Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Dj.Kütyü #57441 üzenetére

    egyrészt nem hinném, hogy a szolgáltató külföldön szervizeltet, másrészt kérdezz rá a szolgáltatós illetékesnél, hogy hová küldték javításra, hátha szolgálnak érdemi infóval.
    nem egy céget dob ki a kereső magyarországon, akik device care szervizpont (hivatalos márkaszerviz címen hirdetik magukat) is egyben (nem átvevőhely, ami csak az, azt külön jelzik), nézz rá itt; link
    azt nem tudom/tisztem látatlanban megítélni, hogy mikor indokolt vagy sem a hosszú intervallumú ügymenet, de ha a szolgáltatónál kerül leadásra a készülék, akkor eleve néhány nap többletet jelent, amíg ők továbbítják azt a szervizbe, illetve onnan visszaküldésre kerül hozzájuk.
    részletes információk itt; link
    a vonatkozó jogszabály ebben a sorrendben írja elő a jótállási/szavatossági jogokat; kijavítás < kicserélés < árleszállítás < elállás
    amíg indokoltabb a kijavítás a kicserélés helyett, addig sumákolásról szó nincs!

Új hozzászólás Aktív témák