-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #21883 üzenetére
Motor után nagyon lassúnak és nyúlósnak érződik a robi
Ebben biztos vagyok. Én csak 500-ason tanultam, és vicces volt, hogy annak
mennyire semmi a 70-es tempó az Egéren, miközben robogósok kapaszkodtak
nyélen, szinte lobogtak a motor után a nagy integetésben. Más dimenzió.Ettől függetlenül nekem a városi közlekedésben nem hiányzik AKKORA erő, de
főleg nem hiányzik az a közvetlenség*, és a váltogatás, kuplungcsúsztatás, stb.
Már írtam többször, még ha le is néznek érte, vállalom: én "robogós" vagyok.
Bár egy nagyrobogó valójában motorkerékpár, nyilván van hátránya is a CVT-nek
és a kompromisszumos felfüggesztésnek is, ezeket el kell ismernem.*: amit országúton hibának érzékelsz (a CVT késedelme, esetleg "nyúlóssága"),
az a városban áldás, kisimítja az összes manővered. De ezt tudod, max. annyira
nem, mert az SH eléggé bakkecskésen adja elő a gázreakciót: ne kérdezd miért.
De azt mondtad, gyorsan szokható volt a Madison lágysága. Na most pont ez a,
talán már túlzott, lágyság baszódott el. Odavágja a kuplungot, ejti a fordulatot.
Pedig nem csináltam vele semmit. Azóta kitakarítottam, de az sem segített rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tenisz topic
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Linux - haladóknak
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Futás, futópályák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen