-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #16490 üzenetére
Lehet, hogy FXR-t kéne keresned. Amúgy érdekes, hogy venni kéne vmit,
amikor ott van egy kiváló állapotú Maja a szerelődnél. Oké, most éppen picit
kehes, de épp azért van a szerelőnél, hogy (ismét!) kiváló állapotú legyen.
Ha kész lesz, akkor mit csinálsz az FXR-rel? Vagy úgy vagy vele, mint én
2014 őszén, hogy sosenemleszkész, és addig vennél egy tartalék gépet?Ui: nekem eladni kéne inkább, mint venni. Van egy alig használt Multivarom,
ami jó a Burgman 400-ba is, és tavaly valami 50K-ba fájt. Mi pénzért lehetne
ettől megszabadulni? Nagyon jó cucc, csak felesleges a Madisonhoz...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #16541 üzenetére
A hullámzás teljesen normális járó motornál. (Bár ezt sose nézegettem.)
A vízpumpa ugyanis keringeti a vizet rendesen, és van egy légtelenítő cső.
Ja várj most nézem a robbantott ábrán, hogy neked nincs: Madisonon van.
Elvileg a termosztát lefojtja az áramlást (ha van benne*), egészen addig,
amíg a motor hideg. Ha bemelegedett és meg is pörgeted picit, mégjobban
hullámozhat, szerintem. Mondjuk légbuborékokat nem kéne kitolnia, idővel.*: hallottam hírét, hogy a "régiben" már nincs, minek az jeligére, ha beszart.
Bogyó bá': sajnos a régi Maja miatt már nem fogod tudni szívni Huszi vérét!
De ne aggódj, rajta tartom a szemem: kapott gumit, most volt olajcsere, stb.
Elégedett a vassal az új tulaja, eddig, pl. a Kék Holdat is én ajánlottam neki.MÁS: jövő héten érkezik a szilent és az olajszűrő. Kíváncsi leszek... Vettem
új akkut is, eléggé halódott a régi. Ez az új tökéletes! Tegnap óta egy CTEK
Battery Sense is befigyel, most tabletről nem akarok sokat pötyögni, de jó...
Bővebben: qrvajó! Érted, állok a motor mellett, és gyújtás nélkül is, a telóról
megmondom, hogy tökéletes az akku töltöttsége: +1 mA fogyasztást megér.Hazafelé meghalt a munkaakku, amit még DigitXT vásárolt a másik Majába
Szerk: van egy ugyanolyan munkaakkum, ha érdekel... Nem új, de működik.
(Megjegyzem az elődje ugyanígy makkant meg, egyik pillanatról a másikra.)
Azt csak nagyon halkan jegyzem meg, hogy "dobálni" nem kellett volna...
Láttam azt a repedést, hááát: szerencséd, hogy spirálcellás/eddig bírta.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #16541 üzenetére
Nem buberoklhat!
Miutan ki legtelenedik a rendszer nem buborekolhat, fopeg ha van benne fagyallo.
Nagyibb gazra a viz szint emelkedhet, ha kupak nincs a beonto nyilason, hiszen a szivattyu fodulata is megno.
Nezd meg, alaposan, mert konnyen ki lehet utni a hengerfej tomitest, ha levegeosen jarattak, de akkor igen hamar melegszik is.Az alapjarat hullamazas nalam is van, de minimalis alig eszre veheto. Ellenorizd a pillango szelep tengelyenek logasat, az uszo szintet, es az automata szivatot.
Kijon e teljesen es biztosan zar e. Amelyiket szet lehet szedni, erdemes kitakaritani, es utanna beallitani.
Ezekkel szivtam en is . -
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #16589 üzenetére
Ugye nen fizettel semmit?
Hutofolyadek csere is volt pont elotte, es ha nem legtelenitette ki rendesen, akkor nalad jelentkezett a hiba, de ettol o hibazott Yamaha gyorsan kinyomja a hengerfej tomitest.
Ezt mar en is megszivtam 125-nel.
Azt a festek hibat, ugyesebb festo teljes idom festes nelkul is megcsinalja.
Motor fustoles. Merjetek vegnyomast -
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #16591 üzenetére
Ja és az kimaradt, munkadíjat fizettem, 8000Ft-ot.
Mindenki motorozik? Eléggé halott a topic...
Na nem baj, megint Leo... A mai napon WD40 kúrát kapott a két hátsó teleszkóp, azóta a nyikorgás sokkal jobb lett. A zárak kaptak némi kulcsozást (zárolajzó jégoldó után ).
Lehetségesnek tartjátok, hogy keveset mentek a motorral, és azért csörgött (jobban) a vario? Most már egész halk, persze még csörög, de a kukoricadarálóból lett mondjuk műanyag pohárban rázogatott dobókocka.
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #16646 üzenetére
Akkor ok , csak finom homok legyen, ne durva. .
A spray csak reszlegesen jo, sajnos a felni festek sem egy nagy teher birasu, konnyen kopik.
Ha megis azzal fujod, akkor valami jo lakkal fujd at, az jobban birja. .
En a hajedben meg neznem mennyi lenne eloxalva, az strapabiro, mar ha az a koltseg belefer. -
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #16682 üzenetére
Ismerős... Ott egyébként az a gond, hogy iszonyatosan szűk az út is, járda épp hogy elfér, bolthoz fordulva rögtön kapuban vagy, és mindehhez középen járdasziget, két elég sokat takaró táblával.
Eszem ágában sincs felmenteni a telefonnyomkodó bambuló autóst, de ott könnyű beszopni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz huszi.gyb #16686 üzenetére
Na igen ilyenkor a sok szakértőt meg tudják találni . Látta/hallotta, hogy gyorsan ment.
Digit :
Elvileg/gyakorlatilag 50km/h-ról 10-12m alatt meg kell állni HA jól csinálod illetve még ezen belül is. [link] Sajnos ő nem biztos, hogy jól csinálta és ahogy többség robogós még be sincs öltözve rendesen. Oldalba/sréhen kaphatta a kocsit el ami éppen fordult. Mondjuk 50Km/h-val rongyolsz bele így igencsak lebontani egy robogót/motort. Viszont az autónak alig van sérülése ablakai sem törtek ki be. 3hete túrán az egyik motoros 30km/h a másik kb 30-40km/h mögöttem elcsúszott a murvás aszfalton. Elsőnél hátsó fék tört, idom reccs és fogyott tükör index. Másiknál még a bukócső is kuka, plexi, blokk védő, idomok, doboz oldal stb olyan 500-600eft a kár és kb 5m csúszott.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #16693 üzenetére
Amennyi benzint elrobogtál már hozzám az ütvecsavarozóért, már abból a pénzből kijön az ára
Cipelés ismerős, bár most pont van közösen bérelt garázs egy másik robogóssal.
Plusz miközben szerelgettem, a szomszéd garázsból hallom hogy még egy robogós próbálja beindítani a kis majestyt, csak nagyon nem akart összejönni
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #16703 üzenetére
Xado olajról esetleg infó? Nézegettem az 5W50-et. Olajnyomás alapján,
ha bemelegszik a blokk, tényleg kell neki az 50-es, de hidegen(!) a 15W
brutál sűrű. Persze, gyári előírás, mert macskazabálók 10 fok alatt: nem.Ui: más kérdés, hogy (előreláthatólag!) olyan közel fogunk (hamarosan)
költözni a céghez, hogy egy sima 0-100 sem fog beleférni... mert mire a
"tesztpályára" érek, 40 fok se lesz a víz (hidegen meg nem jó nyektetni).
Már gondolkodtam, hogy ennyi km-re kár lesz beröffenteni. Egy 400-ast.
Kisebb mondjuk most nincs. És nem is igen tervezek. Csak mondom. -
nyogo83
senior tag
válasz huszi.gyb #16717 üzenetére
Az elektromos problemara visszaterve. Erdekelt a dolog, de 15 perc gugli utan feladtam, hogy nem talaltam a 200-ashoz service manualt/kapcsolasi rajzot.
Mindenesetre legtobbszor a muszerfal alattti kabelkoteg/csatlakozo rengetegben vannak kozositve a feklampa/index es egyeb vilagitassal kapcsolatos dolgok. De ezen ha jol remlik ott a kormanyon digit muszerfal is, szoval csavarhattak egyet a kabelkorbacs vezetesen.
Alap, hogy minden csatlakozo szethuz/megtakarit/kontakspray osszedug.
Ha esetleg van manualod, vagy valamelyik rokon verziojanak (125/180), szivesen ranezek merre erdemes keresni ami ilyet okoz.Hagyomanyos reles/felig elektronikas indexrele erzekeny a feszultsegesesre, ilyenkor vagy tartosan vilagit valamelyik oldal, vagy megbolondult idozitessel. Szar kontaktusbol adodoan eshet annyit a fesz, hogy igy viselkedjen, fekkapcsolo zarasakor meg ha kozositve van egy kapcsolt pozitiv szal akkor "athidalodhat" a hibas csatlakozos szakasz, ami miatt normalisan mukodik.
Persze nem lehet kizarni a valamelyik elozo gazda/pek kokanyolasat se.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #16721 üzenetére
Most spec. a multiméterre gondoltam. Szkóp csak a gyors
változásokhoz hasznos: lassúhoz, DC-hez messze nem szükséges.
(Sőt, konkrétan nem is optimális. Főleg, az olyan bonyolult, mint az
enyém, ami addig volt csak mobil, amíg ment az iPad-del. Laptopot
cipelni mellé már nem annyira életszerű, bár kétségkívül menő LOL.)Szóval a tikk-takkot leolvasni, néhány Hz-en frissítő multival: könnyű.
Szerk: de ha ragaszkodsz a szkóphoz és van laptopod, sikíthatsz.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz huszi.gyb #16719 üzenetére
Remelem nem stimmel annyira az 500-aseval a pdf-et elnezve.
Az index "keresztul" van vezetve a digit oracsoporton(oda fut be az index kapcsolo vezeteke, valamint onnan ki az izzokhoz), raadasul egyertelmuen nem talaltam meg az index relet se. Vagyis van egy "valami" hasonlo, de annak indexrelehez kepest sok a kivezetese, de ennel a robogonal sose tudni mit talaltak ki ujitasnak.
Ezek alapjan a rajzok alapjan nem csodalkozok, hogy felnek sokan az X9 elektromos javitasatol. Mind a megvalositasok, mind maga a rajz. 7 fele kulon szedve, mire osszerakja az ember, hogy minek/hol lehet kozos aramkore, hajam egnek all.
Amugy tetszik az egesz koncepcio ahogy egy "fullextras" robogot probaltak csinalni, csak ez is a veszte ennyi idosen.Szoval marad a meres. Digitalis oracsoportot ki kell szedni es annak a csatlakozojan meregetni, mert onnan indul a buli mindenfele.
Ha esetleg kell egy kolcson multimeter es a Batthyany ter kozeleben mozogsz napkozben, tudok adni egyet van feleslegben az irodaban.[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #16735 üzenetére
Mérőzsinór ügyben nézz körbe pl. hestore-ban.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #16735 üzenetére
Ha el tudsz jönni érte, megkapod a szkópot is. Én barom: éppen
nekiláttam az olajcserének, aztán, leengedés után kezdem keresni
a polcon kallódó papírszűrőt, az egész garázst áttúrtam, de semmi.Mondom nem hiszem el, én anno kettőt rendeltem, mert olyan occó
volt, ill. olyan drága a szállítás Győrből, hogy jobban megérte 2 db...
Meg kell lennie! Túrok bent is, de semmi. Szétbasz az ideg. Na erre
megnézem a leveleket: rendelés dátuma 2014.09.30. Magyarán, az
egyik ment Gergőhöz, vezérműlánc cseréhez, a másik meg tavalyig
kallódott csak a polcon, utána ment a hódokhoz olajcserére. IJB.HIFLOFILTRO (HF-972): most rá kéne keresnem, hogy hol kapható
holnap raktárról Bp-en, BKV-val is elérhető helyen, mert csütörtökre
kell a gép... (Holnap megoldom a melót itthonról, nem arról van szó.)De egyelőre ez van! Facebook csoportos tippet köszi, majd ránézek.
Ui: google első találat 2-3 órás beszerezhetőséget ír, vhol X. kerben.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #16766 üzenetére
Hmm...
*
Indicators
The indicator relay function is part of the digital display cluster. P/n. 581413. There is no separate relay.
The wires involved are:
Blue / Black - right turn
Grey / Blue
Red / Black - left turn
Note that to operate the indicators the handle bar switch shorts the relevant wire to earth.
Hazard lights work by the switch earthing the brown wire from the digital cluster.Tehát... Lehet, hogy maga a fedkomp cserés? Kéne egyet kölcsönbe szereznem
www.dongosofor.hu
-
nyogo83
senior tag
válasz huszi.gyb #16767 üzenetére
Ezert mondtam az elejen, hogy ne egyezzen meg azzal a service manuallal amit linkeltel, mert akkor szopas
Igen, ugy tunt nekem is, hogy nincs rele, hanem maga a digit oracsoport vezerli. Abba mennek be az index kapcsolo vezetekei, majd onnan ki az izzokhoz a kabelek.
Viszont... tudom hogy kokanyolas, de ha van hely, akkor en siman lekotnem az index vezetekeit a kijelzorol es beraknek egy 1000 forintos index relet.
Ha nem opcio, akkor szetkapnam a fedcompot, ujraforrasztanam a necces forrpontokat, ha ez sem segit, akkor visszakovetnem a nyakon az indexert felelos alkatreszt.(gyanitom nem mikrokontroller vezerli, hanem sima diszkret alkatreszekbol van felepitve).
Ha utobbiban kell segitseg, zaklass nyugodtan[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz huszi.gyb #16767 üzenetére
Egyebkent ennek a digitalis fedcompnak nem sok ismert hibaja van
K01: No Turn signals
K02: No Brake lights
K03: Hazard lights up automatically ( Parking Lamps auto-on )
K04: Odometer stays on “99998”
K05: Engine Temp gauge always stays at “ HI”
K06: Fuel Level gauge always stays at “FULL”
K07: Air Temp always stays at 97 deg C.
K08: Unable to switch off Turn signal
K09: Unable to reset the Oil/Service/Belt Timer
K10: “Clock” or “Set” has no response.
K11: Analog Gauges are no response for Fuel level, km/h, rpm & coolant temp.
K12: Immobilizer LED is not working
K13: Turn signals stay steady on! No way to switch off..
K14: LCD display - missing segments
K15: No LCD display
K16: Odometer auto reset to zero.
K17: km/h gauge is not working.
K18: High Beam,Lights-On,Low Oil pressure warning,"RUN"/"OFF",turn signals indication lamps are staying steady on.
K19: Either left or right turn signal was gone or flashed once.
K20: Analog Gauges meter are mis-alignment.Ahogy elneztem az osszes hiba nagyresze a rossz minosegu tobbretegu nyomtatott aramkor miatt van. Ezeknek a hibaknak szinte mindegyike nyakon beluli atkabelezessel/atforrasztassal orvosolhato. Csak ido kell hozza, hogy visszakeresse az ember, melyik resze szakadt/kontaktos.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #17019 üzenetére
Ha már sikertörténetek: tőlem meg elvitték a Multivart. Korrekt ember hívott,
elbeszélgettünk, hogy mire kell (Burgman 400-ba, 19-es Dr. Pulley görgőhöz),
másnap postáztam is... Nem alkudozott, és a korrekt üzletet is megköszönte.MÁS: úgy néz ki, hogy a legendás fogyasztás az csak a kímélő üzemmódnak
volt köszönhető (vö. KRESZ-krúz). A városban már 5,9L-t mértem és holnap
megint kell tankolnom, szerintem hasonló lesz az eredmény: bevallom, húzom
neki, mert jól megy. Nincsenek idegesítő vibrációk, mint a Polini rugóval: azzal
ugyan még jobban ment! De ezzel egyszerűen kellemesebb motorozni...Lehet, hogy idővel még rápróbálok egyszer a J.Costára, de kisebb súlyokkal...
Burgisok nem tudták megmondani, hogy kompatibilisek-e a súlyok egymással.
Magyarán, a műanyag héj ugyanaz-e, csak a fémbetétet készítik könnyebbre?Esetleg, ha vkinek van innen infója (akár ha nem is első kézből) megoszthatná.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Milyen TV-t vegyek?
- Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- World of Tanks - MMO
- Windows 10
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Stellar Blade
- OpenWRT topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen