-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burt1793
veterán
Nem értem ezt a folyamatos nem szépezést, neked az a 300-as yamaha robi jobban tetszik? Nekem egykutya, esetleg egy 300-as gts vespára tudnám azt mondani, hogy érezhetően szebb robogó a többinél a kategóriájában. A t-max, c600 pedig már motor árban vannak, amik szépek, azokat már csak azért sem kategorizálnám, vennék egy dct-s honda nc750-et, még praktikusabb is és már motor.
Budán és a nyugati agglomerációban elég sok sh300-assal találkozom, sokszor pont ugyanolyannal, mint az enyém, mindenki őrült módjára hajtja, van egy jó kétszeres szorzó a megengedett sebességhez képest. Komolyan mondom, a 2011 előtti szériából van egy budakeszi embernek egy sötét színűje, végig nyélgázzal megy, épphogy tudom követni.
(#19227) yodamastah: Az 1200GS aranyos a 7. helyen.
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
200-at adunk érte...
Én most adtam el egy Mitsubishi Lancert, december óta hirdettem... Végül egy ismerős, aki többször sem akarta megvenni, beleszeretett, és megvette... Türelem kell hozzá, vagy sz.ér' h.ér' eladni...
Azt tapasztaltam, hogy rohadtul áll a piac... Lassan egy éve...
Meg persze tekerd meg az órát 1500km-re, úgy elhiszik...
Egyik ismerősöm vett a héten egy TZR-t.... 3000km van benne, a hátsó gumi új, az első kb Slick, fékbetétek nullán, és a motor legalább kétszer dőlt minden oldalára... De boldogan mondja, hogy csak 3000km van benne... Naja.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
Burt1793
veterán
Persze, még van esélyed.
Bepróbálkozzak a 12,5 km-re lévő kútra eléréssel 243 km-rel a teli tank óta, vagy menjek a közelibe, ne akarjam tolni az autópályán az aldis benzinkútig péntek 13-án?
Ha csak 8,5 liter volt a tankban, akkor nem érek odáig, de ha 8,8, akkor oda kell érnem.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
-
huszi.gyb
senior tag
Ennyiért még el is gondolkodtam rajta, de jelenleg csökkenteni tervezem a járműparkot.
Jövő héten veszek egy Stilot...LPG-re átalakítva melós verda lesz.Colt megy tartós bérlésbe
Cygnus tartós bérlésbe kiadva
Suzuki Swift megy eladásra
Keeway megy eladásra, amibe úgy néz ki, be fogok számolni egy Yamaha Jog-ot.
A két Diora egyben volt érdeklődőm, nem tudom mi lesz velük, de már nem aktuális, amire használni akartam.[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
nagyúr
Naugyehogy nem sok érdeklődő kell. Hanem egy vevő. Egy. Vevő. Ennyi...
Amúgy engem behozott a gép melóba (Párizs-Dakar 2.0): most már csak azt
várom, hogy elálljon az eső. Szánalmas a J.Costa! Egyet gyorsultam, de...
Az, hogy 200 méteren nem sikerül felgyorsulni 100-ra, az mi? 5500 rpm. LOL.
Szerk: teszem hozzá, hogy nem biztos, hogy ideális a keverék,de a váltó se.sityupityu: csak tanksapkát. Komolyan most már fűfavirág görgőket gyárt?
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
bajnokpityu
félisten
egyébként anno, mikor 15éve a hjcmet vettem, az szűrődött le bennem, hogy erősen túl van dimenzionálva a héj merevségi kérdése. ha belegondolok, hogy valamilyen irányból egy kemény tárgynak ütközök, akkor oké, fejem a sisakon belül egyben marad, de nyakam biztos törik, és a lassulást se hinném, hogy jól viselné agyam.
szerencsére csak kisebb koppanásaim voltak anno, de ha nagy kopp lett volna szerintem csak az őrangyal segithet..
nyilván a hulladékokkal nem foglalkozunk, mint anno volt egy sisak a boltban, amit leejtettek kőre, és kettétört, de ezek gondolom mára már kiszűrődtek.nem?
eladó topping dac
-
Burt1793
veterán
Olyan tiszta hangja van most álló helyzetben a robogónak, hogy öröm hallgatni, hiába, 5000 km-t mentem a gumicsere óta. A 42 ezres szerviz is megvolt a héten. Sajna az a műanyag (ami a képen is látszik) ilyen melegben eláll a javítás óta, elég csúnya, vissza szoktam nyomogatni... pedig garázstól garázsig megyek, de menet közben szétesik a 30 fokban.
A cső 5 centit mozog kb, de a kipufogó rugózik a hátsó lengőkarszerűséggel, a leömlő meg nem, szóval elkönyveltem normálisnak. Illetve hangja sincsen.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Fordulékony geometria, segges súlyelosztás. Ennyi az oka. A dobozzal mégjobban hátul lesz a súly, és máris csapkod. Cserébe könnyed fordulékony városi közegben.
Az viszont amikor nagy tempónál elkezd kóvályogni az más. Ott az egész rendszer nyeklik nyaklik, nem tud egyenesen menni a motor. Volt egy csővázas yamaha fazerem az is olyan volt hogy 200 felett nem ment egyenesen már.
Egy sportmotor tudja azt hogy max sebességen stabil mint állat. Vigyázni is kell vele, könnyen elbízza magát az ember. De mondjuk itt is vannak szintek. Mikor az Mv Agusta F4 312R-ről visszaültem a gixxerre, hirtelenjében egy nyeklő fosnak tűnt a gixxer Érdemes megnézni az MV-n milyen vastag villa és alsó villahíd van a suzukihoz képest
Aztán ugye nem szabad elfelejteni hogy a nagy merevség sem egyértelműen jó. A váznak/futóműnek oldal irányban kell tudni mozogni, mert amikor lapon van a motor, akkor az aszfalt egyenetlelenségeit a váz csavarodása is segít kidolgozni. Érdekes téma ez, a sikertelen Rossi Ducati motogp projekt egyik buktatója volt ez.
ööö kicsit elkanyarodtam a témától
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
Ma gyorsultam egy hangos sh val.
Egy valószínű valós 15e kmes első magyar tulajos sh300ért kb sorba álltunk 10évesen 620ért. Volt esztétikai hiba bőven, de 2 hónap alatt két jó vételt láttam összrsen, mióta robit kerestem. Az sht percek alatt elvitték.
A kawa volt a másik, az három nap volt, rossz hirdetés, és vidékre kellett menni érte.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
-
DigitXT
nagyúr
Andrew a Madisont is "biciklinek" nevezte a Nexus után. Kipróbálva a Nexust,
megértettem miért. Pedig a Madison egy böszme dög a Cygnushoz képest.
Minden relatív. Amúgy tök jó, ha könnyű a motor,főleg, ha sokat kell tologatni.De most viccen kívül: parkolásnál elfogadnék egy szolid hátramenetet.
Lehet kéne valami hibrid hajtást henkölni, hogy segítse a manőverezést, LOL.
Szerk: meg vizes füvön forgolódva sok az a 30? LE. Még kiesik alólam a gép.
Tudom, kicsi gáz, kicsi gáz. Egyszer tavaly majdnem burleszkbe mentem át:
megcsúszott, megdőlt, azzal a lendülettel a gázkarba sikerül kapaszkodni...
Hát szépen elkapart... És mázli, hogy nem feküdt rám az egész hóbelevanc!Szerk2: ex-Cygnusos kolléga sem járt télen a Cygnussal, mert oda túl nagy:
ha hóban akar csapatni (márpedig járt melóba hóban is), akkor Tact/Jog, stb.
Legalábbis mondta, hogy azokat könnyű megfogni, vagy eldobni, ha csúszik.
(És az anyagi kár is kevesebb, ha lépésben elfeküdt az alig 60 kg-os vacak.)[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Na igen, a rendszám elég igénytelenül van rácsavarozva, valszeg olasz import...
Szerk ON: tegnap felkerekedtem. Kb. 2 km múlva már a hátamat verdeste...
De mivel siettem, nem álltam meg igazgatni a hevedert. (Sőt! Tkp. még jól is jött,
hogy ameddig hátbavág kb. az összes úthibán, addig tudom, hogy nem esett le.)Hazafelé már elég hideg volt a rakpart meg elég kihalt, szóval tempó + hideg...
Nem az igazi párosítás. Vissza akartam rakni a nagyplexit. Erre ma meg 18 fok?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
Burt1793
veterán
De a kocsi messze nem megy úgy.
Tegnap volt szerencsém egy tmax-oshoz (pár éves lehetett), több lámpánál is együtt álltunk. A faszin lévő cuccokból simán új SH300-ast lehetett volna venni. Na de a lényeg: lelógatott jobb lábbal ment, rögtön nyélgázt húzott, egész szépen el is ment, bőgött a motor (ocsmány nagy hanggal). Ez a motorok meggyalázása kb. Amúgy is akkora az a gép, hogy motorral is el lehet járni ahelyett, csak fel kell rakni egy nagyobb topcase-t.Szerintem a helyismeret és az aktuális forgalmi állapot (csúcsidő vagy sem) sokkal jobban befolyásolják a fogyasztást, mármint ezekkel a nagyrobogókkal senki sem megy lassan.
-
DigitXT
nagyúr
Burgman 650 vs. Babetta... Szvsz előbbi pöppet kényelmesebb túrázni.
Szerk: cserébe városban forgolódni picit overkill. Meg a pizzériába drágán* visz.*: tele van velük a hahu, biztos fáznak a 200K-s szíjcserétől. Vagy nemtom.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
-Mosquito-
őstag
Bezony. Sőt Glockner parkolóban kicsit körbe nézz az ember lát érdekes dolgokat mivel/honnan mentek oda. Egyik része fanatikus a másik meg költséghatékony tábort erősíti.
Digit:
Kintről rendelt cuccokkal,talán megáll/hat 150eFt-ból is. Amúgy a Bmw Gt 650-es robira ~100eFt a szíj.Bár ott nem tudom mennyi km-ként kell azt lecserélni. Meg ugye ott van még a lengőkarban is a lánchajtás,talán az sem örök élet meg egy.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
nagyúr
Érdekesebb lesz, amikor a kontrasztot akarja cserélni, ott sincs mihez rögzíteni
a kuplungszerkezetet. Én egy polifoam-ra rakom, nagy dugókulcs, hadd szóljon.Szerk: összerakás is szokott menni puszta kézzel. Rátérdelek, kézzel rá az anya,
aztán ha már fogja, jöhet a nagy dugókulcs + ütvecsavarozó kombó. Persze van
ehhez is célszerszám, de ha van rutinja az embernek, akkor nem húzza az időt...[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
-
DigitXT
nagyúr
Hát akkor az nagyon durva. Poliniék szerint a Malaguti gyári rugója
38-as, az övék 46-os. Ezeket azért még össze tudom nyomni kézzel.kisp113: még egy gyanús jelenség, mi szerint inkább koszolódás az,
tudniillik, ha rugóprobléma lesz, az magától többet nem gyógyul meg.Burgisok szokták javasolni/csinálni, hogy a kuplungpofákat alkalmas
szögben befűrészelve kosz-kidobót gyártanak, és elkerülik ezt a bajt.
Bár én mióta visszaálltam a régebbi (gyári) kuplungra, az tökéletes...
A Malossi sosem volt olyan jó, és még szét is esett: volt egy hangja!
Szerk: meg mondjuk szarabbul is indult, érzésre és mérésre is ugye.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen