-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #10530 üzenetére
Nagy. Lesz nagyobb kártya/kattintható fotó is:
az nem árt, ha a téma belefér 4:3-as képarányba.
(Telefonnal könnyű 16:9-et lőni. Ami nem baj, ha
van mit levágnom a két széléről... megoldom.)csongi: km-ről szó nem volt, de abból (is) rögtön
kettő kéne. Óra szerinti, meg a becsült "valós".Inkább hagyjuk.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Grillo #10553 üzenetére
Szed le még 1x és mosd el megint,foltmentesen hagyd megszaradni. Ha van állító/excenter akkor csavarjál rajta,ha nics és nem fekszik fel nem zár tökéletesen akkor kuka.
---
A 2.-ik kulcs hiánya es pótlása akár cakk pakk 10-20eft is lehet,főleg ha immos.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #10553 üzenetére
Egyet tudok javasolni: plexitisztító folyadék semmiképp ne érje a pinlock fóliát.
Megtöröltem vele (plexinek nem árt, bogarakat leszedi): a fóliát összegányolta,
azóta nem használom, mert töri a fényt, sötétben nagyon durván zavaró volt.
Persze így melegben nem is kell, de majd ősszel hiányozni fog, vehetek újat...
Habár a túraplexivel a résnyire nyitott sisakplexi kompatibilis (kisplexivel necc).újból rendesen átlátni a plexin.
Nekem a napszemcsi megpucolása hozta el a megvilágosodást tavasszal.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #10711 üzenetére
Nálam rendszeres, hogy mire beérek a céghez, megy a venti. A végén szokott
felmenni a víz 86 fok fölé, és akkor kapcsol be. Van pár piros lámpa. Ez van.
Lágymányosin még csak 77 fok körül van, ott van menetszél. Elvileg a blokkon
van a mérce, viszont a radiátor után, szóval lényegében a "hidegebb" vizet méri. -
Hauptmann
addikt
válasz Grillo #11131 üzenetére
Gratulálok. Merre volt a vizsgakör?
csongi,
Holnap megnézem, aztán beszámolok róla. Mondjuk menni nagyon nem tudok vele, mert még nincs rendszám rajta, de állítólag nagyon jó a gép, van hozzá olasz szervizkönyv szépen pecsételve, garantált a km (huszonvalahányezer), majd holnap elválik. De azért egy picit megyek vele, csak nem lesz épp ott rendőr.
[ Szerkesztve ]
-
Pete55555
addikt
válasz Grillo #11143 üzenetére
Én ebből vezettem a rutin vizsga előtt (szept. 9.) egy dupla órát, valamint a mai forgalmi vizsga előtt 2x2 órát (szept. 15. és 22.). Ez km-ben gondolom jelent, vagy 30-40 km-t.
De azért kifizettették a teljes összeget ?
Most nézek amúgy utána, hogy ezek szerint nem is hülyeség lerakni a B125-öt. Gyakorlatilag amit a B125-re költesz, annyival olcsóbb lesz az A kat ?
Legalábbis ebből azt veszem ki.
[ Szerkesztve ]
...Szeretem leracsniztatni...
-
runner 125
nagyúr
válasz Grillo #11189 üzenetére
Nézz használtat is, anno en ugy vettem a Bering borszettem kb. 1/4 áron az uj árakhoz képest, azóta is tökéletesek, igaz minden motorozás utan bogartalanitom es borapolozom. Kepesmotoron, jofogason, vatéran lehet jo businesst csinalni, főleg így szezon vége fele.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
kcsa
veterán
válasz Grillo #12187 üzenetére
Motorolajat úgy szokták javasolni, hogy X kilométer, vagy egy év. Üzemanyaggal érintkezve savasodik / oxidálódik. Gondolom úgysem kell sok a tiédbe
Hajtóműolaj általában egyszerű, csak kicsit nehéz hozzáférni: hátul két csavar egy alul, egy felül. Értelemszerűen alsó leengedésre, felső feltöltésre szolgá
-
dugynok
senior tag
válasz Grillo #12256 üzenetére
Sajna csak Malossi van, az pont akkora kiszerelés, de valami 1300 Ft és 125ml... Arányába jobban jársz a nagyobbal. Esetleg a környékeden keress egy autószerelőt, biztos van neki bontott olaja, én Castrol Syntrax 75w90-et tettem bele, a servíz manual engedi, 2500 volt literesbe, pont cseréltem a kocsiba és maradt egy kevés a motorba is.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Grillo #12271 üzenetére
Nana, ha a hngerfej tomitesnel szivarog akkor regen rossz, mert egybe folyik az olaj a vizzel.
Dont panik. Lemez tomites " orok elet" inkabb szelepdekni tomites vagy rogzito csavar fejenel levo gumi szivarog at es a hemgerfej tomitesen terul el. Ne panikolj elsore .Ossze raktam a vasat, remelem menet kesz vegre
-
csongi
Topikgazda
válasz Grillo #12278 üzenetére
Nezd meg van e olaj a vizbe, gondolom viz nem volt az olajba.
Hengert korbe veszi a vizter, es altalaban a csavar futatoknal van az olaj, vagy kulon olaj csarorna.
A lanc felol van a legnagyobb szakasza a tomitesnek ahol olajjal erintkezik. Ha kinyomja az olajat akkor gyors csinalni kell, mert ha ossze dolgozik a viz es olaj baj van .
Javaslom egy nyomatek kulcsal ra ellenorzni a hengerfej csavarokra.
Gondolom nem forraltad meg?
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Dragon Age: Origins
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kedvenc zene a mai napra
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen