-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lexpakesos
csendes újonc
válasz Daffni2 #43049 üzenetére
Szerintem nem ugyanaz a kettő. Hiszen a pék nem tudja ki vagyok. Nem kér személyit. A Voda kér. A pék nem tukmálja rám a kenyeret, de a voda igen, tukmálja a dolgait. Mondjuk annyira nem gáz az előre fizetés, csak furcsa na.
Amúgy meg jó, hogy segítettetek, mert így nem írok nekik feleslegesen reklamációt, így meg nekik nem kell 4 hónap múlva válaszolniuk. Szóval viccet félre téve köszönöm :-).
Különben mindig mikor olvasom a vodavédők írását, mindig rá kell jöjjek, hogy tulajdonképpen engem hatalmas szerencse ért azzal, voda előfizető lehetek. Én hülye meg mindenért csak morgok :-D
Példa. A voda reklámban a rallypilóta úgy vezet, hogy 4G hálózaton telefonról nézi az utat a kihelyezett kamerák segítségével. Én meg Berzence és Nagyatád között konkrétan telefonálni sem tudok, mert 0, azaz zéró térerő van. De a csudának mászkálok én arra. De azért le van vonva az internet előre. Mert hát asztatat ők nem garantálják, hogy én minden esetben tudom használni. Persze a pénzt azt le tudják vonni, mert arra azért gondosan ügyelnek, hogy ki legyen építve a hálózat a bank és a voda között :-). Szóval én legyek megértő, de hát azért kérem szépen, nekik is meg kell élniük valamiből. Csak semmi jó fejség a pógárral. Adunk ilyen karácsonyi 50 megát ajándokba, mert a látszat az fontos. Igaz, hogy 4G-n azt lerántom pikkpakk, de az már az én bajom. Na mindegy. -
Zsocy155
őstag
válasz lexpakesos #43052 üzenetére
A Voda sem tukmál semmit, nem kell velük szerződni, van több szolgáltató.
-
lexpakesos
csendes újonc
válasz Zsocy155 #43053 üzenetére
Eeeeegen... És fegyvert sem tart senki a fejemhez, hogy megvegyem a portékájukat...
Csak az a fránya 2 éves hűség. Igaz? Mikor a boltjukba ha csak bemegyek, az már 2 éves hűség terhe mellett történik. Mikor akar az ember mobiltárcát, az 2 év. Ha akar az ember egy normális netcsomagot, az 2 év. Ahhoz, hogy legyen megújuló internet, ahhoz is szükséges volt az én anyázós levelem a többi több ezer anyázós levél mellé, mert addig nem volt.
A tukmálást nem feltétlenül a reklámlevélre értem. Hanem a reklámokat a tévében, neten, sajtóban is azért gyártatják le sok tízmilióért, hogy vegyük meg igaz :-)?Szóval akarják azért az előfizetőket, de azért ott rúgnak az emberbe ahol érik őket.
[ Szerkesztve ]
-
#08205312
törölt tag
válasz lexpakesos #43056 üzenetére
Aki visszaolvassa az eddigi hozzászólásaim, azt tudja, hogy nem védem egyik szolgáltatót sem.
A kijelentésed logikáját nem sikerült megértenem.
1. "pfúj hűség": gondolom, amennyiben holnap kikerülne a kínálatból ez a típus és csak a hűség nélküli maradna magasabb díjjal, akkor meg a "szemét szolgáltatók árat emeltek" című fejezeten pörögne mindenki
2. nem ismerek olyan szolgáltatást a vodafonenál, amit hűség nélkül ne lehetne igényelni
3. te döntöd el, hogy aláírsz 2 évet vagy élsz a szabadság boldog tudatával
4. félig üres, vagy félig tele pohár tipikus szindrómája: van egy ár 24 hónap hűséggel és van egy ár hűség nélkül.
- a hűség nélküli ár a "hűséges" árból felárral képzett összeg vagy
- a "hűséges" ár a hűség nélküli árból képzett, kedvezményt nyújtó árFüggetlen telefonom, és feltöltős tarifám van. Aki pedig 2 évre aláír és részletre vesz telefont, az ne sírjon!
-
lexpakesos
csendes újonc
válasz #08205312 #43057 üzenetére
1. Igen, pfuj. Mert több kedvezménye van egy diáknak, katonának, kismamának, nyugdíjasnak, feltöltősnek mint egy dolgozónak az előfizetéssel.
2. Pl a mobiltárca (igaz, hamarosan kivezetésre kerül, de sokáig volt és csak előfizetéssel). Persze Telekomnál az is elérhető feltöltőssel. 4G se túl régóta érhető el feltöltőssel. Kedvezőbb internet. Csak előfizetéssel.
3. Én döntöm el. Ahogyan azt is, hogy remeteként élek az erdőben, vagy mobiltelefont használok a XXI. században.
4. Nem. Belekényszerítenek az előfizetésbe. Tetszik neked ez a szó vagy sem. Mindig valami van az előfizetésbe, ami olyan mint a szar a szendvicsben. Az enyémben pl az a szar, hogy ezer forintért benne van 200 mega kötelező internet. Nehogy jól érezzem magam és tényként kedvező legyen.
Nem vettem telefont. Kp-ban vettem független telefont, premier árban. De ettől még szar a Voda és sírást nálad látok. Gondolom azért mert csúnyát írtam a kis kedvencedre.
-
#08205312
törölt tag
válasz lexpakesos #43058 üzenetére
Leírtad a véleményed, én is az enyém. A kettő nem egyezik. Nem probléma
Hogy a voda a kedvencem? Igen, és ezt soha nem titkoltam. Mindig a legkisebb rosszat választom, mert olyan, hogy jó ... nincs.
De itt egy kis infó, hogy megnyugodjon a lelked.
Peace
-
Bozek
nagyúr
válasz lexpakesos #43058 üzenetére
"Nem. Belekényszerítenek az előfizetésbe. Tetszik neked ez a szó vagy sem."
Ki kényszerített bele? Ha a cég, ahol dolgozol, akkor azt nekik kellene fizetniük, szóval mi a probléma? Ha meg nem fizetik, akkor meg se szabhatják, hogy előfizetéses legyél vagy feltöltőkártyás.De egy dologban biztos vagyok: nem a Vodafone kényszerített bele az előfizetésbe, tehát ez miatt őket szidni elég gáz.
-
headhunter
addikt
My Vodafone-on van olyan menü, ahol lehet regisztrálni 2. feltöltő kártyát?
Egy azonosító több telefonszám?
-
#08205312
törölt tag
válasz headhunter #43064 üzenetére
-
kenwood
veterán
Voltam tegnap a vodaban,egy masodik telefonszamra volt szuksegem a meglevo flottas csomag melle.
Uj elofizetesrol volt szo,de van mar egy vodas szamom,igy a meglevo ugyfeles sorszamot kertem ki (70x)
Negy ertekesito volt az ugyfelterben,plusz egy okossarkos srac tokokat pakolt ki a falakra.
Eltelt tiz perc,kozben az egyik ertekesito vegzett az ugyfellel,es elment ebedelni.
Egy masik pedig kiszolgalt ket embert,majd nekiallt facebookozni a mobiljan.
Ereztem, hogy ez igy nem az igazi, ezert gyorsan beszereztem egy ujugyfeles sorszamot is (10x)
Az utanam erkezo 10x sorszamos ember mar sorra kerult,en meg mindig a facebookozo kezelot,es az ujonan erkezo azonnal sorra kerulo embereket bamultam.
Sorra kerultem en is. Termeszetesen nem az a 70x,hanem a tiz perccel kesobb huzott 10x sorszammal.
Megkottuk a szerzodest, ekkor mar kozel egy oraja ott voltam,de ugy jottem el,hogy a 70x sorszamot meg mindig nem hivtak be
A szerzodeskotes alatt ketszer is megkinaltak asvanyvizzel,kaveval,ami nagyon kellemes meglepetes volt.
Mindezek ellenere mindenkepp megerne egy Index fooldalas cikket az, mit is gondol a Vodafone a meglevo ugyfeleirol.
Nekem a botranyos,szanalmas,felhaborito jelzok ugranak be elsore.
Nem lehet egyszeru dolog ott melozni,biztosan napi szinten van balhe abbol,hogy valaki 1.5 oraja var,mig masok azonnal sorra kerulnek.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
#08205312
törölt tag
lehet, hogy tudja használni az internetet
-
DS39
nagyúr
válasz kenwood #43072 üzenetére
hát akkor igazán jól képviselték
egyébként szerintem ez más ügyfélszolgálatokon (nem csak mobil, közműves, stb.) is jellemző, ha meglévő ügyfeles, szerződéssel kapcsolatos menüpontot választasz várhatsz a sorodra, ha újat akarsz kötni, esetleg fizetni akarsz akkor mindjárt pörgetik.
-
laca.1
aktív tag
Üdv. mi az a vodaphone?mi az hogy csomag díj meg készülék dij?brutálís ahogy itt ki vannak találva a csomagok,csoda hogy létezik még ez a szolgáltató.kutya legyek ha értem hogy ha 1ft a telefon ára miért kell 10000e ft készülékdíjat fizetni az testvérek között is 240000e a két év alatt..még a 11672ft csomagdíjra ami két év alatt 280128 ft. az össz a két év alatt---- 520128ft ----de sok embert bedől nekik.Így egy telefonból 1 embertből kihúz fél millió ft JÁ 2év alatt.ISTENEM HOGY ENGEDHETIK EZT TEGYÉK AZ EMBERREL.?(VELEM BIZTOS NEM)
-
#08205312
törölt tag
válasz laca.1 #43076 üzenetére
Az egyik egy szolgáltatás a másik egy termék. Ilyen egyszerű.
Már bocsáss meg: ha neked csak telefon kell, akkor megveheted listaáron is....nem kell hozzá 10 ezres havi díjat bevállalni 2 évre.
Most komolyan: te ha egy pohár pezsgőt akarsz inni (termék) akkor felülsz a repülőre(szolgáltatás)? -
laca.1
aktív tag
válasz #08205312 #43077 üzenetére
Az a bajom hogy a kurv...anny..irja hogy 1ft a készülék ára?miert nem meri ki írni a valóságot miert rejti a betűk mögé.
A valóságot írna így nézne ki:
Pl. Csomag díj 11600ft 2év hűséggel
És+10000ft két évig az az 200000e ft készülék díj. Na szerinted miért nem igy írja?Ezek betegek az tuti.Te elolvastad mit írtam föl fogtad az összegeket?ez nem e világi.más szolgáltatónál meg gondolod magad bármikor kifizetheted a részletre kihozott telefon árat.vodanal 2evig perkalnod kell tetszik vagy nem.[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
válasz laca.1 #43078 üzenetére
Üzletpolitika.
De csak, hogy jó is történjen:
Ma betelefonáltam, hogy 2 hónapja (csomagváltás) óta nem jó a myvodafone, azaz a csomagban foglalt lebeszélhetőséget nem méri..Tudnak róla, sablonszöveg, de kaptam 700 Ft jóváírást, csak mert sorry.
Nem kértem, kaptam.
1x év alatt kb ez volt a 3-4 alkalom, amit maguktól adtak.[ Szerkesztve ]
havri
-
gabor9991
őstag
válasz havri1 #43079 üzenetére
Na akkor ez is egyedileg van elbírálva, nekem a múlt havi számlát meg kellett reklamálnom, mert hibásan kaptam meg, miután ezt korrigálta az ügyintézö, megkértem, hogy amennyiben lehetséges bejelenteném mint hibát, a mobil vodafone alkalmazás hibás műlödését is.Kérem, tegyék már rendbe, ugyanis egy éve nem a helyes adatkeret van a felületen, ami a valós csomagban van, és a felhasznált adatkeret sem fogy az alkalmazás szerint, csak onnan lehet tudni, hogy mennyi adat fogyott el, amikor küldi a rendszer a 80%-felhasználását jelzö üzenetet.A felhasznált percek feldolgozása pedig van mikor egy napos mínuszban van.
Szóval ezt jelentettem volna be, mint hiba, erre azt a választ kaptam, hogy ezt nem lehet hibaként felvenni, mert a technikus kollégák tudnak a hibáról ami néhány elöfizetöt érint és a hiba elhárítása folyamatban van.Köszönik a türelmem.
És nem jóváírást szerettem volna, hanem a hiba kijavítását.[ Szerkesztve ]
-
Bozek
nagyúr
válasz laca.1 #43078 üzenetére
Nem tudom, hogy hol nézted, de a honlap például úgy írja. Az Online shop-ban kiválasztottam az iPhone 6s-t, és ki is írta a következőt:
iPhone 6s (16 GB)
Red Medium EU+ X 2év, e-Packtarifával
21 672 Ft/ hó teljes havidíj
(10 000 Ft/ hó készülékdíj + 11 672 Ft/ hó tarifa havidíja) -
#08205312
törölt tag
Most már illene valamit villantania adat szempontjából is a vodafone-nak. [link]
-
Grande Ale
őstag
Kaptam sms-t a vodofone-tol, ha jól értelmezem erről van szó:
Küldtem is üzenetet így, nem is írta, hogy ez sms lenne, olyan mint a chat. Mibe kerül ez vajon?
Nem próbáltátok? -
#08205312
törölt tag
Vodafone pólus center: tulajdonjog tisztázás menüpontot választottam.
Várakozási idő 2 perc.
Csak hogy a jó dolgok is megosztva legyenek. -
Bozek
nagyúr
Nem hívtak közületek valakit, hogy portfólióátalakítás történt a Vodafone-nál és el akarják mondani, hogy miben érint ez titeket? Engem ma hívott egy hölgy, de elhalasztottam holnapra a beszélgetést.
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)