Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Burt1793 #21883 üzenetére

    Motor után nagyon lassúnak és nyúlósnak érződik a robi
    Ebben biztos vagyok.:K Én csak 500-ason tanultam, és vicces volt, hogy annak
    mennyire semmi a 70-es tempó az Egéren, miközben robogósok kapaszkodtak
    nyélen, szinte lobogtak a motor után a nagy integetésben. Más dimenzió.:R

    Ettől függetlenül nekem a városi közlekedésben nem hiányzik AKKORA erő, de
    főleg nem hiányzik az a közvetlenség*, és a váltogatás, kuplungcsúsztatás, stb.
    Már írtam többször, még ha le is néznek érte, vállalom: én "robogós" vagyok.:DD
    Bár egy nagyrobogó valójában motorkerékpár, nyilván van hátránya is a CVT-nek
    és a kompromisszumos felfüggesztésnek is, ezeket el kell ismernem.:))

    *: amit országúton hibának érzékelsz (a CVT késedelme, esetleg "nyúlóssága"),
    az a városban áldás, kisimítja az összes manővered. De ezt tudod, max. annyira
    nem, mert az SH eléggé bakkecskésen adja elő a gázreakciót: ne kérdezd miért.
    De azt mondtad, gyorsan szokható volt a Madison lágysága. Na most pont ez a,
    talán már túlzott, lágyság baszódott el. Odavágja a kuplungot, ejti a fordulatot.:(((
    Pedig nem csináltam vele semmit. Azóta kitakarítottam, de az sem segített rajta.

Új hozzászólás Aktív témák