-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
Ezt csak most olvastam el... Jelenleg 99% hogy valami gyorsítószelep vagy mi a franc kell Majába, ami 15k. De nem értek én a karburátorhoz, ezért várok a szerelőre... Egyébként használnám... Eszi az olajat? Hát nemsokára kiderül miért, de addig meg utántöltögettem... Nagy ügy...
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
Mind itthoni újként forgalomba helyezett robogót/motort vettem és ez így marad! Elkezdődik egy folyat bárhol a motorban/hajtásban akkor az egyre rosszabb és rosszabb lesz. Egyre több hiba/probléma lesz vele. Ha hagyod ezt folyamatot romlani akkor az meg trehányság. Akkor nem kell csodálkozni,hogy mennyit is kell rákölteni. Nekem aztán mindegy ki mire költi/locsolja a lóvéját.
Tegnap egy másik fórumon volt összeröffenés. Haver mondja aki motorokat hoz be és ért is hozzá.. Rmc pécs hírdet Bmw motort,Olaszból behozott. Alváz/motorszám lekérés után kiderült,hogy a motor egy másik motorból való a váz meg francia rendőrmotoré volt!! Hopp!! El sem tudja az embet képzelni,hogy a sz@rt milyen formában/csomagolásban képesek eladni pénzé tenni újra!! Telefonálás és a tények ismerete után perceken belül le is került a hírdetés.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
Hajrá-hajrá februári szezonnyitó/záró gurulásra frissen felújított Malaguti/Kymco/Yamaha gépekkel vágunk neki.
Mondom anyámnak:
Te, villámlik... Hallod milyen hosszan dörög?
-Hülye vagy? Ilyenkor?
Tudom, de hallgasd már. (Szemben építkeznek.)
-Áhh, ez biztos nem dörgés. Azt a kurv@ (meglátta a villámot)www.dongosofor.hu
-
polimorf
tag
És ha ennek a helyére teszek egy sima benzincsapot, és mikor nem használom simán elcsukom?
Az csak jó, mert a nagymotoromon is így van gyárilag, azon nincs ilyen memrános marhaság.
Pontosan erről van szó:[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Egyenlőre benne hagyom, majd akkor kezdek vele valamit ha ismét megáll a vasúti átjáró után.
Mindenesetre köszi a segítséget! Még jelentkezek ha szükségem lesz tanácsra.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
Topikgazda
Ez nagyon egyben van
Sokkal több daraba szétszedve nekem is van egy ilyenem Ha érdekel szólj!
Sőt van egy Foresight 250-em is. Az is ma került darabokra. A kis rohadéknak össze kell síkolni a hengerfejet meg a mengert. Aztán mehet össze, és gyíí
Hiába, csak az Olasz csődör ami megy -
csongi
Topikgazda
Én őket találtam.
15K és itt van minden szállítással. -
Peczek
aktív tag
Úgy lesz.
Bár az opció lehetett volna, hogy, bár sok minden szól a robogó mellett (nagyobb szélvédelem, mivel egész évben szeretném használni - dolgozni járok vele, keresztül a városon - hidegben jobb választás), mivel a tanfolyam motoron van, lehet, hogy annyira kedvet kapnék, hogy mégis motor lenne belőle, nem robogó.
-
huszi.gyb
senior tag
Én a didit oda nem adom. KMC-t viheted. 8100 helyett 5500-ért.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
A sültgalambos rész ismerős, bár egy plexit és egy muffot megmentettem magamnak. Azokat tisztíthatom, szépíthetem amíg a motorom távol.
Egyébként engem is meglepne, bár a henger/dugó állapotáról azért nem nagy dolog megmondani a frankót. A főtengely már problémásabb, bár ha van felszerelése "csak" ki kell kapni. De sokat elárul már az is, ha leszedi a hengert.
szerk.: Egyébként a kérdéses hibák "csak" az olajfogyasztás, illetve a karbi gondja. A többi nem igazán hiba, inkább konkrét kérés volt.
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, az olajfogyasztásra vagyok kíváncsi. Bár azt tudom, hogy a blokk olajsáros volt kívülről (tömítés), ennek örülök, mert a tömítés szett már megvan, és ki lesz cserélve. A nagyobb kérdés a kipufogó végén megjelenő korom (szerelő csak legyintett rá, szerinte annyira nem vészes ránézésre, majd kiderül mi van bent). De ugye nyitott rendszerről beszélünk.
Ami még kérdéses a "rezgés" ami Gergő szerint okozta a gyertya/szívató halálát...
Marcell azt mondta, hogy sok minden lehet, akár dugattyú is az okozó, nem kell egyből főtengelyre gondolni. De meg fogja nézni, csapágy, hézag... stb.
Ugye az is kérdés, hogy hányszor szorult meg a henger, milyen nyomot hagyott... stb (Nálam nem szorult meg, legalábbis tudtommal. Bár amikor volt gyújtás probléma rángatott, de azt nem hinném, hogy megszorulás miatt.) Nemsokára kiderül. Ha a főtengely jó, a hengerszett 30k-ból megvan, ahogy nézelődtem ebay-en. (Bár ott 125-re való 180-as hengert találtam, kérdés az jó-e rá...) Will see...
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Azt mondta nekem is, hogy valami hézagolás történet volt, bár én nem értek ehhez... Most meg főleg nem, ma lett az egyik legjobb barátom mérnök(be vagyok b**@szva, holnap meg vizsga)... Szóval mondott valamit a szerelő, hogy nálad is kellett állítani. Majd nálam is megnézi, és kiderül mi van.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Nos... Megvannak a hírek! Homokot evett... (Valami gumi csonk ment tönkre a karbinál). (Az amit Gergő cserélt már?) Tehát a hengert fúrni kell, főtengely hibátlan. Az olajfogyasztás lehet ettől... Bár a hengerfejet nem szedte még szét, így a szelepszárszimeringről nem tud mondani még semmit, de a tömítésszett tartalmazza, cserélni fogja). Viszont egyszerűen fúrni nem éri meg, mert túl vékony a hengerfal, és átszakadhat. Tehát hüvelyezni kell, ami ha van neki raktáron 1 nap, ha nincs, 10 munkanap.
Ezt jó hírnek kezelem, bár az árakról még nem beszéltünk. Egyszer Gergő azt mondta, hogy fúrás olyan 25-30 dugóval együtt.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
A főtengely jó. (Legjobban attól féltem, mert az magában 90k). Egy hengerszett 30k körül mozog (e-bay), tehát nem hiszem, hogy a fúrás több lenne. Bár dugóból csak gyárit lehet bele venni, utángyártott nincs.
A hengerfejet nem szedte szét, így a szelepek állapota nem ismert, de szimering van már hozzá, tehát ha a szelepek jók, azt csak ki kell cserélni. A karbihoz nem nyúlt hozzá, a gumi csonkot be kell szerezni. De alapvetően nem kuka a blokk, ez már jó hír. Oké, kell még egy DID vezérműlánc, de a KMC idővel csak elkel.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Gergő paráltatott rá... Aztán jött a szerelő, aki az egész motort kicserélte volna (300k), és most Marcell, ő volt az egyetlen, aki normálisan állt a dolgokhoz, de mégis mondott valamit, nem az, hogy bármi lehet hozd ide. Elmondta, hogy ennél a típusnál mire kell figyelni, mi lehet, de felhívta a figyelmemet, hogy amíg nem látta, nem mondhat semmi biztosat (persze, egyértelmű).
HGabor89: Én olyan 70 000-re tippelném. +-15... De még a karbit, hengerfejet nem szedte szét... Szóval az erős tipp... Meglátjuk mit mutat a végén.
Más: Baumaxban minden készleten lévő termékre 25% kedvezményt adnak. Ha valaki akart vásárolni, most érdemes. (Megnéztem azokat a termékeket amiknek tudtam az árát, nem emelték az akció előtt). Igaz, a polcok itt-ott eléggé üresek.
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
Igen, én is el vagyok ájulva... Oké, hogy mára nem mindent szedett szét, de amitől a legjobban féltem megválaszolta.
Plusz amikor érdeklődtem a fúrás kapcsán: ,,A majesty-k típushibája, hogy vékony a hengerfal, ha megfúrod túlméretes dugóval repedhet a hengerfal, ami ugyanolyan jeleket produkál, mint ha hengerfejes lenne. Ezért azt ajánlom, hogy hüvelyezzük meg, és gyári méretű dugót bele. (...) Ha van hozzá anyagom, 1 nap, ha nincs 10 munkanap alatt csinálnak hozzá hüvelyt.
Azért ilyeneket ritkán hallani. Nyugtával a napot, majd meglátjuk milyen lesz a munka, de eddig azt mondom, ilyen szerelőnek kéne lennie az alapnak.
www.dongosofor.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen