-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
-
Bass
addikt
Sziasztok elment a tolató lámpám,mind a kettő és nem izzó hiba. Hol található a kapcsolója?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #70652 üzenetére
Pl, tpms rendszert abszolút nem. Kéziféket tesztelni lehet, állítani nem. Műszeregységet, asszem tesztelni tud, viszont ott állítani/aktiválni/tiltani semmit. Ablaktörlőt sem látja.
Most hirtelen ennyi.Jah viszont pl. a 4kerék kormányzásról elég sokmindent lát, tud tesztelni, meg lehet aktiválni/deaktiválni.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
LamerGyuri
senior tag
Bár nekem "alap" az autó, de nem vagyok hasraesve a Clip-től egyelőre. A héten kezdtem vele ismerkedni; hát, láttam már jobb szoftvert is..."fura" (franciás?") menü, semmi nem ott van, ahol gondolod, gyenge fordítás, továbblépéshez írd be a kódot: aha. Csak nincs megadva, hogy mit. Aztán státusznál mégis kiderül, hogy átírta azt, amit szerettem volna. Szóval ja.
Ha már biztosan kezelem, erre jársz, ránézhetünk a tiédre, hogyan, és mit tud többet a Clip."Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Tegnap vettem át egy új 1.33 Capturt a 150 lovas EDC változat Intens felszereltséggel. A kocsi eddig király, egy bajom van, a mirrorlink.
Nekem egy Iphone X-em van és ha összedugom akkor semmi nem történik illetve kiírja hogy ismeretlen blueotooth eszköz azt annyi. A kocsiban R-Link van a menüpontok között csak Android Auto-t találtam de ezt talán értem mert a Car Play-t azt gondolom nem is tudja a kocsi.
Hívtam az értéksítőt azt mondta csak össze kell dugni és megy. Már 2 különböző zsinórral próbáltam és nem megy egyikkel sem, szóval szerintem nem csak össze kell dugni.Az volna a kérdésem, hogy itt tud-e valaki valami egyéb trükköt amit meg kell tenni vagy engedélyezni kell akár a telefonon akár a kocsin.
Neten nem találtam megoldást rá.
Előre is köszönöm a segítséged!Köszi.
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #70646 üzenetére
Renaultoknál nincs skandináv fény opció (ha van gyújtás, felkapcsolja a tompítottat és helyzetjezőt)? Az is jó lehet neked (sőt, annak van értelme, a helyzetjelzőn akkumerítésnek nincs).
Vagy ez 5000től elérhető, összesen 0,3A ennyit egy másik fogyasztóra (ami gyújtáson megy) is még ráakaszthatsz. 11k-ért pedig a jobb elektronikás van, ott csak vezérlőszál elég: [link]
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
makszi
aktív tag
válasz rob210 #70660 üzenetére
Szia!
Azt az infót kaptam másik fórumon, hogy sajnos nem fog működni, mert a Captur nem kompatibilis az IOS rendszer CarPlay applikációjával. Androidos telefonnal simán megy, persze fel kell telepíteni a telefonra az Android Auto applikációt, aztán USB-n keresztül már működik is Link: https://www.apple.com/uk/ios/carplay/available-models/
Az összes Renault típus támogatja az Apple Car Play-t de a Captur az egyetlen amelyik nem -
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #70657 üzenetére
Nekem nem skandináv fény kell. Hanem ha leállítom a kocsit akkor a tompított is marad, pedig átkapcsolhatna helyzetjelzőre, ennyire okos már lehetne. A Lada is tudja ezt, azon gyújtás nélkül nem is lehet tompítottat kapcsolni. Az M1-nél meg simán kulcs bedugása nélkül is kapcsolható a tompított, a refi, meg a ködlámpa is.
[ Szerkesztve ]
-
KDavid17
aktív tag
Sziasztok
Van egy megane 3m( kombi, 2012) és el volt rohadva a rendszámtábla világításhoz tartozó csatlakozó, ilyet nem tudjátok honnan tudnék szerezni? -
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #70668 üzenetére
Igen, leírtad. Én meg azt hogy úgy lemerítenéd az akksit, ezért nincs értelme szerintem.
Azt hittem azt szeretnéd nappal is legyen fényed, és ne kelljen kapcsolgatni fel-le/ne maradjon úgy. Vagy nem jövök rá igazából mit akarsz (ha a skandifény se lenne jó meg drl sem), vagy elbeszélünk egymás mellett; mindegy.
Elúzú autón is, meg most páromén is drl-t installáltam; így a digitműszerfal nappal normálisan látszik, nem dimmeli le; és legalább úgy látszik (főleg a korábbi ATU) mint a tompított, nem kell középkonzolban meg rendszámnál meg egyéb szutyok helyeken izzót (vagy bajuszkapcsolót) cserélni. És se a fel, se a lekapcsolást sem lehet elfelejteni.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
MC Pite
veterán
válasz forceberg #70673 üzenetére
Van rá legális megoldás (gyárinál mondjuk nem biztos hogy megoldható):
[kép]
Ha külön van a DRL és helyzetjelző(!) akkor elég tompítottra a tiltás.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #70676 üzenetére
Rob, említetted hogy takarítsak fojtószelepe ha hidegen ingadozik a fordulat kitartott gázon.
Haynes szerint mindenképp új tömítéssel rakjam vissza; nekiálljak most mert az 5 éves tömítés jó még, vagy ne álljak új nélkül neki?
:RPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Xantomas
őstag
M2 kormányszalaghoz valami szétszedés, összerakás manual van? Kitekertem egyik végállásba, katt, és surlódó hang. Kitekertem másik végállásba, reccs, katt, és check airbag üzenet. Mindezt parkolás közben.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
mycso
Topikgazda
Srácok, kb. egy féléve felvetődött az abrakpriccoló fúvókák kérdése. (nem találom)
Asszem valami opel vivaro, vagy hasonlóét linkelte valaki, ami a laguna 3-al kompatibilis, és porlasztva fújja a folyadékot.
Nem emlékszik valaki a szikkszámra, vagy autóra, hogy eredetileg mire való?“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Nyamiiiii
[link]Renault power
-
#89309696
törölt tag
válasz MC Pite #70672 üzenetére
Pont az akku miatt, ha leállítom a kocsit akkor a tompított átkapcsol helyzetjelzőre és mínusz 2x55W. Aztán meg én lekapcsolom kézzel. Ha elfelejtem akkor meg csipog úgyis ajtónyitásra.
Úgy jutott ez eszembe, hogy egy haveromhoz mentem kórházhoz és kicsit korábban értem oda, beálltam, leállítottam az autót és nyomogattam a telefont közben meg végig világított, mert ugye nem szálltam ki, nem is csipogott én meg nem vettem észre bent ülve. Csak mikor ő odaért és megnyitotta az ajtót 20 perccel később csipogott akkor vettem észre. Egy átgondoltabb kocsi képes erre, egy filléres relé az egész. Meg eleve logikátlan, hogy miért lehet lámpát (nagyfogyasztót) kapcsolni gyújtás nélkül. Közben meg a Lada tudja ezt. Igaz abban nincs csipogó, nyilván amiatt oldották meg így.Emiatt nem fogok most forrasztgatni reléket, ez a tervezőrészleg dolga lett volna annak idején. Csak megemlítettem, hogy ilyen apróság belefért volna még. Mint ahogy az is, hogy ha kinyitom távval és nem nyitok ajtót akkor visszazárjon. Ezt egy 206 tudja ami sokkal fapadabb autó a Meganenál. Meg akkor belemehetünk abba, hogy az anyósnál miért nem automata az ablak mikor a másik oldalt igen, ott is csak két fillérnyi cucc kell hozzá.
DRL-t én nem szeretem, nem világít hátul és ez engem zavar. Mindig felnyomom a tompítottat. Meg hülyén néz ki egy öreg autón, elüt róla mindenképp.
-
MC Pite
veterán
válasz #89309696 #70687 üzenetére
Jó látási viszonyok között (ekkor kell a drl) mi a fenének hátul sokaknak az 5 wattnyi 50 lumenes(!) izzó sosem értem. Pont akkor nem látszik belőle sz*r se. Csinálhatok pár képet hogy mennyire látszik, plusz megint más kérdés ha nem lassítunk és állunk az úton, haladáskor mennyit ér.
Kinek a pap, kinekba papné.
De retró drlr-e szinte legális megoldás van, vezérlővel, 'két izzószálas':
[kép]
Szerk: indexhez megy, lehet nem egyértelmű. 99%ban pont mint a drl, előre szélesen vetít 21W-al.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
FRENK1988
veterán
Sziasztok.
Meglett a fejegység, de az a gondom hogy gyújtás ráadása (én megvárom míg a kontroll lámpák elalszanak) után bekapcsol és inditózáskor a rádió kikapcsol. Lehet ez ellen tenni valamit?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
atosan
veterán
válasz FRENK1988 #70689 üzenetére
Szia,
Be lehet úgy kötni, hogy gyújtás ráadáskor ne kapcsoljon be. Így indítózás után neked kell külön a rádiót bekapcsolni. Ezt tudom biztosan, azt nem hogyan kell ezt így bekötni. Azt még tudni kell, hogy kikapcsolni is külön kell a rádiót miután leveszed a gyújtást. Abban nem vagyok biztos, hogy az indítózásnál kikapcsol efektusra van e megoldás. Az autóhifi topikban kérdezz rá.[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
LamerGyuri
senior tag
válasz KDavid17 #70693 üzenetére
Bontó vagy Kína.
Valahol a külső felületen van egy számsor, az alapján el tudsz kezdeni guglizni.Robi81: szintén a keleti szálat ajánlom, ott vettem én is; amikor itthon kerestem, kb.aranyáron ezrekért akarták adni a max. 300 forintos pogácsát. Vagy én kerestem rossz helyen
[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #70696 üzenetére
Nekem jéghokikorong lett, valami olcsó kínai vacakot vettem ami nem drága.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest