-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
glutamin
őstag
Anno a gyaktanárom mindig azt mondta: "Egy csavar szakadás előtt fél menettel van rendesen meghúzva".
Hál istennek ezt könnyen ellenőrizhetjük
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
TasiA
senior tag
kb 90 ló és chippcsirip megfelel?? Amúgy a 75 (sovány) lovasra gondolok. A motort csak akkor teszi tönkre a csipcsiripp, ha nagyon sokat növel a teljesítményen és azt sem egyenletesen teszi, hanem hirtelen jön meg a nyomaték pl. Maga a motor sem szereti, de a váltó, kuplung, tartóbakok se.
[ Szerkesztve ]
-
TasiA
senior tag
Szerintem a csipcsiripp a legegyszerűbb és legolcsóbb. Amúgy ugyan az , mint a többi motornál. többa kaja, több levegő, hidegebb levegő, aztán ezt lehet részletezni. Megbontás nélkül más lehetőség nincs. Szerezz be egy ablakmosót+fúvókákat, oszt locsold vele az INTERCOOLERT.
-
#TOTTI
őstag
Egyelőre egyedül vagyok 1.6 1.8as vagy CDTIből 1.7 125- és 1.9 120- érdekel.. persze használt.. 1.9 150 100E kmrel 2.890E 1.9 120LE 32E kmrel 2.790 itt inkább a 120ast választanám.. Azért nem vennék OPCt 1 mert drága 2 mert nem birnék magammal.. GTCben is a fekete tetszene.. a zafira csak azért kellett volna mert kurva jó.. a 7 személy csak extra.. És persze kereskedésből kell vegyem mert autót akarok beszámitatni.. egy 206ost... szal magánszemélytől csak akkor ha el tudnám adni..
-
SpeedR
őstag
Nagyjából mindennel egyetértek azzal amit írtál, de a végső következtetésed szerintem nem helyes.
Szóval, sztem extrém esetben az alu felni jobb lehet a futómű szempontjából (kímélés).
Ahol az alufelni reped, törik ott már teljesen mindegy hogy milyen felni van rajta, ott futómű kímélésről már nem beszélhetünk. Nem hiszem, hogy van olyan hétköznapi szituáció, amikor azonos körülmények között az alufelni látványosan jobban megvédi a futóművet, az acéllal pedig szétmegy. Nüansznyi különbségek lehetnek még extrém esetekben is."Nagy ütésnél (értsd: belemégy 100-al egy tank méretű kátyúba, vagy felugratsz egy magas járdára) ha pont szemből mégy neki, akkor sem nyel el maga a felni semmilyen energiát."
Ez esetben sztem a felni ripityára fog szétszállni. A kátyú esetében még nem is biztos, de ha 1:1-ben szembe mész a padkának, akkor tuti törés.
Szerintem szinte biztos, hogy a futómű szakad szét előbb, minthogy a felni eltörjön. De ebben a szituációban végülis tökmindegy. A futómű szarrámegy az alufelnivel is és az acéllal is.Abban nincs vita, hogy az aluminium szakító-szilárdsága kisebb mint az acélé. Viszont azt állítani, hogy az alufelni kimutathatóan jobban kíméli a futóművet, mint az acélfelni, hát....
-
TasiA
senior tag
Sajna ennyire még nem ástam bele magam, bocsi, nem tudok segíteni!
A vitás dologban, pedig részemről lezárt. Sosem zavar, ha valakinek más a véleménye, főleg, ha értelmesen meg is tudja indokolni. Ez itt is rendben volt. SpeedR-nél is csak abból indult a veszekedés, hogy az indoklás mellé finoman le lettem hülyézve.
tsigalko87 Az teljesen más, így szerintem nincs gáz. Én speciell arra gondoltam, mikor bevállalnak olyan törlesztő részleteket , ami a havi keresetük 50-60%-a, jó sok évre, mellete anyunál laknak a hajdani gyerekszobában.
[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
Kémiailag az alunak tökmindegy, mivel az oxidációja során az alumíniumoxid egybefüggő védőréteget képez a fémen, azon tovább nem megy át semmi. Az acélnak nem mindegy, mert a vasoxid, köznevén rozsda, nem védi semennyire sem az alatta levő fémet a további oxidációtól.
Hmm. a totalcaros gumidoktor meg azt mondja, az alufelni fényezését teszi tönkre a sólé nem az alufelnit. Ebben lehet igaza.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Daywalker
addikt
Azért írtam én is, hogy a CDTI...a sima DTI-t nem ismerem. De ez kb. olyan, mint a benzinesekkel. Az első szériákban még ott is a régi motorkínálat volt, aztán lett újabb....most a dízel tuti FIAT
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#TOTTI
őstag
Turbos motort érdemes chippelni, de tény hogy tönkre vágja én nem tenném.. hacsak nem szarnék az autóra.. és szarrá akarnám gyepálni.. Opel dizel főleg bajos.. adagoló adja meg magát elsőként lehet hogy mindjárt az elején.. igy is bajosak.. Turbot cseréld inkább valami nagyobb megoldásra..
-
#TOTTI
őstag
Jaja.. értem.. Példa hogy hiába van egy 110LE passat felhuzva 140re.. magasabb fordulat kell neki és csak kormol.. nem lenne ez másképp a DTIvel sem.. Mindennapi használatra a chip dizelnél is csak pénzkidobás.. nem csak a chip ára.. hanem az egyéb járlékos költségek.. Aki el akarja adni ugyis azt mondja hogy nemhogy árt jót tesz neki kevesebbet eszik stb.. Ha optimális lenne.. akkor a gyártó megoldotta volna úgy... én az astrámat még nem forgattam 4000 fölé..
-
bambano
titán
Azért "érdemes" turbódízelt tuningolni, mert bizonyos határok között azzal lehet legkisebb befektetéssel célt érni. Benne van a turbó, kicsit lehet játszani a bevitt levegő meg a befecskendezett gázolaj mennyiségével, valamennyi gyári tartalék van, azt átprogramozással ki lehet használni.
Egy szabadszívású benzinest elkezdeni tuningolni sokkal nagyobb meló.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Akik sportlégszűrőt, ufóneont meg gyorstankoló matricát raknak a kocsira, azoknak ez a pár lóerő pont elég ahhoz, hogy pár fotont földművelő szemébe juttassanak.
Akinek meg rendes autó kell, az tisztában van vele, hogy a köbcentit csak még több köbcenti pótolhatja. A többi az kamu
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Ford topik
- Mobil flották
- A Frontier maradt a leggyorsabb szuperszámítógép
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Asustor NAS
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Telekom mobilszolgáltatások
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest