-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Something_
őstag
A nagy zuhi masnapjan este, kis zuhiban voltam a 15. keruletben az autoteka-nal, paskomliget park asszem. Ott van a busz vagy villamos vegallomasa es van az utca vegen egy eles megfordito.
Kb 5-10-el gurultam, eles kanyar balra, sarfolt az ut kozepen, elment a motor eleje, mintha kihuztak volna alola a lepedot
Szerencse, hogy lassan mentem es le tudtam rakni mindket labam, amivel megfogtam a motort. -
DigitXT
félisten
-
Den
veterán
Hm, az tud ilyet? Lehet benne valami, mert nem olyan a lyuk, mint amikor gányolás közben kiszúrják csavarhúzóval, hanem mintha egy helyen csiszolópapírral addig sikálták volna míg kilukad, egy szép ovális lyuk elvéknyodott szélekkel.
Amügy az egész gép egy tipikus lomizott, gányolt háromforintos fostaliga, nincs hibátlan része. Mikor behozták úgy ment mint egy ötvenes, ami azért szerencsés, mert fék se nagyon van rajta. A papírlégszűrő keretét széttörték, a papír harmonikát széthúzták, majd gombóccá gyúrva visszatömték a légszűrőházba.
Mikor a tulajnak mondtuk, hogy nincs fék, és azt is meg kéne csinálni, azt mondta, az nem számít, a motor legyen jő, az a lényeg...www.simson4t.hu
-
Hauptmann
addikt
huszi,
Hát, kismotorban eddig csak szopóroller volt, Lásd 50-es Habana, Honda Lead 110. Ez utóbbi abban a rövidke kb. két hétben produkált mindenféle faszságot, amíg használtam, vissza is adtam szeretettel a gazdájának.
A Bálna is szopóroller, de nem a saját hibájából.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Mint az közismert () a Madison (is) belegyújt a kipufogási ütembe,
így ha alapbeállításon van a KOSO mérő, duplázza a fordulatszámot.
Mondjuk az ~6000 az kell is, mert különben nem jönne ki 30 paci.
(Annyira nem nyomatékos.) De ha csak arra célzol, hogy nálad 5000
fölé nem nagyon szokott menni, arra meg a magyarázat, hogy nehéz
görgőket raktál bele. Így lett belőle keveset eszik, viszont nem megy.Szerk: és a 6500-5500 ejtés (ami érződik) kb. 29LE-ről 26LE-t jelent.
(De kinéztem már a multivart. Csak jó lenne ha egyenletesebb lenne:
együtt lesz cserélve minden, így megvárom, míg "rendesen" elkopik.)#8908: jól van akkor.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Annyira nem nyúltam még a fordulatszámmérőhöz a feszmérő szerelés óta,
hogy még mindig 6000-nél (ami ugye 3000 valós) figyelmeztet a váltásra, lol.
Mondjuk ez legalább adott támpontot a gyorsulós videók összevetéséhez.
Adott pillanatban villan a piros, tehát azon a képkockán megvolt a 3000 rpm.Igazából annyira nem könnyű pontosan leolvasni a grafikonokhoz. De ez az
5500-6500 különbség azért jelentős eltérés... A digit/pontos sebességmérő
nélkül viszont tuti nem csináltam volna meg ezeket az összehasonlításokat.Az az egy tizedmásodperc az semmi (nagyjából mérési hiba is lehetne), de
tényleg sokkal kényelmesebb a gép nagyobb tempónál. Ennek ellenére, és
a vicces (?) videók készítésének lehetősége ellenére: visszaraktam a kicsit.Ja: nem ment jobban a nyitott dobbal, csak ~100 rpm-mel többet forgott, de
az megint csak olyan kicsi különbség, hogy a széljárás többet számított.
Ti. utólag tompítóval is tudta ugyanazt, meg a nagy plexivel is alig jobbat. -
szmissz
senior tag
"egy újra csak a regadó 95 ezer"
Szó szerint ezt írtam, szal...
Arra próbálok ezzel rávilágítani, hogy milyen irreálisan kevés pénz egy minőségi, jó állapotú, rendszámos, használt mociért a 200k és hasonló összegek.
Kapásból mindre rá lehet garantáltan borítani egy százast, az új gumikkal, fékekkel, folyadékcserékkel, stb-vel kezdve.
Bár lehet, hogy csak nekem van ilyen fétisem, hogy legyen penge és biztonságos műszaki állapotú a jármű amin az életem múlhat.
[ Szerkesztve ]
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
szmissz
senior tag
Alap. Nálam a tuning autónál/motornál is kimerül a tökéletes külső, belső takarításban. Alkatrészekből is csak a legjobb minőség jöhet.
Most vettem 2 liter 10W30-as 4T olajat 10 ezerért, hogy ezt rakassam be a kötelező szervíznél, a szalonban használatos 10w40-es félszintetikus, hordós fos helyett. Most azon gondolokozom, hogy a gyertyát is megveszem, mert nem bízok senkiben, hogy a legjobbat rakja bele.
Kb neked van itt az egyetlen olyan géped, amire elismerően csettintek, hogy végre nem egy guruló budi.
Tiszteld meg a másik felet azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetekre!
-
DigitXT
félisten
Én még a 2002/2003-as váltásra gondoltam a Restyling lett a kormány-tükrös:
a Madison 3 a "csokornyakkendős" verzió - a narancs is - nekem nem tetszik.
Alepvetően a linkelt sárga mocihoz szóltam hozzá, hogy az még a régebbi.Bejöttem leszedett hasidommal, hogy tudjam mérni a bordák hőmérsékletét...
Mindkettőt ~53 fokosnak mértem, miközben a blokknál 85 fok volt a "vége".
Nem indult el a venti (egyszer piros lámpánál igen). Viszont a Lágymányosin,
szabályos 70-nél elszállt a kiegyenlítőtartály takarólemeze. Eltalálta a lábam,
meg is ijesztett, meg a tükörben láttam, hogy a terelővonalra esve pattog. Na,
visszamentem érte izibe (nem álltam félre rögtön nagy fékkel, mert jöttek), de
már nem találtam meg. Eszem-faszom megáll... Megcsinálni úgy sem tudom
a hűtést, nincs otthon műhelyem. Kezd a tököm tele lenni az egésszel...
Átmosni sem tudom a hűtőt, ha esetleg dugulás lenne, víz nincs a garázsban.Persze, azóta vannak gondok, amióta megint elkezdtem aktívan írni a topikba:
szopóroller topik, ez nem kérdés... Szerintem inkább nem írok, mert hiába jön
jó tanács, hogy mit kéne csinálni, ha nem tudom megcsinálni, vagy csak még
nagyobb kárt okozok vele. Az a műanyag b*sz is tuti ezért veszett el.Egyszer majd elviszem szerelőhöz, vagy felgyújtom. (Na jó, azt azért nem.)
Már csak azért sem, mert kb. annyiban van, mint egy új motor lett volna: faxa.
Amúgy kormos a kipu vége, tehát alapvetően túl van dúsítva. Gondolom azért,
mert amikor télen tekergettük a karbit, mert nagyon szegény volt (hidegen!), a
beállítás nem üzemi hőmérsékleten történt - ennek ellenére bele-bele durrog a
kipuba a féktávok végén alapjárat közelében, kb. 70 fokos motorhőmérsékletig.Szar az egész!
-
Hauptmann
addikt
Ott lesz az valahol, felszívódni biztos nem fog.
Más téma. Nézegettem, hogy az emberek miben motoroznak. A csúcs ma egy 400-as Maján izomtrikó, rövidnadrág, papucs,, és fejközépig érő kisbukó. De általános a rövidujjú ing, szövetgatya párosítás is. Látszik, hogy ezeket még nem csapták el, de majd megtanulják. Oké, hogy meleg van, és a hálós protektoring és a motoros farmer is kurva meleg most, de kell.
-
lehella
senior tag
Arra is azt mondták hogy Kymco betegség, az állórész egyik tekercse elpattant, csak kettő működött a háromból. Az üllői úti kymconál volt javított cseredarab ilyen esetekre. A fesszab is összefügghet ezzel, azóta szerencsére jó
Eddig egyébként szerintem tök jól megbízható ez a 250-es People, három teli szezont lehúztam vele, felülmúlta az elvárásaimat, ha utána számolnék szerintem az árát is visszahozta[ Szerkesztve ]
www.taplalkozastanacsadas.hu -> "Edd magad soványra"
-
DigitXT
félisten
Ha nagyon kivan, akkor nem csak nyiszog, hanem szuszog. És ótvar az úttartás,
legalábbis én ezt tapasztaltam... Meg a lengést! Gyakorlatilag nem csillapított, de
legalább a rugó is gyenge volt - úgy beült a saját súlyától, hogy öröm volt nézni.Szerk: jók ezek a hangutánzó szavak. Lehet, hogy inkább szörcsög...
[ Szerkesztve ]
-
huszi.gyb
senior tag
[Troll] Amennyit mész vele, nem csodálom. [/Troll]
Láttam a te gépedet, és láttam anno és teleszkóp felújítás után is DigitXT gépét... A tiédnek nem ült úgy a segge a saját súlyától. Szemre még jó. Bár ugye szemre sok dolgot el lehet Qrni..
bogyó: Az még a gumi úttartását is javíccs'a
meg az orrodat is tisztíccsa ja Zaszfalt[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
-
csongi
Topikgazda
-
Den
veterán
-
csongi
Topikgazda
Én indulás előtt egy nappal, utolértem egy suzukist. Ő bele állt a fékbe én nem figyeltem eléggé, és nem tudtam rendesen kikerülni a megállás folyamán . A doboz kiverte a hátsó lámpát. Félreálltunk, kifizettem, mentünk tovább.
Mondta sárga volt . Mondtam neki, igen az volt, de a fékbe nem kell beleállni, ha nem én jövök, hanem egy kamion, akkor az már valóban rábaszás, még akkor is ha félig meddig, szabályos is volt. Ilyenekre próbáltam rámutatni az előző hszben. -
DigitXT
félisten
Nekem "csak" 265€ lenne, szóval még gondolkodom rajta.
Maxi Fly is tetszik, de meg kell néznem, hogy milyen a harang,
mert lehet, hogy akkor inkább egy Ferodo szettet kéne vennem.Van RMS-től kezdve Polinin át minden, mi szem szájnak ingere,
szerencsére a Burgman 400 elterjedt típus: a hajtásunk hasonlít.Mondjuk ha már olcsó, akkor lehetne hiperolcsó is, nem?
Hauptmann: pláne újszerű 130K-s sisakot. Bátor.* Amúgy mi
az, hogy a rendőrség nem foglalkozik vele? A kárérték elég...*: vakmerő. És nem volt szerencséje sem -> zárható doboz.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen