-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lehella
senior tag
Elvileg nincs megadva, hogy mekkora területet kellene dugódíj alá bevonni. Ezért is mérhetetlenül f.sz ötlet a teljes Hungária körút meg Alkotás utcán belüli szakasszal számolni, ez tiszta bevételgyár. Ha meg a "szemétunióakarja" szöveget olvasom a hírekben, akkor miért nem lehet mondjuk a kiskörúton belüli szakasszal kipipálni a dolgot? Agyrém
Mostanában fogok autót venni, de a robogó mindenképp marad, eddig úgy voltam hogyha belvárosba kell menni akkor megyek majd vele, otthon és munka között nem létszükséglet a motor, de már anyóséknál a vörösvári úton is fizetni kell, hát a nagy l.faszt
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
Hauptmann
addikt
+1, Digit, szerintem kár volt lemondanod a topicgazdaságról.
Mosquito,
Mi lett a típusfórummal, megszűnt?
Maja ügyben van valakinek tapasztalata a 125-ös és a 150-es gépekkel? Papíron szinte ugyanaz a kettő, 1 Le, meg 0,3 Nm a különbség, de gyakorlatban? A hátsó tárcsafék mikori évjárattól alap?
-
csongi
Topikgazda
Aszaladtam rajta.
Jonak tunik. Elobb a fekcsovet utanna munka hengert szedd le. Konnyebb.
Ha a karmantyut nem kell cserelni ne vedd ki, a munkahengert ne csiszold, es a kivetelhez hasznalhatsz kompresszort is, akkor nem kell a fogoval kuzdeni, vannak hengerek amiknek a kozepebe egy betet van gondolom ho visszatartas vegett.
Alaposan torold ki a fekmunkahengert, ( nem szoszolos rongyal)ne hasznalj eros oldoszeres mosot, pl nitro vagy ilyesmi, talan a legjobb a meleg mosogatoszeres megoldas, nem marja meg a gumit. A porgyurut kiveheted eltorolheted a feszket kimoshatod, majd szaritas. osszeszerelesnel lehet hasznalni fek folyadekot bekenheted a karmantyut vele, es a kulso porgyurunek pedig hasznalhatsz szilikon zsirt. Osszeteszed es levegovel kis nyomason megjaratod kezi visszanyomassal a hengereket. Osszeszerel legtelenit.
Jah az ateresz csavar tomito alateteket csereld, es az uszocsapokat hoallo zsirral kend be, ne csapagy zsirral, az elszaradhat ilyen helyen,hanem rez vagy talan bronztartalmu amit hasznalok.
Jo szerelest , csak a szereloknek el ne aruld
Ha ketsegeid vannak, es ugy erzed nem tudod megcsinalni, hagyd ra, bizd szerelore. A fekfolyadek minden feluletet kepes megmarni vagy nyomot hagy.Jo idotoltest
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Szerintem a fekmunkahenger tipusa alapjan van javito keszlet. Ha bibelodni akarsz akkor a pontos meretek alapjan elkepzelheto hogy lehet kulon is szerezni.
Pl szelepszar szimeringem, motoros boltban 2db 1800ft plusz posta, szimering boltban 1000ft a ket db.
Szoval lehet erdemes futni egy kort eloszor .
De pl a balnanak a fofekmunkahengerehez csak motor alkatreszkent kaphato a karmantyuja, gondolom nem adtak ki a gyartas jogat masnak. 1800ft volt a 2gr gumi
Amit nem kellett volna cserelnem, csak szivatott a legtelanites.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Lehet, nem jött be neki a "ridegtartás"? Mondjuk Luigi sem
biztos, hogy Hammerite-tal kezelte le a vasakat azelőtt.[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Ez a 10-es út nagyon durva még most is. Azt hittem, hogy a vonat és a körforgalom átadásával jobb lesz a szitu. Kéne ide is cikkeket írni mint a 44 milliárdos szégyen vonat felújításról, hátha valamit alkotnak
Holnap fél7 körül kéne befelé mennem, nem tudom hogy bemerjem-e vállalni kocsival, most hogy suli szezon van már.www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
lehella
senior tag
Megtaláltam a csoportot
Én Ürömnél lefordulok, nekem elég ha akkor jó. Igazából a Kolosy felé jártam reggelente, de ott is megy a kavarás a villamos építés miatt, a Zsigmond tér felé kell kerülni, lehetne még a Kiscelin menni, de akkor már inkább a 10-es lenne jobb, az kevésbé hepehupás (lesz új verda és emiatt kicsit most hanyagolom a robeszt, vagyis csak célirányosan a belvárosba használom)www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
huszi.gyb
senior tag
Én tegnap voltam Marcellnél, kifelé még világosban, esőben, ótópályán. Visszafelé viccesebb volt, M3 építkezés, sötét, vizet felverő autók, minimális eső, út nincs lemosva, de azért menj a leállósávban. Kb vakrepülés volt...
Legalább a középsztenderem jó lett, Marcell azt mondta, hogy kár kidobni, megerősítette, nagyon jól néz ki. A többi részére, amit én gánynak láttam csak annyit mondott, hogy veszek rá újat, és az is hamar olyan lesz. A fulladás a hideggel jobb lett, túl sok benyát kap a gép még mindig. Kicsit játszottunk vele, de egy napot rá kell még szánni.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Lehet, hogy nem lesz rá szükség, meglátjuk.. Olajat most nem nagyon eszi, az előzőnél azért "ette" mert légbuborék volt benne, és nem tudtuk normálisan szintre tölteni. A blokk szellőzése még kérdéses, mert ha jól szellőzne nem lehetne ilyen gond. Egyelőre odafigyelek az olajszintre, és kész. Majd kiderül mi lesz télen.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Van pár, tény. Hatalmas volt a forgalom, ha 30-40 autót nem előztem meg, egyet sem. Azért sikerült pár jó vágóképet készítenem a tervezett videóhoz, de elég meredek volt. Mondanom sem kell, hazafelé azért elveszett az élvezet, és a tempót is visszább vettem.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Naja, a gumis gép biztos gallyra vágná... Tehát max 2-3 évre lehetne tervezni vele... Úgy meg húzós lenne a 15-20k fényezésért. Ha meg csiszolunk is, akkor az eredeti festékréteg kuka, ha ez lekopik újra kell fújni...
Jobb lenne valami feltűnőbb, de túl bazárit sem akarok, a világítós meg lehet, hogy az lenne.www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
...vagy éppen alacsonyat: a Suzuki GS500-on most vettem észre, hogy csak 13,8 V körüli a töltés. Semmi gond nincs, pöccre indul mindig, de most hogy látom a műszeren, zavar. Ellenőriztem másik műszerrel is közvetlenül akkusarun mérve, az eredmény ugyanaz. Nem tudom, érdemes-e vele foglalkozni? Alapjáraton 13, 3000 fordulat körül 13,8, feljebb (11k-tól piros) meg inkább csak 13,6...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Golota
aktív tag
Jól emlékszem, hogy neked is Xcitingod van? Érdekelne, hogy milyen feszültséget mérsz töltés alatt. Nekem amíg elvileg működött a fesszabályzó, addig is főleg 15V felett adott le, egyszer mértem rajta 15,5-öt is. A szerelőm szerint 15 fölé már nem nagyon kellene mennie, de 14-15 között OK. Elvileg Kymcoék már csak rendelkeznek akkora tapasztalattal, hogy nem írnak hülyeséget (remélem).
Mindenesetre ezt most figyelni fogom, mert szeretem, ha megbízható a technika és ezt a robogót nagyon megszerettem, ráadásul napi szinten használom, gyűlölök kocsival a városban araszolni, parkolni, stb. Ha nincs jég, vagy hó, én fagypont körül is járok vele.
-
lehella
senior tag
Én pont a fordítottjához vagyok hozzászokva, vagyis alapjáraton kisebb, fordulaton nagyobb töltési feszültség, de 14.4-nél soha sem nagyobb. Ehhez képest 3 éve nincs gond ezzel a működéssel, csak télen rakom csepptöltőre.
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-
lehella
senior tag
Nálam is ilyen kuplung mióta nálam van, pedig csak 9e km-el vettem. Ha már felmelegedett rendesen a varioház, akkor 5-10 körüli araszolásnál durván ráz az egész kóceráj Szerencsére 30e km alatt nem sokszor zavart Kuplungházat kellene szabályoztatni? Vagy azt is cserélni plusz betétcsere? Mindegyik többe kerülne mint amennyit most érne az eredménye.
És tényleg túlmelegszik a háza, ha 90-100km/h fölé megyek egy pillanatra is (solymár auchan új elkerülő út) akkor utána nulláról indulásnál magasabb fordulaton nyit a vario, összefügg a meleggel ez is.[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
Új hozzászólás Aktív témák
- Max
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs