-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz huszi.gyb #7869 üzenetére
Mosquito34 -nak félig igaza van. A színt valóban el lehet veszteni (persze ha nem találkozik élben a mellette lévő elemmel) Viszont lakkal telibe kell fújni az elemet. Egy festő sem fogja a lakkot elvesztegetni egy motor kis részén, csak a színt.
Lehet jobban járnál ha bevinnéd a szak/márkaszervízbe és ott mindent intéznek helyetted. Mikor kész minden akkor csak hazaviszed, így tuti nem fizetsz rá. De ha a biztosítóval Te fogysz bizniszelni akkor biztos nem hozod ki a javítást abból az összegből amit a biztosító felajánl.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #7889 üzenetére
De, cseréltek fékbetétet is, mert eléggé le volt kopva a hátsó. (Sokat használom.)
kcsa: az első fék teljesen jó, komoly fékhatása van. Amikor épp nem fog mélyen,
a hátsóval is teljesen elégedett vagyok (azért is használom sokat így a városban).
Szerk: pedig csak szimpla tárcsa, de legalább háromdugattyús (2+1 a kombi).
Szerk: amúgy a DOT4-re visszacserélés elméletben milyen következménnyel jár?
Oké a forráspont csökken, de eddig sem az volt a gond, hogy felforrt volna LOL.Hauptmann: na igen, lehet, hogy én se firkálok el, ha nem blokkol nagyféken.
(Az új gumival, az esőben, pontban a buszsáv záróvonalának keresztezésekor.)szmissz: a Kék Hold amúgy normális bandának tűnik, de EZT én sem értettem.
(Produkáltak egy hibát a motoron, és magyarázzák, hogy az normális... Hátööö...)[ Szerkesztve ]
-
AndrewTdi
addikt
válasz huszi.gyb #7906 üzenetére
Há most ezek maradtak.
De egyik sem az igazi... -
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #7949 üzenetére
Na, most hívott Marcell...
Azt mondja, hogy a motor jó, megy, mint a meszes, de még nem érzi stabilnak, így holnap nem hozhatom el. Menjek ki, teszteljem 20perc-fél órás kört kéne vele menni, aztán majd még foglalkozik vele. Alapjáratot nem érzi teljesen stabilnak, mintha nagy lenne benne az alapjárati fúvóka. (Néha araszolásnál tényleg leesett az alapjárat, és előfordult lefulladás).
Ha már eddig kibírtam, holnap motorozhatok, maradhat még nála valamennyit, legyen jó. Viszont nagyon precíz, becsületesen elvégzett javításokat akar kiadni a kezéből.
Árakat még nem volt ideje összeírni, most megy dolgozni. Majd holnap azért kiszedek belőle némi infót.
www.dongosofor.hu
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #7998 üzenetére
Megalapitanank a szopo roller motor service es egyedi Robogo atalakitasos ceget
Kcsa: Mi is olyan arakon dolgoznank. .
Holnap indulhatunk
Van xenon szerelonk, biztositasi szakemberunk, tores tesztelo(Nah jo ez morbid, gonosz volt).
Van fenyezonk . Es az olajat is le tudjuk cserelni. Szerintem ez dream teamMas: lakat lanc ugyeben, nezzetek meg a Tokoz rendszert, idovel az egesz haz zarjait egy rendszeree lehet csinalni. Ami a tulajdonose marad barhova is menjen
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #8005 üzenetére
Az is érdekelne. De a "vasazás" is.
Jártam pénteken autószerelőnél, tőlük mindig úgy jövök el hogy szerelő akarok lenni, olyan élvezettel mutogatják mindig az ott lévő autókat, és a hibáikat
Pl. volt bent egy PDTDI és mutogatták hogy hogyan lehet elb.szni egy jó ötletnek számító konstrukciót pár filléres gyártói spórolással.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #8028 üzenetére
Előbb össze kéne rakni, aztán aki ad érte 300K-t kézbe, azonnal viheti.
Drágább lesz, mint ahogy vettem, de ezt-azt megcsináltam rajta...jöhettek szopóroller-szervizelni
Annyira nincs nagy baja. 2 db szimeringet kéne kicserélni, egy új szíj,
esetleg egy eggyel (vagy kettővel) könnyebb görgő. A légszűrőszivacs
már megvan, variátor légszűrőjét lecseréltem. Ha a szimering rendben,
akkor a gép patent. (Esetleg még egy új akkut el tudna viselni, idővel.)
Kormánycsapágyat meg cseréltessen az, aki 350K-ért keres motort...[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #8041 üzenetére
Sor4 jöhet? Egy henger alig nagyobb mint egy babettáé
-
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #8265 üzenetére
Na, én kb. ennyit költöttem összesen a kis 50-es szopórollerre, amit láttál. Nagyon el kéne adni már, mert áll benne a pénz, csak be kellene szerelni a km spirált, meg egy-két apróság, csak jelen helyzetemben ugye...
Majd lökd a Stilo-ról a pontos infókat, nekem is volt, igaz 1,6-os.
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #8277 üzenetére
Az alapjárat dolog nem tetszik. Egyszer volt vele gondom fúvóka dugulás miatt:
akkor Gergő kipucolta/beállította/szívatót megcsinálta, utána pöcc-röff volt sok
éven keresztül. Pincéből kitolva, full hidegen is. Vmi kis torpanása lett mondjuk,
de erre emlékszel már te is. Erre komplett generál után mesés lett az alapjárat?Oké, ha szar a szívató, okozhat ilyen gondokat, de a 87K-ból kendácsolt jött ki?
Ennek a gyári szívatója tavalyig még tökéletesen üzemelt. Venni kellett volna
bele egy gyárit (ha már Gergő legózása nem volt tartós 6K-ért) évekre jó, nem?Nem annyira jó buli ám a manuális szívató. Az automata sokkal kényelmesebb.
Madisonnal az elmúlt napokban kétszer majdnem borultam... nem jött az "erő",
én meg kanyarodtam volna. Hidegen egy ilyen megtorpanás balesetveszélyes.
A kis Maja, és a nagy Maja is automata, ilyen manőverekkel sosem szívattak...Szerk: hőfok jelzőt majd mutasd meg: a piros akkor világít ha letestel a blokkra.
Sajnos képes lecsúszni a kábel. Amúgy van hozzá műszerem - némi felárért.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Steam topic
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Politika
- Autós kamerák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vodafone mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs