-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #182653 üzenetére
És mennyire tartós a javítás? Kibírja a rendes autopálya tempót? Kibír mondjuk 800 km-t? Vagy csak annyit tud, mint a mankókerék, max 80 km/h, max 50 km távolság, cserébe kisebb helyen elfér.
Illetve ha már használni kellett, akkor utána mennyire szid a gumis? Gondolom, a felniről le kell venni a gumit, a szelep nyilván kuka. A ragacsot le lehet vakarni a felniről és a gumiról maradéktalanul? Vagy marad benne és majd a centírozáskor korrigálják?Eddig 5-6 alkalommal volt defektem, mindig volt teljes értékű pótkerék a kocsiban, meg persze emelő és kerékkulcs. A gumi mindig javítható volt párezerből.
Azért érdeklődöm, mert ha úgy áll, hogy kocsit cserélek, ragaszkodjak-e a teljes értékű kerékhez, illetve ha nincs gyárilag, akkor a csomagtér is hangsúlyosabb szempont a döntéskor.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
őstag
-
veterán
válasz Kiskokó #182683 üzenetére
A kovácsolt anyag erősebb, így kevesebb mennyiség kell belőle azonos szilárdság eléréséhez. Ezért lesz a végén könnyebb a kovácsolt felni. (szvsz)
Nemrég, 1-2 hónapja olvasgattam a különböző alumínium-ötvözetekről, egyikben sem volt több 1% magnéziumnál; jellemzően nulla egész 3-4-5-6 tized%.
-
-
válasz Kiskokó #182888 üzenetére
Eredetileg lellei vagyok, születésemtől 33 éves koromig ott laktam, majd Bbogláron vettem házat, de továbbra is lelleinek vallom magam, most is Blellén vagyok, mert kiadom a házat és szülői házban héderezünk, én holnap megpróbálok elmenni sóstóra, adok neki 90% esélyt
Na majd lebaszom a Balut (Don Benito tulaja), hogy vegyen fel rendes szakácsot, bár már 3x kért meg, hogy menjek hozzá főzni, de nem tudtunk megegyezni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Neoteric
addikt
válasz Kiskokó #182947 üzenetére
Felőlem lehet hiperszuper a Tesla M3 Performance, de annyiért akkor is inkább S5 kéne, hiába lomhább. Ha annyi pénzt kiadok egy autóért, akkor ne zörögjön-csörögjön, ne legyen hajtogatható a b oszlop, és ne nyomja el a menetzaj a hangomat ha út közben beszélgetni akarok. Ha már lúd, legyen kövér +1 a Taycanra. Illetve majd inkább az Etron GT-re.
PSN: ne0teric_sAN
-
Neoteric
addikt
válasz Kiskokó #182953 üzenetére
Biztos nem volt szétbontva az A7 mielőtt hozzádkerült?Érdekes amit mondasz, mert eddig mindenkitől azt hallottam, hogy a Model3 Performance zajszigetelése egy kalap kaki. Se normális szigetelés, se dupla üveg, se kipárnázott kerékdobok, se vibráció nyelő tűzfal, neadjisten aktív zajszigetelés. Egy jól felszerelt Audiban pl ezek többsége megvan. Én magam sajna még nem tudtam kipróbálni a teslát.Jövő ilyenkor már talán lesz etron gt.
[ Szerkesztve ]
PSN: ne0teric_sAN
-
veterán
válasz Kiskokó #183052 üzenetére
A Volvóból beülve kicsit klausztrofób, szvsz a G7 tágasabb, de min. tágasabbnak érződik.
A beltér minősége nem sokkal van a G7 felett.A motor OK - kb. ugyanaz, mint a G7 GTI, a turbó nagyobb (meg tán az injektor, dugó más). Koksz ebben nincs, viszont az OPF-esben már lehet, mert azokból kispórolták a dupla befecskendezést, így a faceliftes példányok kevésbé vonzók. Lánc nem zörgött, ebben elvileg bírja.
6 M-ért nem gondolkodnék, de azért csak GTI van hasonló, ez 7,25 (21 k EUR, innen indul Németo-ban az ár).
A futómű rozsda nem tetszik. :/ (miért ne tudok full patika autót venni??? hogy legyen mit csinálni. )
Csak egy piros GTI van a hahun, ami megéri az árát. De nekem nem kell a piros. Versenykékbuzi vagyok.
-
veterán
válasz Kiskokó #183061 üzenetére
Az árban megegyeztünk, utána nem cigóskodok. 8,2-ről indult tavasszal, már akkor elmentettem.
Emlékeim szerint Te magasabb vagy és vékonyabb, én 180/90; elfértem benne.
(#183062) kisza25
Nem rossz tipp. (egy új azért 10 M)
Illetve nagyon bejött az összkerékhajtás; bármikor - akár nedves úton - elrúghatom neki, nem kapar, hanem egyből kilő. (tudom, kicsit hülyegyerek-indoklás) -
válasz Kiskokó #183064 üzenetére
Nekem 2006-tól csak új/garis autóim voltak, a szervizen felül minden hibát gariban orvosoltak, skoda, hyundai, kia.
A szerviz ezekre amúgy évente 30-35 eFt volt.
Cseréltek klímát, elektromos ablak kapcsolótáblát, harmadik féklámpát, féltengelyt, gömbcsuklót, stabrudat, üzemanyag betöltőnél kompletten az egészet és mindent gariban. Tudok olyan i30-ról, focusról amiben gariban cseréltek teljes motort.
Aztán meg mikor tovább adod még 1/2-1 év garival sokkal könyebb lesz eladni, magasabb áron és mutogathatsz a márkaszervizre, ha valami hiba kijön miután eladtad.
Mondjuk nem a 15-20M Ft kategóriát éri így megvenni az biztos, de egy S3-nál gari nélkül elég sok hibánál elég mélyen zsebbe kell nyúlni.
focvis: az alap 8,8M és abból még szerintem lehet kicsit faragni[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Kiskokó #183100 üzenetére
Szereted Te is a tréfát, de nem pont ezekre gondoltam. Bár! Városban szívesen használnék egy normális autó mellett egy elektromos vakarcsot; a dugóban állni nincs jobb annál - ezt abszolút komolyan mondom.
V60 D6 PHEV, Summum felszereltségben, azaz puha, valódi bőr kárpit, xenon, króm cuccok, pár egyéb hülyeség. Nem full-full, nem 7xS-line. Igazi tatás.gép, de a 0-100 az 6,1.sec.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Kiskokó #183106 üzenetére
Úgy ébredtem, hogy marad egyelőre a Volvo. Köszönöm szépen a türelmeteket!
Nem a legszebb a V60, nehéz mint a dög. 160-ig nagyon jót lép, ott lekapcsol a villanymotor, de a 2 tonna marad. Állóból "verhetetlen" az AWD-nek és a villanymotor azonnali nyomatékának köszönhetően. Kanyarvadászatra viszont nem alkalmas.
Fene se tudja, mit hoz az ősz. S3-at vehetek később is. Illetve szívesen kipróbálnék egy GTE-t.
@ Fob: Bakker, van ennek értelme? + 0,5 lóerő?
-
-
veterán
válasz Kiskokó #183112 üzenetére
Az enyém még a 215 lovas D5 + 70 ló villany verzió, szumma - forrástól függően - 280 vagy 285 ló; ill. 440+200 = 640 Nm. Elől hajt a dízel, pont mint egy normál D5-ben, a hátsó tengelyen csücsül a villanymotor, körülötte az akku. Vicces 310 literes csomagtartó marad.
De rozsdamentes!Ez alkalommal lemondtam az S3-at.
-
-
kk831228
addikt
válasz Kiskokó #184053 üzenetére
Igen, romlani szokott, de valóban évekig el lehet vele úgy járkálni. Viszont olyankor fogyogat azért szépen lassan...
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
TayRol
veterán
válasz Kiskokó #184062 üzenetére
140-nél nem tudom nekem mennyit eszik. Én is kizárólag német pályán közlekedem, 170+ és néha 2-essel kezdődően (mindig sietek sajna).
És egy audi V6 blokknak a szememben mindig jobban kell fogyasztania fajlagosan mint egy kisebb 2.0 sor4 dízelnek. Ez alap.
(#184063) aero. : az nagyon jó szerintem! főleg ha az a 2 tonnás egy suv. ha valami áramvonalas szekér akkor semmi extra, mert ha már egyszer megindult ...
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #184062 üzenetére
A tömeg/lóerő arány meghatározóbb az élményben, mint maga a lóerő. Na meg a forgatónyomaték.
J&P: B5 Passat kombi 1.9 PD TDI AJM, mióta nálam van (kb 24 k km, csak prémiumot tankolva), 6,63 az átlag, mióta Magyarországon van, kb 130k km, 7.83 az átlag (általában Auchan gazdaságossal tankolva).
Nálam kb 40% Budapest, fele pálya, országút csak kb 10%
Varsóból hazajövet egy éve megvolt nekem is az 5,2.
Hannoverből hazafelé a német szakaszon 170-nel 8.9 liter, nálam tisztán városban 7,5 körül van, előző gazdájánál 8,9-9 közt volt a városi használat az olcsó Lukoil és Auchan üzemanyagokkal.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kiskokó #184076 üzenetére
Itt pont fordítva van, nagy gázra 3-asig nincs is "lockup" csak nyúlik mint a takony... Ehhez képest a Passat beverte a kövi fokozatot és húzott mint a barom. Nincs mese a 400 Nm a 215 széles gumira sok, és gondolom emiatt keni el a váltó.
Passat: 170/350 DSG6 és 215/55R16
Skoda: 190/400 DSG7 és 215/55R17[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kiskokó #184079 üzenetére
Igen, azért tettem idézőjelben, mert nincs lockup. Egyszerűen csak csúsztatja a kuplungokat és érzed, hogy nincs meg a mechanikus kapcsolat, egyszerűen elkeni a teljesítményt. És ez látszik is: azért 190/400-tól DSG-vel a 8,3s az gyenge eredmény. Csak viszonyítás képpen a 170/230-as kézi váltós benzinesem is 8,3s-et tud...
Nyilván rugalmasságban agyon veri a Skoda de most nem erről van szó.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Kiskokó #184068 üzenetére
Volt igényesen csipszelt Vectra C 1.9 CDTI-m még 2006. és 2009. között - az egyik kedvenc autóm a mai napig. Gyári 150 le / 320 Nm -ről 200 le / 430 Nm.
Tényleg jól megy, az akkor pár éves E39 530d BMW-vel pariban volt autópályán. 6-ban 100-tól 240-ig húzott.K. jó, de nem egy 3.0 biturbó szint.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kiskokó #184240 üzenetére
Már mint a nem ugrik a gari vagy a sz@rt se ér? Nálunk a flottában meg van írva pár autó abt-vel (márkaker eleve így szállította le kérésre), vezettem ABT-s meg az én sima TDI-met közvetlenül egymás után: nincs érezhető különbség. Lehet padon többet tud 8-10 lóval de azt meg úgy sem érzi az ember.
De gondolhatod, hogy nem lehet egy komoly tuning ha megmarad a gyári gari...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bluetooth hangszórók
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Autós topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs