Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D@ve89

    tag

    válasz Derek V. #39843 üzenetére

    Szerintem senki nem kötelezi a Telekomot arra, hogy a Skype-nak megfelelő szolgáltatást nyújtson, így aztán nem is vonható felelősségre, pláne hogy a teljes szolgáltatás palettában találhatók olyan csomagok, amelyek "Skype-kompatibilisek". Már ha jogászkodunk. :) Hirdeti is, hogy nem fog menni bizonyos csomagokon, ha valaki ennek ellenére mégis megköti azt a szerződést, ott jogilag nem nagyon vonható felelősségre a szolgáltató.

    Az más kérdés, hogy ezt minket előfizetőket mennyire érint rosszul vagy sem, de amúgy ezek a VoIP hívásokra való szoftverek a fizetős részükkel főleg, elég csúnya lehúzások a szoftverfejlesztők részéről a hálózatot szolgáltatók irányába, gondolj csak bele: a szolgáltatók több százmilliós, milliárd forintos hálózatokat építenek, update-elnek, karbantartanak, üzemeltetnek, és akkor jön egy kis fejlesztőcsapat, aki pár számítógépen (relatíve nulla befektetéssel) ír egy programot, ami a drága hálózatot használja. Ráadásul egy iparági versenybe beszállva a hálózatot fenntartókkal, fizetős szolgáltatást is kialakítanak (kvázi ugyanazt a hanghívás lehetőségét kínálják), amiből ők nem fizetnek a hálózatot fenntartók felé, holott azok nélkül nem tudnának semmit se csinálni. Szóval remélem érted a problémát, ahonnan egy a korlátozósdi kiindult.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák