PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
keIdor
titán
válasz cyberkind #99998 üzenetére
A történethez hozzátartozik, hogy SPR-el, Cubemappel stb. vannak a mostani helyszínek megcsinálva és sok idő, mire a fejlesztők belövik ilyen “élethűre” a fényeket, árnyékokat, tükröződéseket. Helyszínről helyszínre, szobáról szobára járják be a játékot és manuálisan állítják be a fényforrásokat is. RT-vel erre nincs szükség, ott a Quake 2 példának. Tehát persze, hogy arra mennek, időt spórolni sem utolsó az RT.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Horgász topik
- GTA V
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- CES 2025: mini PC Snapdragon X Elite-tel
- Torrent meghívó kunyeráló
- Milyen switch-et vegyek?
- CES 2025: Műholdas nyakörv? Nem lesz olcsó
- Apple notebookok
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések