-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hauptmann
addikt
Tökmindegy, nem egy nagy durranás egyelőre. Mondjuk, 500 Ft-al drágább, mint a sima organikus.
Arra van tipp, hogy mit okozhat a túltöltött olaj a hajtásban? Nem szivárgott sehol, nem nyomta ki. Csak épp valaki 100 cm3-el több olajat töltött bele előttem valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
Szuper, nah szethuzni nem van kedvem .
De jo lett volna ha valamelyik megmeri a magassagot, mer akkor az atmerobol ki lehetetett volna szamolni a mennyiseget. Amugy koszonom ez is egy info amivel kozelebb vagyok.Gondolom arrol nem tettek emlitest, Milyen viszko megy bele?
[ Szerkesztve ]
-
lehella
senior tag
Ha visszaemlékezek, az történt hogy ott volt a motor, berendelték a típushoz a csapágyat, de nem volt jó bele. Utána kiszedték a benne lévőt, és egy "olyat" raktak be. A szerelőm szerint biciklinél használnak ilyen kormánycsapágyat, ráadásul a golyósorra nem is megfelelően illeszkedik fel mindkét csapágycsésze. Plusz az én szériás Peopleom két féle vázzal készült, itt is elbaszhatták a rendelést.
Nekem is gyanús volt, háromszor nem tud helyezkedni a csapágy. Összefogtam tegnap kézzel, és lötyögött, még ha meg is van izomra húzva, akkor is felvezeti a futómű hibákat és fellazul a kontra anya.
Szerencsére most korrekt és hozzáértő szerelőm van (Pesthidegkúton), aki alaposan átnézte a robeszt és lebeszélt egy időre az eladás gondolatáról Igaz ebben az is szerepet játszott, hogy költöttem rá rendesen[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
-
-Mosquito-
őstag
Na jah'. Szerencsére van más motoros fórumon (is) barátok,ahol nem jelent kihívást pár Km-t gurulni. Na és pl tudják/értik amikor jelez az ember,hogy előzhet. (Még a 125cm3 géppel is megy ez.) Nem álmodoznak vezetés közben,hanem figyelnek. Mondhatnám, hogy a rutin meg az évek. Na mindegy.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
TayRol
veterán
Tudok 5 km-rel rövidebb utat is (ez a fizikailag legrövidebb), de az tovább tart. Elhiheted, hogy mindet leteszteltem már. De én örülnék a legjobban, ha volna valami jó útvonalad.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Minden véleményemhez odaírhatnám, hogy szerintem, meg nekem.
Sosem mondtam alapigazságokat. Azt meghagyom a hondásoknak.
A robogó kompromisszum, a felfüggesztés miatt. A nagymotor ugye
csomagtartóhiányban szenved, ill. dugózni sokkal kényelmetlenebb,
ha full manuál módban, kuplunggal kell játszani. A nagykerekű meg
SZERINTEM dupla kompromisszum, mert ugyanúgy nem pakolható
cserébe nem sokkal jobb a felfüggesztése (rugózatlan tömeg): talán
a kátyúkra meg a nyomvályúkra kevésbé háklis, de nagyjából ennyi.
NEKEM nem kéne oldaldoboz sem, mert ahol a tükröket kell kerülni,
nem lenne kellemes, ha utána az oldaldobozzal zúznék le mindenkit.Az ingázós városi szúnyog biztos jó, nagydarab szúnyog azért, csak
nem nagyon hiszem, hogy valós 125-ös utazóra lenne hitelesítve.
Ahogy levezettem, hogy a Madison 400 sem jó erre a felhasználásra,
hiszen 116-nál már megvan a csúcsteljesítménye, leghosszabb gyári
áttétel mellett, tehát onnantól "üveghangon" kínozható tiltásig (8600).
Az hogy nekem vitte a 150-et, már tuningnak számít, s nem arra van.Ui: eleve nem olyan hézagoló van benne, mint a gyári... Tudom, mert
azt is most vettem, hogy egy full gyári, nem kopott hajtást kipróbáljak.
Szerintem az is csalódás lesz. De majd belerakok Dr. Pulley görgőt, s
kész. A JCosta amúgy kezd bekopni. Egyszer már ment 9,6 mp, LOL.
5000-en ~90 kmh érhető el vele, 6000-en ~105, 7000-en meg ~120...
Szóval hosszabb, mint a gyári áttétel! De így se végsebesség bajnok.Szerk: pontosabb rpm vs. sebesség adatokat csak akkor fogok tudni,
ha kiolvastam a logot a fedkompból: egyelőre nem volt hozzá kedv.
Az elég egyértelmű, hogy rosszabbul megy, mint a Multivar, viszont a
fogyasztásra elméletileg kedvezően hat. De így is 5L fölött lesz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Na igen, a 125-ös kényelmes utazónál felvontam a szemöldököm.
Na nem azért, mert mondjuk egy Nexus 500 ne tudná, vagy kicsit
tuningolva akár a Madison 400, de a kényelmesnél rezeg a léc.
(A CVT-vel amúgy nincs baj ilyen szempontból, és az egy henger
se lenne akkora kompromisszum... HA nem kéne szétpörögnie...)Amúgy én se mennék pályára, csak azért, mert autóval gyorsabb:
motorral ha nem valami extrém szar a rövidebb út, az a gyorsabb.
(Ettől függetlenül szoktam kerülni az Egér út felé, arra tesztelek...)Szerk: amúgy anno még Beverlyt is akartál venni. Ellenvélemény.
És egy HSZ-t visszaolvasva, az SW600 valóban nem túl szép, de
nekem az újabb kiadás, ami duplalámpás, az tetszik. De iszonyat
nagyméretű gép, arra nehezen fogjuk rá, hogy könnyed, városi.Burt: mégis hány literes doboz, hogy sisak, kabát, Pro L2 minden?
[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Tucano-t használtan ki lehet fogni a jófogáson, vagy a képes motor-on. Én is ott vettem a Yamahára tökéletes állapotban. 35 lett volna a motorline-nál, 15-ért vettem a neten.
Viszont a felfújható párnák nem örökéletűek benne sajnos (bár az egyiket én végeztem ki egy parkolásgátló karóval, a másik viszont magától lyukadt ki), de nem tétel, mert valami 1000 Ft/db, vagy ha nem az összesütött rész engedett el, gumimatrac ragasztó.
[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Nekem volt a Gulliverhez is, azt 7 ezerért vettem, alig használtan.
A Scarabeohoz vettem újat, az olyan 25k volt, de nagyon fasza. Van hozzá muff is, így a vastag kesztyűben izzadt a kezem olyan 10 fokig.
Ahogy nézem, az az olcsóbb is vagy 60 euro+posta, akkor meg már majdnem ugyan ott vagyok. De majd írd le a tapasztalatokat, kíváncsi leszek. -
DigitXT
félisten
Az öltözék stimmel, csak kora reggel engem nem sűrűn látsz motoron.
Amúgy megint 5,3-as fogyi lett, még úgy is, hogy kicsit "túltoltam" neki...
Sokan erre rávágnák, hűdeszar, én azt meg mondom: legalább nem 6L.
És nem megyek másképpen, csak a J.Costa ennyire lustán pörög. Sajna
teletankkal megint bőven 10 s fölött tudtam csak gyorsulni, de vmit vmiért.
Ja és az új légszűrő csak 80 km-rel a tankolás előtt került be, szóval még
várok némi csökkenést, mondhatjuk, hogy optimista vagyok...5L jó lenne. -
DigitXT
félisten
Nagyjából egyetértenék, ha nem úgy tudtam volna, hogy a 400-as Madison relatív
könnyű - legalábbis a 400-asok közt biztosan. Jó, én mint "pilóta" vagyok 100 kg:
a futársrác lehet, hogy 60 kg sem volt (vasággyal). A végeredményben számíthat!Keresgéltem. Elvileg a motorblokk (FM400-4T-4V) önsúlya (szárazon) 47,5 kg,
a teljes masinéria (szárazon) 178 kg: a forgalmiban a saját tömegnél 199 kg van,
ami elvileg az üzemanyagtól eltekintve nem a száraz tömeget jelenti. De Andrew
mondta annak idején, hogy ez biztos nincs 200 kg! Viszont mikor fel kellett tolni
az emelkedőn, akkor már inkább elhittem a két megdöglés közt, hogy van annyi.
(12L benzin, 2,2L motorolaj, továbbá a franc tudja mennyi hűtővíz... 1-2 L biztos.)A régi 125-ösre írja a Service Manual, hogy 150 kg. Az újra 153 kg-ot írt a honlap.
A blokk súlyát külön nem találtam, de ha feltesszük, hogy a kasztni kb. ugyanaz
volt mindkét esetben, akkor elvileg 19,5 kg adódik: akár még hihető is lehet.Nade: tényleg ennyit számítana az ~28 kg különbség, ami a két gép között van?
Miközben az egyik 2x erősebb, azért bőven nem kétszer nehezebb. Jó, nem azt
mondom, hogy "egyformán" ment a két motor, de meglepően jól ment a "kicsi"...
Oké, a kisebb blokkban kevesebb olaj is van, szóval azon is "nyerhet" 1 kg-ot.
Szerk: és azt csak most látom, hogy elvileg csak 9 literes a tankja. Skandallum![ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
Totalcar? Az megvan a tegnapi adagolós videón, hogy lemossák a motort nagynyomásúval, majd később leszedik az adagoló tetejét, kifolyik a gázolaj, és a cikkíró először azt hiszi, hogy a magasnyomású mosótól beázott?
Az ilyen mit keres egy technikai portálon, miért nem a Nők Lapjába ír cikkeket? És ezek nevezik magukat a legjobb autós szakportálnak...
-
huszi.gyb
senior tag
Asszonytól kapok is, de le kell foglalni magam valamivel, nehogy félrelépjek
Amúgy lejárt a műszaki, de elvileg átmegy csont nélkül (előműszakira elvinném). 35k akkor sem sok irányárnak. Kb 60-ból névre írva meglenne, a legolcsóbb a hahun 100. Egyből adnám is el, mielőtt bármivel foglalkozni kéne. Amúgy Maja is megvan még, azzal is kell foglalkozni. Holnap hozom meg rá az új kipufogót, hétvégén összerakom a hajtást, a gumik cseréje még hátra lesz, és mehet eladásra.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen