Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz cris78 #30208 üzenetére

    nem kötelesek cserés készüléket biztosítani a javítás idejére, de szoktak adni, csak kérni kell, ritkán utasítják el, hogy pont nincs bent...stb.
    amennyiben a javítás nem megoldott, és azonos - új - készülékre sem tudnak cserélni - ezt sem 100%, mivel volt már rá példa ismerősi körben, hogy volt még raktáron olyan készülék, amit papíron már nem forgalmaztak -, úgy elállás, pénz vissza, és akár már ott másmilyen készülék vásárlása - jogszabály szerint más típusra nem cserél(het)nek, persze megoldott a megfelelő lepapírozás, és az előfizető úgy jön ki a végén, hogy más típusra cserélték ki a már nem forgalmazott/problémás készüléket, de ez így ebben a formában nem igaz, csak a végeredmény látszik úgy, mondjuk aki el sem olvassa, hogy milyen papírokat ír alá, csak örül, hogy kapott másik/jobb készüléket...
    az utolsó kérdés arra vonatkozik, hogy régebbi hűség ketyeg tovább, tehát adott készülék más típusra történő "cseréjével" is ténylegesen lejár az eredeti időpontban a hűség, vagy újraindul?

Új hozzászólás Aktív témák