Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
A motort nem is kell áttervezni, de ha a kopogásos égés határát csökkenti, késlelteti a hűtőhatással, a gőz miatt meg a terjeszkedési ütemben nagyobb nyomaték érhető el, akkor az előgyújtást is, és a keveréket is bizonyos mértékig, de mindenképp az ideálishoz közelire fogja tudni szabályozni. Száraz időben, alacsonyabb oktánszámú (szar) benzin illetve magas hőmérséklet (rossz külső/belső hűtés) esetén pedig nyilván le fog szabályozni az öngyulladás elkerülése érdekében.
Alapvetően alacsonyabb fordulaton nagyobb nyomaték érződik, mint szárazabb időben. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom. Egyenletes kis tempónál alacsony fordulatnál a gázpedál lenyomására határozottabb egyenletesebb, kifinomultabb gyorsítás a jellemző. Nem azt mondom, hogy kétszer olyan jól megy, de aki sokat vezet, és alsó-felső határait is próbálgatja az autónak, az érezni tudja a különbséget. Hőmérsékletben rövid idő alatt a 24-26 fok közötti tartományban, de páratartalomban 40-70 között mozgott.@: ezt én már 2003-ban átéltem, akkor épp Pilismarótra mentünk egy kis kiruccanásra Pestről, még busszal, és az eset ugyanez volt, finom trafóolaj eltulajdonítás. Annyit ittunk végül nem emlékszünk mikortól lett újra áram
Kocsmában gyorsan kellett inni míg fel nem melegedett a sör.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
- Urage exodus 850 TKL ( Blue Switch)
- Teamgroup Elite DDR4 2666Mhz 1x16Gb
- SZINTE INGYEN! 5db Samsung Galaxy A6 2018 (SM-A600FN) 5.6" Super AMOLED! Foxpost van!
- Kiváló ár! Dell Latitude 5490 laptop (14FHD/i5-G8/8GB/256SSD/Magyar) - 1 év garancia, számla
- 2x2 gb (4 gb) Kingmax DDR2 1066 tuning memória eladó