Új hozzászólás Aktív témák

  • Burt1793

    veterán

    válasz DigitXT #21880 üzenetére

    Én egyedül akkor érzem a hajtás módosításának szükségét az sh-n, amikor egy nehezebb utas felül mögém. Hallatszódik, hogy sok neki a nyélgáz úgy, hogy nem tud felpörögni. Egyedül menve bőségesen elég az erő városban. Ha ennél jelentősen nagyobbat gyorsulsz, azt utána vissza is kell fékezni, mert irdatlan nagy lesz a tempó két akadály között. Nem az számít, hogy mennyire gyorsulsz fel, hanem hogy a folyamatos dugóban mennyivel tudsz menni biztonsággal. Amikor apámnak még az africa volt meg (ami ugye automata, szinte robogó ;] ), 5 percet vertem rá 10 km-en (Pesttől Budakesziig a délutáni dugóban) úgy, hogy ő azzal mindenen átmegy (Demszky csöcs, padka, 50nel) és nagyon nem ma kezdte a motorozást, én meg az sh-val alapjáraton végigmentem a kocsik között.
    Azt meg gondolom nem kell mondanom, hogy amikor lámpától elgyorsultunk egymás ellen, közöm nem volt hozzá, de a hangját legalább hallottam. 😃

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák