-
Fototrend
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huszi.gyb
senior tag
válasz huszi.gyb #8609 üzenetére
Ja, amit kihagytam az egészből, hogy tegnap fújt a szél, anyám próbált lebeszélni a motorral visszajövésről. Elindultam, otthonról 500m-re, majdnem eldobtam a gépet. Kb 50m hosszan, Kamion kerékkel széthordva volt olaj, az egyik útkereszteződésben. 2 kerékkel és 1 lábbal a földön csúsztam oldalra, majd betapadtam szerencsére, és tovább tudtam menni. Húgom jött utánam másik robogóval, neki volt ideje egy kicsit nagyobbat fékezni, de ő is megcsúszott. Hazafelé felhívta (ő is) a 112-t fél óra múlva ráállt egy rendőr autó, amíg el nem takarították... Döbbenet, hogy valaki csak úgy ott hagyta... Nem kicsit volt balesetveszélyes.
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #8618 üzenetére
Eegen, anno AndrewTdi említette, hogy rendesen lángolt a kipu. Nappal volt.
De gondolom nem ilyen 20 centis lángcsóvák mennek ilyenkor, inkább picik:
Persze ezzel a képpel is csalok, mert ez is leállítás után van: azért annyira
nem volt elkarburálva a Madison. Még szegény keverékes módban sem, lol.
(Viszont hidegen kegyetlen, mekkorákat bele tud csattogni a dobba, még a
tompítón keresztül is láttam átcsapni némi lángot. Nem is szoktam ezért
túl hamar elvenni a szívatót, olyankor a gázreakció is elég harmatos.)Szerk: menet közben valami ilyeneket lehet látni egy-egy képkocka erejéig:
[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #8705 üzenetére
250-es Majával gyorsultunk már egyet brahiból. Nagyjából egál volt, azért
írtam ludsimonnak, amit... Ha odalépett volna, akkor nincs ekkora kilövés
feeling. De hát minek lépjen oda? Hova sietni? A piroshoz? (Jó, én épp
teszteltem egyet! De ennyi. Nem így terveztem. De így alakult. Azért azt
elég jól visszaadja, ha egy nyelezős indulást bemutatok, akkor nagyjából
ennyire marad le az átlag autós, kivéve, ha benézem a rajtot mondjuk.)De neked nem kell mondanom (ismered a Madison menettulajdonságait).
És még az is piskóta egy nagyobb motorhoz képest... 50-essel élmény?
(Jól van na, az újszülöttnek minden vicc új! Biztos fel lehet piszkálni úgy,
hogy hozza a 125 4T-ket, csak akkor el is fogja kérni a megfelelő benyát:
azt meg nem szeretné a tuning-mester odaadni neki. Ez így halott ötlet.)Vagy sz*r se lesz belőle, vagy menni és zabálni fog... Nagyjából ezek a
lehetőségei vannak... Tőlem szerelgessen, azzal nincs semmi baj, csak
ne mondja már meg, hogy hogy kéne élvezni az életet. Mondjuk este
hazafelé az esőben nem igen élveztem... (Olyan szabályos voltam, mint
a kisangyal. 30-as táblát is betartottam a kanyarban/autós nem értette.)Ui: mint az közismert, a Madison egész kellemesen megy, de zabál is.
Ilyen indulásokkal tarkított városi közlekedés mellett 5,5L/100 már jó.
Szerk: Moszkító segített a motorosban, hogy rá kéne nekem is nézni a
termosztátra, mert ma hazafelé 50 fok fölé nem ment a vízhőmérő. Ááá![ Szerkesztve ]
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #8858 üzenetére
Most néztem az új videóját, óra szerint 80 a vége, 60-ig egy lendülettel simán szalad fel, 70 is erőlködés nélkül megvan, és a 80-ra sem kell sokat várni. Úgy, hogy a hajtás még nincs készre hangolva, és úgy néz ki a szívórendszer áteresztőképessege limitált, azért sokallt 70-es fúvókával is. Szépen alakul a masina, a kipufogó amt vett marha jó.
Lehet viccelődni a srácon, de iszonyat sokmindennek utánanézett, utánaszámolt, rengeteget tanult az elmúlt ket hónapban, és ahogy most alakulnak a dolgok, saját erőből össze fog rakni egy nagyon fasza kis robeszt.
www.simson4t.hu
-
ludsimon
veterán
válasz huszi.gyb #8860 üzenetére
1) már elég jól haladok a fékezési technika elsajátításával, mindig vészfékezek piros lámpák előtt (ha nincs mögöttem senki a seggembe). Már ahhoz képest ahogy 1-2 hete ment nagyon jól megy, hátsót blokkolási határon húzom, elsőt meg úgy érzésre de pillanatok alatt megáll. Dönteni is megtanultam kis sebességnél, igaz még nagyon gyerekcipőben járok, de minden nap gyakorlok, tanulok valamit.
2) Most ez a baj, de ha előbb vettem volna gumit mint kipufogót tudjuk jól akkor meg az lenne, hogy milyen hülye vagyok, hogy 50-est tuningolok, miért nem veszek 125-öst vagy nagyobbat...
Azért az durva, hogy kb már 6x leírtam miért tuningolom az 50-est de még van aki mindig nem értette meg.
Simán hozható a 4L alatti valós fogyasztás egy pici tuninggal, ez nem üzemórás 70-es gép...
Ésszel kell csinálni, nem azonnal feltenni a sportlégszűrőt stb, hogy benyeljen 0,5-1L-t pluszba.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Den
veterán
válasz huszi.gyb #8860 üzenetére
1. Vezetni csak úgy lehet megtanulni, ha az ember vezet . Egy kipufogóval felpöckölt 50-es nem változik olyan kezelhetetlen vafállattá, aminek a kontrolálásához több év motoros tapasztalat kell
2. Jól emlékszem, hogy te régebben vettél ilyen 20k-s robeszokat, némelyikkel még jártál is? Gondolom azokon patika gumik voltak, maximálishoz közelítő profilmélységgel, és max 2-3 éves korral. Ha nem akkor meg azonnal vettél rá új gumiszettet, és nem egy másik bontanivaló gépre költöttél
Én tudom mi a tankönyvi prioritási lista, ahogy egy gépre költeni kéne. De látom azt a rengeteg lerobbant szart ami beömlik ide javításra, és MMINDIG akkor hozzák be a gépet amikor a motor rossz. Sose hoznak úgy gépet, hogy mi den fasza, de nézzük meg a féket futóművet. Vászonig kopott gumi.. mondjuk azt cserélni kéne... azzal ne törődjünk, a motor legyen jó... Vasig kopott fékbetét... Jó, ha a blokk már jó és belefér cseréljük, de alőbb a blokk legyen jó... Pár hete egy robeszt sztenderre húzva cenziket billent a hátsó kerék. A kerékanya le volt lyzulva,és a fékbetét kopásán látszott hogy már hónapok óta. Meghúztuk, de a betétet persze nem cserélhettük, mert "jó az még, majd most mar egyenletesre kopik... Quadok széthóllófélben lévő futóműveit már nem is említem.
Ez a magyar valóság, én már nem tudok kiakadni azon, hogy egy fiatal srác inkább kipufogóra kökt mint gumira..(lejjebb a leveles hozzászólásod jól értem, hogy arra utal, hogy csekktől tartasz, mert volt ahol 50 helyett 100-al mentél? )
www.simson4t.hu
-
DigitXT
félisten
válasz huszi.gyb #8904 üzenetére
Az nem a Marauder? Sebaj... Ez kicsi, de annál férfiasabb!
Nézzük a jó oldalát, aki ilyet vesz, talán nem "kompenzál":
bezzeg a 400-as Madison. Tekergetni jó? Fast Forward 6
Ui: ha vki tud szerezni hasonló című (autós)DVD-t, szóljon!
(A Faterok Motoron c. műalkotást viszont inkább ne!)Szerk: a fütyülő hang az már a turbó? (Viccen kívül: az
első kerékcsapágyat gyanúsítom - de múltkor se jött be...)Szerk2: ez a "buzukis" nagy barátja lehet a motorosoknak.
(Az előttem tekergő ég tudja milyen motor megijeszthette?
Legalábbis előrefelé int be... nem sejtve, hogy jövök én is.)[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz huszi.gyb #8897 üzenetére
Ezt pl. ki fogja megvenni? Melyik rendőr szopja be, hogy csak 50-es?
szmissz,
Hol nézelődjek, ha nem a ha.hu-n, meg a jofogas-on? Ha személyesen megyek kereskedőhöz, ugyanezek a fosok vannak. Vagy ami még képről jól néz ki, és tűrhető az ára, tőlem 250 km, így az is hanyagolós.
Ha már a beteg hengerelrendezéseknél tartunk egy ismrősömnek volt valami japán belpiacos sor 4-es 250 cm3 Yamahája. Egy henger 62,5 cm3. Panaszkodott is, hogy pörgetni kell nagyon, alul semmi nyomatéka.
-
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #9018 üzenetére
Elso 25 km meg volt.
110-ig huztam par szaz meteren. Aztan vissza 80. azert az a gyuru csak friss meg benne.
A dobozt allitani kell, nem jo a doles szog. Plusz a plattin eleg nagy a mozgas. Berazza a kasztnit. A futomu jobban muzsikal mint a burgmanonom, de ez a burgonya telojanak a hibaja volt, nem a motorr. A balna futomuvet nem eri utol persze, de meglepoen jo a kerek merethez es a a ketegoriahoz kepes, kellemes csalodas .
Tokeltes kis vas, parszaz km turakat siman lehet tolni. Szepen huz. A kuplung rugokat majd erosebbre cserelem mert hamar nyit egy kis fordulat jol jonne indulaskor. De meg igy is pillanatok alatt 60on van. A motorfek mar ha lehet annak nevezni ezen a legkisebb, de ez a karbinak tudhato be, lassaban ejti vissza az alapjaratot, kb ennyi elso km- en a tapasztalat -
csongi
Topikgazda
válasz huszi.gyb #9116 üzenetére
Az biztos.
Végeredményben a megtett körök száma a fontos szerintem.
Szóval lehet nem is kell tuning, csak bírja ki. De az biztos hogy nagy buli lesz
Szerelőnek elmegyek, versenyezni nem szeretnék. Fiatal gyerkőcök kellenének, kicsi súllyal,
Nekik a verseny egy igazán nagy élmény lenne.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Elektromos autók - motorok
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Automata kávégépek
- Fűnyíró topik
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs