ilyen hehe szvl nem olyan ritka...
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Ganz-[HUN]
addikt
válasz Steven #70471 üzenetére
fél éve keresek egyet az utakon, az elmúlt két hétben találtam véletlen kettőt is. azon kívül nem.
Furry /// Psszt, srácok, kértek egy kis szocializmust? - egy random ember a '18-as öszi mondoconon /// ThinkPad T480s, T60 15" FlexView IPS SXGA+ /// Asus P9X79-E WS, Xeon E5-1620v2, Noctua NH-D14, 980Ti, Sony DTC-ZE700 DAT, MX Master 2S, Shure SRH-440A, OLED ToTK Switch
-
Egy dolog hiányzott az autóból, amióta megvettem: az ülésfűtés.
Végre ma pótolva lett, profin beszerelték.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
drk88
senior tag
Vettem uj tukrot homeros meg minden de nem mutatja a homersekletet ahogy eddig vissza dugom a regit az meg igen..vmit kell ezzel meg csinalni? dobozara is ravan irva h homeros meg latom h rajta van az a kis pocok es ehhez a motorkoduhoz neztem direkt
-
-
FRENK1988
veterán
Scenic I-nél hogy kell levenni az A oszlop takarót?
Az asszony meglepett egy BT-s JVC fejegységgel és annak a mikrofon kábelét kellene elvezetniNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
angyalpc2
aktív tag
Clio 2-esnél volt egy pár verzió váltás...
Az egyik ilyen már a 2009-es 5. fázisnál volt.
A visszapillantó tükör burkolata különbözik a többi évjárattól.
Lehet tudni hogy az a fekete műanyag burkolat betét mi célt szolgál?
Koptató, hogy ne üssük le a fényezést? Vagy valami aerodinamikai léterelők a kis csíkok benne? Pl szélfütyülés ellen?
(egyébként a brazil clio mio-n is megtalálni ha színre fújt)
Van ötlete valakinek?[ Szerkesztve ]
-
-
MC Pite
veterán
Jó a Nexen.
165/60 kéne, 2%ot nem húznék rá. Nexenből van is ilyen.Nexen N-Blue4S WH17 75 H - Méret: 165/60R14
Más:TPMS
Megane 3 szó nélkül mutatja az új gyári szenzorokat(téli kerék) , a programozni kell infó az baromság.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Nordik
őstag
Múltkor írtam, hogy osszefolyt a belső visszapillantom. Szereztem bontottan, de nem tudom leszedni a régit. Van egy talp ami ragasztva van a szélvédőre és arra kell fellpattintani. De nem akar engedni hiába feszegetem. Akitől vettem ő simán lerántotta. Hát én nem merem. mennyire lehet ezeket feszegetni, félek magamra rantom a szélvédőt. Vagy menjek inkább szelvedoshoz ezért?
-
válasz MC Pite #70482 üzenetére
Érdekes, pedig elvileg ugyan az a technika, mint a laguna 3-nál.
Lagunánál nem látja az újat, szépen, kerekenként fel kell éleszteni a szenzorokat, majd hozzátanítani az autóhoz.Eleve, ha automatikus lenne, honnan tudná az ecu, hogy melyik-melyik kerék?
Vagy a tiéden valami másféle a technika.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz LamerGyuri #70485 üzenetére
8 kereket tud elmenteni, nem tudom mitől függ, de ide is lett linkelve már kép a szoftverről. Ő megvette a +4 szenzort és bekerültek a másik 4 kerék helyére ami eddig empty volt. Ha megint venne 4 új szenzort ahhoz már programozni kell, mert a régieket nem felejti el.
[ Szerkesztve ]
-
válasz #89309696 #70486 üzenetére
Két szett kereket lehet elmenteni (8db), télinek és nyárinak hívja a diag is.
Viszont minden egyes szenzornak van egy címe/sorszáma (olyasmi, mint a hálózatoknál a mac adress). Tehát nem tud bármilyen egyéb szenzort önmagától betanulni.
A címe szerint kell hozzárendelni egyesével:
nyári JE
nyári JH
nyári BE
nyári BH
stb. ....A diag szoftvere (új, vagy még az autóhoz nem használt szenzoroknál) szépen egyesével, megjelölve (je, be, stb....) kéri, hogy a megfelelő eszközzel aktiváld a szenzorokat.
No, ezután következő évben már valóban semmit nem kellet csinálnom, csak felraktam a nyári kerekeket (természetesen mindegyiket az előző évben feltanított helyre) és onnantól párszáz méter után szépen felismerte mind a négy szenzort.
2012 laguna 3-nál biztosan ilyen.
Ez a hozzávaló (nemtom a megane 3-ban milyen a rendszer, én az thittem ugyanez)mod.: közben meglestem, ez való megane 3-hoz is.
Akkor nemtom a kollégánál ez hogyan működhet...ez csak akkor működik, ha már korábban ezek a konkrét szenzorok hozzá voltak adva, egyébként nem tudja az uhc hova címezni, ergó nem is a valós kereket mutatná. (ebben renault szervizes ismerős is megerősített, hogy a renault nem tanul semmit magától, hanem egyesével kell felvinni, sőt külön cucc kell a szenzorok felélesztéséhez/aktiválásához)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
donszi
csendes tag
Sziasztok!
2000es évjárat megan scenic
Többször olvastam 3 henger müködésnél gyujtotrafo problémárol, de olyanról mint nekem van nem.. volt, hogy beázott a 3 as gyujtotrafo amit kikelett vennem megtörölni és újra ment mind a 4.. most is eltünt egy henger müködése de sem a szokott sem másik trafo nem volt nedves.. akkor csináltam (4) gyertyacserét, de nem javult meg.. elkezdtem a lehúzogatást.. ha csak az egyeset huzom le egyböl leáll.. ha csak a 4 eset szintén leáll.. a csak a ketteset vagy csak a hármasat akkor nem áll le csak a fordulat csökken.. viszont itt jön 2 csavar.. 1 a 2 es és hármasat egyszerre is lehuzhatom és megy a motor tovább.. 2 kicseréltem az 1 eset a 2 essel, a hármasat a 4 essel, de minden maradt a régi vagyis ugyan ugy megy a motor ha lehuzom a most 2,3 at de egyből leáll ha csak a 1vagy 4 et huzom le.. további ötlet?
Elöre is köszönöm! -
emre
veterán
Rob, mennyire gyakori 2005-ös 1149ccm 43kw twingót 1,4-es thalia ecu-val szerelni?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
válasz MC Pite #70482 üzenetére
Megane hogy mutatja a nyomást, az is kerekenként kiírva??
pl.: nemrég a hátsókat előre raktam (kopásból kifolyólag). Viszont ezt az autó nem tudja, honnan is tudná, így a hátsóhoz írja, hogy felfújtam 2.7-re. Én viszont tudom, hogy ezek a kerekek elől vannak.
Diagon így néz ki, itt lehet egyesével megadni az ID-ket (szenzorokhoz) és akkor hozzárakni a nyári vagy téli szetthez, a megfelelő helyre:
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #70482 üzenetére
(téli kerék)
Ahogy mycso írja persze, minden probléma nélkül, ha egyszer már fel volt programozva.
De ahogy lemerül az elem majd benne, vagy új gumit teszel fel, ne érjen meglepetésként, hogy taníttatni kell őket egyesével.
Van a diagban ilyen funkció és amíg nem programozod vele fel téged fog a legnagyobb meglepetés érni.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
nulla azaz semennyire.
Az nem gyári megoldás, hanem tuning.
Azaz plusz le teljesítmény érhető el a nagyobb ccm es ecuval. (más befecskendezési idő)
Illetve sokszor pótolják vele, mert a twingóé döglik, a thaliaé meg örök mint a nyomor.
Aki ért hozzá, csak egy két dolgot kell módosítani benne és már megy is.
(immo miatt is szokták, cserélni a vezérlőt)Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz donszi #70498 üzenetére
Igazán nincs mit.
De ez a lehúzogatós módszer se nem egészséges, se nem szakszerű.
Volt már olyan akihez ilyen hiba miatt kimentem és mire felhívott ecu csere is lett, mert ellőtte a vezérlő áramkőrt. Pedig neki a 3-as injektor volt letapadva, tehát feleslegesen húzogatta a trafókat. Olyan is volt már, akinél a kábel volt megtörve, ilyen esetben is hiába cseréled a trafót. Ki kell zárni a hibákat lépésről lépésre, ha nincs diag, legalább egy multiméter legyen. De ez a lehúzgálom, ez nem megoldás. Tényleg árt a motornak![ Szerkesztve ]
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000