-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
eddie88
csendes tag
-
Vistaboy
veterán
Köszi szépen. Mondjuk egy pár ismertebb oldal linkjét bedobhatnád, hogy legyen referencia...
Mondom, nem én vagyok az autós, asszony viszont nem ért a nethez.
Szóval egy pár példát hagy mutassak neki, hagy nyugodjon meg a lelke...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
TasiA
senior tag
Ő melyik?? Nekem most H4 bi van, HD márkanevű és 31 ezer volt. Előtte DN TEGER nevezetű volt, na ahhoz képest ez sokkal jobb. Mint a kábelek,csatlakozók minősége, a begyújtási idő is rövidebb. na meg beraktam és tökéletes a vetített kép, nem kell babrálni, és a refi sem az orrom elé világít, hanem oda, ahová kell.
[ Szerkesztve ]
-
Calogero
addikt
Nem volt olcsó......
Ez a fólia erre az autóra 55 000 Ft-omba került, de ha hagyományos sötétítést akartam volna akkor megúsztam volna 25 000 - 30 000 Ft-bólEttől a fóliától szinte csak sötétebb fólia létezik, de én sötétítést nem akartam.
Okai:
- Szemem napszemüveget sem csipázza, sötétített autóba ülve kb 5-10 perc múlva megfájdul a fejem.
- Jogszabály szerint lefóliázott autó szerintem csúnya, nem tetszik hogy a két hátsó ablak sötétebb mint a két első.Néztem én ki ilyen sötét fóliát is, de ebből éjszaka és borult időben eléggé romlott kilátás.
[ Szerkesztve ]
-
#TOTTI
őstag
Nekem még nincs képem.. ez lenne..
-
_seth_
veterán
Xenon elment, ledek egy része is, még talán csak az 1W-osból van pár darab de abban sem vagyok biztos.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
helkis
addikt
-
urban racer
senior tag
Köszi szépen, a térkövezést apuval csináltuk
Most nem ez a felni van, egy egszerűbb 15", de 2 hét múlva már valami dögös 16" fog feszíteni Mam 7 vagy Audi RS4 replica esetleg RH cup"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
sNORh
addikt
zsir köszi, jólenne ha pontosan megtudnád mondani mert én már néztem de ott nemtaláltam..
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
TasiA
senior tag
Miért is ??
Tudsz valami ellenérvet, vagy ez ilyen semmit se tudok róla, azért útálom??
Nekem volt gázos autóm, ráadásul kezdetleges leggagyibb rendszerrel, karburátoros Ladán. Aztán sokat hajtottam központi injektoros gázost, 1 fokkal volt komolyabb a LAdámban találhatónál és már az teljesen korrekt volt. Beröffentettem hidegben benzinnel, majd kb elindulás után fél percel már gázzal mentem vele. A Lada 2 literrel evett többet gázból és ment is rendesen, a központis meg 1,5-el és az is teljesen jól ment. A LAdánál nagyon érezni lehetett a benzinnel jobban menést a másiknál épphogy. HAverom a karbis Passatjával olcsóbban jár gázzal, mint a 2.0HDI Berlingó.
JA és a Lada kb 1 hetes volt a "szalonból" mikro fater begázosította, majd onnantól csak azzal jártunk. 230 ezer volt benne mikor megforráztam mert nem bírta húzni a nagy ponyvás futót szegény a 40 fokban. Hengerfej levételkor jött a nagy csodálkozás, kb mint egy 300km-es motor, olyan tiszta volt minden. Ezt 1 benzinesnél nem tapasztalod[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Jaaa, azt hittem már konkrétan tudod mi a bajod vele! Így már más ;)Én nagyon sokat vezetek dízel autót, de nem nagyon szeretem őket.
Amit szívesne vezetek az VW csoport PD/TDI verziók, meg a Berlingó.
A Nissan Pathfindert pl kifejezetten útálom!!! Na az a tipikus lent semmi, fél napos turbó luk, aztán megindul mint a barom, de már el is fogy és ha nem vigyázol letilt a faszba se perc alatt. Elég 2x lefullasztani, onnantól bajos az elindítás. Na meg a 80-ig váltok 10-et típusú vezetéstől is herótom van. Nekem nem jön be ez a tolok 1 nagyot, érzetre de jól megy, váltani kell, tolok 1 nagyot, "pfúúú de fasza", de már megint váltani kell, tolok 1 nagyot, jééé, még csak 70-80. de érzetre hú de megy. Megy a faszt! Olyan mint az 1.0 Suzuki, hangos, váltasz 20.at és már is úgy érzed de nagyon megy. XD Szerintem úgy szar az egész ahogy van.(már mint a NISSAN 2.5 DCI-je) Tökre ilyen az új D Corsa 1.3-as CDTI-je is. Egyfeszt kamillázbom kellett a váltóvál, hogy ne ragadjak be, meg haladjon. Rendesen tanulni kell a városi szapora haladáshoz az autót. Szal nem az igazi. Nekem dízelből marad a VW meg a hosszú váltó De pl haver 3.0 A6-ja az automatával, na az bejön. Mondjuk az 525D sem volt annyira rossz, ha már mentél legalább 50-el,onnatól jól ment, d az is automata volt.
A másik, minél komolyabb a dízel moci, annál drágább és bajosabb, kényesebb, ami meg bazira sokba tud kerülni.[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
-
TasiA
senior tag
Egy CHIP-től nem eszik többet. Ha ugyan úgy jársz mint előtte és akkor nem fog többet enni. Viszont van egy kis plussz, ha előzni kell, vagy bármi. Persze, ha nyomo az más. Kollegámnak van az Isuzu verzió, asszem 2000.es évjárat, 5 ajtós. Ugyan abban az utcában lakunk, cska másik váltásban dolgozunk, szal ugyan oda járunk melóba. Neki 6,3-ra jött ki télen, nekem 11-re a csak munkába járás. Nyáron ugyan ez, 1 literrel kevesebb mindkettőnknek és neki is, nekem is nagy kerék van az autón, ami ugye megint csak fogyasztásnövelő eszköz. Szal mocskos jól fogyaszt szerintem az 1.7-es.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
-
TasiA
senior tag
Ez arra jó, hogy sokat lehet rajta keresni, vagy is ezen lehet! Teljesen más a "tax" ára egy 2007-es Kombi 6-os Mazdának 210 ezerrel, meg 60 ezerrel. NA meg ameddig a magyar ember úgy gondolkodik, hogy az autó 200 ezer km-nél szétesik, addig ez menni is fog.
Én az első (400-ezres) Vekimet óra szerint 125-el vettem.Haver hozta be 225-el, először 325-re , majd onnan 125-re lett állítva. Első a kevesebb VÁM miatt, a máodikat, had ne mondjam, d ez jó régen volt, már 8 éve kb. Minden eredeti volt még az autóban, értem úgy, hogy gátlók, szilentek, gömbfejek, hátsó fék dob. Motor sosem volt megbontva és azóta is úgy használják. (ismerősnek adtam el 370-nél). Hibátlanul fogyaszt, nem eszi az olajat, pöccre indul és jól is húz. Még a ZK -értékeke is teljesen jók, mind ezt 400 km után.
Most kellett rajta 2 ívet+ küszöbök hátső részét cserélni, illtve a nyúlványokat a rugótányér fölött. Magyarországi pályafutása alatt, soha nem állt garázsban.[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
Iratkozz be egy ilyen vezetéstechnikai tanfolyamra és próbáld elintézni, hogy csft-k üljenek veled egy csoportban (csöcsös faros takaros ) hidd el nekem, rögtön keresztbe áll az autó, mihelyst valamelyik nő rádnéz
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#TOTTI
őstag
5x110 7" itt láthatod..
Gumival 60ezer ft.. ha valakit érdekel....
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Bizony, ott egyszerre el lehet költeni 50 gyertyakábel árát
Ismi sak betankolt valami finomat, aztán üzemanyag szivattyú csere, tank csere, nyomás tartó szelep csere, 4 porlasztó csúcs csere+ munkadíj, 450 ezer, Megane 1.5 DCI.
Haver Passat PD TDI, 4 csúcs+ 2 tömegű lendkerék+ kuplung+ tartóbakok+turbó+új kipuff leömlő. Okosban volt 400, asszem. A jó csipcsiripp mikre képes[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Ez igaz, de még is a dízelekkel van tele a szervíz ahová kisegíteni jár. Érdekes ez a kérdés amúgy. Én szeretem mindkettő motort, bár a dízelből kevés olyan van, amit nekem élvezetes vezetni. Benzinesre is kell költögetni, ráadásul fogyasztásban is több, főleg, ha hasonló teljesítményt akarsz, értem itt a nyomatékot. A dízellel kínlódsz télen, mert Istennek nem akar fűteni, de hála a mérnököknek, feltalálták már az ülés fűtést és az első szélvédő fűtést is, na meg az állófűtést is. (ha ez nem lenne, mi rendszeresen belefagynánk a csodálatos Nissan Navarába, meg a Renault Masterba). Cserébe szerényen fogyaszt, és nem kell hülyegyerek módjára kavirnyálni a váltókarral, ha előzni akarsz. Ugyan ez igaz nyáron klímánál is, nem lesz hirtelen kínlódóás az elindulás, ha benyomod a hópihét. Szóval ez nálam csak szimplán pénztárcafüggő, semmi más. Leharcolt dízelt nem akarok, jófélére meg nincs pénzem. Addig marad az öreg Veci.
[ Szerkesztve ]
-
<NewL>
addikt
Azért írtam be hátha hallotta már valaki,láttam az első hozzászólásban ,hogy van pár H-s Astra. Írtam ,hogy a pincében volt a kocsi,szóval a kerekek,motor biztos nem berreghet. Esetleg valami kis motor,mittomén riasztó vagy centrálzár vagy valami (az nem adhat ki hangot...akkor mi?)
Az Astra 7 izzót evett meg 2 év alatt,4 helyzetjelzőt,3 tompítottat. Esetleg nektek is szereti?
hát,igen ...
semmi gond nincs velem. ha alszok enni se kérek
nem emlékszem rá[ Szerkesztve ]
There's an app for that
-
_seth_
veterán
Huh... utóbbi időben az ilyen adok-veszek dolgokra nem sok időm volt és, hogy mi van még az is kérdéses :S Majd megnézem ha közelében leszek az alkatrészeknek
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
Hát nem... Annyira ez a fórumozás nem érdekel... van elég dolgom lefoglalni magam
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
őstag
Nekem már csak 1000 km a negyed millió kilométerhez ....
94-s a kicsike....ha meg lesz, én is elviszem , egy nagytakarításra, sőt még egy polírt is fog kapni....
Szerintetek a mattult lámpaburával lehet valamit csinálni, a cserén kívül? illetve, az befolyásolja az égő teljesítményét (osram nightbreaker) ?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
TasiA
senior tag
Szét ne szedd azt a szegény motort, nincs annak az ég világon semmi baja, ha valós 200K a km.
Ha már itt tartunk, 94.12. havi összeszerelés, de 95-ös forgalomba helyezés 270 K
Ami gond eddig nálam volt/van:
tartóbakok cserések már, kuplung (még eredeti) a végét járja, vízhűtő csere, fűtő radiátor csere, gyertyakábel elosztó+rotor , futómű kompletten (szilentek, gátlók+ fékek, de ez kb természetes), meg a 1egy klímacsövet kellett csináltatni, mert eresztett. Asszem teljesen korrekt és vállalható.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs