-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Meglesz, bár ma még foglalkozni kellett a rohadék kis olasz primadonna lelkével...
Hazaértem, a frissen beszerzett lábtartó gumit bedobom a mosdókagylóba, rögtön a katicás fogkefék mellé, örüljön csak, hogy szeretve van... Az ünnepi, fehér körömkefével letisztogatom az összes koszt, papír törlővel még a hóna alját is szárazra törlöm, biztos ami fix, hogy szépen, tisztán kerüljön a helyére... Lemegyek, a kötelező ismerkedős körök után megengedi, hogy rátegyem a frissen beszerzett és tisztított alkatrészt... Erre benzinszagot érzek... Alatta tócsa, úgy negyed tank 100-as benzin elcsöpögött... A lelkem zokog, az olasz szipirtyó röhög... Elkezdem szagolgatni, finom 100-as szag... Szemérmesen alánézek... Hát ez jobban csöpög, mint Cicciolina... Elkezdtem vetkőztetni, először a hasáról az idomot... Az oldalt legalább eltaláltam, amikor rájöttem, hogy a benzinpumpánál már közeleg a party vége, nyomja az éltető nedűt... Rámarkoltam a csőre, hátha sikerül elérni, hogy belülre cseppenjen, de nem, a vége a kezemben maradt... Elgurult a gyógyszer, a benzin nem kerülhet a földre, vagy hozom a gyufát... Megoldás? Az nincs... Csöpög? Nem. Kapott egy idomcsavart a csövébe, azt' ellesz csütörtökig.
Ui: A tanácsokat megfogadom, DigitXT-nek is, először a mérőszár beszerzésével kezdek...
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
-
Ultram3jor
senior tag
Nekem kéne állni az egészet.
2013-as évjáratú motor, 11.800 km van most benne...eddig még egy karc se volt rajta.
Már megkérdeztem az egyik Bp-i Honda szakszervizben, ott azt mondták, hogy a gyári új elemek olyan 180 ezer br. és ehhez jön hozzá a munkadíj. Kiszámolható, ez így tippre 250-300k.
Másrészt szinte muszáj új elemeket rendelni hozzá, bontottat sehol se találtam eddig. Ha találok is az lehet más színű lesz és színre fújva árban ugyanúgy vagy még rosszabbul jövök ki.
Persze ha sérült belül más is amit cserélni kéne bukó az egész pl. villa, akkor sehogy se éri meg megcsináltatni. Lehet akkor egyszerűbb kb. szétbontani és eladogatni apránként az ép dolgokat. (az üléstől hátrafelé minden ép és sértetlen. )
Gondolkodtam olyanon is, hogy megrendelem Thaiföldről az alkatrészeket csak ha rádobják a vámot + áfát az se jó üzlet.
Ja igen, és oké, hogy más szerelő olcsóbb óradíjjal dolgozik,de Hondában előtte gondolom szétbontják, megnézik mire van szükség pontosan hozzá és úgy rendelik meg. Ahol jártam szervizben mind úgy voltak vele, hogy vigyem oda az alkatrészeket és összedobják azzal... csak ez a valóságban nem így működik, fele nem lesz meg ami kéne és húzódik az ügy jó sokáig.Röviden: Eső, Fiumei út. Haladtam az Orczy tér irányába és pont a dupla villamos sín után van egy lámpa. Az beváltott sárgára autó előttem beletaposott a fékbe, kb reflexből én is belehúztam és egyből eldőlt a motor a vizes sínen, bele az autó lökhárítójába. F_sz vagyok, de ez van. Azt hittem eltört a jobb kezem, de röntgen nem mutatott ki semmit, ennyiből mák.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Dávid
-
csongi
Topikgazda
Megis csak ott van.
Azt a celt szolgalja hogy az alapjarati fordulatot alitsd. Gondolom a gyarba beallijak es rogzitik.
Az mar mas kerdes, hogy az allitas elott egy komplex rendszer ellenorzest kell vegezni.
Majd ha minden rendben akkor allitod megfelelo fordulatra, de nem ezzel javitunk.
Igen szuk az injektoros rendszer hatarai. Ha valalami kaka akkor kaka
De ha minden rendszer hatar ertekeken belul van, akkor is kell egy finom allitas, es erre van az a csavar.
Persze normal esetbe sosem kell hozza nyulni.
A Phanteonon nem volt leragasztva, lehet mar valaki piszkalta.
Az Aprilian le volt.
Persze felulirni nem akarom a manualt, csak van szerepe es hasznalhato, de csak kello korultekintes mellett.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
Tasner videókat szoktál nézni? Pl az Aprilián a fojtószelep házon a gázbovden végén található az alapjárat állító csavar. Műanyag forgórészen ami nekiütközik az állító csavarnak az idő múlásával pici kráter/mélyedés fog kialakulni. Ami azt eredményezi, hogy a fordszám ~1500-ről leesik 900-1200f/p-re. Alapjáratod,töltésed xar lesz. Fiatalabb gépeken már elektronikusan állítja az alapjatot ott már nincs tekergetés. Más. Amikor nagy Burgim volt minden 6ekm szerviznél majd mindig kellett injektor szinkront állítani mert elmászott picit.
Ne vedd magadra ilyen emberek is vannak, alábbi story.
Aprilia Atlantic 500
Ember kérdezi vajon miért van 2db izzó a hátsó lámpában? Vagy milyen méretű gumi van ezen a gépen? Lusta lemenni a garázsba és megnézni a méretet, inkább fórumra írja a kérdést. Slussz poén, kérdező Magyar Man kaminon szervizben alkatrész raktárvezető.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Elvileg önzáró szokott lenni a tengelyanya, és adott nyomatékra kell húzni. Mondjuk attól még lelazulhat, holnap én is átnézem az enyémet, mert "nagy útra" készülök péntektől.
szerk: a Transzfogarason még csak kocsival voltam 2004-ben, a Transzalpinát meg soha nem láttam, csak képeken, videókon.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Köszi a jó kívánságot!
Én meg Erdélybe vagyok "szerelmes", a méregdrágán látogatható, pénzes motorosokkal túltömött "látványutak" nem vonzanak különösebben. Negyedik erdélyi motorozásom lesz, igaz, az utolsó csak egy rövid hétvége volt a Pádison, másfél hónappal ezelőtt, szintén egyedül. Az első kettő az 8-9 napos társas út volt.
Pünkösdkor meg a Magas-Tátrát jártam körbe, szintúgy magányosan.
Ez az életem, ez minden szórakozásom.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
-Mosquito-
őstag
Ez az a kártya? [link]
Kerékanya meg nem igazán szokott lelazulni, hacsak nincs rendesen meghúzva.Szerk.
Tavaly jól jött volna. Na majd jövőre..Bogyó :
20-30 éves autók motorok is járnak fel Glocknerre..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-
Grillo
senior tag
-
Grillo
senior tag
Na, hívtam őket, de a kapcsolás után 5 percre sem vették fel. Majd még próbálkozom.
Mondjuk fasza volna megcsípni valami reggel 6os időpontot, bár gondolom erre a hétre már nem lesz semmi.
Motor elvileg rendben van, ha odáig elérek.
Csütörtökön hazamentem, ma bejöttem, eddig jó. Idén szerintem már túl vagyok a 100 km-en hiba nélkül... koppkopp -
lehella
senior tag
-
Burt1793
veterán
Ha 9 másodperc lenne a T-max gyorsulása 4,5 literes fogyasztás, 2 henger, 500 ccm ellenére, akkor még jobban dicsérhetnénk az sh300-ast, alig lenne rosszabb nála... Az 500-as motorok 6,5 alatt gyorsulnak ilyen paraméterekkel 100-ra, szóval nekem ez a 7,5 is soknak tűnik.
A 9 pedig nagyon sok, 2 literes tdi golf tud 8,2-t és az nem erre való, hanem autópályára.[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Most nagyon be van kopva a hajtásom, kicsit bántja a fülemet indulásnál a motorbőgés (megoldom azzal, hogy nem állok meg), lassan itt a 36 ezer km.
Sokszor viszek utast, 60 kilós embert pluszban még egész jól elvisel, 90pár kilóssal 125-ösre lassul, főleg hogy én is vagyok 87 és két táskát is vittünk, ilyenkor jól jönne egy pörgősebb konfiguráció, nem elég a nyomatékból küszködés, egyedül nagyon szépen elvan 70-80-ig azzal a fülre alacsonyabb fordulattal.Ma megyek a rutinvizsgára (végre), tologatták az időpontomat a csigavérnél. Jó régen voltam gyakorláson, az oktató rendesen leszarta az egészet, egyszerre 10 motor volt egy pályán, remélem azért nem lesz gond.
Fazerrel kell menni, nekem bejön, nem is kényelmetlen, az sh-nál sokkal kényelmesebb 2 méteres magassággal.
Az biztos, hogy ezt a szezont szkippelhetem nagy motorral. Nyaralás, meló és az autósiskola mind ellene dolgozik, pedig csak 2szer 1,5 órát kéne mennem forgalomban. -
DigitXT
félisten
A magyaros műszaki állapot sanszosabb: öregecske gép, öregecske tulajjal!
Abszolút tudott a versenyről, és ennyit tudott a masinája: most mondjam azt,
hogy a Nexus 500-zal Andrew-val fej-fej mellett mentünk egy 0-140-et? Akkor
volt sz*r a kuplungja. Máskor meg nekem volt sz*r a varióm: ilyenkor az a pár
méter, amivel hűde elhúz az "ellenfél" konkrétan pár tizedmásodpercnyi.
Fogalmazzuk akkor át úgy, hogy mindenki megértse: ennél a konkrét 500-as
T-Maxnál volt PICIVEL jobb a 14 gr Pulival hajtott, Malossi rugós Madisonom.Burt: Az 500-as motorok 6,5 alatt gyorsulnak ilyen paraméterekkel 100-ra
Ha egy 6,5-et tudó motor ellen indulnék a 9-et tudóval az durván lealázna...
Nem kell ám mindent elhinni, amit a marketingesek leírnak, hogy hűű 500-as!
Fórumoknak meg bemondásra elhinni dolgokat mégannyira sem muszáj. (Ha
lemérte valami műszerrel, és nem mobillal videózta a km órát, akkor talán.)
Szerk: meg még tegyük hozzá, hogy aki méregeti, és írja mindenféle fórumba
az eredményt, általában már "okosítja" is a gépet, tehát nem "gyári" adatok...Amúgy sincs olyan, hogy "500-as motorok": mégis hány kg a tipikus motor?!
Gyorsulni meg még mindig LE/tömeg arányból lehet, és nem árt, ha az a LE*
tényleg a rendelkezésre áll, és nem valami papper-varióval van lefojtva a feléig.*: ahogy azt egyszer már átbeszéltük, nyomaték szorozva fordulatszámmal...
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Azzal nincs baj, hogy egyben kijon, csak utana tenyleg a szetszedes trukkos
Foleg amiatt, hogy altalaban nem 60Nm-el van lehuzva az a nagy anyaLehet elugrok veszek egy 1/2"-os 46-os dugot, legyen itthon is tartalekba.
Sikerult viszonylag korrekt aron venni Multivart, aztan megnezem mennyit dob a Madison dinamikajan.
Eddigi ketutemu robogoimba volt, ott bejott.Ha nem sikerul egyben lecserelni most a variatort, akkor meg megyek az asszony libakergetojevel meloba.
2 hete vettunk neki egy 50-es Yamaha Vinot, haaaat en vigyorogva mentem be vele egyik nap.
Madison utan olyan mintha egy gyerekmotor lenne, semmi sulya nincs es gazra pillanatok alatt ugrik 60-ra ami egyben a vegsebessege is. -
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
Tudom, ezt mondják, viszont vannak ismerőseim, akik szeretik, ugyanígy ingáznak és néha túráznak a cbf600-zal, persze van, aki nagyobbra cserélné lassan. Én alig mentem vele 100 km-t, az oktatómotorral voltam kétszer forgalomban, ennyi a 4 hengeres motorélményem. Tetszik. Ha nem jön be, jöhet egy 2015-ös sh, pár év múlva, olcsóbbért, nem?
(#17001) Hauptmann: Egy idő után biztos megunom a folyamatos váltást. Ma viszont egyszer üresbe raktam kettes helyett a tanulómotort. Hétvégén strandröpin rosszul érkeztem vissza, bal nagy lábujjam full lila, megszenvedtem minden váltást. Oktató meg lecseszett, hogy a motor terhelés nélkül felpörgött 3 ezerig és onnan raktam 2-esbe. Mintha ez lett volna a legdurvább nyüstölése a mocinak. A fazer is tetszik, bár ez naked, az csak alkalmi motor...
Látom emberek tapasztalatait, hogy a kezdő 600-as után egy 1000-es kéthengeres milyen nyomatéktengernek érződik (megjegyzem, egy 1200-es négyhengeressel sincs gond), én is örömmel végigjárom a létrát. A 125 és alatta lévő kategória úgyis kimaradt.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
"Így meg csak pénzes ficsúrok (és/vagy megfelelő hátszéllel rendelkezők) szórakozása."
Ha ezt nézzük, akkor a versenyzés már a mezitlábas klubverseny szinten is pénzes ficsúrok szórakozása. Amatőr gokart, vagy MZ kupa szinten is az megy hogy akinek több pénze és ideje van szabályoknak megfelelő jobb tehcnikát építeni / sokat edzeni stb, az előnyben lesz.
-
Burt1793
veterán
Én az első ilyenen azért nem lettem végül pilóta, mert a 85 kilómat nehezebben viszi az 50-es, de akkor ezek szerint te rendes csapatban indultál volna.
Az biztos, hogy sokat lehet fejlődni egy ilyenen, ahhoz képest elég olcsó, 6 órás vezetéstechnikai tréning.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mercedes topic
- Gaming notebook topik
- Bestbuy játékok
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- További aktív témák...
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs