Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sssent

    senior tag

    válasz siraly84 #377 üzenetére

    A hőingadozás így télen valós veszély, hagyni kell temperálódni a cuccot mielőtt bekapcsolod. Az ilyen téli hideg mellesleg nagyon nem fekszik az akkuknak se. Célszerű a lehető legkevesebbet fagyoskodni kint a géppel. Pláne nem csomagtartóban tartani egész nap.
    Antisztatikus zacsival ne szórakozz, nem olyan érzékeny az. Egyébként semmi különöset nem kell tudni, csak használd a józan parasztit: lehetőleg nem vágjuk földhöz, nem adunk neki üdítőt, nem súroljuk mindenféle trutyikkal (pláne nem a kijelzőt), gagyi, nagy tepsiknél rendesen, kétoldalt tartva nyitogatjuk a fedelét, nehogy ketté találjon törni, meg hasonlók.

    Ja, mégvalami, friss tapasztalat: klaviatúrát meg hasonlókat inkább sűrített levegővel takarítunk, nem porszívóval, mert az lehet, hogy megeszi a billentyűidet ;]

  • Imy

    veterán

    válasz siraly84 #379 üzenetére

    A süritett levegő jobban kiviszi a koszt.
    A procihűtő headpipét párhavonta nem árt kifujatni!

  • xcbiker

    addikt

    válasz siraly84 #375 üzenetére

    Azért nem kell ennyire leírni a Fujit!
    Az Amilo sorozattal van csak több baj.

    Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.

  • morfondőr

    őstag

    válasz siraly84 #410 üzenetére

    Nekem már több, mint egy éve van egy Amilo m1437g-m, és semmi baja sincs. Régebben memóbővítés után fagyott sokat, de amióta normális ram van benne egyszer sem fagyott le, pedig nyúzom játékkal, több napi folyamatos működéssel, stb. Barátnőm m6450-ese sem fagyott még sosem, és teljesen normálisan működik.
    Ennek ellenére én is inkább arra a megállapításra hajlok, hogy szerencsénk volt, mert tényleg sok rosszat hall az ember a FuSi-ról. De ha jól jár valaki, akkor tényleg jól jár, mert olcsó pénzért kap nagy tudású gépet!

    Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714

  • Csirke

    tag

    válasz siraly84 #410 üzenetére

    Együttérzek Veled, de azért egy-két megjegyzésem van:
    Az első, hogy próbálj meg helyesen írni, mert nagyon nehéz, meg fárasztó olvasni az írásod!
    Nem kell hibátlanul, meg helyesírásellenőrzővel kontrollálni, csak egy kicsit igyekezni kellene (a nevedből a 84 talán a születési éved -> szóval illene is ;)).

    A többi igazából nem is Neked szól, hanem mindenkinek (bár az első is szól mindenkinek).
    Háztartási cuccokat lehet, notebook-ot nem szerencsés Auchan, Tesco, stb. helyeken vásárolni. Nem értenek hozzá, nem tudnak tanácsot adni, és csak az értékesítésben érdkeltek. Pontosabban az eladók még ott sem!
    Garanciális ügyintézést most megtapasztaltad. A törvény kötelezné őket, hogy a náluk vásárolt terméket átvegyék, és garanciális javítás céljából a szervízbe eljuttassák, de senki nem akarja/tudja behajtani rajtuk ezt. Igazából nem is szülne jó dolgot.
    Szvsz a garnciális javításra leadott áruk is olyan bánásmódban részesülnének a logisztikai folyamatok során, mint az új gépek, mielőtt megvetted volna.
    Azt is el tudom képzelni, hogy náluk történt valami a szállítás alatt, de ez most nem lényeges. Szóval: élelmiszert, háztartási cuccokat, stb. lehet tőlük vásárolni, de notebook-ot nem szabad.
    A második hiba: javítás esetén körül kell nézni, hgy hol érdemes. FuSi esetén Serco a megfelelő hely.

    A szervízben eltöltött idővel meghosszabbodik a garancia. Pont. Ha azt írták a lapra, hogy csak egy hetet volt náluk, akkor miért vetted át a gépet? Ha átvetted, akkor elfogadtad.

    A FuSi notik egyikében sincs (ha jól tudom) FuSi ram!

    Minden harmadik noti hibás: biztos? Megszámoltad az eladott és a visszavitt notikat? Ha igen, akkor komoly pénzeket kérhetsz a statisztikai cégektől. Ha nem, akkor mi alapján állítasz ilyet?
    Ezzel nem azt mondom, hogy valótlan az érték. Fogalmam sincs, hogy ez pontosan mennyi lehet. Inkább csak sejtem (saját tapasztalat, meg ésszerűen végiggondolva), hogy azért ettől messze áll. Szerintem garanciaidőn belül max minden 5-6., de inkább 10. noti hibásodik meg.

    Szóval: nem köcsög vagy, inkább csak elkeseredett (némi alappal), de ennek egy jór részét megelőzhetted volna, ha vásárlás, vagy esetleg a garanciális ügyintézés előtt körülnézel, és nem utána méltatlankodsz.

    Az FSC Mo lejáratásával pedig vigyázz, mert lehet, hogy erős költségekbe vered magad, ha beperelnek!
    Egyébként: Auchan, SZÜV, CHS (akinek jogilag nincs köze a Cszervíz-hez), Cszervíz. Ezekkel a cégekkel van némi problémád, és a FSC Mo-t akarod lejáratni. Hmm.

    Javaslom, hogy ne csapongj, vagdalkozz magad körül. Legközelebb körültekintőbben vásárolj, intézkedj. Sok bosszúságtól megóvod magad. Megfelelő helyen vásárolt gép is meghibásodhat, de szerintem sokkal kevesebb eséllyel. Kíváncsi lennék egyébként egy olyan statisztikára is, hogy a meghibásodott gépek milyen arányban kerülnek ki a multik kezei közül (természetesen valami eladási darabra vonatkozó érték érdekelne).
    Esetleges meghibásodás esetén egy előzetes hibadetektálás sokat segít a dolgon. Vinyó, memória, kijelző, optikai meghajtó elég könnyen tesztelhető. Ennek birtokában a szervíz is gyorsabban dolgozik, ráadásul még örülnek is neki, ennek fejében 'rugalmasabbak'. Ez tapasztalat. Serco esetében jellemzően 1, max 2 héten belül meg szokott érkezni a cserealkatrész. Részletes hibaleírás esetén még aznap, sokszor rögtön megvizsgálják a gépet. Volt már olyan, hogy memória, vagy vinyóhiba miatt vittem be gépet, két óra múlva a tulaj már vihette haza a kijavított notit.

    Sajnos érdekes világban élünk, nem mindig természetes az, aminek annak kellene lennie. Viszont sokat könnyíthetünk a saját dolgunkon. Nem minden esetben, de a legtöbbször igen.
    Szerintem erre kellene elmenni, nem a kiabálós, lejáratós, fenyegetőzős, és megkeseredett irányba.

    www.solarplan.hu

Új hozzászólás Aktív témák